لندروور-رنجروور

معرفی SV اتوبیوگرافی جدید، بزرگ خاندان رنجروور در لس‌آنجلس

چندی پیش لندروور نسخهٔ فیس‌لیفت و بروز شدهٔ پرچم‌دار خود یعنی رنجروور را معرفی کرده و وعده داد که نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ بزرگ خاندان رنجروور یعنی مدل SVAutobiography را هم در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی خواهد کرد. حال این شرکت بریتانیایی به وعدهٔ خود عمل کرده و مدل غول‌پیکر و مجلل اس‌وی‌اتوبیوگرافی جدید را در لس‌آنجلس به نمایش درآورده است.

با ورود بنتلی، رولزرویس و لامبورگینی به بخش اس‌یووی‌های فوق لوکس، این بخش رقابتی‌تر از همیشه شده و حالا رنجروور هم با اس‌وی‌اتوبیوگرافی جدید به تازه‌واردها پاسخ کوبنده‌ای داده است. این خودرو در ظاهر همان تغییرات ظریفی را تجربه کرده که در فیس‌لیفت نسخهٔ معمولی رنجروور شاهد آن بودیم؛ اما تغییرات اصلی در کابین خودرو انجام گرفته است یعنی جایی که فقط و فقط بر راحتی هرچه بیشتر سرنشینان و خصوصاً سرنشینان عقب تمرکز شده است.

اس‌وی‌اتوبیوگرافی صرفاً به‌صورت فاصله محوری کشیده عرضه می‌شود که فضای پایی بیش از ۱.۲ متر را برای سرنشینان عقب فراهم می‌کند. اولین چیزی که کابین اس‌وی‌اتوبیوگرافی را از دیگر نسخه‌های رنجروور متمایز می‌کند، صندلی‌های عقب فوق راحت آن است که به سبک صندلی‌های جت‌های شخصی طراحی شده و حالا از نمای متفاوتی برخوردار شده‌اند. این صندلی‌ها از قابلیت تنظیم در ۲۲ جهت مختلف نیز برخوردارند. در این اس‌یووی مجلل همچنین نیازی نیست سرنشینان زحمت بستن درها را به خود بدهند زیرا دکمه‌ای در کنسول وسط تعبیه شده که درها را به‌صورت خودکار می‌بندد.

دیگر ویژگی‌های داخلی اس‌وی‌اتوبیوگرافی جدید نیز شامل مواردی چون یک یخچال کوچک در کنسول مرکزی، در نمایشگر ۱۰ اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عقب، گرم‌کن زیر پایی صندلی‌های عقب، ماساژور صندلی‌ها و یک ساعت فانتزی Zenith در کنسول مرکزی عقب می‌شود. بعلاوه، جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسخهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Touch Pro لندروور هم از طریق دو نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی برای سرنشینان عقب ارائه می‌شود که می‌توان اطلاعات ‌آن‌را از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر کشید.

همان‌طور که اشاره شد، اس‌وی‌اتوبیوگرافی بر اساس نسخهٔ کشیدهٔ رنجروور ساخته شده و حالا به نسخهٔ ارتقاءیافته و بروز شدهٔ پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 سوپرشارژ مجهز شده که ۵۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌گردد. هرچند رنجروور اس‌وی‌اتوبیوگرافی خودروی بسیار سنگینی است و بیشتر بر راحتی داخلی و به‌طور خاص راحتی سرنشینان عقب تمرکز دارد تا عملکرد، اما می‌تواند ظرف تنها ۵.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

البته این اس‌یووی فوق لوکس هرگز ارزان به دست نمی‌آید زیرا قیمت آن از ۲۰۷,۹۰۰ دلار آغاز می‌گردد که نشان‌دهندهٔ افزایش ۸۴۰۰ دلاری نسبت به قبل بوده و برای اولین بار از مرز ۲۰۰ هزار دلار گذشته است. عرضهٔ رنجروور اس‌وی‌اتوبیوگرافی جدید با مدل ۲۰۱۸ از بهار آینده در ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    ماشینیه که حتی مرسدس هم دلش میخواست مال اون باشه

    هر کاری میکنن نمیتونن ماشینی بزنن که به جایگاهش ختی نزدیک بشه

    1. Hamid.Hellcat

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      خیلی ماشین خوش استیلیه
      البته من نویگیتور رو ترجیح میدم

  2. M.us

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    پرچمدار رنجروور آماده نبرد با بزرگان عالیه

  3. Aminspoort

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    شاسی بلند لامبورگینی هیچ وقت نمیتونه تو زمینه لوکس بودن با این مدل رنجروور رقابت کنه،لامبورگینی سریعترین شاسی بلنده،قرار نیست چون به دوتاشونم میگن شاسی بلند رقیب هم باشن!!!! تو شاسی بلندای فول سایز لاکچری هیچ اتومبیلی نمیتونه با svautobiography رقابت کنه،لامصب کاخ سلطنتیه واسه خودش،رولزرویس کار سختی در پیش داره با این رقیب قلدری که داره.

    1. Jast bentley continental

      ۱۱ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      این ماشین و بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان لوکس ترین شاسی بلند های دنیا هستن

  4. الف.ی

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    از نزدیک نتونستم ببینمش ولی از معدود ماشین هاییه که حتی تو عکس هم غول پیکر دیده میشه
    واقعا رنجرورر رو دوست دارم به خصوص این مدلش رو
    به دوستی که کامنت اول رو هم گذاشتن میگم دوست عزیز هیچ خودرویی تو این دوره زمونه وجود نداره که بشه گفت سطح کیفی بسیار بالاتری نسبت به رقباش داره

  5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    فوق‌العادست، اگه قرار باشه فقط و فقط یه ماشین رو انتخاب کنم، انتخابم قطعا پرچمدار رنج‌رووره، عاشقشم، بهترین SUV دنیا، لوکس، با پرستیژ، قوی، آفرود بی نظیر. . ‌.

  6. سعید(تهران)

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    گروه جگوار-لندرور نیاز مبرم به یه انجین v12 داره که می‌تونه روی مدلهای زیادی نصب بشه

  7. امیر.عارف

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    من همیشه طرفدار این برند بوده و هستم یعنی عاشقشم . اما ترجیه میدم از رانندگی با این زیبای همه جا رو لذت ببرم نه اینکه بشینم عقب یکی دیگه ماشینی که من عاشقشم و برونه

  8. محمد

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    زیبا ، با وقار ، با اصالت همینا واسه انتخاب کردنش کافیه?

  9. یاس ی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    خیلی زیباست، یعنی ته دنیای لوکس بودن را درآورده،
    امیر عارف جان این مدل صرفا برای نشستن صندلی عقب و لذت بردن ساخته میشه، اگه میخوای با رنجروور بری آفرود باید نسخه معمولی و با طول کمتر انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا