اگر ایدهی پرداخت ۱۴۹۹۹۵ پوند پول برای خرید یک نیسان کمی گران و سنگین به نظر میرسد، این را بدانید که با خرید GT-R نیسمو قدرت، گشتاور، کارایی و چسبندگی بیشتری را به دست میآورید و البته نیازی به گفتن نیست که این خودرو سبکتر و فرزتر هم هست؛ و همهی اینها در خودرویی هستند که گونهی استاندارد آن نیز هیچ کمبودی ندارد.
نیسمو GT-R یکی از منحصربهفردترین خودروهایی است که با این پول میتوان خرید. نیسان میگوید بین ۲۰ تا ۳۰ دستگاه از این خودرو را برای بازار اروپا میسازد. پس به این ترتیب احتمال اینکه مک لارن P1 را در خیابان ببینید ۱۰ برابر بیشتر از GT-R نیسمو است. در سالهای آینده این خودرو به نمونهای کمیاب و ارزشمند تبدیل خواهد شد.
قلب تپندهی این خودرو پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو است که قدرت آن با افزایش ۳۰ واحدی به ۵۹۲ اسب بخار رسیده و البته گشتاور نیز از ۶۳۷ به ۶۵۲ نیوتون متر رسیده است. به لطف استفاده از فیبر کربن در بخشهای مختلف بدنه شاهد کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی هستیم. این فیبر کربن در بخش دماغه بیشتر از بقیه قطعات جلبتوجه میکند.
و بزرگترین بهبود صورت گرفته در زمینه دینامیک خودرو به زمان حرکت در پیچها مربوط میشود. اینجاست که داون فورس اضافی نیسمو GT-R (به میزان ۱۰۰ کیلوگرم) را به زمین میچسباند.
داخل کابین، GT-R نیسمو نیز از همان بهروزرسانیهای مدل استاندارد بهرهمند شده است. دکمههای کمتری در کنسول مرکزی وجود داشته و استفاده از صفحه لمسی ۸ اینچی نیز آسان است؛ اما در مدل نیسمو دو صندلی پاکت مانند کربنی و غربیلک فرمان و داشبورد پوشیده شده از آلکانترا را میبینیم. شاید کابین خودرو برازندهی مدلی با بهای ۱۵۰ هزار پوندی نباشد اما هنوز هم خاص است.
مشخصات نیسان GT-R نیسمو
- قیمت: 149995 پوند
- پیشرانه: 6 سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو
- قدرت/گشتاور: 592 اسب بخار/۶۵۲ نیوتون متر
- گیربکس: 6 سرعته ی دوکلاچه ی اتوماتیک، چهار چرخ متحرک
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: زیر ۳ ثانیه
- حداکثر سرعت: 315 کیلومتر در ساعت
- مصرف سوخت: 11.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
ZIPPO
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶شتاب صفر تا صد زیر ۳ ثانیه ؟؟؟
اگه واقعیت داشته باشه خیلی جالبه
#ali.m#
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶عاالیه شاید تو نسل جدیدش بتونه تو شتاب چلنجر دیمن رو هم شکست بده .
علی اکبر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶اقا اون پدالی که زیر پای شاگرد هست واسه چیه ؟؟؟؟
ماشین باز
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶یکی از ارزوهام اینکه یه gt_r ودوج چلنجر بخرم
sina
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶سوختش واقعا مناسبه با این مشخصات
ما یه ۴۰۵ مدل ۸۷ داریم سوختش همین حدوده!
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶پرچمدار اسیا GTR
سریع و مصرف کم
همه چیشو دوست دارم
فقط منتظر یه فیس لفت ازش هستم
شاهین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر نکنم دیگه به این زودیا فیس لیفتی داشته باشه چون تازگیا فیس لیفت شده.
منتظر نسل جدیدش می مونیم تا حسابی گرد و خاک کنه…
shirko.merceds benz
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶به شدت منتظر نسل جدیدشم .
آریا
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶عالیه
خیلی عالیه
چهارمین خودرو سریع جهنم سبز همین گودزیلاس.
Nissan...Japan
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی عالیه باتوجه به اینکه فیس لیفت این خودرو در نمایشگاه های اخیر حضور نداشت انتظار میره که بزودی شاهد نسل جدید گودزیلا باشیم.
Ace
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶.
عمرا حریف ۹۱۱ توربو اس بشه.
نظر شخصی.
دیسلایک میدید، بدید، اما پاسخ نامربوط ندید.
