فراری GTC4Lusso خودرویی منحصربهفرد در سبد محصولات این خودروساز ایتالیایی است. در دنیایی که خودروهای ۱۲ سیلندر پرقدرت جولان میدهند این خودرو گزینهای جادار و کاربردی است که از صندلی عقب تاشونده سود برده و فضای بار مناسبی را نسبت به ماهیت خود ارائه میکند. سیستم چهار چرخ محرک این خودرو چسبندگی زیادی ارائه کرده و از آنجایی که با یک فراری طرف هستیم بنابراین نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶۸۰ اسب بخاری آن کاملاً جلبتوجه میکند؛ اما آیا GTC4Lusso زنده خواهد ماند؟
ما میدانیم که فراری بهزودی گزینه کاربردی دیگری یعنی شاسیبلند پورسانگ را تولید خواهد کرد. پورسانگ اولین شاسیبلند فراری بوده و اگرچه فعلاً هیچ خبر رسمی درباره آن منتشر نشده اما حداقل از نظر پرفورمنس با GTC4Lusso در یک سطح خواهد بود. با وجود چهار درب و محفظه باری بزرگتر، این خودرو میتواند گزینهای کاربردیتر برای دوستداران فراری باشد و شاید برخی افراد در تعجب باشند که چرا فراری این خودرو را بازنشسته نکرده است.
البته اخیراً شایعاتی درباره قطع تولید GTC4Lusso منتشر شده است. یکی از نمایندگیهای فراری با انتشار پستی مدعی شده مدلی که اخیراً فروخته در واقع آخرین نمونه تولیدی بوده و بنابراین دیگر خبری از این مدل نخواهد بود. ظاهراً فراری این ادعا را رد کرده و گفته فعلاً تغییری در سبد محصولاتش اعمال نشده است.
رسانهها از فراری درباره قطع تولید GTC4Lusso و یا عرضه آن همزمان با معرفی پورسانگ سؤال کردهاند اما ایتالیاییها فعلاً پاسخی ندادهاند. شاسیبلند این برند قرار بود سال آینده از راه برسد اما شیوع ویروس کرونا باعث شده این اتفاق رخ ندهد. اگر GTC4Lusso هم با خط تولید خداحافظی کند جای خالی یک خودروی کاربردی در سبد محصولات فراری وجود خواهد داشت.
Moein
۱۰ شهریور ۱۳۹۹چقدر به ماشین میتونه یونیک باشه
فقط به فضای جلوی راننده آدم نگاه میکنه هوش از سرش میره ??
MASIHA
۱۰ شهریور ۱۳۹۹یکی از اون فراری های واقعی
جالبه ینفر میگفت اشغال به تمام معناست
امین
۱۰ شهریور ۱۳۹۹هر چند که فراری هست ولی ظاهر کلی بدنه خیلی زشته مثل موز معیوب میمونه خیلی بد فرمه?
مهراد
۱۰ شهریور ۱۳۹۹عجب ?
بالاخره نظرته و نمیخوام ایراد بگیرم ولی عجیبه دیدگاهت
بینهایت زیباست و بنظرم اگر کسی نمیتونه سوپرفست بخره بجاش اینو بخره ، قیمتش در مقابل چیزی که ارائه میده مفته
امین
۱۰ شهریور ۱۳۹۹اون سه عکس که تو ردیف دوم سمت راسته اون قرمز ها خیلی خیلی زشت و نچسب افتاده
Malt hill
۱۰ شهریور ۱۳۹۹پانامرا هیبرید بهتره
مهرداد كمال
۱۱ شهریور ۱۳۹۹قطعا پورشه بی دردسرتر و راحتتره اما این فراری ارزش خودشو حفظ میکنه
امیر
۱۰ شهریور ۱۳۹۹سلطان بی چون و چرا
امین
۱۰ شهریور ۱۳۹۹خدایی اینو از کجا درآوردی???چون فراری هست نه؟!?
مهدی موتورز
۱۰ شهریور ۱۳۹۹بنظرم فراری اگه پشتش رنگ سیاه نباشه
هیچی نیست
حسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۹لعنتی دیزاین کابینش با روح و روان آدم بازی می کنه
AMG///
۱۰ شهریور ۱۳۹۹چرا شوتینگ بریک ها شبیه نعش کشان؟؟؟
خدایی چرا؟؟؟
net
۱۰ شهریور ۱۳۹۹این طراحیهای ماشینهای شوتینگ بریک مثل استیشن بد هست و خریداران کمی داره
MehdiTurbo
۱۰ شهریور ۱۳۹۹فراری باید برای همه خودروهاش یه همچین مانیتوری بزاره لامصب طراحی داخلی از این رو به اون رو میکنه هیچ وقت درک نمیکردم ماشینایی که مانیتور ندارند یا کلن ضبط ندارند همیشه این تو بعضی مدلا فراری رو مخم بود هرچند تو یه سری برندا دیگم هست ولی اصن برام قابل هضم نیست خودرو بدون مانیتور و ضبط.
