درست پیش از معرفی نسل جدید توسان، هیوندای اعلام کرد این کراس اوور به رکورد مهمی در بازار خودروی آمریکا دست یافته است. طبق گفتهی این خودروساز کرهای، شاسیبلند محبوب توسان از زمان معرفی در سال ۲۰۰۴ تاکنون به فروش ۱ میلیون دستگاه دست یافته است. به این ترتیب توسان پس از گذشت ۱۶ سال از حضور در آمریکا توانسته چنین رکوردی را برای خود بر جای بگذارد.
از سال ۲۰۰۴ تاکنون دو نسل جدید از توسان در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶ عرضه شده و انتظار میرود چهارمین نسل آن نیز امسال معرفی شود. توسان پرفروشترین شاسیبلند هیوندای بوده و فروش ماه آوریل آن نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد ۷ درصدی را نشان میدهد. در آوریل امسال بیش از دو سوم فروش کل هیوندای از خودروهای شاسیبلند بوده است.
با قیمت پایه ۲۳۵۵۰ دلاری، هیوندای توسان گزینه مناسبی بوده و با دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۶۱ اسبی و ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۱۸۱ اسب بخاری عرضه میشود. صرفنظر از تریم انتخابی، هر پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه میشود. نیروی پیشرانه بهصورت استاندارد به چرخ های جلو فرستاده میشود اما میتوان با پرداخت هزینه اضافی سیستم چهار چرخ محرک را سفارش داد.
آیندهی توسان روشن است زیرا انتظار میرود نسل جدید این خودرو با ظاهر برجسته و متمایز معرفی شود. هیوندای اخیراً زبان طراحی جدیدش را در محصولاتی همچون الانترا و سوناتا بکار گرفته و ما نیز بیصبرانه منتظر پردهبرداری از توسان جدید هستیم تا ببینیم این خودرو چه حرفهایی برای گفتن خواهد داشت.
طبق شنیدهها توسان جدید از همان طراحی جداگانه چراغهای دیده شده در کنا و پالیسید استفاده خواهد کرد. چراغهای عقب نیز با نواری نورانی به همدیگر متصل خواهند شد.
گفته میشود زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۹۱ اسب بخار قرار میگیرد. احتمالاً نسخه هیبریدی این خودرو نیز با همان پیشرانه ۲ لیتری الکتریکی شده سوناتا هیبرید تولید خواهد شد. هیوندای زمان معرفی توسان جدید را اعلام نکرده اما انتظار داریم این خودرو اواخر سال جاری پدیدار شود.
محمد
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹زیبا و محبوب
جواد خطر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹سایت پدال نوشتی { در آوریل امسال بیش از دوم سوم فروش کل هیوندای از خودروهای شاسیبلند بوده است} …….. نکنه منظورت دو سوم بوده ؟؟
سردبیر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ممنون از دقت نظر شما. اصلاح شد.
ferrari_lvr
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹فک کنم چراغ ها در آینده یا به صورت نقطه ای خواهند بود یا خطی!!هی نازکتر و کوچکتر!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹توسان پس از ۱۶ سال توانسته به جمع فروش همه نسلهاش به فروش ۱ میلیونی برسه ، تویوتا راو۴ فروش فقط یکسالش حدود ۹۰۰هزارتاس ، اینه فرق کره با ژاپن ?? .
افرادی که آخرین مدلهای وارد شده به ایران را داشته و دارند مثل مدل ۲۰۱۷ ، خوب میدانند چه کیفیت اِفتضاحی داره مواد داخلی بکار رفته از چرمصندلی ، درها و فرمان گرفته تا پلاستیکهای خشک و رنگ شده ، همه و همه در کمتر از ۱۰/۰۰۰ km مثل یه ماشین ۱۰۰/۰۰۰ km به نظر میرسه ، موتور ۲ لیتریش هم که نگم براتون فاجعست و نمیدونم چرا موتور ۲/۴ لیتری وارد نکردند که خیلی با هم متفاوته .
سواریشم به شدت داغون و سیستم تعلیقش مدام دالاق دالاق میکنه که همه مدلهاش اینطوریه و جالبه که از قدیمیهاش هم رومُختره .
از همه بدتر قیمت فضایی اونه که برای امروز نمونه ۷۰ تا کار مدل ۲۰۱۷ را حدود کمتر از یک میلیارد خرید فروش میکنند که جزء علامت سوال هیچ واکنشی نمیشه به این بازار داشت .
سینا BMW
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹یکی از آشنا هامون سانتافه گرند ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ و توسان ۲۰۱۵ داشت ولی اصلا کیفیت پایینی نداشت و خیلی خیلی هم ماشین خوبی بود و سرعتش که خیلی بالا به بننظر می رسید و توسان سواری نرمی داشت. البته توسان ۲۰۱۷ رو نمی دونم چجوری بود.
اون پلاستیک های بی کیفیت برای مدل های پایه هست که تقریبا هشتاد درصد ماشین های وارداتی از مدل های پایه هستن و یا وکم آپشن ولی اونجا بهترین تجهیزات رو سفارش میدن.
جواد خطر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹@navid0098
داداش اصلاً معلومه تو و ارسلان چِتونه!!؟؟ تا سایت پدال یه خبر درباره هیوندای یا کیا میزاره سریع میان سرِ فُحشو میکشین به هیوندای و کیا!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹جواد خطر عزیز
من فُحش ندادم
من اطلاعاتی را از تجربه شخصی که داشتم دادم
بزارید ناراحت بشوند اما بهتر برای پولی که خرج میکنند ارزش قائل باشند ، البته برای کسانی میگم که میخواهند ماشین را نگهداری کنند و تا سالها سوار شوند .
اما کسانی که میخواهند دلالی کنند ، ماشینهای کرهای بهترینند از لحاظ خرید و فروش .
باور کن مردم ما ظاهر بینند شدید و وقتی میفهمند چه اشتباهی کردند که دیگه دیر شده .
ما در ایران زدگی میکنیم و نه در خارج که قانون محکم اجرا میشه و میشه ماشین را لیز کرد یا گارانتی درست اجرا بشه یا … .
کشور ما ، کشور جالبیه و دقیقاً همه اتفاقاتش برعکس بقیه دنیاست .
البته من تو شغل خودم هم این مشکل را دارم و وقتی مشتری ضرر میکنه به هر دلیلی ، بر میگرده و به اشتباهش پی مبره و این در صورتیه که ضرر میلیونی دادن و پی میبرند که هر گردی گردو نمیشه و همیشه باطن مهمتر از ظاهر هست .
Zonda R
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹سینا عزیز
مهم اینه از پشت چه ماشینی پشت چه ماشینی قرار بگیرین قطعا محصولات هیوندای و کیا در سطح اول جهانی تولید میشن و استانداردهای جهانی رو پاس میکنن بهره گیری از بهترین طراحان و تکنولوژی ها هم کمک شایانی کرده تا امار فروش خوبی داشته باشند
اما قطعا اگر تجربه توسان رو داشته باشید ایرادهاشو خواهید فهمید و بعد, از تعویضش با راو 4 اونوقت تفاوت پلت فرم زیر بندی کوپل بودن موتور گیربکس و در یکلام رفتار متفاوت دو ماشین رو متوجه خواهید شد
M.A.S
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹شتابش از تیگو 7 هم پایین تره و کیفیتش هم بعد 3 سال دستت میاد چیه
کلا کره ای ها فقط میخوان پول بگیرن.به نظر من هیچ نکته جالبیکه ماشیناشون نداره هیچ نکات منفی هم دارن.
مثلا ترمزای اسفنجی و طرح های کپی کاری هیوندا و ماشینایی با شتاب گیری گیج. تو مقیاس خودشونم قابل مقایسه با ژاپنیا نیستن. اگر هم فکر میکنید درست نیست از مالکای هیوندای بپرسید چقدر از ماشیناشون رضایت دارن و اونو با رضایت از ژاپنیا مقایسه کنید. یا اصلا چرا این قدر کار سخت.
هیوندای الانترا جدیدو با مزدا سه های ایرانی مقایسه کنید. هردو 2000 و147 اسب و وزن هم نزدیک. اما مزدا 3 شتاب 9 مکس اسپید 205 و الانترا شتاب 10.5و سرعت 195.
