نسخه کاملاً فول فورد F-150 لایتنینگ ۲۰۲۲ قیمت فراتر از ۹۰ هزار دلار در تریم پلاتینیوم و باتری کاراتر خواهد داشت؛ اما در اینطرف داستان مدل Pro قرار دارد که با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان تجاری توسعه یافته است. این خودرو مکمل دیگر محصول فورد در این بازار یعنی E-Transit است. قیمت F-150 لایتنینگ پرو از ۳۹,۹۷۴ دلار (پیش از اعمال مشوقها) شروع میشود و بنابراین با اعمال مشوقها میتواند قیمت آن تا ۲۶,۹۷۴ دلار کاهش یابد.
این پیکاپ الکتریکی دارای دو پیشرانه، سیستم چهار چرخ محرک، قدرت ۴۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۵۱ نیوتون متری است. لایتنینگ پرو که فقط بهصورت سوپر کرو و با محفظه بار ۵.۵ فوتی عرضه میشود بهصورت استاندارد از باتری لیتیوم-یونی برخوردار بوده و برد تخمینی آن ۳۷۰ کیلومتر است. افرادی که نیازمند قدرت و شعاع حرکتی بیشتر هستند میتوانند نسخه ارتقا یافته ۴۹,۹۷۴ دلاری با قدرت ۵۶۳ اسب بخار و شعاع حرکتی ۴۸۳ کیلومتری را انتخاب کنند. البته گشتاور این مدل بدون تغییر باقی مانده و همان ۱۰۵۱ نیوتون متر است.
هر دو نسخه F-150 لایتنینگ پرو با پکیج یدک کشی تریلر مکس سفارشی در دسترس هستند که ظرفیت یدک کشی را افزایش میدهد.
یکی از تفاوتهای کلیدی دو نسخه موردبحث این خودرو به شارژ مربوط میشود به گونهای که مدل پایه دارای شارژر ۳۲ آمپری بوده درحالیکه مدل گرانتر از شارژر ۸۰ آمپری سود میبرد. با استفاده از شارژر ۸۰ آمپری میتوان باتری را در عرض ۸ ساعت شارژ کرد. در صورت استفاده از شارژر سریع نیز تنها ۴۱ دقیقه زمان نیاز خواهد بود تا شارژ باتری از ۱۵ به ۸۰ درصد برسد.
فورد با توسعه ابزار برنامهریزی ناوگان دیجیتالی خود محاسبه هزینههای عملیاتی را برای خریداران تجاری راحتتر کرده است. این ابزار نه تنها هزینههای خرید و لیزینگ را حساب میکند بلکه مشوقهای مالیاتی فدرال و محلی و هزینههای سوخت و انرژی منطقهای را نیز در نظر میگیرد. این خودروساز آمریکایی میگوید لایتنینگ پرو در بازه زمانی ۸ ساله و کارکرد ۱۶۰ هزار کیلومتری در مقایسه با F-150 مجهز به پیشرانه ۲.۷ لیتری اکوبوست ۴۰ درصد صرفهجویی خواهد داشت.
پرهام و رهام
۴ خرداد ۱۴۰۰یعنی تا چقدر میخواد خوب باشه این اف ۱۵۰؟؟؟
زیزیگولو
۴ خرداد ۱۴۰۰میشه گفت F-150 فراری دنیای پیکاپا هستش چون این پیکاپ قابلیتای زیادی داره و واسه سفر تو تمام شرایط محیطی طراحی شده و یه آفرود واقعی هستش
mahan
۴ خرداد ۱۴۰۰نه من منتظر ایکس اس مکسش میمونم!جدی 90 هزارتا برای نسخه فول الکتریکیش؟ این که قیافه رو ببین بدرد کار میخوره جدا جلوژنجره رو ببین ادمو یاد سپر النود میندازه.اگر قراره نسخه کار باشهxl تک کابین با 31 هزارتا یا سوپرکابین با 36 هزارتا میشه خرید.
کجای عقلمو اجاره دادم که رپتور دوست داشتنی با قیمت 65 هزارتا یا f150 کینگ رانچ رو 56 هزارتا و نسخه لیمیتد(فول ترین نسخه) 70هزارتا رو ول کنم 90 هزارتا به لایتینینگ بدم.
خسرو
۴ خرداد ۱۴۰۰یکیو میشناسم که با همین پیکاپ زدن رفت اون دنیا.
BenzSLR
۴ خرداد ۱۴۰۰بهترین و کاری ترین وانت نیسان جونیور :)
Philipp
۴ خرداد ۱۴۰۰مثل اینکه حرف من به گوش طراح هاشون رسید
محمد مختاری آذر
۴ خرداد ۱۴۰۰واقعا ارزون هستش شورلت ولت قیمت پایه 40000 هزار دلار بود
واقعا خودروی به صرفه ای هستش
امیر
۴ خرداد ۱۴۰۰آهان حالا شد اون نمایشگر هم الان دیگر نیست پس شده ی ماشین عالی.
Mad.z.Max
۴ خرداد ۱۴۰۰تهش گفته ۴۰ درصد صرفه جویی داره نسبت به ۲.۷اکوبوست بعد از یه مدت زمانی..
اما نگفته چه پوستی از طرف کنده میشه واسه شارژ کردنش و چقدر براش وقت هدر رفته
مهدی
۴ خرداد ۱۴۰۰چرا واقعا
چرااااااااااا 26 تتتتتتتتاااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ خرداد ۱۴۰۰من با دیدن این پیکاپ باشکوه دو حالت همیشه دارم،حالت اول ناراحتم برای اینکه دیگه اون زوزه و قدرت پیشرانه بنزینی کامینز رو دیگه به رخ نمیکشه،از طرف دیگه احساس میکنم در کنار هامر از بهترین الکتریکی های ساخته شده و با اصالت هستن…
نمیدونم به کدوم ندای قبلم گوش کنم…
AHMET 2002
۴ خرداد ۱۴۰۰قیمت نسخه پایش برام عجیبه
شاید فوردم به سبک تسلا میخواد یه قیمت بده بعد تا زمان تحویل هی افزایشش بده
Amirreza
۴ خرداد ۱۴۰۰فورد اف ۱۵۰ برقی خودرویی نیست که فورد بخواد براش ریسک کنه ، چون نسخه بنزینیش پرفروش و پرطرفدار و بینظیره پس فورد هم این پیکاپو در بهتری حد خودش میسازه ، من منتظرم ببینم که فورد برنامه ای برای تولید نسخه رپتورش دابه یه نه
mm.y@rlou
۴ خرداد ۱۴۰۰چه خوش قیمت آفرین فورد موتورز
amir
۱۰ خرداد ۱۴۰۲این با ۲۰۶ فرقی نداره