مازراتی از جزئیات و تصاویر کواتروپورته جدید خود پرده برداشت. ششمین نسل از کواتروپورته می تواند پرچمدار سدانهای لوکس ایتالیا باشد.
سورپرایز اصلی، استفاده از موتور توربوشارژر است. کواتروپورته جدید با موتورهای شش سیلندر دو توربو با حجم۳ لیتر و یا هشت سیلندر ۳.۸ لیتری قابل انتخاب است. موتور ۳.۸ لیتری خورجینی با اتکا به همین توربینها، قادر است نیروی ۵۳۰ اسب بخار را در دور ۶۸۰۰ دور و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر را در دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند که شتاب صفر تاصد ۴.۷ ثانیه را برای آن به ارمغان خواهد آورد. این موتور هشت سیلندر کلاسیک فراری با تکنولوژی های امروزی برای کاهش اصطکاک و افزایش راندمان ارتقا یافته و گرچه در دورهای بالا خود را نشان می دهد، اما به خوبی قادر است این سدان لوکس را به سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت برساند.چراغهای جلو با لامپهای زنون و LED برجسته همچون امضای مدلهای جدید مازراتی به جلوپنجره شره ای و نشان نیزه سه شاخه این شرکت ختم می شوند. در پهلوها ممکن است طراحی اینفینیتی تداعی شود. اما شکل کلی خودرو همچنان یادآور آخرین نسل همین خودرو است که به ملایمت بروزرسانی شده است. چرخهای ۲۰ اینچی آلیاژی هم با تایرهای P Zero پیرلی در بر گرفته شده اند.
نيما
۶ دی ۱۳۹۱خیییییلییی زیباست
....
۶ دی ۱۳۹۱توصیف نشدنی
تنها چیزی که می شه گفت
galardo
۷ دی ۱۳۹۱شگفت انگیزه .
حداقل آرزو میکنم که تو خواب برای یه بارم که شده برونمش .
hesan
۱۱ دی ۱۳۹۱تاج جلوش برازندشه.
ERFAN
۱۱ اسفند ۱۳۹۱ای کاش شما جای طراحان مازراتی بودید و سختی را که آنان می کشند تجربه میکردید
ابی
۶ دی ۱۳۹۱یکم گرونه
بنظرم پورشه پانامرا یا جگوار خرید معقولانه تری باشه
....
۶ دی ۱۳۹۱داری جگوار و پورشه رو با این عروسک مقایسه می کنی
ابی
۶ دی ۱۳۹۱همچین میگی عروسک که انگار رودست نداره
برو ی نگا ب bmw m5 بنداز بعد بگو عروسک
....
۶ دی ۱۳۹۱عزیز این اثر هنری ایتا لیا در برابر بی ام و
مثل نقاشی های داوینچی دربرابرنقاشی یه بچه ی دو
ساله است مازاراتی این خیلی خیلی قشنگ تر از ام5 است
وحید
۶ دی ۱۳۹۱انصافا طراحیش قشنگه،بروز رسانی نسل قبلشو واقعا خوب انجام دادنو استایل نسل قبلو با ی طراحی جدید داره
داخلشم که حرف نداره مخصوصا صندلیاش که دیدنشم آدمو سرحال میکنه،فقط با داشبوردش یکم مشکل دارم کاش داشبوردش بزرگتر بود
موتورشم بنظرم خوبه فقط شتابش یکم نسبت به قدرت موتورش کمه که اونم بر میگرده به وزن بالاش
در کل من یکی که دوسش دارم
slr722
۶ دی ۱۳۹۱دندش اصلا شبیه bmw نیست اصلا……..اصلا
amin7
۶ دی ۱۳۹۱اخه این چه وضعشه ؟؟؟؟ این همه پول برای فقط برای 530 اسب بخار ؟؟ بی ام و ام 5 از این به قول شما عروسک ایتالیا و مازراتی بیش تر اسب بخار تولید میکنه ! حتی پکیج KS5 سری 5 هم بیش تر از 110 اسب بخار تولید میکنه
amin7
۶ دی ۱۳۹۱بیش تر از 110 اسب بخار نسبت به این ماشین *
نسبت به مشخصات فنیش برای کسی که میخواد این همه پول رو برای این بده گزینه های بهتری رو هم میتونه انتخاب کنه !
AMIN
۶ دی ۱۳۹۱اگه ماشینو با اسب بخار بخوای بخری چه کاریه که ب ام و ام5 بخری یک سوم پولشو بده لنسر اوو 400 اسبی بخر که تو شتاب اولیه 3.3 ثانیه96 میشه… بحث، بحث استایل و علاقه به برند هست… مطمئن باش طرح این مازراتی پرطرفدار تر از ب ام و ام5 میشه…
ابی
۶ دی ۱۳۹۱تعجب میکنم میگید bmw m5 از مازراتی زشت تره
نمیدونم شایدم m5 جدید رو ندیدید
استیل ب ام و یه چیز دیگس
احمد
۶ دی ۱۳۹۱دیدم دادا می دونم خوشگله ولی نه به اندازه ی این
....