باتشکر از پدال
ارسلان
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹@جواد خطر
آقای گرامی بنده تا یه پست راجب هیوندای و کیا باشه من چیزی نمیگم اینجا هم کامنت ندادم اما هر وقتی میبینم یکی از دسترنج یکی دیگه خیلی موزیانه سوء استفاده میکنه ( چون سره خودم زیاد اومده ) و ببینم هیچ کی صداش در نمیاد و اتفاقا برعکس همه به به و چه چه هم میکنن من اون برند رو رسوا خواهم کرد حالا چه هیوندای و کیا باشه چه برندی دیگه !! درمورد برندهای دیگه چینی و غیره اینقد کامنت انتقاد آمیز در تعداد بالا وجود داره که بنده لازم نمیدونم بنده هم اضافه بشم حرف حق باید زده بشه حالا از دهن من بخاد بیاد بیرون یا بقیه فرق نمیکنه … اما وقتی پست فقط نمودار و جنبه ی خبری داشته باشه من چیزی نمیگم مگه اینکه بخوان ازش بعنوان وسیله ی برای باد کردن و گنده کردنش استفاده کنن
امین
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام من تا همین چند وقت پیش تو نمایندگی هیوندای کار می کردم. من نظرم رو بی طرفانه میخوام بگم. آره یکی یا 2 تا مشکل داره. اما به هیچ وجه ماشین بی کیفیتی نیستش. سیستم تعلیقش هم دالاق دالاق نمی کنه!!! قبول دارم ماشین های ژاپنی یک چیز دیگه هستن ولی هیوندای هم خیلی پیشرفت کرده. در ضمن مظمئنی داری در مورد هیوندای توسان صحبت می کنی!!! این همه خرابی خیلی عجیبه.
یک نکته جالب هم بگم شاید خالی از لطف نباشه. زمانی که آسان موتور خوب فعال بود هر ساله کارشناس فنی های نمایندگی ها رو به دوره ها و یا مسابقات مختلف خارج از ایران می فرستاد. توی یکی از این دوره های فنی توی دوبی کارشناس فنی نمایندگی ما توش شرکت داشت، از مسئول فنی هیوندای بابت بعضی از مشکلات هیوندای و خرابی های اپیدمی سوال پرسید و اون هم گفت این یک هیوندای هستش (منظورش این بود که یک برند متوسط و با قیمت متوسط هستش) و نباید انتظار برندی مثل لکسوس رو داشته باشی. و بدون هیچ تعصبی اون کارشناس کره ای تمام خرابی ها رو قبول کردش. همین نداشتن تعصب بی مورد باعث شد هیوندای تو این سال ها به خوبی پیشرفت کنه.
ببخشید طولانی شد.
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹امین عزیز
من از خرابی نمیگم ، از کیفیت ساخت میگم .
و اِلا که خودروهای چینی و ایرانی هم تا ۵ سال اول خرابی زیادی ندارند ، البته ماشینهای ایرانی چرا ، زیاد خرابی داشتهاند و خودم از نزدیک تا دلتون بخواد شاهد بودم در کمتر از ۱۰۰۰ km در مدلهای ۹۰ تا ۹۵ پژوها و سمندها .
دالاق دالاق سیستم تعلیق خرابی به حساب نمیاد و جزء ذات خودروهای کراساوور هست اما در کرهایها مشهودتره ولی من در سورنتو ۲۰۱۷ شاهد کیفیت بالاتر هستم که خیلی خیلی بهتره اما باز کرهای بودنش را گوشزد میکنه با براق شدن سریع مواد به کار رفته .
ببینید دوستان ، کاری نداره ، یه سر به بازار خودرو و نمایندگی و نمایشگاهها بزنید تا با چشم متوجه قضیه شوید .
میدونستید یکی از دلایل یاتاقان زدنهای بیمورد موتورهای کیا هیوندای ، فاصله کم کارتر با سینی کف هست که با کوچکترین ضربه در دستاندازها قُر میشه و فشار روغن تناسب خودش را از دست میده که به یاتاقانها روغن نمیرسه و یاتاقان میزنه ، البته یکی از دلایل اینه ، بماند که باید سریع روغن عوض کنید و کیفیت روغن بالا باشه تا جرم نگیره .
