فورد از نسخه تولید محدود و سفارشی GT ’۶۷ Heritage Edition در هفته خودرویی مونتری رونمایی کرد. این خودرو به مناسبت ادای احترام به پیروزی در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز ۱۹۶۷ تولید شده است.
از شاخصههای بصری متفاوت این خودرو نسبت به مدلهای استاندارد میتوان به رنگ قرمز مسابقهای به همراه نوارهای سفید و پکیج فیبرکربنی اشاره کرد. دیگر مواردی که باعث متمایز شدن بیشتر GT ’۶۷ Heritage Edition نسبت به مدلهای عادی میشوند عبا تند از نوشتههای عادی GT و شماره یک روی کاپوت و دربها، رینگهای یکتکه ۲۰ اینچی از جنس آلومینیوم، کالیپرهای ترمز قرمز و پوششهای نقرهای آینههای جانبی.
این خودرو تنها به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و کابین آن نیز دست خوش تغییراتی شده است که شامل صندلیهای فیبر کربنی با دوختهای قرمز، کمربندهای ایمنی قرمز، شیفترهای تعویض دنده خاکستری و… میباشد.
این خودرو یک موفقیت بزرگ برای ما بوده و تاریخ ارزشمندمان را با بیان مدرن یک برنده لمانز ترکیب کرده است. تولید یک فورد GT بر مبنای خودروی مسابقهای برندهی GT40 آن دوره چیزی بوده که باید انجام میشد.
(ali(chevy nova
۲۵ مرداد ۱۳۹۶یه امریکای پر افتخار
عشقست فورد جى تى
((این خودرو یک موفقیت بزرگ برای ما بوده و تاریخ ارزشمندمان را با بیان مدرن یک برنده لمانز ترکیب کرده است. تولید یک فورد GT بر مبنای خودروی مسابقهای برندهی GT40 آن دوره چیزی بوده که باید انجام میشد.))
شایان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶فورد جی تی نابودگر فراری در مسابقه 24 ساعته لمانز 1966
peyman
۲۵ مرداد ۱۳۹۶یه سرماگذاری پر سود برای چند سال دیگه!!هر کی داشته باشه بعدا میتونه به خاطر کمبودش با چند برابر قیمت بفروشه .البته اگه دلش بیاد
(ali(chevy nova
۲۵ مرداد ۱۳۹۶دوستان امروز 2 تا مطلب مىخوام بذارم که واقعا براى من و امثال من زیباست و جذاب
این مشخصات پونتىاک فاىربرد 1968 هستش
اما قسمت مهمش بخش پرفورمنس هست که شتاب و قدرت این ماشىن رو مشخص کرده
Comments: The Pontiac Firebird underwent minor changes for its second year. On the exterior, it lost its side vent windows and gained fender marker lights. The interior was revised and the rear suspension was refined with the adoption of staggered shocks in the rear (one in front of the rear axle and one behind) and the use of new multi-leaf rear springs. The big news was under the hood. The standard 400 engine gained 5 bhp to 330 while the Ram Air engine was rated at 335 bhp. In mid year, it was replaced by the 340 bhp Ram Air II. Newly available was a third 400 V8, named the HO (High Output) that was slotted between the two other engines. The 400 HO cam with free-flow exhausts and its own revised cam (when mated to the four speed manual). It too was rated at 335 bhp. On the lower side of the model line, the 230 I6 was replaced by a new 250 I6 and the 326 V8s were replaced by new 350 V8s. Performance was definitely the key at Pontiac.
Production:
Hardtop Coupe: 90,152
Convertible: 16,960
Engines:
250 I6 (1bbl) 175 bhp @ 4800 rpm, 240 lb-ft @ 2400 rpm.
250 I6 (4bbl) 215 bhp @ 5200 rpm, 255 lb-ft @ 3800 rpm.
350 V8 (2bbl) 265 bhp @ 4600 rpm, 355 lb-ft @ 2800 rpm.
350 V8 HO (4bbl) 320 bhp @ 5100 rpm, 380 lb-ft @ 3200 rpm.
400 V8 (4bbl) 330 bhp @ 4800 rpm, 430 lb-ft @ 3300 rpm.
400 V8 HO (4bbl) 335 bhp @ 5000 rpm, 430 lb-ft @ 3400 rpm.
400 V8 (Ram Air) 335 bhp @ 5300 rpm, 430 lb-ft @ 3600 rpm.
Performance:
400/335 (HO): 0-60 in 5.5 sec, 1/4 mile in 14.2 sec @ 100 mph.
این ماشىن 0-60 کىلومتر رو تو 5/5 ثانىه طى مىکرده!!!!!! اونم سال 1968 و این مشخصات ماشىنى ارزون قیمت بوده که همه مىتونستن بخرنش
(ali(chevy nova
۲۵ مرداد ۱۳۹۶اما ماشىن بعدى یه هىولاى پر افتخار بوده
پىلىموت سوپر برد با 330 کىلونتر سرعت و شتاب 4/9 ثانىه براى رسیدن به سرعت 60
Comments: Trying to capture some of the success that their Dodge brothers had in 1969 with their Daytona, Plymouth tried the same thing in 1970 with their creation, the Plymouth Superbird. Although similar in appearance, the Superbird was actually quite different from the Daytona. The Superbird was based on the Plymouth Road Runner and the nose, airfoil, and basic sheet metal was different between the Daytona and Superbird. The special nose added 19 inches to the overall length (the Daytona’s was 18 inches), and the trunk spoiler was more angled and higher than the Daytonas. On both models, the spoiler was two feet high so that the owner could open the trunk. Although it created quite an impression on the street, the wing did almost no aerodynamic good under 90 mph.
NASCAR only required 500 copies to be built in 1969, but in 1970, NASCAR required a manufacturer to build one unit per dealer. In the end, Plymouth built a total of 1,920 SuperBirds. SuperBirds were available with three different engines. The most popular was the basic Super Commando 440 V8 with a single four barrel carb rated at 375 bhp. Next up was the 440 Six Pack rated at 390 bhp. At the top, and ordered by just 93 buyers, was the mighty 426 Hemi, rated at 425 bhp. Despite the success of the SuperBird on the tracks, 1970 would be the only year it was made.
Production: 1,920
440-4: 1,162
440+6: 665
Hemi: 93
Engines:
426 V8 Hemi 425 bhp @ 5000 rpm, 490 lb-ft @ 4000 rpm.
440 V8 375 bhp @ 4600 rpm, 480 lb-ft @ 3200 rpm.
Performance:
440/390: 0-60 in 5.9 seconds, 1/4 mile in 14.26 seconds @ 103.7 mph.
426/415: 0-60 in 4.8 seconds, 1/4 mile in 13.50 seconds @ 105.0 mph.
BMW
۲۵ مرداد ۱۳۹۶۰ تا ۶۰ مایل یا کیلومتر!؟
PaRHaM
۲۵ مرداد ۱۳۹۶چقدر کابینش خوشگل تر شده
کلا چیز جالب تری شده??❤
ماتئوس
۲۵ مرداد ۱۳۹۶هیچ نقصی مشاهده نشد .
AMIR
۲۵ مرداد ۱۳۹۶خوراک این ماشین فقظ فقط پیست منتظرم تا رکوردش تو نوربرگ رینگ اعلام بشه به احتمال زیاد زیر 7 دقیقه رکورد میزنه با رنگ قرمر هم محشر شده