بچه شیطان تک و خاص!
لامبورگینی با معرفی این خودروی جدید SC18 یکقدم دیگر به دنیای خودروهای سفارشی و تک نزدیک شده است. البته این اولین بار نیست که ایتالیاییها وارد این حیطه میشوند اما این یکی به دلایل زیادی خودروی منحصربهفردی است. در آغاز باید گفت SC18 تنها یک کانسپت خیالانگیز حاصل فکر طراحان لامبورگینی نیست بلکه ایده به خط تولید راه یافته است. همچنین SC18 که ظاهری شیطان مانند دارد دقیقاً محصول انحصاری خود لامبورگینی نیست بلکه بخش لامبورگینی اسکادرا کورس که بخش موتور اسپورت کمپانی میباشد در ساخت آن نقش داشته است. به همین خاطر مأموریت اصلی این هیولا به آتش کشیدن پیست بوده اما لامبورگینی میگوید SC18 در جاده هم میتواند تردد کند.
خب پس ما یک هایپرکار مبتنی بر آونتادور داریم که توسط طراحان زبردست لامبورگینی طراحی شده و آنها هم خواستار تولید این خودرو با ژنهای مسابقهای بودهاند؛ بهعبارتدیگر، زمانی که لامبورگینی تصمیم نهایی برای تولید این خودرو را گرفته یک مشتری بینامونشان سرمایه لازم برای تولیدش را تأمین کرده است. ظاهراً آونتادور استاندارد برای ایشان کافی نبوده است.
پکیج آئرودینامیک به شدت گیرای SC18 تنها برای شوکه کردن بینندگان نیست بلکه اسکادرا کورس قطعات را عملیاتی طراحی کرده است. بهطور مثال کاپوت خودرو که از ورودیهای هوای یکپارچه سود میبرد در اوراکان GT3 EVO هم دیده میشود. دیگر تأثیر اوراکان روی SC18 را میتوان در گلگیرها، ورودیهای روی سقف و… دید. بال عقب بزرگ و فیبر کربنی را میتوان با دست در سه حالت تنظیم کرد تا داون فورس بهتری ایجاد شود.
در قلب این موشک بیرحم پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار داشته که قدرت آن ۷۷۰ اسب بخار و گشتاورش نیز ۷۲۰ نیوتون متر میباشد. تمامی قدرت پیشرانه از طریق گیربکسی ۷ سرعته به چرخها منتقل میشود. هنوز مشخصات عملکردی این خودرو منتشر نشده اما با توجه به بدنهی فیبر کربنی جدید و متریال بسیار سبکوزن بکار رفته ساختار خودرو احتمالاً با موشکی بسیار سریع طرف هستیم.
شاهین
۲۶ آبان ۱۳۹۷عجب چیزی شده. تلفیق وننو و اونتادور باهم! خیلی خوب شده. یه لحظه شوکه شدم گفتم حتما برای رقابت با پورشه توی پیست نوربرگ ساخته شده بعد که مطلبو خوندم فهمیدم خبری از رقابت نیست. خیلی خوب شد این رقابت ها هم کم کم داره بی مزه میشه چون کمپانی ها برای زدن رکورد از هر ماشین و ترفندی استفاده میکنن. به قول جیمز می این پیست کلا خودرو سازی را از ساختن ماشین برای حالت عادی خارج کرده . همه فقط برای پیست میسازند ولی تو حالت عادی اونطوری که باید نیست. تا حدودی درست میگن بزرگوار
Reza
۲۶ آبان ۱۳۹۷وای خدای من محشره ، زبونم قفل شد از زیبایی این گاو وحشی ???
Reza
۲۶ آبان ۱۳۹۷عکس چهارم چقدر شبیه سستوالمنتو هستش.
نظر شما چیه؟
شاهین
۲۶ آبان ۱۳۹۷عالیه از هر لحاظ هیچ مشکلی نداره مخصوصا عقبش
F22RAPTOR
۲۶ آبان ۱۳۹۷خیلی زیبا شده واقعا
david
۲۶ آبان ۱۳۹۷خوش به حال صاحبش
Ali Keyhani
۲۶ آبان ۱۳۹۷ترکیبی از وننو و سستو المنتو و آونتادور
سورنا
۲۶ آبان ۱۳۹۷لااااااااااااااااااااامبورگینی و دیگر هیچ ?
خوش به حالت ای مشتری بی نامو نشان که سرمایه تولید اینو دادی
یکی پوسترشو میزنه تو اتاقش یکی هم سرمایه تولیدش رو داره : )
اختلاف در این حد … ؟
ساسان
۲۶ آبان ۱۳۹۷میشهDNAسستو المنتو رودرش دید. ترکیب ژنهای مختلف. وتولد یک گاو زیبا.
حیف که فقط یک دستگاه ساخته شده و هیچوقت تستی ازش نمیبینیم.
F22RAPTOR
۲۶ آبان ۱۳۹۷ساسان تولدشو ناجور اومدی برادر
محمد علی فردین
۲۶ آبان ۱۳۹۷فکر کنم منظورتو نگرفت !!!!!!
Alireza
۲۶ آبان ۱۳۹۷علم بهتر است یا ثروت
شاهین
۲۶ آبان ۱۳۹۷باید با طلا نوشت ثروت
مانی
۲۷ آبان ۱۳۹۷علم بهتر است یا ثروت سوال مسخره یی هست
چون علم هم خودش ثروته
سوال درست این هست:
علم بهتر است یا پول؟
ا.سد.مرتضی
۲۶ آبان ۱۳۹۷نه علم بهتر است نه ثروت
همه چیز هر علمی و اختتراعی در راستای نیاز بوده و ثروت سازی
پس علی که به ثروت تبدیل نشه باید *** توش
m4
۲۶ آبان ۱۳۹۷عالی اما پشتش احساس میشه خیلی خالیه :(
mahdy
۲۶ آبان ۱۳۹۷چراغای آونتادور خیلی بهش میان
اگه جای لامبو بودم هرجور شده خیز بر می داشتم واسه قوی ترین 12 سیلندر تنفس طبیعی که الان دست 812 فراریه
همش 19 اسب کم داره
برای همینه که من عاااشق این 812 ام
Omid
۲۶ آبان ۱۳۹۷قیافه اش از روبرو یجورایی منو یاد لافراری هم میندازه ، البته نظر شخصی منه ،والا در محشر بودنش شکی نیست!!!
Omid
۲۶ آبان ۱۳۹۷داداش میشه یه چیزی به اسمت اضافه کنی لطفا؟
Reza
۲۶ آبان ۱۳۹۷این کجاش شبیه لافراریه آخه
یعنی قدرت تشخیص شما منو کشت
Omid
۲۶ آبان ۱۳۹۷عحب چیزی شده
Khosrow
۲۶ آبان ۱۳۹۷خیلی خوبه ولی ترجیحم SVJ ..
Majidsh
۲۶ آبان ۱۳۹۷لعنتیا یکم چراغاشو تغییر بدید
انگار داری به آونتادور نگاه میکنی
ساسان
۲۷ آبان ۱۳۹۷بسفارش مشتری اینشکل طراحی شده.یه مولتی میلیاردر.
بایک مدل جدید یا جانشین یکی از مدلها طرف نیستیم دوست عزیز.