باز هم میگم ، کیفیت را با خرابی اشتباه نگیرید که دو معقوله جدا از همه .
در ضمن اگر این ترامپ گوربهگور شده نیومده بود و برجام پاره نمیشد ، ایران قطب صادراتی هیوندای برای تمام مدلها در خاورمیانه بود ، همینطور رنو و….. .
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹امین عزیز این حرفا ده ها بار بعضی از دوستان گفتن ولی فایده ای نداره
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹مطمئناً ۵٪ از افرادی هم که اینجا پست میگذارند ، هیچ تجربه میدانی در اَمر خودرو ندارند و فقط خودرو را دوست دارند و از روی هوا نظر میدهند که مثلاً فلانی اینو گفت که خوبه یا بد .
البته اینجا ایران هست و توقع در حد اقتصادیهایی که بزرگشان میکنند مثل هیوندای که تمام نقاط دنیا به عنوان ماشین قشر ضعیف به حساب میاد یا خدمتکاران .
وقتی یه توسان میشه یک میلیارد ، باید هم اون بندهخدایی که حالا پژو پارس را به قیمت توسان دو سال پیش میخره ۱۷۰ میلیون ، بیاد اینجا از هیوندای و توسان رویایی صحبت کنه و بقیه هم بَهبَه چَهچَه کنند .
با همین فرمون برید جلو ، چیزی نمونده در همین سایت پیدا شوند افرادی که پراید مدل ۷۰ هم سلطان خطاب کنند .
جداً باید یواش یواش از نظر دادن در پدال دل بکنیم و بگذاریم دور هم در جهالت بگذرانند .
من اگر حرفی میزنم از روی تجربه شخصی و آمار جهانی بخصوص فروش در آمریکا میگم که میتوانید خودتان هم پیگیر باشید اما خندم میگیره از کسانی که ایستادگی میکنند در برابر فهمیدن و وقتی میگیم مثلاً توسان عجب هیولائیه ، کِیف میکنند و خوشحالند و این در حالیه که انگار علاقه دارند به دورویی تا روراستی .
البته باید این هم در نظر گرفت که رده سنی کاربران چه مقدار هست ، چون درک خیلی از مسائل در سنهای متفاوت ، فرق میکنه و هرچی سن بیشتر ، درکش از زندگی هم بیشتر میشه و دیدگاهها متفاوت میشه .
به نظر من که رده سنی اکثریت پدالیها زیر ۲۳ سال هست و اکثراً نوجوان هستند .
Hamidreza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹هیوندای ماشین خدمت کارانه ؟
واقعا عجیبه
Reza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا الکی داری خودتو اذیت میکنی،میبینی که هر روز یا خبر از کسب جوایز توسط کره ای ها میاد یا خبر از افزایش فروش،مثل دیروز واس قضیه جنسیس،یا روزهای قبل واس جوایز کیا تلوراید یا کسب بیشترین درصد رضایت مندی بریتانیا توسط سورنتو،این چند هزار کامنتت واقعا تأثیری تو بازار جهانی کیا هیوندا نداشته! حالًا هی پدال راجع به کره ای مطلب بزاره تو هم هی بیا ۵۰ خط بدی بگو و بقیه بخندن !
Reza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹متاسفانه نظرات بلند بالا و روزانه و فوق حرفه ای که از رو عکس و حسرت میدی نتونسته تأثیری روی بازار کره ای ها بزاره نوید :(
برای مثال همونطور که میبینی توسان افزایش فروش هفت درصدی داشته امسال با وجود اون حداقل پونصد تا کامنتی که تو گذاشتی ضد کره ای ها امسال! یا مثلا با اینکه هی میگفتی جنسیس ورشکست میشه أما دیروز پدال خبر از فروش عالی این برند گذاشت!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹هیوندای ماشین خدمتکارانه ، یه اصطلاحه
آقا رضا ، شما درست میگی ، خوش باش
مقاله خاک خوردن جنسیسها در انبار و نداشتن مشتری هم کار من بود که پدال گذاشته بود .
