سال گذشته بود که نیسان از کانسپت Z پروتو بهعنوان پیشنمایش نسل جدید کوپهٔ Z رونمایی کرد. هرچند این خودرو اساساً یک پروتوتایپ نزدیک به تولید بود اما انتظار میرفت در نسخهٔ تولیدی آن که احتمالاً 400Z نام خواهد داشت، شاهد تغییراتی جزئی باشیم. حال اما تصاویری از 400Z در شبکههای اجتماعی پخش شده که نشان میدهند این خودرو تقریباً هیچ تغییر بزرگی نسبت به Z پروتو تجربه نکرده است؛ بنابراین در اینجا هم شاهد همان دماغهٔ رترو با جلوپنجرهٔ مستطیلی بزرگ و چراغهای نیمدایرهای هستیم.
در پروفیل جانبی خودرو تنها تغییرات بازنگری جزئی در دستگیرهٔ درها و نصب شبرنگهای قرمز در بالای چراغهای عقب است درحالیکه در عقب هم دقیقاً شاهد همان دیفیوزر مشکی براق و دو سر اگزوز دایرهای نسخهٔ کانسپت هستیم. تنها ویژگی جدید در این قسمت اسپویلر کوچکی در لبهٔ درب صندوق است زیرا چراغهای عقب نیز تغییری نداشته و مثل Z پرتو فرمی رترو دارند.
تصویری که از داخل 400Z منتشر شده نیز دقیقاً همان کابین Z پروتو را با صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر مدرن سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، سه کنترلر دوار و غربیلک فرمان آشنا نشان میدهد. البته در اینجا کنسول مرکزی کمی تغییر کرده تا بتواند شیفتر گیربکس اتوماتیک را در خود جای دهد. انتظار میرود 400Z اواخر امسال با پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 متعلق به اینفینیتی Q60 Red Sport 400 به بازار عرضه شود. این موتور که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور دارد، احتمالاً به یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه متصل خواهد شد اما یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم باید برای آن ارائه شود.
Reza
۴ فروردین ۱۴۰۰370z خوشگلتر بود
?A.H MOTORS?
۴ فروردین ۱۴۰۰سامورایی وارد میشود?
??BMW Germany??
۴ فروردین ۱۴۰۰بله همون طور هم که در مقاله نوشته شده هیچ تغییری نسبت به کانسپت z proto نکرده
به نظر من هم ۳۷۰z قشنگ تر بود
زیزیگولو
۴ فروردین ۱۴۰۰نیسان ۳۷۰z به سبک رودستر بود و خیلی نازتر و خوشکلتر بود البته از مدل ۳۷۰z مدل کوپه هم تولید شده بود
R@m!n
۴ فروردین ۱۴۰۰سادگی بیش از حد بدنه هم دیگه خوب نیست. با چند تا خط یه فرمی می دادن به ماشین خیلی بهتر بود
مهدی موتور
۴ فروردین ۱۴۰۰خوبه
محمدهادی
۴ فروردین ۱۴۰۰دقیقا این همون چیزیه که باید باشه
منکه خیلی حال کردم
ساده شیک اسپرت و کم ارتفاع با پوزه کشیده و دم کوتاه
حالا پایستید عکسای اصلیش در رنگهای مختلف و از زوایای مختلف بیرون بیاد میبینید که مهندسان نیسان کارشونو درست انجام دادن
عالیه
نسخه نیسموش چی بشود
Sina10
۴ فروردین ۱۴۰۰به نظرم 370Z به نظرم زیباتر از این بود
این 400Z اول باید جلوپنجره اش رو درست کنن که نباید اینقدر مربعی باشه ، چراغای جلوش هم یه ذره کوچیکه و با ابعاد خودرو همخوانی نداره ، چراغای های عقبش هم با اینکه بد نیست ولی بیشتر به ماشین آمریکایی میخوره
ولی اگه دو مورد اول رو برطرف کنن طراحی ماشین بهتر میشه
البته اگه خطوط بیشتری توی بدنه استفاده میکردن باز هم بهتر میشد
Zakaria
۴ فروردین ۱۴۰۰ماشین با الهام از 240z s30 طراحی شده و بیشتر برای طرفدارای Z نیسان خوشایند شده تا بقیه. ولی من که به شدت ازش خوشم اومده و هیچ ایرادی نتونستم ازش بگیرم.
datsun
۴ فروردین ۱۴۰۰دقیقا ساخته شده برای طرفدارن زد نمایی روبه رو 240 زد نمایی کلی جلو ۳۵۰z نمایی عقب ۲۴۰ و چراغ های عقب ۳۰۰z کابین سه آمپر همیشگی و نمایی کلی داخل ۲۴۰ من که عاشقشم.
میثم
۴ فروردین ۱۴۰۰جلوش خیلی زشت
عقبش خیلی زیبا
Dayan5775
۴ فروردین ۱۴۰۰نسل قبلی بهتر بود،این انگار طراح رسیده به قسمت جلو ماشین یهو طراحی رو ول کرد رفت!!!
(Saeed(peugeot
۴ فروردین ۱۴۰۰ولی طراحیش خفن و منحصربفرده
MOS
۴ فروردین ۱۴۰۰من طراحیش رو دوست دارم
Carbonado Aventador
۴ فروردین ۱۴۰۰این ماشین ساخته شده برای اینکه تیون و کاستوم بشه..
و اینکه ژاپنی باز های واقعی قطعا با این ماشین عشق میکنن
Amirreza
۴ فروردین ۱۴۰۰به غیر از اون قسمت مشکی پایین گریل از بقیش خیلی خوشم اومد
سگ سرابی
۴ فروردین ۱۴۰۰به امید دیدار نسل های بعدی با پیشرانه بنزینی
مهدی
۵ فروردین ۱۴۰۰نسبت به برند نیسان خنثی هستم ولی به شدت از طراحی این ماشین لذت بردم چون معتقدم باید خودروسازان شتر از قبل از آلمان های کلاسیک استفاده کنند
Aryan kia
۵ فروردین ۱۴۰۰طراحی عقبش خیلی خوبه کابینش هم عالیه و به نظرم نیسان باید تو محصولات دیگه خودش این زبان طراحی کابین رو استفاده کنه ولی ای کاش جلوپنجرشو ۶ ضلعی میکردن
ارشیا
۵ فروردین ۱۴۰۰ورودی هوای جلوی پیشرانه زیادی ساده طراحی شده.
چراغای جلو هم اصلا برای امروز نیست
نمیدونم چرا این نیسان انقدر به پیرمردی کردن اسپرتاش علاقه داره.
مهدی
۵ فروردین ۱۴۰۰از طراحیش خوشم نمیاد 370Z بهتر بود
Navid_bivaN
۵ فروردین ۱۴۰۰به جای این چراغ ها خنگ و بی حس نمیشد یه طراحی خشن بزنه که بهش بیاد؟