هیوندای

رندری جالب از هیوندای سوناتا N جدید

سدان پرفورمنس هیوندای سوناتا N احتمالاً در راه است و X-Tomi Design رندری دیجیتالی از ظاهر احتمالی این خودروی کره‌ای را منتشر کرده است. نسخه‌ی N Line سوناتا قطعاً تولید خواهد شد اما نسخه‌ی کاملاً اسپورت N هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.


نسخه‌ی دیجیتالی موردبحث در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد سوناتا از نمای پایینی اصلاح شده‌ای سود می‌برد که دارای ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در کناره‌ها بوده و اسپلیتری قرمز رنگ نیز در این بخش خودنمایی می‌کند. رینگ‌های بزرگ‌تر با طراحی دو پره‌ای و کالیپرهای ترمز قرمز نیز در پروفایل جانبی بر ذات اسپورت این سوناتا N مجازی تأکید دارند.


اگرچه تولید یا عدم تولید نسخه‌ی کاملاً اسپورت سوناتا N تأیید نشده اما هیوندای اعلام کرده مدل N Line این خودرو با قدرت فراتر از ۲۷۵ اسب بخار تولید خواهد شد. این قدرت کاملاً بیشتر از خروجی پیشرانه‌های کنونی می‌باشد. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۸۰ اسبی و نمونه ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۹۱ اسب بخاری حرف چندانی درباره‌ی سوناتا N Line نخواهند داشت. همچنین در سال ۲۰۲۰ نیز نسخه‌ای هیبریدی از این سدان کره‌ای تولید خواهد شد.


جدیدترین نسل هیوندای سوناتا از طراحی کوپه مانند سود می‌برد. در داخل کابین می‌توانیم پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی را مشاهده کنیم. اهرم تعویض دنده نیز جای خود را به دکمه‌ها داده و در کنسول حالت ویژه‌ای ایجاد کرده است.


تولید سوناتا ۲۰۲۰ از ماه سپتامبر در تأسیسات آلاباما آغاز خواهد شد. اولین نمونه‌ها نیز در ماه اکتبر وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد. هنوز قیمت نسل جدید سوناتا اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3218 ديدگاه)

    هر کاری میکنه بازم یه جای کار می لنگه
    خواستن خشنش کنند ***?

    1. محمد

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      چراغ جلو بهتر شده اون ادامه رو به بالای دیلایت حذف شده
      طراحی عقب هنوزم به قول دوست عزیزمون میلنگه
      .
      طراحی چراغ پیوسته به هم خیلی سخت به فرم ماشین میشینه و اکثرشون جالب از کار در نیومدن
      نمونه های خیلی کم از این طراحی موفق از آب دراومده مثل پورشه ماکان و…

  2. علیرضا(lexus)

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (337 ديدگاه)

    پدال رو سوناتا کراش داری؟؟
    روزی 4 تا خبر درموردش میذاری

    1. aston martin

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      =)))))))

  3. aston martin

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    این که سوناتا تو این مدل جلو پنجرشو حفظ کرده بنظرم ستودنیه چون خوب نیس ماشین هرنسل یه زبان طراحی جدید پیدا کنه. بقولی اصالت برند باید حفظ شه.
    چراغاشم نو آورانه اس و خیلی خوب طراحی شده. کاش این طرح رو میزد رو جنسیس کوپه و سوناتا به عنوان یه سدان میدسایز همون طراحی محاظفه کارانه رو پی میگرفت. ولی بازم خوب شده. عقبشم خوبه ولی چون مشکوک به کپی برداری از سیوکه طرفداری ازش سخت میشه .

  4. ho3ein

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (39 ديدگاه)

    شمارو نمیدونم ولی من اصلا از طراحیش خوشم نمیاد
    ،نسل قبلش از این خیلی بهتر بود،اصلا کلا ی جوریه

  5. NAVID۰۰۹۸

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (10474 ديدگاه)

    به استون مارتین سلام کنید .

  6. me84

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    طراحی جلوپنجرش زده همه چیزو خراب کرده. وگرنه انقدرها هم بد نیست

  7. سعید

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    از جلو مثل ماهی ای میمونه که با چکش زدن تو سرش

  8. Behrouz. anzali

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    سوناتا ۲۰۱۱ بهترین طراحی داشت و مورد تحسین همه شده بود

  9. رضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (97 ديدگاه)

    ایران تنها جایی هست که به خودروهای هیوندای و کیا که پنجمین برند پرفروش دنیا هست میگن کپی و لگن ولی واسه آشغالای چینی میگن کپی و لگن نیستند و کپی کردن سخته و افتخار میکنن به لگن های چینی #التماس_‌تفکر

  10. ali a

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (776 ديدگاه)

    بغیر از طراحی جلویی ماشین بقیه قسمت هاش واقعا زیبا و جذابه….

  11. Golden Horse

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (94 ديدگاه)

    191 اسب کمه

  12. amin

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    نمای عقب که کپی برداری از سیویک و حرفی توش نیست
    نمای جلو هم هدلایت موستانگ رو برداشته با استون مارتین قاطی کرده یه چیز افتضاح درآورده
    احتمالا منابع مالی هیوندای کم شده و دیگه آنچنان نمیتونه برای طراحی هزینه کنه و زده تو کار کپی برداری و تلفیق که هزینه کمتری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا