نیسان تلاش داشته کلاس خودرویی جدیدی را اختراع کند و البته نام آن را نیز “سدان اسپورت مرتفع” گذاشتهاند. ژاپنیها این کار را با معرفی کانسپت IMs در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ انجام دادهاند. ایدهی کار ترکیب ارتفاع بیشتر یک کراس اوور با فرم مرسوم چهار درب در کانسپتی الکتریکی بوده است.
به منظور تزریق حس اسپورت بودن به این کانسپت، نیسان از پیشرانهی الکتریکی در اکسلهای جلو و عقب استفاده کرده و قدرت آن را به ۴۸۳ اسب بخار و گشتاورش را به ۸۰۰ نیوتون متر رسانده است. یک باتری ۱۱۵ کیلووات ساعتی نیز محدوده حرکتی تخمینی ۶۱۲ کیلومتری را تأمین میکند. رانندگان میتوانند از بین حالتهای رانندگی کاملاً خودکار یا استاندارد یکی را انتخاب نمایند.
فرم ظاهری IMs آیندهنگرانه و در عین حال آشنا میباشد. طراحی کلی خودرو دارای سطوح سپر مانند بوده اما لایههایی از آن خطوط نرم را ایجاد کردهاند. در نمای جلو خبری از جلوپنجره سنتی محصولات کنونی نیست اما نیسان همچنان به فرمت V شکل خود وفادار بوده است. سقف خودرو کاملاً خمیده به نظر میرسد و همانند اکثر محصولات مفهومی از دربهای متفاوت برای ایجاد ظاهری فوقالعاده و نمایش هرچه بیشتر کابین استفاده شده است. در نمای عقب هم نواری نازک از چراغهای LED خودنمایی میکنند.
OMID
۲۵ دی ۱۳۹۷هیچوقت هدف و اصلا علت وجود کراس اور های لعنتی رو درک نکردم
me84
۲۵ دی ۱۳۹۷.
خدا بگم چکارت کنه کارلوس. خوب نیسانو جمع و جور کردا اما آخراش گند زد.
مدیریت خوبی داشت اما حیف.
me84
۲۵ دی ۱۳۹۷.
من این کلاس جدید رو میپسندم. چون از نظر من ماشینهای سواری جدید خیلی به زمین چسبیدن. حتی تو آمریکا و اروپا هم همه خیابونا صاف و بی چاله چوله نیستن. چند وقت پیش یه کلیپ دیدم از حمید معصومی نژاد از رررم که در مورد چاله های رم ایتالیا گزارش تهیه کرده بود. یه چاله هایی نشون داد کرک و پرم ریخت. خیلی از راننده ها هم ناراحت بودن. تو آپارات هست. یه کم ارتفاع بیشتر از زمین بنظرم کاربردی تره. اما کراس اوورها هم زیادی بلندن و خیلی جالب نیستن. این کلاس جدید خیلی خوبه.
مانی
۲۶ دی ۱۳۹۷منظورش از کلاس جدید چی بود؟
میباخ التیمیت لاکشری شبیه سدانه ولی شاسی بلنده
تو سواریها هم مدلهایی مثل ولوو کراس کانتری و مرسدس آلترین داریم
emad1990
۲۶ دی ۱۳۹۷اشتباه کرده.اینا اولی نیستن و چیزی هم ابداع نکردن
بجز میباخ داچیا لوگان کراس هم هستش