سرانجام در نمایشگاه دیترویت، رسماً اتحاد جهانی بین دو غول خودروسازی دنیا، فولکسواگن و فورد اعلام شد. این اتحاد بهمنظور کمک به دو شرکت برای ارائهٔ نوآوری و رقابت بهتر در صنعت خودروسازی که همواره در حال تغییر است انجام گرفته است. این اتحاد که شامل مالکیت متقابل نمیشود، در ابتدا منجر به عرضهٔ پیکاپهای میان سایز و ونهای تجاری به بازارهای جهانی تا اواسط سال ۲۰۲۲ خواهد شد. این موضوع به بهبود سود عملیاتی سالانهٔ هردو خودروساز خواهد انجامید. در همین حال، فولکسواگن و فورد تفاهمنامههایی را هم برای همکاری در زمینهٔ خودروهای خودران و الکتریکی به امضاء رسانده و به دنبال فرصتهای بالقوه هستند.
مدیرعامل فورد آقای «Jim Hackett» در مورد این اتحاد گفته است:
در طول زمان، این اتحاد به هردو شرکت در زمینهٔ افزایش سود و پاسخگویی به نیازهای خریداران کمک خواهد کرد. این اتحاد نهتنها راندمان قابلتوجهی خواهد داشت و به دو شرکت کمک خواهد کرد تا سازگاری خود با شرایط روز را افزایش دهند بلکه فرصتی برای همکاری بهمنظور شکلدهی به عصر آیندهٔ حملونقل را فراهم میکند.
در همین حال، مدیرعامل فولکسواگن دکتر «Herbert Diess» نیز افزوده است:
فولکسواگن و فورد منابع، تواناییها و نوآوریهای خود را باهم تحت کنترل خواهند گرفت و با موقعیت مکمل در بازارها، به میلیونها خریدار در سراسر دنیا بهتر خدمت خواهند کرد. درعینحال، این اتحاد باید موجب بهبود توانایی رقابت دو شرکت گردد.
همانطور که اشاره شد، اولویت این اتحاد در وهلهٔ اول پیکاپها و ونها خواهد بود. هم فولکسواگن و هم فورد با خودروهایی مثل فورد ترانزیت و رنجر و فولکسواگن ترنسپورتر، کادی و آماروک، در زمینهٔ ونهای تجاری و پیکاپها موقعیت قدرتمندی در سراسر دنیا دارند. این دو خودروساز سال گذشته مجموعاً حدود ۱.۲ میلیون خودروی تجاری در دنیا به فروش رساندهاند و حالا این اتحاد میتواند به یک همکاری با بیشترین تیراژ تولید در صنعت خودروسازی تبدیل شود بهویژهٔ که انتظار میرود طی پنج سال آینده تقاضا برای پیکاپهای میان سایز و ونهای تجاری افزایش پیدا کند. طی این همکاری، در ابتدا، فورد اقدام به ساخت پیکاپهای میان سایز برای هردو شرکت و ونهای تجاری بزرگتر برای خریداران اروپایی خواهد کرد. از سوی دیگر، فولکسواگن هم قصد توسعه و ساخت یک ون شهری را دارد.
فورد
۲۷ دی ۱۳۹۷میشه فورد واگن انشالله که به پای هم پیر بشن
Ford taurus
۲۷ دی ۱۳۹۷?فوردواگن?????
F22 RAPTOR
۲۷ دی ۱۳۹۷اولین نفع واسه وولکس واگنه
که از پلتفرم ناب رنجر استفاده میکنه
بعدشم میتونن متقابلا از شبکه فروش
همدیگه استفاده کنن
نوید جهرمی
۲۷ دی ۱۳۹۷معامله برد برد که مشتری هم ازش بهره مند میشه. تولید ارزون تر و شبکه حمایتی گسترده تر. اینجور میشه به بقا و گسترش سدان های فورد هم امیدوار بود.
حالا ما هم بزنیم توی سروکله هم.
Cadillac
۲۷ دی ۱۳۹۷نوید جان سدان جدید وولکس واگن پلتفرم جدید نداره یعنی صرفه نداشته،تنها راهش اینه که یه پلت فرم مشترک بسازن
NAVID۰۰۹۸
۲۷ دی ۱۳۹۷اُه اُه اُه
بازی خطرناک شد
این وسط شرکتهای کوچکتر یا به زیر مجموعه بزرگترها در میان ، یا برای همیشه از صحنه رقابت خارج میشن و استخوانهاشون خورد خواهد شد .
مثال از شرکتهای کوچکتر نمیزنم ، چون خیلی از کاربران عزیز تحمل ندارند ، و جنگ راه میوفته .
Solid Snake
۲۷ دی ۱۳۹۷نوید کلا
وقتی یه شرکت آمریکایی با یه اروپایی همکاری کرده نتیجه بعدش ضرر شرکت آمریکایی بوده
بعدشم یه عده نابغه(!) بیان بگن آره فولکس هم نتونست با مدیریتش فورد رو نجات بده
الان وضعیت کرایسلر رو ببین
NAVID۰۰۹۸
۲۷ دی ۱۳۹۷داداش فولکس آلمان با اون همه مدریت ناب و عظمتش داره با فورد بزرگ همکاری میکنه ، و نه فیات ایتالیا با کرایسلر که هروز دارن آب میرن .
OMID
۲۷ دی ۱۳۹۷اخه زیاد شرکتای کوچیکی باقی نموندن تا همین الان یا حداقل اونایی که باقی موندن قابلیت بقا دارن مثل فراری که بخاطر افتخاراتش همیشه فروش خواهد داشت
یا مثل تسلا که تو الکتریکی ها پیشرو هست
بقیه هم که زیر مجموعه همین شرکت ها هستن مثل لامبورگینی و بوگاتی و دوکاتی و…
البته مکلارن یه کم پیشبینیش سخته که اونم تقریبا مثل فراریه
چینی ها هندی ها هم که اکثرا همکار شرکتای بزرگترن
حسن
۲۷ دی ۱۳۹۷المانی هیچ گاه هیچ تکنولوژی و مهارتی را به هیچ کسی منتقل نکرده در واقع سیاست المانی یعنی در برابر پولی که میگیرم خودم با توجه به مهارتم کار میکنم.
فورد هم اشتباه کرده هم متضرر میشه هم مورد سوئ استفاده قرار میگیره.
حسن
۲۷ دی ۱۳۹۷البته در مورد امریکا میتونم کره ی جنوبی و ژاپن بعد جنگ جهانیه دوم که البته امروزه خودش تولید کنندهی علم و تکنولوژیه
یا در مورد ژاپن همکاری در بهبود وضعیت پورشه و تبدیل کالسکه ی مرگ به یه ماشین بروز و مدرن و
و
با افتخار تمام لپ تاپ دوست عزیزمون جناب اقای حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه ی کیهان را نام ببرم
حمیدرضا
۲۷ دی ۱۳۹۷فورد در ساخت خودروهای تجاری بزرگ خیلی قدرتمنده ون های ساخت فورد تا سه تن بار رو داخل خودشون حمل می کنن و از وانت هاشم که هیچی نگم چون همه میدونن چین امسالم بهترین کشنده در کل اروپا متعلق به شرکت فورد بود فولکس میتونه با کمک تکنولوژی های داخلی بهتر سیستم های عایق صدایی که داره خیلی به فورد برای بهترشدن ماشین های تجاریش کمک کنه
Amir Machine
۲۷ دی ۱۳۹۷دو غول خودروسازی آلمان و آمریکا در نهایت صلح و تفاهم باهم متحد شدن تا هزینهها رو کاهش بدن و به سود بیشتری برسن، درعینحال مردمانی از دیار ایرانخودرو و سایپا سر کلکلهایی بهواقع مضحک و بچگونه صبح تا شب تمسخر و توهین نثار همدیگه میکنن.