مهدی 911
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶حریف توربو اس نمیشه با توربو باید مقایسه بشه واقعیت اینه که جی تی ار ابهت 6سال پیش رو نداره و بسیاری از رقبا ازش جلو زدن وباید نسل جدیدش بیاد
مجید
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام رفیق!!!
من نه لایک دادم و نه دیسلایک و این هم که مینویسم نظرم هست و نه جواب!
به نظرم اگه دقت کنی با اینکه این مدل به نسبت مدل های اولیه که قیمت زیر صد هزار دلار داشتند خیلی گرونه ولی باز هم از پورشه و بقیه ارزون تره و با توجه به ژاپنی بودنش هزینه نگه داریش هم کمتره و از اون مهمتر قابلیت ارتقای بیشتر و بهتری داره.به نظر من خود کلمه Kaos که به معنای بی نظمیه برای این ماشین مصداق میکنه چون عملکردش مثل سوپر اسپرت ها هستش ولی با قیمت و هزینه نگه داری خیلی کمتر و صد البته قابل استفاده برای روزمره که حتی برای پورشه هم این آپشن (اگر شرایطش مالییش رو داشته باشی) خیلی بیشتره!
من فکر میکنم شاید تو درگ و حد اکثر سرعت حریف 911 توربو اس نشه اما با توجه به دو دیفرانسیل بودنش و هندلینگ خاص خودش رقیب سرسختی میشه و تو جهنم سبز هم رکورد خوبی به جا میزاره!!!!
من اگر بودم میخریدمش و بعدش میدادم به یه تیونر قهار که ازش یه هیولای غول کش بسازن!!!!
امیرحسین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶با این که طرفدار پورشه ام ولی فکر نکنم 911 توربو توی پیست حریف گودزیلا باشه
باید منتظر gt2 باشیم
البته gt2 هم دف عقب هست و خیلی سخته بخواد با یه ماشین چهارچرخ در بیوفته
H
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶آقامجید این یه ساموراییه چاقه بااینکه چاقه ولی بازم خیلی خطرناکه شایدباشمشیرش پورشه شمارو ناک اوت کنه?
Nissan...Japan
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶پورشه توربو اس نهایت هنرش جلو gtr اینه که تقریبا توی مسیر مستقیم در حدود چند صدم ثانیه ازش جلو میافته ولی محک اصلی یه ماشین پیستایی مثل نوربرگ رینگه درضمن شما خودت وزن gtr با پورشه رو مقایسه کن…
سامان اذری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶عاشقشم سریعترین دریفت هم مال این ناشینه که با سرعت 350 کیلومتر زده میشه و تو سرعت 305 کیلومتر ثابت میمونه فقط نمیدونم چرا شتابش رو دقیقا اعلام.نمیکنند نیسمو خیلی جا ها 2.5 ذکر شده
بهزاد
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶سامان جان اون شتاب 2.5 یا 2.6 که برخی جاها بهش اشاره شده مربوط به یک مدل نیسمو خاص بود که اگر اشتباه نکنم ساخت 2014 بود و از اون به بعد هیچکدام از GTR ها با این شتاب ساخته نشدند و برای همین هست نتایج درگ ها و تست مجلات این خودرو متفاوته.
ASA
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶دوتا خودرو هست که لقب برازنده ای دارن
جی تی آر (گودزیلا)
چلنجر دیمن (شیطان)
یاسین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶هیچی نمیشه گفت فقط اینکه عاشقشم
h112
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶کلا تو دل همه جا داره….چون همه چی تمومه…
javadm4
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶وقتی گودزیلا تستسترون می زنه
saied
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶۹۱۱ واسه من خاص تر و بهتره.
سهيل
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶نسخه گیدورا نداره؟?
سعید(تهران)
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶با اینکه طرفدار gtr نیستم ولی یه چیز خاصی توی این ماشین هست، یه جور شخصیت خاص که کمتر ژاپنی داره، احتمالا احتیاط نیسان برای معرفی نسل جدیدش به خاطر اینه که میترسه اگه شتابزده عمل کنه نتونه اون روح خاصو به نسل بعد منتقل کنه…
حمیدرضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی خوبه ولی عمرا به درد تهران نمیخوره انقدر خیابونا چاله داره همشو با همه وجود درک خواهی کرد
ساسان.م
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز این بیچاره اگه بنزین ایران رو بریزی تو باکش اصلا استارت نمیخوره :D
مهدی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظرم یه ماشین معمولی که نسبت به قیمتش ارزش نداره
USA & JAPAN
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی جیییییییییییگره
Kian
۲۶ تیر ۱۴۰۲واقعا پرچم دار آسیا در بین سوپراسپرت های جهان هست!گودزیلای تمام نشدنی