net
۱۰ شهریور ۱۳۹۹mehdi turbo
به نکته جالبی اشاره کردی برای منم همیشه سوال بوده کلا ماشینهای ایتالیایی مثل فراری و لامبورگینی و…به تکنولوژی روز دنیا و سیستم صوتی حرفه ای و ال سی دی روی داشبورد علاقه ندارند
Moein
۱۱ شهریور ۱۳۹۹شاید بخاطر اینه که آدم وقتی تو فراری و لامبورگینی میشینه فقط دلش میخواد اون نعره های موتور رو بشنوه
چیزی که حرفه ای ترین سیستمهای صوتی دنیا هم نمیتونن ارائه بدن
با این احوال شما الان برو همون در مورد سیستم صوتی فراری روما یا اوروس سرچ کن تا مویی در بدنت نمونه
net
۱۰ شهریور ۱۳۹۹من هرموقع ماشینهای شوتینگ بریک و استیشن میبینم یاد ماشینهای جنازه کش میفتم و حس بدی پیدا میکنم مخصوصا ماشین شوتینگ بریک خیلی طراحی بدی داره
بی ریا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹هاچبک طویل و جذاب فراری که اونطور که باید ازش خوب استقبال نشد
نوه اف اف
Hadi
۱۰ شهریور ۱۳۹۹گزینه خیلی خوب و کاربردی هستش..
ولی اگه پول کمتری داشته باشی یا عشق پورشه باشی پانامرا turbo s e hybrid انتخاب کاربردی تری هست…
ولی انتخاب بین اسب اشتوتگارت و مارنلو خیلی سخته…
ولی جفتشون عشقن ?
ارشیاsvj
۱۰ شهریور ۱۳۹۹جای لامبورگینی تو این کلاس خالیه!!!
ولی اتاقش خیلی باحاله!!!
?????
تا کی نسل ما دهه هشتادی ها میخواد تو کف اینجور ماشین ها بمونه
خسته شدیم انقدر پوسترهای اتاقمون رو نگاه کردیم
حسین دهمرد
۱۰ شهریور ۱۳۹۹از بغل شبیه هاچبکیه که کاپوتشو کشیدن . زیباست ولی نه در حد نام فراری
بهنام
۱۱ شهریور ۱۳۹۹تاپ گیر یه صحنه از این ماشین نشون داد که متیو لبلانک تو یه جاده ی کوهستانی محشر تو نروژ چند نفر رو سوار این ماشین کرد و تو اون سربالایی سر یه پیج ماشینو گاز داد، عقب ماشین در رفت ولی بلافاصله چرخید و اومد سرجاش. با اون وزن و اونهمه مسافر، بحدی فراری تو این صحنه محشر عمل کرد که این قیمت فیلم رو صدبار دیدم. یه چیز دیگری که تو این فیلم جالب توجه بود طرح جلو داشبورد و نحوه ی قرارگیری مجری پشت فرمون این فراری بود. دیوانه کننده بود. گلگیرهای کشیده ی جلو با اون آبشش هاش، چرخ هایی که در دورترین نقطه قرار دارن، موتور دوازده سیلندر، شیون های اسب ایتالیایی و…. همه چیز این ماشین محشره محشر.
مانی
۱۱ شهریور ۱۳۹۹همه چیزش محشره بجز فرم عقب ماشین
۲متر کاپوت داره بعد عقبش اینجوری هاچ بکه!!!
فری
۱۰ شهریور ۱۳۹۹از فراری موتور جلو خیلی خوشم میاد موتور عقبش دوست ندارم موتور جلوش بهترینه
Ragera.Loeded
۱۰ شهریور ۱۳۹۹بنظرم فراری نباید ماشین خانوادگی بسازه
net
۱۱ شهریور ۱۳۹۹برای فراری زشته همچین ماشینی تولید کرده، فراری به عنوان تولید کننده ماشین سوپر اسپرت میشناسن
Milad AMG
۱۱ شهریور ۱۳۹۹چی بهتر از این که یه ماشین هم فراری باشه
و هم کاربردی برای خانواده البته تا حدی
در هر صورت یه ماشین عالیه
خبر خوبیه که این هم قربانی شاسی بلند ها نشد
بهمن
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ظاهری نازیبا . که در شان محصولات فراری نیست