اولین فصل گرندتور پر بود از موضوعات برجسته و طبق گفتهی برخی افراد موارد ناامیدکنندهی بسیار کمی در این برنامه به چشم میخوردند. خب جدای از نظر شما دربارهی این نمایش خودرویی باید گفت که قطعاً یک صحنهی برجسته در گرندتور به چشم میخورد: مسابقهی درگ پورشه ۹۱۸ اسپایدر ریچارد هموند و نیسان پاترول!
در آن مسابقه پاترول بیادعا به بهترین وجه ممکن از خجالت هایپرکار هیبریدی ۸۸۷ اسب بخاری آلمانی درآمد و البته ما حالا میدانیم که چرا اینگونه شده است. این خودرو یک نیسان GT-R شدیداً تیون شده با بدنهی پاترول است.
به تازگی افرادی به دوبی مسافرت کردهاند تا با این پاترول دیوانه آشنا شوند.
زیر پوست خودرو شاهد قوای محرکهی کامل نیسان GT-R VR38 هستیم اما باید گفت حجم پیشرانه توسط تیم توسعهی مسابقهای T1 به ۴.۱ لیتر افزایش یافته است. با اصلاحات گستردهای که در پیشرانه انجام شده قدرت خروجی آن به ۱۹۰۰ اسب بخار رسیده است. علاوه بر این پاترول یاد شده از گیربکس بازنگری شدهی GT-R و همچنین ترمزهای سرامیک کربنی و اکسل و ساب فریمهای عقب گودزیلا بهره میبرد.
محمد
۸ فروردین ۱۳۹۶سرعت مهمترین ملاکه اگه تو ایران کاربرد نداشته باشه تو دبی و آلمان و بعضی حرکات هم تو ترکیه و تایلند کاربرد داره
peyman
۸ فروردین ۱۳۹۶وووووو سرعت و شتاب پاترول دیوانه وار هست
ASTON MARTIN
۸ فروردین ۱۳۹۶فقط سوتی صدا و سیما توی این برنامه : )))
mohammadreza
۸ فروردین ۱۳۹۶چه اتوبان قشنگی
KING 918 (محمدرضا)
۸ فروردین ۱۳۹۶چیزی از ارزش های king کم نمیشه ………
مهم اینه قبل این مسابقه روی یه هیولای 1000 اسبی 16 سیلندر 4 توربو رو کم کرد …………
Madjid
۸ فروردین ۱۳۹۶.
این ماشین به شدت تیون شدست و ماشین تیون شده هزار جور دردسر داره.
به نظر من کارشون ارزش قابل توجهی نداشته و مسئله ی مهمی نبوده.
الان تویوتا سوپرا های 20 سال پیش رو تیون میکنن و 0 تا 100 رو زیر 1 ثانیه میزنن و تا 450 کیلومتر بر ساعت شتاب میگیرن.
با لامبورگینی گالاردوی تیون شده رکورد0 تا 400 رگرا رو میشکنن.
این جور ماشین ها جذبه ای برای من ندارن
بیشتر دوست دارم یک نیسان پاترول یا GT-R معمولی داشته باشم. از آفرود پاترول و سرعت GT-R لذت ببرم.
GT-R خودش به اندازه ی کافی شگفت انگیز هست که نیازی به تیونینگ و دردسر نداشته باشه. هیچ کس از ماشین 99/000 دلاری توقع شکست دادن سوپراسپرت های 300/000 تایی رو نداره ، ولی GT-R بار ها این کار رو انجام داده ، همین قدر کافی و بسیار شگفت انگیزه.
reza-a
۸ فروردین ۱۳۹۶آره درسته این جور ماشین ها جذابیتی ندارن دلیل اینکه خیلی ها سوپر اسپرت های استاندارد براشون جذابه اینه که با رعایت کردن خیلی از قواعد عملکرد جالبی رو ارائه میدن
ولی ماشین هایی مثل این پاترول برای استفاده چند دقیقه ای جالبن مثلا تو چند دقیقه باکش خالی میشه یا چند کیلومتر بدون سرویس میتونه بره و خیلی جا ها اصلا اجازه تردد تو شهر رو ندارن
و هیچ ارزشی از پورشه کم نشد
خسرو
۸ فروردین ۱۳۹۶دقیقا مجید جان/ اینجور کارا هنر نیست بلکه ارزش هر سگمنت رو به فنا میده/ همون قدر این مسخره هست که شکست خوردن اوسین بولت از من :)
Ali_sedaghat
۱۰ مهر ۱۴۰۰سلام عزیز
باهات موافقم،👌 اما در مورد gtr، نه! 😐
چرا؟!
چون کمتر از ده تا موتور توی دنیا هست که با وجود تیون شدن تا بیش از 2000 و 3000 اسب، هیچ مشکلی پیدا نمیکنن و سالهای سال میشه با خیال راحت حداکثر فشار رو روی موتور آورد.
این موتورها
دقیقا برای همین منظور ساخته شده…
موتور 1JZ و 2JZ تویوتا هم همینطوره!
سری اسکای لاین همه همینطورن، سری سیلویا، و…
و در مورد غیر از این ده تا موتور
بقیه موتورهای دنیا، تحت فشار تیون، عمر مفیدشون کم میشه، و نیاز به سرویس و هزینه های زیادی دارن..
