ظاهراً بر خلاف خبرهای قبلی، لکسس LX بازنشسته نخواهد شد. یکی از رسانههای ژاپنی به برخی جزئیات قوای محرکه احتمالی این شاسیبلند لوکس دست یافته است. گفته شده این اطلاعات از یکی از نمایندگیهای لکسس به بیرون درز کرده است.
نسل جدید LX همانند نسل فعلی شباهتهای زیادی به تویوتا لندکروزر خواهد داشت اما تمرکزی بیشتری روی لوکس بودن خواهد کرد. البته برخی ریزهکاریهای مهم باعث تمایز این دو قدبلند از یکدیگر خواهد شد. نسخه پرچمدار LX جدید ظاهراً با نام LX 750h شناخته شده و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی هیبریدی با قدرت کل ۴۸۰ اسب بخار و گشتاور ۸۷۱ نیوتون متر استفاده خواهد کرد. همچنین یک مدل دیگر با نام LX 600 نیز با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی لندکروزر تولید خواهد شد. این پیشرانه قدرت ۴۰۹ اسبی و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری دارد. هر دو نیروگاه آهنین با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری خواهند کرد.
اشارهای به استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربودیزل لندکروزر جدید در لکسس LX جدید نشده است. این نیروگاه قدرت ۳۰۵ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد.
لکسس LX و تویوتا لندکروزر از پلتفرم مشترکی استفاده میکنند اما لکسس اقدام به ارتقای کابین خواهد کرد تا فضای لوکستری ایجاد شود. ظاهراً در LX جدید از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید بکار رفته در نسل جدید NX 2022 استفاده خواهد شد. تین نمایشگر احتمالاً ابعاد ۱۷ اینچی خواهد داشت. این شاسیبلند همچنین از اسکنر اثرانگشت برای استارت پیشرانه سود خواهد برد.
بر پایه شنیدهها قرار است نسل جدید لکسس LX در ماه سپتامبر معرفی و از ماه دسامبر روانه بازار شود. برخلاف لندکروزر، LX جدید در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.
لکسس ظاهراً در حال توسعه مدل هفتنفره LF با شاسی یونی بادی است. قرار است این خودروی روی راحتی سواری در جاده تمرکز کند و آفرود بهتر هم به LX واگذار شود.
rezars pc
۱ تیر ۱۴۰۰درود بر سحرخیزان پدال بخصوص جناب احمدزاده
این دفعه کار لکسوس سختر شده رقبا با دست خیلی پری جضور داارند نویگیتور x7 اسکالید gls و واگنییر قاعدتا وقتی گرند واگنییر به عنوان آخرین معرفی شده ی این کلاس همچین کابین زیبا و دلچسبی در اختیاار خریدار میذاره لکسوس از نظر بنده باید سیاست تولید خودش رو مثل لکسوس Ls نسل اول بذاره یه خودروی به نسبت زمان خودش لوکس مدرن و با قیمت مناسب به نظر من نوعی که کیلومتر ها دورم و فکر نمی کنم این نظرم هرگز و هرگز به تویوتا نرسه در این مقطع زمانی باید کابین لوکس و مدرن در حد واگنییر و فضا عقب داخل در همون حد فراهم بکنه و قیمت خودش رو در شروع نهایتا ۷۵ تا بگذاره و همون نسخه پایه هم قوی و خیلی خوب نگهداره الان با توجه به ابعاد ااین ماشین یکجورایی نمیشه گفت دو رذیفه بسازن مثل gls 600 maybach نه فضای ردیف سوم در حد رقبای امریکاییه که امیدوارم این نکات رو رعایت کرده باشند از قبل چون کابین lx قبلی و یکمی لوکستر از اون اصلا جوابگوی بازار نیست و باید کار خیلی خفنی انجام بدن
kastech
۱ تیر ۱۴۰۰درود آقا رضا
دیروز تو دوبی لندکروز ۲۰۲۲ معرفی شد، آقا من اصلا نمیتونم درک کنم این چه فاجعه ای بود ، اتاق ۲۰۰ کجا این بد ترکیب بدقواره کجا، نمیدونم واقعا
mopar
۱ تیر ۱۴۰۰دقیقا در ایندهاینچندان دور شاهد رقابتزیباییدر این سگمنت خواهیم بود و رقبا بسیار به هم نزدیک و واقعاجزییات تعین کنندست
ممد ژانگولر
۱ تیر ۱۴۰۰داداشای گلم تویوتا لندکروز جدید در کل فاجعه نیست ولی از نظر طراحی عقب و بقل بیشتر ادامه طراحی تویوتا پرادو هستش تا تویوتا ۲۰۰
به هر حال تنها راهی که میمونه برای هوادارهاش دو سال دیگه صبر کنن ببینن شرکتهای مختلف چه کیت هایی برای بندنش طراحی میکنن تا کپل تر و با ابهت تر بشه اگر هم نشد
نیسان پاترول نیسمو با همون حدود قیمت در خدمته 😍
میثم
۱ تیر ۱۴۰۰رضا درسته که خیلی دوری ولی صدات به گوششون میرسه (برخلاف مملکت خودمون)
من قبلا در مورد سوپرای جدید به تویوتای آمریکا پیام دادم و انتقاد کردم و حتی گفتم که از ایرانم ولی به مودبانه ترین شکل ممکن جوابمو با ایمیل دادن و گفتم حتما نظرات شما رو به مقامات اصلی میرسونیم.
