هیوندای جزئیات مربوط به قیمتگذاری سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر کرد. واقعیت این است که سدان میدسایز کرهایها ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی را نشان میدهد.
با قیمت ۲۳۴۰۰ دلاری، مدل پایه سوناتا SE 2020 دقیقاً ۷۵۰ دلار گرانتر از نسل قبلی خود میباشد. البته این افزایش قیمت بهسادگی با اضافه شدن تجهیزات زیاد خنثی شده است.
از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، صفحهنمایش ۸ اینچی، ترمز پارک الکترونیکی، چراغهای LED و… اشاره کرد.
این خودرو همچنین از سیستمهای کمکراننده استانداردی سود میبرد که از جمله آنها میتوان مواردی همچون پیشگیری از برخورد جلو، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده، دستیار نوربالای خودکار، کروز کنترل هوشمند و… را نام برد.
اما این خودرو از تجهیزات رفاهی زیادی نیز برخوردار است که عبارتاند از آینههای جانبی گرم شونده، صندلیهای جلوی برقی و گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع ۲ ناحیهای، ورود و استارت بدون کلید، صفحهنمایش ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها، رادیو ماهوارهای، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و پیشگیری از تصادف عقب.
با پرداخت ۲۷۴۵۰ دلار میتوان مدل SEL پلاس را انتخاب کرد که در بطن خود پیشرانه جدید ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی ۱۸۰ اسب بخاری را قرار داده است. این مدل به رینگهای ۱۸ اینچی، آینههای جانبی با پوشش مشکی براق، پدالهای آلومینیومی و صندلیهای چرمی مجهز است.
نهایتاً مدل پرچمدار سوناتا لیمیتد با قیمت ۳۳۳۰۰ دلاری قرار دارد. این خودرو از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو استفاده کرده و دارای کلید دیجیتال، هدآپ دیسپلی رنگی، پایش نقاط کور با هشدار، دستیار پارک هوشمند و… میباشد. در ماههای آتی نیز شاهد عرضه هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۲۰ خواهیم بود.
حسام
۱۹ آبان ۱۳۹۸رخ جلو ماشین هیچجوره تو کَتم نمیره
MOHAMAD.n.r
۱۹ آبان ۱۳۹۸طراحی داخلیش خوبه. ولی طراحی خارجیش افتضاحه.
جلو ماشین که خیلی خیلی نابوده و اصلا نمیتونم حال کسی رو درک کنم که به جلوش بگه زیبا.
طراحی چراغ های عقب کمی شبیه سیویک هست و بهتر از جلوست ولی قسما پایین سپر و اگزوز میتونست خیلی بهتر باشه.
مهدی
۱۹ آبان ۱۳۹۸این تصاویر سوناتا ۲۰۲۰ نیست کافی یک سرچ انگلیسی بزنی تصاویر اصلی میاد هم سپر فرق داره هم جلو پنجره
مزدا
۲۰ آبان ۱۳۹۸آقا مهدی مگه سوناتای تقلبی هم داریم!!؟
تو سایت خودرو و اینستا همین عکس ها رو گذاشتن
MehdiTurbo
۲۱ آبان ۱۳۹۸راست میگه مهدی چرا دیسش دادید منم سرچ کردم بزنید سوناتا ۲۰۲۰ میاره
https://www.google.com/search?q=sonata+2020&client=ms-android-samsung-ga-rev1&source=android-browser&prmd=ivn&sxsrf=ACYBGNQl8IvoCgbmMV47eVUor3KSGGqMzQ:1573508813459&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjb74GPkePlAhUNahQKHSiEAeMQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=412&bih=774&dpr=2.63#imgrc=IsvuABrQ2ukN8M&imgdii=XCduSE-kJ_1bNM
مزدا
۲۰ آبان ۱۳۹۸با اینکه دیزاین داخلیش خیلی خوب شده ولی جلو پنچره چراغ عقب تو ذوق میزنه
مهدی
۲۰ آبان ۱۳۹۸این تصویر مربوط به نسخه اولیه هستش و نسخه نهایی که به فروش میرسه تغییرات داشته مخصوصا جلوی خودرو حتی در پدال هم تصاویر نهایی گذاشته شده
مصطفی
۲۰ آبان ۱۳۹۸بنظرم هیوندا هنوز نفهمیده باید چیکار بکنه.
