پس از انتشار اولین جزئیات از جنسیس G70 2022 فیس لیفت در ماه سپتامبر، این لوکس ساز کره ای بهصورت رسمی از سدان بهروز شده خود پردهبرداری کرده است. خودروی موردبحث اول در بازار کره عرضه و بعداً در سایر بازارها از جمله آمریکا ارائه خواهد شد.
پیشرانههای G70 فیس لیفت در کره جنوبی تغییر نکردهاند اما برخی بهبودها دیده میشود. سیستم چهار چرخ محرک این خودرو برای ارائه تجربهای هیجانانگیزتر به حالت دریفت مجهز شده است. حالت رانندگی جدید اسپورت پلاس نیز باعث میشود پیشرانه و گیربکس عملکرد گیراتری داشته باشند. پیشرانه ۶ سیلندر این خودرو نیز با اگزوزی که دارای سوپاپهای فعال است همراه شده تا صدای پرطنینتری تولید شود.
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوی این خودرو جایگزین نسخه ۲ لیتری کنونی در بازار آمریکا خواهد شد. پیشرانه یاد شده قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری دارد که نسبت به پیشرانه قبلی بهبود ۳۸ اسبی و ۶۷ نیوتون متری را نشان میدهد.
اما مهمترین تغییر G70 فیس لیفت از نظر طراحی به نمای جلوی آن مربوط میشود جایی که همانند سایر محصولات جنسیس از طراحی جداگانه چراغهای جلو استفاده شده است. همچنین باید به جلوپنجره با طراحی شبیه به سپر اشاره کنیم. ورودیهای پشت چرخ های جلو نیز کوچکتر شدهاند. در بخش عقب شاهد چراغهای بازنگری شده با لامپهای جدای شبیه چراغهای جلو هستیم. مدل اسپورت این خودرو نیز دارای خروجیهای اگزوز بیضی و پهنی است که از دو طرف سپر بیرون آمده و بین آنها نیز یک دیفیوزر جا خوش کرده است.
G70 حداقل در کره جنوبی با چند رنگ جدید قابل انتخاب خواهد بود که از جمله آنها میتوان به رنگهای قهوهای و آبی اشاره کرد.
داخل کابین این خودرو نیز صفحه لمسی ۱۰.۲۵ اینچی جایگزین نمونه ۸ اینچی کنونی شده است. این سیستم از بهروزرسانی از راه دور سیستم ناوبری سود میبرد. پشت آمپرها نیز بزرگتر شدهاند. شارژر بیسیم گوشی هوشمند نیز سریعتر از قبل گوشی را شارژ میکند. جنسیس همچنین شیشههای آکوستیک را برای ایجاد فضایی آرام در کابین نصب کرده است.
پارسا عشق ماشین
۳۰ مهر ۱۳۹۹چقدر ناز شده دست مریزاد هیوندای با این برند درست کردنت ?
از خود شرکت هیوندای داره بهتر عمل کرده امسال جنسیس
از طراحی های امسال هیوندای خوشم نیومد اما از طراحی های جنسیس چرا
MaF
۳۰ مهر ۱۳۹۹جنسیسو هیوندای جدیدا مورد علاقم شدن
سهند
۳۰ مهر ۱۳۹۹کسی که بی ام و سری ۵ و یا بنز کلاس e را ول کند اینو بخرد یا پول ندارد بنز و بی ام و بخرد و یا میخواهد از کشورش حمایت کنه و یا مشکل ذهنی دارد
Mazda3
۳۰ مهر ۱۳۹۹کسی نگفته بنز و بیمر ول کنن اونا تو کلاس خودشون سرامد هستن ولی اینم سر جای خودش با قیمتی که داره مردم انتخاب میکنن
سهند
۳۰ مهر ۱۳۹۹در کامنتم نوشتم که پولش نمیرسه پس یا نمیخواهد اینقدر پول به بنز و بی ام و بدهد و یا در کره جنوبی زندگی می کند ومیخواهد از کشورش حمایت کنه و اگر هیچکدام از اینا نباشد چرا جنسیس را ترجیح میدهد؟
ایلیاا
۳۰ مهر ۱۳۹۹بحث پول نیست، بحث نیازه.
