درگ تایمز همیشه با دست پر وارد صحنه میشود و این بار هم شاهد حضور یک لامبورگینی اوراکان پرفورمنته ی دست کاری شده در مسابقات درگ هستیم. یک سوپرشارژر به پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری اوراکان چسبیده و با توجه به صدای پیشرانه میتوان گفت سیستم اگزوز آن هم کارخانهای نیست. بنا به آمار و ارقام نشان داده شده در ویدئو، این خودرو با استفاده از بنزین و اتانول قدرت ۸۵۰ اسب بخاری پیدا میکند که کاملاً قابلتوجه است.
اما در طرف دیگر میدان مک لارن 720S قرار دارد که برخلاف لامبورگینی کاملاً کارخانهای است. این مک لارن قبلاً توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۸۵ ثانیه طی کند. در هر حال با خودروی فوقالعاده سریعی طرف هستیم.
این مسابقه از سری درگ هایی است که چند هفته پیش در فلوریدا برگزار شده و تنها عیب قابل ذکر در اوراکان رینگهای افترمارکتی بزرگتر آن است که قطعاً باعث هدر رفت انرژی و قدرت پیشرانه میشود. همچنین هیچیک از رانندگان برای این درگ از لانچ کنترل استفاده نکردهاند و تنها به پای خود تکیه کردهاند.
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۷فک کنم صاحبان خودرو های مکلارن خیلی اعتقاد و نیازی به تقویت خودروشان ندارن!
شاید از همه برند های دیگه کمتر!
Reza
۱۵ بهمن ۱۳۹۷هر دو شاهکار خلقت هستن
یکی در زمینه تنفس طبیعی و دیگری در زمینه توربو چارجر ???
علیx76
۱۵ بهمن ۱۳۹۷قضیه اینجاست که موتور مکلارن تا سرحد توانایی استاتیکی ش تقویت شده و برای تیونر های جای کار زیادی نیست ( تقریبا مثل بقیه سوپر کار های تنفس مصنوعی دیگه)
اما لامبو با موتور تنفس طبیعیش جای کار زیادی برای افزودن توربو یا سوپر چارجر و چیز های دیگه داره(مثل بقیه سوپر کار های تنفس طبیعی)
یانکی
۱۵ بهمن ۱۳۹۷باز هم دلیلی دیگر بر اینکه ای 720 که تو درگ تایمز هست حد اقل تا 850 اسب تقویت شده.همون بار اولی که تو برنامهاش دیمون رو برد مطمعن شدم این بابا یه ریگی به کفششه.مگه میشه لامبویه 4 چرخ متحرک با بیش از 850 اسب و اونم سوپر شارژ شده که هیچ لگی نداره رو با 720 استاندارد برد لاغر طرفدارایه لامبو کمی تحلیل کنن.خلاصه این مردک خودشو پاره کنه بازم رکورد ثبت شده دست دیمونه.
حسن
۱۵ بهمن ۱۳۹۷یانکی جان
مثل همیشه حرفت درسته
راستی دیمون باز رکورد زد چند وقت پیش
تایمش دقیق یادم نیست ولی زیر 10 ثانیه باز بود
Mآsكvيch
۱۵ بهمن ۱۳۹۷اره چونکه دیمن رو برد تقویت شده پس!!!
با واقعیت کنار بیاین! خودتون گفتی دیمنجلوجی میزنه نابود میکنه درگ تایمز و مک لارن رو،حالا که درگ انجام شد و نتیجه عکس شد دیگه چرا هی بهانه الکی میارین! حقیقت تلخه واقعا
حسن
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ارمان
حقیقت رتبه سوم فروش 2018 چلنجره در کلاس کوپه های اسپورت دنیا هست
پس تلخ که نیست هییییچ
شیرین هم هست
Mآsكvيch
۱۵ بهمن ۱۳۹۷تو اصلا بگو رتبه اول
متاسفانه این تأثیری تو نتیجه درگ نداشت و نداره و نخواهد داشت :)) همونطور که دیدی هر ۳ راند رو به طرز خفت بازی از مک لارن باخت دیمنلوجی با اون همه ادعا و نتونست اصلا زیر ۱۰ بزنه :( خیلی تلخه حقیقت
اون فیلم رو باز ببین :))
حسن
۱۶ بهمن ۱۳۹۷فرافکنی نکن
چلنجر پرفروشه
خیلی هم پرفروش
بقیه موضوعات هم حاشیه هست
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۵ بهمن ۱۳۹۷(( لاغر طرفدارایه لامبو…….))
