نیسان نسخهٔ فیسلیفت اسیووی فول سایز آرمادا را برای مدل ۲۰۲۱ با ظاهر مدرنتر، تکنولوژیهای بیشتر و کابین بروزتر برای بازار ایالاتمتحده معرفی کرده است. آرمادا بهعنوان پرچمدار نیسان، اولین مدلی است که به لوگوی جدید این شرکت مجهز شده است. دیگر قسمتهای بیرونی جدید این اسیووی ژاپنی هم شامل جلوپنجره، کاپوت، گلگیرهای جلو، سپرهای جلو و عقب و چراغهای LED جلو و عقب میشود.
در داخل آرمادا مدل ۲۰۲۱ کنسول میانی بازطراحی شده و در آن یک نمایشگر لمسی بزرگتر ۱۲.۳ اینچی جایگزین نمونهٔ ۸ اینچی قبلی شده است. به گفتهٔ نیسان، این نمایشگر که در همهٔ تیپهای آرمادا بهصورت استاندارد ارائه میشود، در کلاس خود بزرگترین است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آرمادا نیز به اپل کارپلی بیسیم مجهز شده و امکان بهروزرسانی نرمافزار و دادههای نقشهٔ آن از طریق وای فای وجود خواهد داشت. علاوه بر این، در صفحه آمپر خودرو نیز حالا یک نمایشگر ۷ اینچی تعبیه شده است.
این اسیووی فول سایز ژاپنی در سه تیپ مختلف شامل SV، SL و پلاتینوم به بازار عرضه میشود و بعداً تیپ S هم به آنها اضافه خواهد شد. در تیپ پلاتینوم، آینهٔ دید عقب دوربینی بروز شده و اندازهٔ آن از ۷.۵ اینچ قبل به ۹.۴ اینچی افزایش یافته است. برای آرمادا مدل ۲۰۲۱ پکیجی بنام میدنایت ادیشن هم ارائه شده که فقط برای تیپ SL قابل سفارش است و ویژگیهای داخلی و خارجی را به همراه دارد.
در زیر کاپوت فیسلیفت آرمادا همچنان همان موتور ۵.۶ لیتری V8 قرار گرفته اما خروجی این موتور از ۳۹۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور حالا به ۴۰۰ اسب بخار و ۵۶۰ نیوتن متر افزایش یافته است. انتقال نیروی این موتور همچنان از طریق همان گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد و ظرفیت یدک کشی بدون تغییر همان ۳۸۵۰ کیلوگرم باقیمانده است اما نیسان سیستمهای جدید کنترل ترمز تریلر و کنترل تاب خوردن تریلر را برای آرمادا ارائه کرده است.
اسیووی پرچمدار نیسان بهصورت محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود که نسخههای چهارچرخ محرک بهصورت استاندارد از حالتهای اتوماتیک، 4HI و 4LO برخوردار هستند. آرمادا مدل ۲۰۲۱ بهصورت استاندارد به پکیج ایمنی Safety Shield 360 نیسان مجهز است که سیستمهایی مثل کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد جلو و دستیار حفظ حرکت میان خطوط را به همراه دارد. فروش نیسان آرمادا مدل ۲۰۲۱ در ایالاتمتحده از ژانویهٔ سال آینده آغاز میشود.
- A M I R -
۱۹ آذر ۱۳۹۹من کابین این نسخه رو از پاترول بیشتر میپسندم و خوشحالم که همچنان روی انجین این ماشین میشه V8 رو خوند.
Malt hill
۱۹ آذر ۱۳۹۹چ عجب داشبورد اینم عوض شد
نیسان داره پوست اندازی می کنه
فک کنم این ماشین یکی از نرم ترین شاسی بلند های جهان باشه!
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۹ آذر ۱۳۹۹چه تفاوتی با پاترول داره؟
مزدا
۱۹ آذر ۱۳۹۹واقعا کابینش عالی شده. خوش به حال عرب ها که سوار این هیولا میشن.
نیسان طرفدار زیاد داره تو کشور های خلیج فارس
Hadi
۱۹ آذر ۱۳۹۹لعنتی چقدر جذاب با ابهت و خفنه ??
کابینش با اختلاف زیادی از پاترول بهتر و مدرن تره
واقعاً کابین خوب و بهتری داره و هم خیلی شیکه
هیکلش هم که عالی و رو فرمه ?