موفق باشی 😉🌹
JDM eat sleep
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ینی اینو حرفتو بزارم برا jdm بازا یه سال کفاره میدن.ممنون که موجبات شادی ما رو فراهم کردی.راستی از اسمت معلومه که تازه واردی
رضا
۸ فروردین ۱۳۹۶عالی بود.واقعا حالگیری بود.اونم در برابر 918
Dice
۸ فروردین ۱۳۹۶کاریزمای پاتروله بیشتر از 918 هه ????????
KING 918 (محمدرضا)
۸ فروردین ۱۳۹۶چی شده ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
? ? ?
ابوالفضل
۱۱ فروردین ۱۳۹۶پورشه با بوگاتی مسابقه داد و برنده شد و این پاترول هم پورشه رو شکست داد
datsun
۸ فروردین ۱۳۹۶فک کنم باید یه تیم تحقیقاتی هم بفرستن ببین این موتور جی تی ار از چی ساخته که یه موتور شش سیلندر ۱۹۰۰ اسب بیرون داده
Mehran nikfar
۸ فروردین ۱۳۹۶اقای پدال پستای جدید رو خیلی از سایتای دیگه دیرتر نمایش میدی
یاسین
۸ فروردین ۱۳۹۶918 که یه اعجوبس هایپر کار مورد علاقه منه
میدونم این ماشین تیون شدس ولی اینجور کارها فقط از پس موتور گودزیلا بر میاد کلا باید مینوشت با نیسان شوخی نکنین جدا موقعی که اوایل جی تی را اومده بود یکی از دوستام میگفت نیسان 60 هزار دلاری اومده ماشین های بالای صد هزار دلارو شرمنده کنه بعد که کلیپ این پاترولرو نشونش دادم گفت هرجاسخن از شرمنده کردن بزرگان است نام نیسان میدرخشد :)))
silver
۸ فروردین ۱۳۹۶چطور از یه موتور ۶ سیلندر ۴.۱ لیتری چنین قدرتی بیرون کشیدن!!!!!!
اون بلوک سیلندر چطور تحمل چنین قدرتی رو داره ؟!
این ها فوت کوزه گری ساخت موتور های با دوام نیسان و هنر تیم مسابقه ای تقویت کننده اون هست .
bugatti
۸ فروردین ۱۳۹۶جالبه ،خوب بود
ونوم اف ۵
۸ فروردین ۱۳۹۶اقا راسته که میگن شبکه ی ورزش گرند تور رو پخش میکنه اگه کسی میدونه بگه چه روزی و چه ساعتی
شاهین
۸ فروردین ۱۳۹۶سلام
اره من دو قسمتشو بصورت اتفاقی دیدم. ساعت و روزشو نمیدونم اما به شخصه زبان اصلیشو بیشتر دوست دارم.
ونوم اف ۵
۸ فروردین ۱۳۹۶ممنون از اقا شاهین و …
امید
۸ فروردین ۱۳۹۶شبکه مستند ساعت ۸ شب گرندتور نشان میده
افرودر
۸ فروردین ۱۳۹۶شبکه مستند پخش می کنه. ساعت ۸شب و تکرار ۱۱ صبح
reza-a
۸ فروردین ۱۳۹۶آره با دوبله نچندان جالب
سجاد
۸ فروردین ۱۳۹۶گزند تور رو شبکه مستند پخش میکنه هرشب ساعت ۲۰.شبکه ورزش فقط برنامه ی فصل گذشته ی top gearرو پخش میکنه.
امره Emrah
۸ فروردین ۱۳۹۶تاپ گیر خیلی جذاب تر از گرند تور بودش
saeed-m
۹ فروردین ۱۳۹۶ولی به نظر من یه هنره! واسه شرکت های کوچیک که میخوان اسم در بیارن یا اشخاص که پز بدن و چندتا درگ ببرن!
مطمینن که فراری و لامبو و بقیه هم میتونن خیلی بیشتر از این ها تیون کنن موتور های خودشونو ولی خب نیازی نمیبینن چون استهلاک و مهم تر جذبه ماشین میره کنار و فقط بحث قدرت میاد وسط. بخطر همین بقیه رو ماشینای قدیمی و حتی جدید ولی قدرت کمتر تیون میکنن تا بیشتر برندشون رو تبلیغات کنن. مثلا برای برابوس کاری نداره که ۱۳۰۰ اسب تولید کنه چون کارشه! و این کارو نمیکنه و وارد محدوده هایپر ها نمیشه چون برندش دیگه از زیبایی و معروفی در میاد. حد و مرض رو نباید شکست
Amin
۹ فروردین ۱۳۹۶اینجاست که میگن آلمان وایتالیا درمقابل ژاپن زانو میزنن.
یاس ی
۲۰ فروردین ۱۳۹۶با سلام، کانال مستند ایام عید ساعت8 شب گرند تور پخش میکرد بعد تعطیلات نگاه نکردم که پخش میشه یا نه، ولی شبکه جم لایف جمعه ها ساعت 10 شب پخشش را شروع کرده، دوبله ی کار مثل بی بی سی قشنگ نیست ولی از هیچی بهتره.