اون از طراحی نسل قبل اینم از این نسل !!
مهرداد كمال
۱۹ آبان ۱۳۹۸این ماشینو انگلستان درست میکرد قیمتش میذاشت شصت هزار یورو یه پلاک تیتانیومی هم کنار در ماشین میذاشت که مثلا توجیه کنه قیمتشو
درود بر کره با این ماشین پر اپشن و ارزان و مطمئنا با خدمات پس از فروش بی نظیرش
ایلیا
۱۹ آبان ۱۳۹۸این ماشین چه ربطی به انگلستان داره؟ مثلا کدوم ماشین انگلیسی با این امکانات 600 هزار یورو قیمت داره؟
ی جوری کامنت نذارید که وقت گذاشتن برای خوندنش شبیه وقت تلف کردن باشه
Sajjad
۱۹ آبان ۱۳۹۸مسئله اینجاست که هیچوقت انگلیس نمیاد عقب ماشینشو از هوندا کپی کنه یا یه شتر گاو پلنگ نا موزونی مثل این تولید کنه.
مسئله اینجاست که این ماشین طبق گفته مجلات بسیار سواری خشک و اسپورتی داره و شما تفاوت تکنولوژی ساخت انگلیس و کره رو هنوز متوجه نمیشی چون چشمت به پر آپشن بودن ماشینه.
حالا اگه مشکل آتش سوزی هم داشته باشه مهم نیست چون پر آپشنه.
البته تقصیر شما نیست، تقصیر بازار انحصاری خودرو توی ایرانه
MOHAMAD.n.r
۱۹ آبان ۱۳۹۸سجاد جان هیوندا.فکر کنم اشباه تایپی داشتید.
هوندا بزگ تر از این حرف هاست.
Sajjad
۲۱ آبان ۱۳۹۸منظورم این بود که انگلیس مثل کره از روی ماشینای هوندا کپی نمیکنه.
چون عقب این سوناتا از روی هوندا کپی شده
مهرداد كمال
۱۹ آبان ۱۳۹۸انقلاب صنعتی از انگلستان شروع شده و علت پیشرفت آلمان هم همین بود دید که میتونه همون کالا ها رو بسازه حتی با کیفیت بهتر و با قیمت ارزونتر که نتیجش این شد صنعت آلمان با رقابت تونس خودشو بالا بکشه
در واقع فلسفه صنعت انگلیس همیشه قیمت بالای اجناسشونه …
Mustang
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستان همچین نظر میدن انگار استاد بلامنازع طراحی خودرو هستن . اینم یه طرحیه واسه خودش که طرفدارای خودشم داره ، همین بیاد ایران زیر ۱ میلیارد تونستی بخری صلبات
MOHAMAD.n.r
۱۹ آبان ۱۳۹۸اقا مهرداد این نثل طراحی نداره فقط شاید بخاطر خدمات و ارزان بودن اپشن ها فروش کنه که اون هم انچنان تفاوت قیمتی با رقبا نداره.
من باشم عمراً کمری و اکورد و پاسات و مزدا۶ و التیما و فیوژن و مالیبو و لگاسی و …حتی اپتیما رو ول کنم بیام اینو بگیرم.
عارف
۱۹ آبان ۱۳۹۸اگه یه بار از نزدیک لندرور ببینی نظرت عوض میشه.
Dante
۱۹ آبان ۱۳۹۸چجوری این طرح و تایید کردن و به مرحله تولید رسوندن برای جای سواله .
ولی داخلش و دوست دارم شبیه بی ام و هست
ولی طرح بیرونیش ( نظر شخصی ) زشته .