Zonda R
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نوید عزیز
متاسفانه بازار ایران عجیب ترین بازار دنیاس
بازاری ک توش خودروی هیبریدی ارزون تر از خودروی درون سوز هست بازاری ک کره ای هارو بیشتر از ژاپنی ها میخرند و رونق دارند دلیلش هم بنظرم اپشن هلی خیلی زیاد کره ای ها بود که پیش زمینه ی خوبی رو ساخت
نظراتت در مورد توسان صحیحه ولی اینجا ایرانه و سالها مردم رو در حصار نامطلوب بازار نگه داشتن و خودروهای دهه ی 70 و 80 میلادی رو سوار شدن
بازاری که توش 207 و دنا لوکس حساب میشن اکثر مردم تجربه ی سواری خودروهای روز رو نداشتن و دیدن یه سانروف خیلیارو به وجد میاره
در این بازار هیوندا و کیا حکم طلا رو دارن و تویوتا حکم الماس
ممد ژانگولر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹navid0098 بیا تحویل بگیر
فقط توسانش ۱۰۰۰۰۰۰میلیون فروخته
هیوندارو خیلی دست کم گرفته
همه یکی پس از دیگری به فنا شوندگان دارن اضافه میشن ولی هیوندا با زیر مجموعه هاش مثل کیا و جنسیس بازهم خوبن
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ممد ژانگولر عزیز و باقی دوستان
یا مقاله را کامل نمیخوانید یا فیلممون کردین
از نسل اول تا به امروز شده ۱۰۰۰۰۰۰ عدد نه فقط یک نسل یا یک سال .
خداوکیلی چقدر سخت کار معلم و استادها که بخواهند مطلبی را درس بدهند ، اینکه دیگه سادهترین کاره ، مقاله را بخوانید ، متوجه نمیشوید ، شمرده شمرده بخوانید .
مقاله خاک خوردن جنسیسها در انبار که یادتون نرفته .
در مورد کیا قضیه فرق میکنه و من به شخصه برای این برند احترام قائلم و خیلی هم خوب داره کار میکنه .
سینا BMW
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نمی دونم هیوندای چه هیزم تری به شما فروخته که اینقدر ازش متنفرید!!!؟؟
ممد ژانگولر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نوید جان داداش من دکتر و مهندس میشناسم که پشت هیوندا توسان میشینن و از ماشین زیر پاشون خیلی راضی هستن
در ضمن ما همه خدمتگذار دنیای فانی هستیم از فلانی بگیر تا فلانی
حتی میدونستی یک مگس چیه !! ولی داره خدمت میکنه؟
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹فروش هیوندا دو برابر کیا هست
Farzad
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹یه سری آدما هم هستن که یه سری از اطلاعات رو از محیط دریافت کردن بعد نشستن یه گوشه با عقل و منطق (باز هم بسته) خودشون اونارو تحلیل کردن و نتیجه گیری کردن بعد یه نقطه گذاشتن تهش و گفتن تمام ، از این به بعد نه چیزی وارد مغز میشه نه خارج، اینا همونایی هستن که ممکنه هر روز ببینیمشون. میتونن از هر قشری باشن میتونن تحصیلکرده یا بی سواد باشن و … ( این خطاب به کسایی که به نوید و ارسلان میگن عکس باز ، گیریم که عکس بازن نباید توهین کرد )
zonda r حرف قشنگی زدی ؛ بستگی داره از پشت چه ماشینی ، پشت چه ماشینی بشینی ، معلومه کسی که ماشین ایرانی بی کیفیت سوار میشده بعد بیاد یه ماشین کره ای سوار شه حیرت زده میشه ، خودروهای ژاپنی چند پله بالا تر از کره ای ها هستن که واقعا هم درسته نه این که کره ای ها بد باشن اتفاقا خوبن و درحال پیشرفت …
مطمئن باشید اگه ما هم بازار آزاد و بدون مافیا داشتیم مثل آمریکا اکثر خودروهایی که میخریدیم ژاپنی بودن !
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹?منظورت اون لوکس هاست؟
جواد خطر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹سانتافه 2020 خیلی نازتره
حسین
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹عالی .. هیونداس دیگه چیزی نسبت به ژاپنی و آمریکایی کم نداره .. بخدا اونا سفینه نمیسازن و کره ای ها گاری … گارانتی ۷ ساله رو جیگر میخاد تامین کردنش
احمدعلی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹آمریکاییا که عملا تو محاقن.باید جلو هیوندای و تویوتا بوق بزنن.وضعیت مالیشونم که به شدت خرابه
Hamidreza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹هه
هر وقت تویوتا و هیوندای اومدن ” Mustang ” ساختن بعد بیان حرف بزنن
عشقی که تو ماشین آمریکایی هست قطعا تو هیوندای نیس …
ولی خب نیسان و تویوتا و … هم خوبن و پر عشق اما جدیدا بیشتر حکم ماشین روزمره و صرفا مصرفی دارند …
مانی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹محاق چیه؟فارسی بگو
…
یخورده صبر کن ناامید نشو قول میدم ۲ ماه دیگه آمریکا خاک تپه بشه
Hamidreza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹یه عزیزی که دیروز چیزی مصرف کرده بود می گفت هیوندای آشغاله و …
تحویل بگیر
خوشم میاد ۲۴ ساعت نشد!
سینا BMW
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹شاید از طراحی های جدید هیوندای خوشم نیاد وقدیمی ها به نظرم بهتر بیان ولی هیوندای اصلا چیز بی کیفیت و بدرد نخور نمی سازه . شاید هنوز تا ژاپنی ها فاصله داره ( شاید هم نداره) ولی واقعا سطح شون بالاست
meysam
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من مدت زیادی الانترا 2014 سوار شدم. یه سری ایراداتی داره مثل صدای زیاد چرخها تو آسفالتهای خشن و ایرادات تعلیق و لگ گیربکس و …
ولی اصلا اصلا اصلا ماشین بی کیفیتی نیست.
موتور خوبی داره و در اکثر موارد کشش خوبی داره. مصرفشم خوب بود. تو اتوبان با سرعت 115 با 4 سرنشین صدی 6 مصرف میکرد. اتاق محکمی هم داره چون تصادف از عقبشو به چشم دیدم یه 206 از پشت زد یک سوم کاپوتش جمع شد ولی الانترا یه پوسته سپر تعویض شد.
حالا فکر کن با این تلاشی که هممون میدونیم هیوندای تو این چند سال داشته از 2014 تا الان چقدر پیشرفت داشته.
بعد این دوستمون میگه بی کیفیت.
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹میثم عزیز
بی کیفیت نسبت به چی
بی کیفیت نسبت به رقبا و رده قیمتی خودش که در اون رقابت میکنه که اومده کیفیت پایین متریال را با آپشن پر کرده .
دوست عزیز ، وقتی یه شرکت میاد محصولی را تولید کنه ، از هر قطعه و متریالی ، دنیایی متفاوت از درجه و کیفیت خوابیده ، به طور مثال برای چرم صندلی شاید ۱۰۰۰ مدل جنس چرم درجه ۱ تا ۱۰۰ باشه برای انتخاب .
یا برای قطعات فنی ، فلزها و درصد استفادشون فرق میکنه و اگر نه همه خودروها مثل هم میشدند و علم شیمی و مهندسی صنایع باید قاز میچروندند .
دوست عزیز ، هر گردی که گردو نمیشه .
الانترا ماشین بدی نیست اما ببین در رده خودش و فروش جهانی به چه شکلی دسته بندی و درجه بندی شده .
اتفاقاً ایمنی خودروهای کرهای عالیه و این را میشه از ایمنی بزرگراههای آمریکا فهمید که بسیار سختگیر هستند که هر خودرویی به راحتی مجوز نمیتونه بگیره اما کرهایها سالاهست که جا افتاده .
حرف من اینه که کرهایها اون چیزی نیستند که ما اینقدر بزرگش کردیم ، چون ما ایرانیها عاشق آپشن و ظاهر اِغراقآمیز هستیم .
کرهای خوبه در حد خودش نه بیشتر که دوستان پافشاری میکنند .
meysam
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹البته از این زاویه حرفت میتونه درست باشه. اینکه گفتی بی کیفیت رو من یه جور دیگه برداشت کردم
net
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹فقط هیوندای سانتافه اسپرت نسل سوم اخرین فیس لیفت مدل ۲۰۱۷
سینا BMW
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نسل قبلی سانتافه یه چیز دیگه بود، این جدیده بیشتر میخواد بره سمت کراس اوور کوچیک