هوندا آکورد همیشه به عنوان یکی از پرفروشترین خودروهای بازار آمریکا مطرح بوده است؛ بنابراین معرفی نسل جدید این خودرو اهمیت بالایی نه تنها برای این خودروساز ژاپنی بلکه برای بازار آمریکای شمالی دارد.
تا این لحظه ما توانستهایم نسل جدید آکورد را دیده و حتی چندی نیز با آن به رانندگی بپردازیم اما هوندا هماکنون اطلاعات مربوط به قیمتگذاری و مشخصات آکورد جدید را منتشر کرده است.
مدل پایه LX از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو و گیربکس CVT استفاده کرده و بهای آغازین ۲۳۷۵۰ دلاری (به علاوه ۸۷۵ دلار هزینه تحویل) دارد. یک پله بالاتر مدل اسپورت قرار دارد که از گیربکس CVT یا ۶ سرعته دستی استفاده کرده و بهایش از ۲۵۷۸۰ دلار شروع میشود. بهای آغازین مدل EX و EX-L به ترتیب برابر با ۲۷۴۷۰ و ۲۹۹۷۰ دلار بوده و نهایتاً در تریم تورینگ به ۳۳۸۰۰ دلار میرسد.
اما مدل اسپورت را میتوان با پیشرانه بزرگتر ۲ لیتری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک انتخاب کرد که بهای ۳۰۳۱۰ دلاری دارد. مدل EX-L بهای ۳۱۹۷۰ دلاری داشته و نسخه پرچمدار تورینگ ۲ لیتری برچسب قیمتی ۳۵۹۰۰ دلاری را نشان میدهد. البته هنوز قیمت نسخه هیبریدی هوندا آکورد اعلام نشده است.
مصرف سوخت مدلهای گوناگون آکورد جدید نیز اعلام شده اما به دلیل جلوگیری از طولانی شدن مطلب تنها به گفتن اینکه که مصرف سوخت نسل جدید بهتر از مدل قبلی است اکتفا میکنیم.
با در نظر گرفتن تمامی بهبودهای صورت گرفته مدل ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبلی، هوندا این خودرو را کمی گرانتر کرده است. بهای مدل قبلی در تریم پایه LX از ۲۲۴۴۵ دلار آغاز میشود و به ۳۴۹۳۰ دلار در مدل ۶ سیلندر تورینگ میرسید.
چند تا نکته راجب این سیویک: اول اینکه اون تیپ اسپورتش اولین ماشین دیف جلویی هست ک از جعبه دنده ده سرعته استفادهد میکنه. دوم اینکه طبق ادعای هوندا این ماشین در دور موتورهای پایین هم گشتاور بالایی در اختیار موتور قرار میده. سوم اینکه گویا موتور توربوش به کیفیت سوخت حساسیت بالایی نداره. و دراخر: به نظرم این ماشین در کنار کمری جدید و سیویک بخش اعظمی از بازار رو به کاهش سدان ها رو به خودشون اختصاص میدن و تنها سدان هایی خواهند بود که رشد فروش رو تجربه خواهند کرد. امیدوارم وارد شن هر سه تاشون
نمای عقب آکورد آنچنان خوب نیست. البته اون زائده را من با فتوشاپ حذف کردم، واقعا بهتر شد! نمیدونم چطور میتونم عکسشو بزارم. بیشک نسخه پایه آکورد با گیربکس cvt اصلا نمیتونه در رقابت با بزرگان موفق باشه. اما نسخه 2لیتری از نظر فنی عالیه. رقباش کمری2018 هست که بنظر در ایران، اقبال با کمری و موتور تنفس طبیعیش بیشتره. مزدا6 هم رقیب خوبیه اما هنوز که هنوزه از موتور 2.5لیتری 184 اسبی 6سرعته استفاده میکنه!!! مزدا با تکیه بر موتور تنفس طبیعی نمیتونه اصلا موفق باشه. با ایران کاری نداریم. دنیا دیگه رفته سمت توربو. باید توانشو بهبود بده وگرنه از قافله عقب میمونه
خوب خداروشکر اون مانیتور اضافرو تو این مدل حذفش کرده هر چند این باعث میشه همه ماشینها شبیه به هم بشن ولی واقعا اون مانیتور اضافه قبلی خیلی مسخره و بدرد نخور بود و باعث حواسپرتی راننده . چیزی که مشخصه ساخته شده برای رقابت با تویوتا کمری . ی نکته منفی که دیدم، ارتفاع و فرم دسته دندست که هنوزم قدیمی ، بد فرم و خیلی تو ذوق میزنه .ولی در کل ماشین دوست داشتنی و کاربردیه . با تچکر
برخلفه اکوراهای جدید که طراحیشون چنگی به دل نمیزنه آکوردِ جدید واقعا قشنگه مشخصات فنی و قابلیتِ کاربردیش هم که پیشا پیش معلومه در بالاترین حد کلاسِ خودشه
چون اونا کافرند،ما باید قنائت داشته باشیم و پیکان پکیده داشته باشیم و خدا رو شکر کنیم تا خدا ی بنز بمون بده !!!!!اون ماشین مال کافراس ک غرق در دنیاند ??
