فورد جزئیات مربوط به قیمتگذاری شاسیبلند جدید اکسپلورر ۲۰۲۰ را منتشر کرد. جدای از ظاهری جدید و تجهیزاتی نوین، آمریکاییها هماکنون شاسیبلند محبوب خود را با قوای محرکهی هیبریدی و همچنین تریم اسپورت ST که پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری ۴۰۰ اسبی دارد عرضه کردهاند. از دیگر تریم های این خودرو میتوان به مدل پایهی XLT با قیمت ۳۶۶۷۵ دلار، لیمیتد با بهای ۴۸۱۳۰ دلار و نهایتاً مدل فول پلاتینیم با قیمت ۵۸۲۵۰ دلار اشاره کرد. مدل ST یاد شده نیز قیمت پایهی ۵۴۷۴۰ دلاری دارد.
گرانترین مدل این شاسیبلند از نوع پلاتینیم با تمامی آپشن ها خواهد بود اما باید خاطرنشان ساخت تمامی تریم های اکسپلورر به جز مدل پایهی XLT در صورت سفارش تمامی آپشن ها قیمت نزدیکی به هم خواهند داشت که این مایهی تعجب است. برای مثال قوای محرکهی هیبریدی تنها مختص مدل لیمیتد بوده و بهای ۵ هزار دلاری دارد. با سفارش تمامی آپشن های دیگر، بهای مدل لیمیتد هیبریدی به ۶۱۱۵۵ دلار میرسد. بهطور مشابه، بهای مدل ST فول نیز به ۶۳۳۰۰ دلار میرسد که تنها ۱۳۱۰ دلار با پلاتینیم ۶۴۶۱۰ دلاری فاصله دارد.
البته که مدل پرچمدار پلاتینیم با سفارش تمامی آپشن ها لقب گرانترین نسخهی اکسپلورر ۲۰۲۰ را به خود اختصاص میدهد. این خودرو بهصورت پیشفرض با تجهیزاتی همچون چرم کابین، مونروف بزرگ، چراغهای LED و سیستم کوپایلوت ۳۶۰ فورد عرضه میشود. پیشرانهی این خودرو با مدل ST یکسان بوده هرچند قدرت آن به ۳۶۵ اسب بخار کاهش یافته اما سیستم چهار چرخ محرک وجود دارد. رنگ بدنهی سفید ۵۹۵ دلاری، میلههای سقف ۳۲۵ دلاری، رینگهای پریمیوم ۵۹۵ دلاری و قفل چرخ ۷۵ دلاری از جمله آپشن های این خودرو هستند.
اما آپشن های گرانبهای اکسپلورر در کابین هستند جایی که سیستم اطلاعات سرگرمی عقب فورد با بهای ۱۹۹۵ دلاری عرضه میشود. پکیج تکنولوژی پریمیوم این خودرو با بهای ۹۹۵ دلاری در دسترس بوده و شامل سیستم صوتی با ۱۴ بلندگو، صفحه لمسی ۱۰.۱ اینچی در کنسول مرکزی و صندلیهای جلوی فعال میباشد.
در کل آپشن های مدل پلاتینیم ارزش ۵۲۶۵ دلاری دارند. به تمامی این مبالغ باید ۱۰۹۵ دلار هزینهی تحویل را نیز اضافه کنید که در این صورت گرانترین مدل فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ با بهای ۶۴۶۱۰ دلاری انتظار خریداران را خواهد کشید.
Mehdi
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸خیلی خوشگله
چرا عقب مانیتور نمیذارن؟
یانکی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸خیلی خوبه
ایمان
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸مدل ST با رنگ آبی رو بیشتر از همه می پسندم
AMIR / ARMI
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸64 هزار دلار واقعا واسه یه همچین امکاناتی
چیز زیادی نیست
خیلی دلم میخواست با موتور 8 سیلندر 5 لیتری
توئین توربو هم میدادنش بیرون که خروجی 550 اسبی مثلا داشت
Elmiraj
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸قبلا هم شانسی واسه رقبا نگذاشته بود الان دیگه بهتر هم شده …
تراورز و دورانگو اگر یه تکونی به خود ندن محکوم به شکست خواهند بود.
رقبای خارجی هم به کنار …….
حمیدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸چقدر گرون میشه هم قیمت تیپ های پایین اکسپدیشن هست که انصافا غول بی شاخ ودم فورد هست
فورد برای اولین بار داره از فرمول ماشین های آلمانی استفاده می کنه یعنی تا جایی که می تونی ماشین رو گرون تر بفروش مردم فکر کنن دارن خیلی ماشین مهمی میخرن