فرشاد
۱۹ آبان ۱۳۹۸دوستان یه سوال
چراغهای جلو ادامه پیدا میکنه میاد رو کاپوت بصورت نوار،یا تو عکس نوار روی کاپوت جوری افتاده که روشن بنظر میرسه؟
فرهنگ
۱۹ آبان ۱۳۹۸رخ جلو رو که میبینم یاد بدبختیام میوفتم
چقد ذلت و غم تو چهرش گنجیده شده
ایمان
۱۹ آبان ۱۳۹۸باید چنان با پُشت دست بزنی تو دهن طراح این ماشین که راه پس و پیش رو گم کنه ؛ این چه طراحی جلویی داره ؟؟؟؟
همین قدر اعتباری هم که سوناتا داشت با این طراحی ناموزون از بین رفت ؛ خسته نباشی آقای طراح
Yashar
۱۹ آبان ۱۳۹۸جلوش شبیه سوسکه
net
۱۹ آبان ۱۳۹۸چراغ جلو و جلوپنجره و چراغ متصل عقب و لوله اگزوز خیلی بد هست.صندوق عقبش که کشیده نیست بدفرم هست.خط استیل کاپوت که متصل شده به چراغ جلو خیلی بد هست.پشت صندوق عقب که بزرگ نوشته سوناتا بد هست
M3csl
۱۹ آبان ۱۳۹۸????
پیشی بیا منو بخور.
?
ایمان
۱۹ آبان ۱۳۹۸در کل پس رفت داشته در طراحی تو این چند سال اخیر . جلوش مثل عقب مونده ها شده
احمدرضا
۱۹ آبان ۱۳۹۸به نظرم نسل قبلش زیبا تر بود
ولی در کل نمیشه نظر داد باس از نزدیک دید
یه جوریه نه میشه گفت زشته نه میشه گفت قشنگه
Alireza
۱۹ آبان ۱۳۹۸میشه گفت زشته
مهدی
۱۹ آبان ۱۳۹۸به تمام معنا این ماشین زشت
کوشا
۱۹ آبان ۱۳۹۸من اتفاقا خیلی با ظاهرش مشکلی ندارم. ولی طبق گفته ی مجلاتی که تستش کردن سواری ماشین بسیار بی کیفیت است و کیفیت سواری هم در این کلاس حرف اول رو میزنه…
metti
۱۹ آبان ۱۳۹۸شبیه گربه ماهی شده، تهوع آوره قیافش
رامتین
۱۹ آبان ۱۳۹۸هیوندا و کیا در این سالهای اخیر کاملا در طراحی کابین پیشرفت کردند اما در طراحی بیرونی، پسرفت. یه اپتیما قشنگ بود که این هم معلوم نیست چجوری بشه! اگر نسخه فیس لیفت تالیسمان بیاد، من ترجیح میدم به اینها. چون بهینه سازیهای وسیعی قراره روش صورت بگیره… 600تومن هم قیمت فعلیش در ایران را میشه هضم کرد.
حسین 2
۱۹ آبان ۱۳۹۸خیلی ناراحت کننده هست که سوناتا از yf افسانه ای و lf باوقار رسیده به این موجود عجیب الخلقه .هیوندا داره گند میزنه تو تمام کلاسهاش اون از سانتافه اینم از سوناتا و بقیه
amin
۱۹ آبان ۱۳۹۸واقعا باید به عقل کسی که این ماشین رو میخره شک کرد
MOHAMAD.n.r
۲۰ آبان ۱۳۹۸اره واقعا
یکی بیاد اکورد و کمری و پاسات و التیما و مزدا۶ و مالیبو و فیوژن و …حتی اپتیما رو ول کنه اینو بخره.
دارا
۲۰ آبان ۱۳۹۸شبیه هیوندای کوپه شده
Alireza
۲۰ آبان ۱۳۹۸فعلا تنها ماشین قشنگ هیوندا کونا هستش بعدشم ولوستر و آیونیک بقیه واقعا پسرفت شدیدی داشتن
ADAK
۲۰ آبان ۱۳۹۸طراح اش حماسه ای احمدی نژاد گونه خلق کرده …
MOHAMAD.n.r
۲۰ آبان ۱۳۹۸??????
amin
۲۰ آبان ۱۳۹۸اتفاقا هیوندا جدیدا داره از مموتی میزنه جلو و در حال کشف تپه های جدیده
MehdiTurbo
۲۱ آبان ۱۳۹۸این قیافش خوب بود
از وقتی فهمید ممه رو لولو برده این شکلی شد
هادی 8سیلندر
۲۰ آبان ۱۳۹۸یادمه آون طرح سوناتا جدید اومد جلو پنجرش استیل بود همه میگفتن این کج کوله چیه درست کردن
این طرح دوست دارم یاد آون موقع میندازه منو
Mohammad amin
۲۰ آبان ۱۳۹۸این چیه اصلا جلو و عقبش با هم موزون نیست واقعا ازهیوندای نامید شدم?