با این تحلیل شما هرکی کمری یا آکورد میخره و سری پنج یا ای کلاس نمیخره مشکل داره؟ نه هرکسی با توجه به نیازش انتخاب میکنه
سهند
۳۰ مهر ۱۳۹۹نه هرکی که بنز و بی ام و نمیخره میره تویوتا و یا هوندا میخره حتما به خاطر ارزان بودنش و هزینه نگهداری کمتر و ارزش در برابر قیمت بهترش میخره ولی کسی که پول براش مهم نیست و ثروتمنده دلیلی نداره ماشین های آلمانی را ول کنه بره تویوتا و جنسیس و یا هیوندای بخره البته ماشین های ژاپنی هم خیلی خوب و بادوام هستند و یه لکسوس به صد تا جنسیس می ارزد ولی ماشین های آلمانی مثل بنز و بی ام و و آئودی هم لوکستر از لکسوس هست و هم تکنولوژی بیشتری دارند ولی لکسوس دوام بیشتر و استهلاک کمتری دارد اما جنسیس هم از لحاظ تکنولوژی از اینها پایین تر است و هم از نظر دوام پس خریدن لکسوس هم بسیار بهتر از جنسیس است.
MaF
۳۰ مهر ۱۳۹۹شایدم به ماشینی مثل بی ام و نیاز ندارشته باشه
اصلا این چه رفتاریه ادم هرچی میبینه به قوای فنیش نگا میکنه
بابا ماشین این همه امکانات داره
درسته بیمو 400 اسب قدرتشه ولی 290 اسب اینم خیلی مناسبه
MaF
۳۰ مهر ۱۳۹۹خطاب دوست عزیز سهند:
اول اینکه هیوندای و جنسیس اصلا برای جامعه سطح متوسط هستن و این مقایسه شما با بی ام و رو اصلا درک نمیکنم
ولی درمورد تویوتا باید بگم ماشیناش بااینکه مثل کمری و اینام هستن ولی کی حاضره لندکروزرو ول کنه بره x3 بگیره؟؟
اصلا بی ام و سوپر اسپرت میزنه که با سوپرا قابل مقایسه باشه؟؟؟
حتی هاچبکای سری یکم با هاچبکای تویوتا قابل مقایسه نیستن
اصلا حرفای شما خیلی تعصبی ، بی منطق و بی اساس هستن
دقیقا خود من بخوام کوپه بگیرم سراغ ماشینای تویوتا و لکسوس نه M8 و Eکوپه
بله اینجوری حساب کنیم من خیلی احمقم
Abbas.Lambo
۳۰ مهر ۱۳۹۹برادر این تو رده ی سری ۳ و C کلاسه/:
بعدشم از لحاظ قیمتی آلمانیا خیلی فاصله دارن،شاید تو نگاه اول ارزون به نظر بیان ولی با انتخاب دوتا آپشن قیمتشون سر به فلک میکشه،اگه به انتخاب بنز و بی ام و باشه که من آئودی رو هم در مقابلشون به زور انتخاب میکنم ولی وقتی بحث قیمت و هزینه ی نگهداری باشه خیلی فرق میکنه
فرشاد
۳۰ مهر ۱۳۹۹ائودی هزینه نگهداریش کمتره؟
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۳۰ مهر ۱۳۹۹گذینه ی 1 درسته
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹هرکدوم فرق های خودشون رو دارن
جنسیس یه ماشین اپشناله و ماشین های بنز توی این رنج عمری تره وبا اپشن های کمتر
سورنا
۳۰ مهر ۱۳۹۹ولی من فکر کنم کسی که در مورد سلایق بقیه یه همچین نظری میده خودش مشکل ذهنی داره و باید سریعتر درمان بشه
MehdiTurbo
۳۰ مهر ۱۳۹۹میتونه این اختلاف یه جنسیس بخره با یه ماشین اقتصادی دیگه و وقتی فول یک خودروی اقتصادی تیون شده با یک خودروی لوکس با پر از امکانات یک قیمت درنیاد چرا نخره و اگه یک نفر مثل من تنوع طلب باشه اونو میخره یه سال دو سال تجربه میکنه
بعدم تا وقتی پشت جفتش نشستی و حداقل یکسال نداشتیش نمیتونی بگی شاید واقعن پشت فرمانش در حد بنز و بی ام و باشه اون جنسیس ۲۰۱۱ اون بود که تو ایران بود که هرکی نشسته باشه توش میدونه چی میگم حالا اینکه جدید حتمن خیلی بهتر از اون
من کلن همیشه به جنسیس قبل از اینکه یک برند جدا بشه علاقه داشتم.
