اگرچه جنسیس G70 چهار درب به منظور رقابت با خودروهایی چون ب ام و سری ۳، آئودی A4 و مرسدس C کلاس وارد میدان شده اما برای رقابت همهجانبه با محصولات خوشنام اروپایی، این برند لوکس کرهای باید نسخه اسپورت واگنی را نیز در نظر بگیرد.
متأسفانه به نظر میرسد که جنسیس هیچ برنامهای برای تولید دیگر فرمهای بدنه از G70 نداشته و بدین ترتیب این خودرو همانند آلفارومئو جیولیا تنها بهصورت چهار درب در دسترس خواهد بود. البته جیولیا در سالهای آینده بهصورت کوپه نیز ارائه خواهد شد.
البته که همیشه میتوانیم تصویرهای ذهنی از نسخههای کاربردیتر تمامی خودروها را داشته باشیم. این بار آرتیست معروف دنیای خودرو یعنی X-Tomi Design رندری از جنسیس G70 استیت یا همان اسپورت واگن خلق کرده است.
همانگونه که میبینید بخش اعظم خطوط طراحی عضلانی مدل سدان هنوز هم در این نسخه دیده میشوند. قوس چرخهای گیرا، کاپوت طویل و دیگر خطوط غالب بدنه نشاندهنده ذات اسپورت خودرو هستند.
Pooriya_German_BMW
۷ مهر ۱۳۹۶برند جنسیس آینده خوبی داره حتی به نظر من از لکسس هم آینده روشن تری داره چون لکسس اولین تجربه تو دنیا از برند سازی یه کمپانی بود ولی جنسیس از تجربه لکسس هم بهره میبره از استخدام مهندسان برتر اروپایی و آمریکایی و بهترین تیم طراحی تشکیل شده و یه جورایی میشه گفت یه برند جهانی میشه از برترین های دنیا ولی خب زمان همه چیز تغییر میده باید منظر باشیم و ببنیم چی میشه
ولی با دیدن این برند نا خودآگاه افسوس میخورم که همزمان با ما شروع کردن ولی ما کجا و آنها کجا
حامد
۷ مهر ۱۳۹۶جی ۷۰ ماشین خوب و بارزشیه،فقط یه چندنا نقص طراحی داره که اگه برطرفش کنه به تکامل میرسه
Pooriya_German_BMW
۷ مهر ۱۳۹۶اگه بخوایم خودرو سازی رو با فوتبال قیاس بدیم الان جنسیس تو لیگ دسته اول هست که باید با رقیبانی مثل لکسس is کادیلاک ولوو s60 اینفینیتی مبارزه کنه هرچند تو لیگ خودش پایین جدول قرار داره و اگر میخواد موفق بشه باید تو دسته خودش بیاد صدر جدول و فکر لیگ برتر از سرش بکنه و رقابت با ب ام و سری ۳ بنز سی کلاس آئودی آ۴ بیاد بیرون
هرچند کره ای ها مردمانی جسور و جاه طلب هستند و به جایگاهی که هستند راضی نیستند و از تلاش دست برنمی دارند نمونشو دارید میبینید کل کل رهبر کره شمالی با ترامپ و رقابت سامسونگ و اپل
حامد
۷ مهر ۱۳۹۶دقیقا،کره ای ها واقعا کار میکنن،درسته که کره شمالی دیوونه هستن ولی رو حرفی که میزنن واقعا وایمیستن و رو هدفشون تمرکز میکنن و مثل بعضی کشورااااا فقط شعار نمیدن
در واقع عمل میکنن هر چند این کارشون حماقته ولی مثل کوه رو حرفشون هستن
Pooriya_German_BMW
۷ مهر ۱۳۹۶جنسیس نمیتونه رقیب ب ام و بنز آئودی باشه ولی قطعا رقیبی جدی برای اینفینیتی لکسس و کادیلاک باشه هرچند حالا حالا ها باید کار کنه
کاوه آهنگر
۷ مهر ۱۳۹۶شباهتش به محصولات مزدا غیر قابل انکاره
ارمان
۸ مهر ۱۳۹۶کاوه دقیقا من فکر کردم مزدا اسیشن زده
AMIR-LP700
۷ مهر ۱۳۹۶عکس سومی رو دیدم جا خوردم از این زاویه شبیه به محصولات مزدا شده مخصوصا با رنگ قرمزش
هادی
۷ مهر ۱۳۹۶هیوندای و جنسیس یک چیز رو خوب فهمیدن و اونم اینه که مردم باور دارند که هر ماشینی که قشنگه دیگه ماشین خوبیه. ماشین هاشون رو عضلانی، گنده و کشیده میسازند. اصلا هم محبوبیتشون ربطی به آپشن هاشون نداره. مردم در سه حالت در مورد ماشینی تصمیم گیری میکنند. 1.وقتی از رو به رو میبینند 2. وقتی از جلو میبینند 3. وقتی باهاش رانندگی میکنند. در مورد هیوندای مخصوصا تو ایران موارد اول و دوم خیلی تاثیر گذاره. مخصوصا فرم چراغ های عقب و نمای پشتی. چون تو ایران ترافیک زیاده مردم وقت زیادی دارن که پشت ترافیک ماشین جلویی رو برانداز کنند
MehdiTurbo
۸ مهر ۱۳۹۶شاید تو ایران اینجوری باشه ولی تو بقیه جهان اینقد گزینه و راحتی انتخاب هست ک اینجوری نیس،اگ امار ایرانو کان بزاری کنار،پس بقیه ی فروشش تو بقیه کشورا چی میشه ؟؟؟
ای کاش ماهم ی ماشین این شکلی و در این حدا داغون داشتیم ک پشت چراغ قرمز بهش نگاه میکردیم.همونشم حس خیلی خوبیه!!!
یاد دنا پلاس افتادم ??? البته کوییکم تو راهه
شاهين
۸ مهر ۱۳۹۶چرااااا از چراغ جلوی مزدا اسکی کرده؟ بابا یعنی تشابه انقدر تابلو رو دیگه مگه میشه خود مسعولاش نفهمن!!! پس قطعا عمدی بوده و کپی کاری حساب میشه! برند لوکس کره داره از برند اقتصادی ژاپن کپی میکنه.این است قدرت مزدا و ژاپن( برای دوستانی که هنوز مزدا نیو فیس رو ندیدن تو گوگل سرچ کنید مزدا ۳ مدل ۲۰۱۴)