روابط عمومیشون حرف نداره و هر سوال یا انتقاد یا پیشنهادی داشته باشی بهشون ایمیل بدی حتما جواب میدن.
ضمنا تو اینستاگرام هم کاملا پاسخگو هستن. تو اینستاگرام در مورد ونزا فقط دو کلمه نوشتم: very nice همین کامنت ساده رو هم با قلب و لایک پاسخ دادن.
RezaRs
۱ تیر ۱۴۰۰اعععع جیزززز چه خوب
mahan
۱ تیر ۱۴۰۰سلام و درود توام به رضای عزیز.کاملا موافقم.
راستش تعصبی روی لندکروز دارم و علاقه دارم بهش.البته این به معنی همه چی تموم بودنش نیست به دلیل اینکه نسل ها باهاش گذروندم و رابطه نزدیکی باهاش دارم.مثل ازدواج شما شاید عشقتون بهترین و زیباترین دختر دنیا نباشه ولی اونو دوست دارید!هر طور خواستم توجیه کنم نتونستم سری 300 رو هضم کنم و حتی با خودم گفتم میرم میشینم و از نزدیک میبینم ولی خب خوشم نیومد.تنها مزیتش لوکس بودن داخلش هست که اونم وقتی ارزش داشت که با قیمت قبلی یا حد اکثر دو سه هزار دلار لوکس تر میشد و راستش لندکروز رو کسی برای لوکس بودنش نمیخره برای توانایی های خارج جاده ایش میخره و هرچه ساده تر باشه بهتره.خلاصه من یکی نتونستم باهاش کنار بیام
Amirreza
۱ تیر ۱۴۰۰مایباخ که یه کلاس بالاتره و با کولینان و بنتایگا مقایسه میشه ولی در مورد آامگ باید بگم که کار لکسس خیلی سخت تر شده مخصوصا با معرفی نسل جدید رقباش و برگشت جیپ آهوی خودمون ( واگونییر )
محمد مختاری آذر
۱ تیر ۱۴۰۰امیدوارم خوب باشه
میثم
۱ تیر ۱۴۰۰داخل لندکروز جدید که خیلی خوب طراحی شده
قراره این از لندکروز خیلی لوکستر بشه
امیدواره چیز خفنی از آب دربیاد
پرهام رهام
۱ تیر ۱۴۰۰دوستارم ببینم چی در میاد
mahan
۱ تیر ۱۴۰۰ازونجایی که متاسفانه لندکروز شبیه رندراش درومد متاسفانه ممکنه lx هم شبیه رندراش بشه که اینی که من میبینم واقعا قشنگ نیست و یکجوریه!ایکاش نمونه 750 یک موتور 7.5 لیتری 8 سیلندر داشت و اون 600 هیبریدی میشد.باتوجه به رقباش کارش خیلی سخت تر از قبل هم شده و قیمتش هم احتمالا تیزتر از قبل!
نمی دونم طراح جدید تویوتا-لکسوس کیه ولی واقعا ابش قطعه
RezaRs
۱ تیر ۱۴۰۰۷.۵ لیتر 😐😐😐😐😐😐😐😐 چه خبره حاجی
این برا زوندا f هم قفله ( ۷.۳ لیتری v12 مرسدس amg داره )
mahan
۱ تیر ۱۴۰۰😂😂😂 رضاجان طبق یک قانون و قاعده ی معروف عشق و حال زیادش خوبه.انجین زیادش خوبه!
بعدش شما که میدونید تویوتا به خاط استهلاک اسب بخار و قدرت و گشتاور کمتری از موتور میکشه.7.5 لیتری تویوتا همون 6 لیتری حساب میشه
با مهربونی جهان زیباتره
۱ تیر ۱۴۰۰چرا تویوتا داره همه رو توربو میکنه
محمد ب
۱ تیر ۱۴۰۰این ژاپنی ها یه تختشون کمه اگر لندکروزر رو توی امریکا عرضه نکنند
MOS
۱ تیر ۱۴۰۰۴۸۰ اسب بخار قدرت
۸۷۱ نیوتون متر گشتاور
مصرف سوخت ترکیبی احتمالا ۷ ۸ لیتر
مقایسش با بعضی چیزا جالب میشه…
RezaRs
۱ تیر ۱۴۰۰حاجی خیلی گشتاورش زیاده خیلی
امیرحسین
۱ تیر ۱۴۰۰سلام دوستان لکسوس این مدل LS600h رو کلا توقف تولید کرد؟
MOS
۱ تیر ۱۴۰۰لکسس LS600h تا سال ۲۰۱۶ تولید شد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ تیر ۱۴۰۰اینجور در بیاد که فاجعه ست…