سهند
۱ آبان ۱۳۹۹من با سلایق کاری ندارم ولی دلیل ترجیه جنسیس به بنز و بی ام و فقط قیمت است چون نه استهلاکش کمتره و نه بهتره ولی لکسوس و ماشین های ژاپنی خیلی با دوام هستند و من هم میدونم خرید دو تویوتا (برای مثال یک لند کروز و یک آوالن) بهتر از خرید یک بنز است و کلا خرید دو ماشین بهتر از یک ماشین با قیمت آن دو باشد ولی برای کسانی که پول برایشان مهم نیست (یعنی خیلی ثروتمند هستند) خرید دو بنز از دو جنسیس بهتره و همچنین تویوتا از هیوندای و کیا قطعا بهتره
Hadi
۳۰ مهر ۱۳۹۹بهتر از قبل شده…
خیلی خوبه که جنسیس داره طبق یه زبان طراحی پیش میره…
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹به نظر من اگزوز های بیضی به پشتش نمیاد
محمد
۳۰ مهر ۱۳۹۹طراحیشو دوست دارم
Ramin
۳۰ مهر ۱۳۹۹از جنسیس خوشم میاد قدیم زیاد قشنگ نبود مخصوصا کوپه هاش بیشتر اسپرت بود
ولی الان لوکس شده هم کوپه وهم سدان ولی با اس یو وی هاش زیاد حال نمیکنم انگار سدان را شاسیش رو اوردن بالا. ولی سدان هاش قشنگ شده
بسیار هم لوکس . خودشون گفتن رقیبه بنز وبی ام و هست از نظر من تو لوکس بودن به بنز وبی ام و میرسه ولی از لحاظ قوای فنی نه
ولی اگه پول نداری بنز بخری میتونی بری جنسیس بگیره حالا یا g70 با g90
ولی نسبت به قدیم خوشگل تر شده
R@min
۳۰ مهر ۱۳۹۹قشنگه
Alireza
۳۰ مهر ۱۳۹۹قبل فیس لیفت به شدت زیباتر بود
مهرداد
۳۰ مهر ۱۳۹۹همین یکی سالم مونده بود که اینم عجیب کردن. ولی باز این طراحی روی این بهتر شده تا بقیه مدلها. قبلا شیک بود الان فقط متفاوته
ارشیاSVJ
۳۰ مهر ۱۳۹۹????عجب چیزی شده!
NAVID۰۰۹۸
۳۰ مهر ۱۳۹۹زشتی که زشتر شده .
اما طراحی داخلش شیک و مطابق روز طراحی شده .
Malt hill
۳۰ مهر ۱۳۹۹:))))))))))))
AMG_73///
۳۰ مهر ۱۳۹۹جنسیس واقعا داره عالی عمل میکنه
من یکی که به m3 جدید ترجیعش میدم
حالا c class بیاد ببینم چی میشه
حسن
۳۰ مهر ۱۳۹۹عجب زیباشده
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹چقدر زیباسسس?????
MR.JJ
۳۰ مهر ۱۳۹۹هر چه قدر نگاه کردم در طراحیش ظرافت و تناسبی ندیدم از ورودی هوای جلو که بیشتر شبیه فتوشاپ هست بگذریم
معیار این کلاس c-class .3 Series هست از بی ام که بگذریم باید منتظر نسل جدید مرسدس ماند البته آئودی هم انتخاب خوبی هست
تنها مزیت جنسیس قیمت آن(در مدلهای پایه) است که باز می توان در مدلهای 2016.2017 سوار BMW . AUDI . MB شد
البته این نظر منه
samurai
۳۰ مهر ۱۳۹۹اونایی که تو انبارا خاک میخوردو فیس لیفت کرده شاید یکی خدا بزنتش بیاد اینو بخره
همون کره ای جماعت خریدارشه بازارای رقابتی کسی نمیاد پولشو به این بده
کادیلاک لینکلن بنز بی ام و ایودی بنتلی جگوار لکسوس اکورا اینفینیتی ولوو …ادم سالم که کره ایم نباشه اینا رو ول نمیکنه اینو بخره
حسین
۳۰ مهر ۱۳۹۹دمت گرم مشتی .
سلطان بازاریابی باید اسم بگیری. از تو انبار آورده و فیس لیفت کرده . مگه شامپو هست .
نگید بخدا . نکنید .
چیزیو که نه سوار شدی و نه دیدی رو با چیزی که بازم ندیدی و سوار نشدی مقایسه نکن .
همه جای دنیا نمیفهمن جوانان ایرانی از رو عکس میفهمن .
Aryan kia
۳۰ مهر ۱۳۹۹قابل توجه دوست عزیز جناب آقای سهند
هر کس بر اساس نیاز هاش ماشینی رو انتخاب میکنه مثلا کسی که فقط لوکس بودن خالص میخواد بنز یا اگر کسی ماشین اسپرت میخواد بی ام و یا اگر کسی ماشین لوکس با چاشنی اسپرت میخواد که دوام بالایی داشته باشه لکسوس و یا اگر کسی ماشین آپشن دار تری بخواد جنسیس البته به بودجه شخص هم مربوطه ضمنا لکسوس اگر از بنز و بی ام و بهتر نباشد بدتر هم نیست مخصوصا تو این چند سال اخیر
امیر
۳۰ مهر ۱۳۹۹حقیقتا زبان طراحی جنسیس خیلی عالی شده و قدرت مانور بالایی داره. میشه همین طور در نسل های متفاوت هم ازش استفاده بشه.واقعا دست مریزاد.