منظورتون لا اقل هستش یا اینکه دارید میگید طرفداری لامبو آدم های لاغری هستن؟؟!!?
..
چیزه خیلی عجیبی نیست، تو تاپ گیر هم ویرون، که به قل هموند کوه تکنولوژی بوده و مک لارن اف 1 هیچ چیزه خاصی نداشت ،ولی تو درگ بوگاتی ویرون با گیربکس dsg((مقابل 6 سرعته دستی!!!)) و تمام تکنولوژی هاش- اسب بخارش و __12 سال جدیدتر بودن__ و… با زحمت و بدبختی اف1 رو تونست ببره. ((اونم تازه تو مسیر بیشتر از 400 متر!!!))
اف1 که به لطف ایروداینامیک بهترش((جالبه که ضریب درگش هم بهتر ازضریب درگ افتضاح ویرون بود))
جالب تر اینکه هیچ زحمتی برای بهبود قابل توجه تو مدل شیرون نکردن و در صورت فعال شدن اون بال عقب به رقم افتضاح 0.59 دست پیدا میکنه.((که فکر کنم بازم بیشتر از مک لارن اف1 25 سال پیش باشه __در صورت فعال شدن اسپویلر__ ))
بوگاتی با تمام سرمایه و تکنولوژی فولکس و….از یک مک لارن اف1که توسط چند 10 نفر و جایی نامطلوب ساخته شد تو خیلی چیزا شکست خورد.
با بوگاتی Bugatti EB 110 مقایسه نکردم چون نتجیه فراتر از افتضاح میشد.
…
در ضمن دوست عزیز سیستم awd هیچ کمکی به به شتاب اولیه نمیکنه تازه سنگینتر هم میکنه ماشین رو،مگر اینکه یه سیستم تورک وکتورینگ خوب داشته باشن که گشتاور رو در زمانی مثل همین درگ ها به میزان قابل توجهی به چرخ های عقب بفرسته.تو سرعت های بالاتر از 200 هم به میزان نیاز تقسیم بشه بین جلو و عقب.
این فکر کنم یه مبحث خیلی سادس.
سیستم awd بیشتر به درد جاده و پیست به دلیل اعتماد به نفس بیشتر میخوره تو این کلاس.((نظره شخصی))
..
مک لارن تیون شده هم موجوده که 100 تا رو 2 و 400 متر رو تو 9.1 ثانیه رفته.
بعدشم وقتی رود اند ترک آمریکا ثبت رسمی 9.9 داره برای مک لارن دیگه نیازی به بحث اضافه نیست.((تمومش کن خواهشا این بحث رو))
..
بعضی ها هم شاید بگن چرا بوگاتی رو کشید وسط بحث،سادس:
چون دوست داشتم?
یه نفرت خاصی از این بوگاتی دارم که هیچ جوره نمیتونم سرکوبش کنم.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۵ بهمن ۱۳۹۷__اف1 که به لطف ایروداینامیک بهترش((جالبه که ضریب درگش هم بهتر ازضریب درگ افتضاح ویرون بود))__
بقیه ی جمله چی شد دانیال؟؟😑
یه خورده از این امیر طرفدار لامبو یاد بگیر فن بیان رو.
جدی واقعا عالیه تو این زمینه،یه جوری اطلاعاتش رو به زیبایی بیان میکنه که انگار یه عمریه نویسنده ی حرفه ایه.((لعنتی😂))
..
بقیه ی جملم این بود که ، به لطف ایروداینامیک بهترش و موتور تنفس طبیعیه بینظیر ب ام و ویرون رو به نفس نفس انداخت و با قهرمانی در لمانز سوت پایان بازی هایپرکارهای اون دوران((و حتی بعدش)) رو زد .😉
emad1990
۱۵ بهمن ۱۳۹۷#یانکی
#توهم توطعه
#دژمن
Mآsكvيch
۱۵ بهمن ۱۳۹۷احتمالا ام۵ کامپتیشن و کوروت هم تقویت شده بودن که زدن دیمن رو ?
حسن
۱۶ بهمن ۱۳۹۷نه
تو اون رقابت مرجعی که مسابقه رو ترتیب داده بود معتبر نبود
Reza
۱۶ بهمن ۱۳۹۷منطق جدید یانکی جون
( هر خودرویی که بتونه دیمن رو شکست بده 100% تیونینگ شده یا یه ریگی به کفشش هست )
M
۱۵ بهمن ۱۳۹۷دو تا ظرلم در حق لامبو شد
یکی رینگاش دو استفاده نکردن از لانچ کنترل ولی خب چه فایده در اون صورت هم 720 برنده بود
joojoo
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ولی نمیدونم چطوریه که مکلارن 720s با 710 اسب تایم 400مترش با پی1که 193اسب بیشتر داره و وزنشم کمتره…..یکی شده….یا پی وان کمتر از 903 اسب قدرت داره……یا 720s قدرتش بیشتر از 710تاست………..
اما خب …..اگه سیستم انتقال قدرتی بازدهش 97%باشه و روی 720s نصب باشه و قدرت تحویلی روی چرخ هاش 691اسب باشه…….دیگه قیمت این ماشین 280هزارتا نخواهد بود…..خود همچین سیستم انتقال قدرتی اندازه ی یه مکلارن پی وان قیمتش میشه چون مسلما خیلی علم و دانش پشتشه…….نتیجتا…….720s,ماشینی با حداقل قدرت 800اسب زیر کاپوته……حالا این مجری چه بلایی سر ماشین خودش اورده که تایمش با تایم استاندارد10.1 ثانیه…0.2 اختلاف داره…..خدا میدونه…….برام جالبه…..مکلارن چقدر باید خفیف باشه…..که برای کل کل با بزرگانی مثل لامبو…فراری و پورشه……ماشیناشو تا حد امکان تیون کنه…..بعدش بیاد قدرتشو یه لول پایین تر نشون بده…..جالبه همین 720s با تایم 9.8……توسط 918با تایم 9.9 جر داده میشه…….حالا یا پورشه تایمش زود میگذره…یا مکلارن تایمش دیر میگذره…….
Hemi
۱۶ بهمن ۱۳۹۷تقریبا هیچ اتومبیلی بازدهی بالاتر از ۸۶% نداره
sina7
۱۵ بهمن ۱۳۹۷من نمیدونم چرا تو درگایی که لامبورگینی هست لانچ کنترل استفاده نمیکنن!!!
وقتی ماشین یه اپشنی رو داره که تو درگ به درد میخوره چرا نباید استفاده کرد
مث اینکه که 6 تا دنده داشته باشه بگی من از 5 تای اولی استفاده میکنم دنده 6 رو نمیخوام!!!
لاستیکشم که استاندارد نیس
دفعه قبلی هم نسخه اسپایدر رو اورده بودن واسه درگ
آقا همه میدونیم مک لارن بهترینه اصن نظیر نداره کوتاه بیاید دیگه این کارا چیه اخه?
Danial
۱۵ بهمن ۱۳۹۷لعنتی رنگو ببین خودش خاصه که هیچ تو همین خاص بودن هم خاص تر شده
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۷خداییش دلم می خواست لامبو برنده بشه ولی خب حقیقتش لذتی که آدم ازمیتونه یه لامبورگینی ببره خیلی بیشتر از لامبورگینیه.
ساسان
۱۵ بهمن ۱۳۹۷لامبو چرا لانچ کنترل نزد…خیلی جالبه این چندمین درگیه که میبینم راننده های که خودرو هاشون4چرخ محرکه از نقطه قوت خودرو شون استفاده نمیکنن…
هادی نجفی
۱۵ بهمن ۱۳۹۷من به شخصه از قیافه مک لارن لذت میبرن؛ در کنار ظاهر بسیار زیبا مهندسی و آیرودینامیک بسیار خوبی داره
اوراکان هم خودروی بسیار جذاب و دوست داشتنی هست
شتاب اولیه بسیار خوبی داشت
انتخواب من به شخصه و بر حسب سلیقه بین این دو عجوبه خوردو مک لارن هست واقعا دوستش دارم…
Mآsكvيch
۱۵ بهمن ۱۳۹۷تنها ماشینی که میتونه مک لارن ۷۲۰ رو بگیره تو کلاس خودش فقط ۴۸۸ پیستا هست
امیدوارم هرچه سریعتر درگ بینشون انجام بشه
ایمان
۱۵ بهمن ۱۳۹۷خوشم میاد درگ تایمز پای ۴۸۸ پیستا رو وسط نمیکشه
این خودش میتونه خیلی دلیل داشته باشه ??