طراحی کابینش بهتر شده ولی ب نظر من اینم مث کمری طراحی خارجیش عقبگرد داشته, و حقیقتش از گیربکس cvt هم خوشم نمیاد کمری مدل 2016 و آکورد 2013 از جذاب ترینا بودن تو این سگمنت به لحاظ “طراحی ” مزدا۶ و تالیسمان و اپتیما رو بیشتر از همه میپسندم ولی در کل مزدا 6 واقعا جذابتر از همست!
علی
۱۲ مهر ۱۳۹۶عقبش منو یاد فیات تیپو میندازه
جلوش تو عکس دوم حس خوبی منتقل میکنه
sina
۱۲ مهر ۱۳۹۶چند تا نکته راجب این سیویک:
اول اینکه اون تیپ اسپورتش اولین ماشین دیف جلویی هست ک از جعبه دنده ده سرعته استفادهد میکنه.
دوم اینکه طبق ادعای هوندا این ماشین در دور موتورهای پایین هم گشتاور بالایی در اختیار موتور قرار میده.
سوم اینکه گویا موتور توربوش به کیفیت سوخت حساسیت بالایی نداره.
و دراخر:
به نظرم این ماشین در کنار کمری جدید و سیویک بخش اعظمی از بازار رو به کاهش سدان ها رو به خودشون اختصاص میدن و تنها سدان هایی خواهند بود که رشد فروش رو تجربه خواهند کرد.
امیدوارم وارد شن هر سه تاشون
sina
۱۲ مهر ۱۳۹۶اینم یادم رفت بگم ک از معدود دفعاتی هست که ژاپنی ها از رینگ و لاستیک بزرگ و زیبا رو محصولاتشون استفاده میکنن بنظرم.
تیاگو
۱۲ مهر ۱۳۹۶داداش داری اشتباه می زنی
این سیویک نیست
آکورده
sina
۱۲ مهر ۱۳۹۶ویرایش کنی میره تو صف تایید دیگه ویرایش نکردم
رامتین
۱۲ مهر ۱۳۹۶نمای عقب آکورد آنچنان خوب نیست. البته اون زائده را من با فتوشاپ حذف کردم، واقعا بهتر شد! نمیدونم چطور میتونم عکسشو بزارم.
بیشک نسخه پایه آکورد با گیربکس cvt اصلا نمیتونه در رقابت با بزرگان موفق باشه. اما نسخه 2لیتری از نظر فنی عالیه. رقباش کمری2018 هست که بنظر در ایران، اقبال با کمری و موتور تنفس طبیعیش بیشتره. مزدا6 هم رقیب خوبیه اما هنوز که هنوزه از موتور 2.5لیتری 184 اسبی 6سرعته استفاده میکنه!!! مزدا با تکیه بر موتور تنفس طبیعی نمیتونه اصلا موفق باشه. با ایران کاری نداریم. دنیا دیگه رفته سمت توربو. باید توانشو بهبود بده وگرنه از قافله عقب میمونه
Hosein
۱۲ مهر ۱۳۹۶هرچقد حجلوش خوشگله عقبش بدریخت و بیربط به جلوشه.واقعا حیفه ماشین به این خوشگلی چراغ عقباش…..
