نیسان پس از انتشار یک تیزر کوتاه، رسماً فیسلیفت پیکاپ ناوارا مدل ۲۰۲۱ را معرفی کرده است. طی این فیسلیفت، مجموعهای از ارتقاءها روی خودرو صورت گرفته و یک نسخهٔ جدید هم به خانوادهٔ آن اضافه شده است. ناوارای جدید در ظاهر به لطف بهروزرسانی طراحی در جلو و عقب بلافاصله از نسخهٔ قبلی قابلتشخیص خواهد بود. در جلوی خودرو، جلوپنجرهٔ جدید و چراغهای LED جدیدی به چشم میخورد که چهرهٔ ناوارا را ترسناکتر کردهاند. در جلوی این پیکاپ ژاپنی غیر از شیشهٔ جلو همهٔ قسمتها جدید هستند درحالیکه در عقب هم چراغها، درب قسمت بار و زه دهانهٔ گلگیرها بروز شدهاند.
در داخل ناوارا مدل ۲۰۲۱ نیز تغییرات و بهروزرسانیهایی مثل غربیلک فرمان جدید و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید صورت گرفته است. علاوه بر این، سیستمهای ایمنی Intelligent Mobility نیسان مثل هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری هوشمند و سیستم دید اطراف هم بهصورت استاندارد برای این خودرو ارائه شدهاند. سیستم دید اطراف مذکور از چهار دوربین استفاده میکند تا رانندگی با پیکاپ را خصوصاً در هنگام پارک کردن یا یدک کشی سادهتر کند. این سیستم همچنین از حالت آفرود هم برخوردار است که وقتی خودرو در حالت چهارچرخ محرک قرار دارد، در سرعتهای پایین موانع اطراف را بررسی میکند.
علاوه بر تغییراتی که ذکر شدند، نیسان محور عقب ناوارا مدل ۲۰۲۱ را تقویت کرده، ظرفیت بارگیری را افزایش داده، حجم بار بیشتری به قسمت بار اضافه کرده و یک زیر پایی را بهصورت یکپارچه درون سپر عقب تعبیه کرده است. بهمنظور بهبود پاسخ فرمان و قدرت مانور خودرو در سرعتهای پایین نیز ناوارا به میل فرمان جدیدی مجهز شده که موجب کاهش لرزش هم میشود.
نسخهٔ جدیدی که برای ناوارا مدل ۲۰۲۱ ارائه شده، Pro-4X نام داشته و بهعنوان یک پرچمدار جدید در صدر خانوادهٔ این پیکاپ ژاپنی قرار میگیرد. این نسخه با ویژگیهایی مثل تریم قرمزرنگ بیرونی و باربند اسپرت عقب، برای دوستداران ماجراجویی و کسانی که میخواهند از زنگی روزمرهٔ خود فرار کنند طراحی شده است.
زیر کاپوت ناوارا مدل ۲۰۲۱ اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی پیکاپ میان سایز نیسان بهصورت استاندارد همچنان با همان پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توئینتوربودیزل با ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور عرضه میشود. برای انتقال نیروی این موتور گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود.
امیر
۱۶ آبان ۱۳۹۹ساده ولی زیبا فک کنم نسخه پایش تو آمریکا 19 هزارتا قیمتش ماشین خوبی هم خانوادگی هم باری هم میشه آفرود رفت هم بار سبک جابهجا کرد بخاطر همین فک کنم آمریکایی ها پیکاپ زیاد میخرن
مهرداد كمال
۱۶ آبان ۱۳۹۹چه مفت
مزدا
۱۶ آبان ۱۳۹۹چی میشه رد بشی از کوچمون!!
SF90 STRADALE
۱۶ آبان ۱۳۹۹ماشینی زیبا و البته خشن که در حد نام نیسان هست
مخصوصاً نسخه PRO 4X که در آفرود حرف نداره
blackburn
۱۶ آبان ۱۳۹۹اصلا با ماشین پی کاپ حال نمیکنم فکر کن با این بری تالاری یا مراسمی
Hadi
۱۶ آبان ۱۳۹۹بهتر شده…
بنز
۱۶ آبان ۱۳۹۹درود بر پادشاهی در حال احیا نیسان کبیر
سامورایی
۱۶ آبان ۱۳۹۹نیسان تا سال ۲۰۲۳ همه محصولاتش رو به روز می کنه و طبق اون ویدیویی که منتشر کرده بعد ناوارا ، فرانتیر و تایتان به روز میشن
میثم
۱۶ آبان ۱۳۹۹طراحیش از هایلوکس جدید خیلی بهتره
net
۱۷ آبان ۱۳۹۹داشبورد و ال سی دی روی داشبورد از هایلوکس قشنگتره
محمد
۱۶ آبان ۱۳۹۹قیمتش چنده
یاس ی
۱۷ آبان ۱۳۹۹عزیزی که گفتی با پیکاپ حال نمیکنی چون زشته باهاش بری مراسم!! آخه کی با پیکاپ میره به تالار یا مراسم رسمی !!!!! البته ما استثنا هستیم که با هایلوکس به عنوان یک خودرو لوکس برخورد میکنیم.
توی امارات و قطر به جزء زمانی که با مجوز چیزی جابجا میکنن ترددشون در اکثر مناطق لوکس توریستی ممنوعه.
Reza
۲۰ آبان ۱۳۹۹اتفاقا پیکاپ ها بسیار ماشین های پر ابهت و هیبت زیادی دارند هیچ مشکلی هم نداره بری تالار و جاهای رسمی