SF90 STRADALE
۱۹ آذر ۱۳۹۹مجله عرب GT یک مقایسه کامل بین پاترول و لندکروزر انجام داد که تو شتاب ، سرعت و شیب زنی پاترول برنده شد ولی در آخر برنامه مجری هاشون گفتن انتخاب بین پاترول و لندکروزر خیلی سخته و عشق و علاقه برنده رو مشخص میکنه
امارات ، قطر ، عربستان و …. تویوتا و نیسان رو می پرستن
دریفت عربی و حرکت روی ۲ چرخ خوراک عرباست
NAVID۰۰۹۸
۱۹ آذر ۱۳۹۹البته پاترول لوکستر و بزرگتر از لندکروزر هست اما هردو تو یه مایهها هستن !
SF90 STRADALE
۱۹ آذر ۱۳۹۹عاشق خودروسازان ژاپنی هستم و انتخاب یکیشون برام خیلی سخته
ولی آفرودرهای تویوتا رو بیشتر از نیسان دوست دارم
سدان های نیسان رو هم به سدان های تویوتا ترجیح میدم مثل آلتیما و ماکسیما
زیزیگولو
۱۹ آذر ۱۳۹۹نیسان آرمادا یکی از ماشینای برتر از نظر عملکردو پالایشو تکنولوژی پیشرفته بودن و حتی سابقه هستش و اگه بگم عقبه نیسان آرمادا به نیسان پاترول که تو سال ۱۹۵۱ شهرت خودشو به عنوان اسب بارکش به جهان معرفی کرد برمیگرده اغراق نکردم و الآنم آرمادا یه ماشین خیلی محبوب تو بازار شمال آمریکا هستش …. ظاهر بیرونی جدید نیسان آرمادا خیلی قدرتمندو خشن بنظر میرسه و تو نمای عقبشم ترکیب جسورانه چراغای ال ای دی مثل نمای جلوی ماشین خشونت رو نشان میده
میثم
۱۹ آذر ۱۳۹۹با اینکه فیس شده ولی هنوز بوی کهنگی رو از طراحی داخلی و خارجیش میشه حس کرد.
فیس میخوای لکسوس IS جدید. انگار یه ماشین جدید طراحی کردن. البته داخل اونم تغییری نداشته
Ahmedreza2002
۱۹ آذر ۱۳۹۹لکسوس که اونو به عنوان نسل جدید معرفی کردش دیگه با این ک ی فیس لیفت سنگین بود
??Amin_sto??
۱۹ آذر ۱۳۹۹همه چیزش خوبه اما طراحی جدید داشبوردش قشنگ نیست و برای یه suv لوکس مناسب نیست طراحی پاترول و اینفینیتی qx80 رو
بیشتر دوست دارم
Ahmedreza2002
۱۹ آذر ۱۳۹۹این همون پاتروله
ی بازار هایی بش میگن پاترول ی بازار هایی آرمادا
و لوکس محسوب نمیشه نه قیمتش نه برندش
benz
۱۹ آذر ۱۳۹۹یکی هستند اما در آرمادای جدید صفحه نمایش با پاترول جدید فرق داره
Amir Machine
۱۹ آذر ۱۳۹۹با وجود این فیسلیفت بازم در برابر شورلت تاهوی تازهنفس حرفی برای گفتن نخواهد داشت
NAVID۰۰۹۸
۱۹ آذر ۱۳۹۹این لگوی جدید که در مقاله اومده ، دقیقاً کجاش جدیدهه !
اگر منظور اون رنگ سفید داخل نوشتهها هه ، که فقط قرمز رو تبدیل به سفید کِردِهه !
محمد
۱۹ آذر ۱۳۹۹به به…. گل بود…. واقعا به سبزه آراسته شد?
Reza ar
۱۹ آذر ۱۳۹۹شبیه طراحی های کانسپت ۱۰سال پیش میمونه و واقعا زیبا نیست زیر گروه اینفینیتیاز نیسان طراحی خیلی بهتری داره ولی درکل این ژاپنی بدون مرگ هست مثل لندکروز !
Ramin
۱۹ آذر ۱۳۹۹Cs 95 فیست لیف از این بهتره. ( یعنی بهتر نیست. انتخاب من اون است)
Family car = just changan. ???
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱۹ آذر ۱۳۹۹ببین رامین فقط یه چیزی بهت میگم….
خیلی فیلمی!!
Ramin
۱۹ آذر ۱۳۹۹حقیقت تلخه.
وقتی بهتره نمیشه انکار کرد
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱۹ آذر ۱۳۹۹حالا شد سامورایی
ولی عجب کابینی داره ماشالا
مثلث سامورایی دوباره داره بر میگرده
Peyman56
۱۹ آذر ۱۳۹۹عالیه واقعا.ولی هنوزم من عاشق لندکروزم
حسن
۱۹ آذر ۱۳۹۹یک غوله بی همتا پرهیبت وزیبا
Ali
۲۰ آذر ۱۳۹۹چه عجب رو سی وی تی نذاشت!
کاش بقیه ماشیناشم نسخه اتوماتیک میزد