E A
۱۲ مهر ۱۳۹۶یه بار سوارش شدم
فقط میتونم بگم واقعا عالی بود!
علي
۱۲ مهر ۱۳۹۶خوب خداروشکر اون مانیتور اضافرو تو این مدل حذفش کرده هر چند این باعث میشه همه ماشینها شبیه به هم بشن ولی واقعا اون مانیتور اضافه قبلی خیلی مسخره و بدرد نخور بود و باعث حواسپرتی راننده . چیزی که مشخصه ساخته شده برای رقابت با تویوتا کمری .
ی نکته منفی که دیدم، ارتفاع و فرم دسته دندست که هنوزم قدیمی ، بد فرم و خیلی تو ذوق میزنه .ولی در کل ماشین دوست داشتنی و کاربردیه .
با تچکر
:::فرشاد:::
۱۲ مهر ۱۳۹۶واقعا ماشین زیبا و با کیفیتیه، اینو به تمام رقباش ترجیح میدم.
احمد
۱۲ مهر ۱۳۹۶چقدر شبیه خودرو های مزداست مخصوصا جلو پنجرش غیر قابل انکاره دقیقا
شاهين
۱۳ مهر ۱۳۹۶اتفاقا اصلا ربطی به مزدا نداره.مزدا خیلی خوشکل تره از این.
مانی
۱۲ مهر ۱۳۹۶برخلفه اکوراهای جدید که طراحیشون چنگی به دل نمیزنه
آکوردِ جدید واقعا قشنگه
مشخصات فنی و قابلیتِ کاربردیش هم که پیشا پیش معلومه در بالاترین حد کلاسِ خودشه
MehdiTurbo
۱۲ مهر ۱۳۹۶جلو پنجرش ی حالیه،اجزای زیرش پیداس ؟؟؟ی تیکه نیس نمیدونم مشکلش چیه ولی ی جوریه
ستار
۱۲ مهر ۱۳۹۶جلو پنجره هیوندا آئودی نیسان این آکورد یک حال و هوای مشابه پیدا کرده
میتسوبیشی و لکسوس هم بی ربط نیستن به هم
اخ که چی میشد آکورد و مزدا 6 و کمری تو قیمت 50 تا 60 میلیون تو ایران بود
حالا باس استپ وی بخری با 65 تومن در حالیکه انگار ماشینیه طراحی شده برا سال 1990.یاد نیسان زامیاد میفتم میبینمش
علیرضا
۱۳ مهر ۱۳۹۶حیف رندراش خیلی خوشکل تر از خودش بودن
Sam
۱۳ مهر ۱۳۹۶واقعا خوش بحال آمریکایی ها که تمام خودرو ساز ها قوی ترین موتور ها و آپشن هارو برای عرضه توی کشورشون تدارک میبینن و اما ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم…
MehdiTurbo
۱۳ مهر ۱۳۹۶چون اونا کافرند،ما باید قنائت داشته باشیم و پیکان پکیده داشته باشیم و خدا رو شکر کنیم تا خدا ی بنز بمون بده !!!!!اون ماشین مال کافراس ک غرق در دنیاند ??
AK_007
۱۳ مهر ۱۳۹۶طراحی کابینش بهتر شده ولی ب نظر من اینم مث کمری طراحی خارجیش عقبگرد داشته, و حقیقتش از گیربکس cvt هم خوشم نمیاد
کمری مدل 2016 و آکورد 2013 از جذاب ترینا بودن
تو این سگمنت به لحاظ “طراحی ” مزدا۶ و تالیسمان و اپتیما رو بیشتر از همه میپسندم
ولی در کل مزدا 6 واقعا جذابتر از همست!
شاهين
۱۳ مهر ۱۳۹۶موافقم.طراحی این سگمنت از سال ۲۰۱۴ تا الان تو مشت مزدا ۶ هست.
آرین
۱۳ مهر ۱۳۹۶رفته رفته طراحی هوندا داره پخته تر میشه
خوشم میاد ازش
آرین
۱۳ مهر ۱۳۹۶جالبه به چرخا نگاه کنید رینگ های طرف راست نوک تیزی پره ها عقبه طرف چپ نوک تیزی پره ها جلو هست
انگار یه طرف دنباله داره یه طرف بُرنده ست