۷ دی ۱۳۹۱در ضمن ابی جون از هرکی بپرسی طراحی آلمان قشنگ تره
یا ایتالیا همه میگن ایتالیا
ابی
۶ دی ۱۳۹۱داداش شما هم که معلومه تا حالا نقاشی نکردی
وگرنه طراحی ب ام و رو به نقاشی یه بچه دو ساله تشبیه نمیکردی
bmw m5 جدید ی ماشین کامله از همه نظر
حامد
۷ دی ۱۳۹۱صبر کنید اصلا بی ام و ماشین محسوب نمیشه که.چطور میشه با مازراتی مقایسش کرد. جلوی بی ام و خیلی زشت و مسخرست. اصلا اگزوز اینو با ام 5 مقایسه کن ، خودت میفهمی. بی ام و یه روباته . ولی این روح داره. شاید یکم درکش سخت باشه
BABAK JAFARI
۸ دی ۱۳۹۱واقعا برات با این سطح فکر متاسفم.
....
۷ دی ۱۳۹۱به ام 5 احترام میزارم ولی قبول کن این از ام 5 قشنگ
تره
....
۷ دی ۱۳۹۱اون فقط یه تشبیح بود
نیما
۶ دی ۱۳۹۱بی ام دبیلو خیلی زیباست همه می دونیم
ولی طراحی ایتالیایی یه چیز دیگه است
کامله
سنگینه
همه چیز تمومه
نیما
۶ دی ۱۳۹۱چراغ عقبش مثل جنسیس سندان 2013 :)
اما خوب همیشه مازراتی جز برند های لوکس ایتالیایی بوده نمیشه گفت بی ام دبلیو زشته یا کم داره نه اصلا
اما این یک ماشین در سطح لوکس میشه
رهام
۷ دی ۱۳۹۱این همه وقت بنز و ب ام و وارد ایران شد چی شد ولی از وقتی مازراتی وارد شد تو اخبارم گفتند
نیما
۷ دی ۱۳۹۱این ماشین 830 ملیون قیمت خورد
تنها ماشینی که تو این قیمت داریم و میشه گفت برابری میکنی از لحاظ موتوری حتی بالاتر هم هست M6 AC SCHNITZER
اما از نظر قیافه مازراتی برتره
اما M6 AC SCHNITZER
یک غول المانیه که 5 تاش تو تهران هست…
830 تومن قیمتشه
حالا این یا اون
اگه داشتید ملاکتو شتاب ماشین بود یا قیافش چون M6 AC SCHNITZER با 630 m6 مو نمیزنه:)
ابی
۷ دی ۱۳۹۱من که ب ام و رو بیشتر از این میپسندم
هم داخل ام 5 از این قشنگ تره
هم بیرونش
تازه ب ام و لذت رانندگیش بیشتره
اینو من نمیگم همه میگن
نیما
۸ دی ۱۳۹۱نه این از m5 سرتره قبول
اونی که من گفتم خدایی با کیت اشنایزر این قیمتو داره
وگر نه مازراتی سرتره از هر لحاظ
امید
۱۰ دی ۱۳۹۱همه چیش خوبه فقط قاب دور مونیتورش خیلی ساده هست انگار لخته . بقیه جاهاش پر از ریزه کاریه قاب دور مونیتورش 2 تا دکمه داره فقط
سعید
۱۳ دی ۱۳۹۱به نظر من مازراتی رو هرکسی نمیتونه سوار شه اما BMWهمه سوار میشن مازراتی روفقط باید نیگاش کرد کووجودرانندگی توی این شهر حسودوشلوغ
سعید..
۱۴ دی ۱۳۹۱همه خوبیاش به کنار من عاشششششقه اسمه این شرکتم.اگه خدا بهم بچه داد اسمشو میذارم مازراتی…
فرهاد
۱۶ دی ۱۳۹۱خیلی باحالب بود جلوپنجرش مثله فکه کوسه بود , ولی خدائش بی ام و هم خوبه
پوریا
۳ بهمن ۱۳۹۱خووودایییش وووووووووه !!! وولی پپپولللششششم وووووووه0:) هههااالا کیییی اینهمه پپپپول داره??? منکه ندارم ولی زبونم از روخش موتورش ووو پپپپولش زبونم بند اومد-
حمید سجادی
۲۰ اسفند ۱۳۹۱از زیبایی این اثر هنری شگفت زده شدم. روح هنر ایتالیایی در اون موج میزند . بی جهت نیست که ایتالیایی ها از مازراتی به عنوان یک اثر هنری نام میبرند.
mm
۴ تیر ۱۳۹۲از مازراتی بدم میاد