هرروز ارزانتر از دیروز!
با قیمت پایه ۱۸۵۴۵ دلاری، نسل جدید فولکسواگن جتا 2019 درست ۱۰۰ دلار ارزانتر از نسل قبلی خود بوده و انتظار میرود در سهماهه دوم سال جاری وارد نمایندگیهای این شرکت در آمریکا شود.
نسل جدید جتا از پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوی TSI که قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۹ نیوتون متری دارد استفاده کرده و به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک متصل است.
از جمله ویژگیهای برجسته این خودروی آلمانی میتوان به شخصیسازی راننده، سیستم کاکپیت دیجیتال، نورپردازی داخل کابین، سیستمهای کمکراننده، سیستم ترمز پیش از برخورد اتوماتیک (برای اولین بار در این کلاس عرضه شده است) و گارانتی قابل انتقالی اشاره کرد که پوشش ۶ ساله یا ۱۱۶ هزار کیلومتری را فراهم کرده است.
این خودرو در تریم های S، SE، R-Line، SEL و SEL پریمیوم عرضه شده و ما در ادامه هرکدام از آنها را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم:
- جتا S
مدل پایه این خودرو که قیمت ۱۸۵۴۵ دلاری دارد بهصورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته دستی، رینگهای ۱۶ اینچی راما، چراغهای جلو و عقب LED، جلوپنجره کروم، فرمان چندکاره، دوربین عقب، چراغهای جلوی خودکار، ترمز پارک الکترونیکی، صندلیهای پارچهای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی رنگی ۶.۵ اینچی سود میبرد.
افرادی که خواهان نسخه اتوماتیک هستند باید ۱۹۳۴۵ دلار بپردازند و با پرداخت ۴۵۰ دلار دیگر نیز میتواند پکیج کمکراننده را سفارش داد که شامل هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و آینههای جانبی گرم شونده میباشد.
- جتا SE
این تریم بر پایه تریم قبلی و پایه ساخته شده و قیمت آن از ۲۲۱۵۵ دلار آغاز میشود. در این خودرو بهصورت استاندارد شاهد گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، رینگهای دو رنگ ۱۶ اینچی، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای، فرمان و اهرم دنده پوشیده از چرم، ورود و استارت بدون کلید و صندلیهای جلوی گرم شونده خواهید بود. از جمله تجهیزات کمکراننده جتا SE میتوان هشدار نقاط کور با هشدار ترافیک عقب را نام برد.
- جتا R-Line
با پرداخت ۲۲۹۹۵ دلار صاحب جتا R-Line میشوید که دارای تجهیزاتی همچون رینگهای ۱۷ اینچی تیره ترنتون، جلوپنجره مشکی براق، سپر عقب R-Lie با دو خروجی اگزوز، مه شکنها، پوشش مشکی آینههای جانبی، نشانهای R-Line در روی بدنه و کابین، پوشش سقف مشکی، فرمان خاص R-Line با دوختهای متضاد، صندلیهای دو رنگ و دیفرانسیل الکترونیکی XDS میباشد.
- جتا SEL
این خودرو نیز همانند مدل R-Line بر پایه تریم SE ساخته شده و قیمت قابلتوجه ۲۴۴۱۵ دلاری دارد. با این پول صاحب تجهیزاتی همچون چراغهای جلوی پروژکتور LED با امکان گردش، برفپاککنهای حساس به باران، دوربین وسط با تیره شوندگی خودکار، انتخاب حالت رانندگی، نورپردازی کابین با ۱۰ رنگ سفارشی، کاکپیت دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، سرویسهای ارتباطی خودرو، سیستم صوتی ۴۰۰ واتی بیتس و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۸ اینچی میشوید.
تجهیزات کمکراننده استاندارد تریم SEL عبارتاند از کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار و سیستم حفظ خودرو بین خطوط.
- جتا SEL پریمیوم
قیمت مدل پرچمدار جتا SEL پریمیوم از ۲۶۹۴۵ دلار آغاز میشود. این نسخه دارای رینگهای ۱۷ اینچی دو رنگ تورنادو، سپر عقب R-Line، مه شکنها، آینههای جانبی با چراغراهنما، صندلیهای اسپورت و چرمی با عملکرد گرم و سرد شونده، صندلی برقی راننده با حافظه، سیستم اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی و پکیج هوای سرد است.
:::فرشاد:::
۱۸ فروردین ۱۳۹۷:::نظرسنجی:::
سوبارو ایمپرزا: لایک ?
فولکسواگن جتا: دیسلایک ?
سامان اذری
۱۸ فروردین ۱۳۹۷نظرسنجی 2
هوندا سیویک ?
فولکس واگن جتا ?
رامتین
۱۸ فروردین ۱۳۹۷نسخه gli جتا واقعا عالی خواهد بود…
شاهین
۱۸ فروردین ۱۳۹۷بعد از دیزل گیت، فولکس واگن فوق العاده شده. درک درستی از بازار پیدا کرده و محصولاتش هم از نظر کیفیت و هم از نظر طراحی یه پله بالاتر رفتن.
ماشینای فولکس رو باید از نزدیک دید. خیلی شیک و اتو خورده و جدی…
شاهین
۱۸ فروردین ۱۳۹۷دیزل گیتی که تورو نکشه قطعا قوی ترت میکنه :)))
me84
۱۸ فروردین ۱۳۹۷.
دیزل گیت یه تلنگر مشتی بوده برای فولکس. خوب به خودش اومده.
me84
۱۸ فروردین ۱۳۹۷.
یه نکته جالبی که تو این ماشین دیدم، طراحی ستون عقبه. اکثر ماشینای تو این سگمنت، طراحی ستون عقبشون خیلی شیب داره و نوعی حالت کوپه مانند ایجاد کردن که هم زیباست و هم آیرودینامیک بهتری ایجاد میکنه، اما مشکلشون اینه که معمولا فضای بالای سر سرنشینان عقب رو فدا میکنن برای این کارها. عقب الانترا نشستم و تجربه جالبی نداشتم بخصوص با سه سرنشین و سوار و پیاده شدن هم نسبتا سخت میشه. اما اگه دقت کنین طراحی ستون عقب این ماشین معمولیه و این خیلی ویژگی خوبیه برای راحتی سرنشین.
هوندا سیویک و آکورد، سوبارو ایمپرزا و لگاسی، هیوندا و کیا و مزدا و خیلی ماشینای دیگه همشون دارن شیب زیادی به ستون عقب میدن. اما تویوتا کمری و کرولا و این جتا اینطوری نیستن و من اینارو بیشتر میپسندم..
البته اونا هم اگه عقب فقط دو سرنشین بشینه زیادم بد نیستن اما بخوبی اینا نمیشن
دانیال
۱۸ فروردین ۱۳۹۷حرف نداره واقعا. تنها چیزی که خیلی نظرم رو جلب میکنه قیمت 22155 نسخه SE، که باید عرض کنم برای اونها انگار دارن قیمت پراید این ور آبی هارو میدن. یعنی فشار 22000 تا نسبت به حقوقی که میگیرن همون فشاری رو میاره که اینوری ها برای خرید پراید متحمل میشن
احمد
۲۶ فروردین ۱۳۹۷سلام
آیا فولکس واگن توئورگ2019 وارد کشور میشه؟
Abed
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸خیلی کامل و جامع بود فقط راجبه مشخصات موتوری اطلاعی داده نشد
و ای کاش مثلا میشد این ماشین و تیپ هاش رو هم مقایسه میکردن با خودرو های دیگه مثل آئودی که زیر مجموعه خود فولکس واگن هست
اما با این حال سپاس فراوان از زحمات شما