برای دیدن سوپرکار تمام الکتریکی فراری باید حداقل ۵ سال صبر کنیم.
آینده از آنِ خودروهای الکتریکی است و البته این موضوع فقط درباره خودروهای تولید انبوه صدق نمیکند. پورشه با تایکان وارد میدان شده و قطعاً این کلاس خودرویی گسترش خواهد یافت. حالا هم نوبت فراری است هرچند پتنت ثبت شده توسط فراری نشان دهندهی اطلاعاتی درباره سوپرکار الکتریکی و آینده مارانللو میباشد.
همانگونه که انتظار میرود محصول الکتریکی فراری از ۴ پیشرانه الکتریکی (یک پیشرانه برای هر چرخ) استفاده خواهد کرد. آنگونه که در اسناد منتشر شده آمده، این خودروی الکتریکی از چهار پیشرانه الکتریکی استفاده خواهد کرد. هر پیشرانه از نظر فنی نسبت به پیشرانههای دیگر کاملاً مستقل خواهد بود و از شفت مستقیم برای چرخاندن چرخ استفاده خواهد کرد.
با این نقشه و این حقیقت که پیشرانهها روی فریم خودرو تثبیت خواهند شد تا عملکرد مستقلی داشته باشند، سوپرکار الکتریکی فراری همان هندلینگ محصولات کنونی این خودروساز مشهور را خواهد داشت.
مجموعه باتری هم مثل اکثر خودروهای الکتریکی امروزی در اطراف چرخ های عقب جا خوش خواهد کرد. البته باید گفت این پتنت برای خودروهای هیبریدی نیز کاربرد دارد. در این مورد پیشرانه درونسوز میتواند بجای مجموعه باتری جای بگیرد.
البته این پتنت ها اطلاعات زیادی از خودروی الکتریکی فراری را بازگو نمیکنند اما خب نشانهای خوب از فکر کردن جدی فراری به معرفی خودرویی سبز در آینده نزدیک میباشد.
مهردادكمال
۶ بهمن ۱۳۹۸تروخدا فراری رو دیگه خرابش نکنین همه ما عاشق موتورای تنفس طبیعی ۱۲ سیلندرشیم
MAHDI
۶ بهمن ۱۳۹۸خودروی الکتریکی ساخت لامبورگینی باشه، فراری باشه، پورشه باشه، ب ام و باشه، مرسدس باشه، تویوتا یا تسلا باشه بازم اصلا دوست داشتنی نیست. من که سخت متنفرم ازشون!!!
doubt
۶ بهمن ۱۳۹۸دقیقا. منم تگری میزنم. همه جا هم پر شده از اخبار الکتریکی. جالبه همه چیزم دست مشتری و خریدار میتونه باشه ولی در عمل این اتفاق نمیفته. اگه همه حتی یکم مثل ما فکر میکردن الکتریکیا استفادشون خیلی محدود میشد.
محمد حسین
۶ بهمن ۱۳۹۸شاید خودروهای الکتریکی برای خیلی ها جذاب نباشن ، ولی آینده این صنعت الکتریکیه
خیلی از مردم وقتی اواخر قرن 19 ماشین ها اختراع شدن ، دل کندن از اسب و گاری براشون سخت بود.
ولی ما حتی به داشتن اسب فکر هم نمی کنیم.
خودران های الکتریکی هم همینطور خواهند بود.
Farzad
۶ بهمن ۱۳۹۸حالا با الکتریکی ها میشه کنار اومد ولی از خودران متنفرم .
Farzad
۶ بهمن ۱۳۹۸آخه فراری که تولیدش انقد کمه برا چی باید دست به الکتریکی
سازی بزنه ؟
اون دوستمون بود که دغدغه اش مصرف بالای سوخت فراری بود
بفرما همینو میخواستی …
ایمان
۶ بهمن ۱۳۹۸خیلی خوشحالم که حداقل ۵ سال با V۱۲های اسب سرکش مارانلو همراه هستیم و خوشحالم از اینکه فراری با صبر و حوصله زیاد به سمت الکتریکی شدن میره و این یعنی اینکه میخواد با قدرت زیاد کارشو در کلاس الکتریکی ها شروع کنه
بهترین باش مثل همیشه ❤❤ ??
Khosrow
۶ بهمن ۱۳۹۸فراری باشی و 12 سیلندر / دود اگزوزتم خوردنیه ..
علي-كيوج
۶ بهمن ۱۳۹۸نمیدونم دوستان چرا اینقدر درباره الکتریکی شدن خودروها جبهه میگیرن!
اکثر مردم دنیا رفتن بسمت الکتریکی شدن خودروها رو بخاطر مزیتهای بیشترش پذیرفتن ولی تو ایران فعلا درگیریم که فراری داره تصمیم درست میگیره یا نه!!!
Ferrari Fxx K Evo
۶ بهمن ۱۳۹۸امان از روزگار ?
Alireza
۶ بهمن ۱۳۹۸پدال جان چرا واسه کسی میخوام پاسخ بزارم میاد ته کامنتا بجا اینکه زیر خود کامنت طرف بره؟ کسه دیگه ای این مشکلو داره؟
امیر
۶ بهمن ۱۳۹۸هر چی بزنه هیولاست