هیوندای

قیمت و مشخصات هیوندای نکسو سلول سوختی

هیوندای تقریباً آماده‌ی عرضه‌ی نکسو جدید در برخی بازارها بوده و به نظر می‌رسد جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن را اعلام کرده است.

هیوندای نکسو 2018
این شاسی‌بلند سلول سوختی با دو تریم در دسترس بوده و قیمت پایه آن‌ها به ترتیب ۵۹۳۴۵ و ۶۲۸۴۵ دلار خواهد بود. البته این قیمت‌ها شامل ۱۰۴۵ دلار هزینه‌های تحویل نیز می‌باشد.

هیوندای نکسو 2018
مدل پایه از ویژگی‌هایی همچون چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های ۱۷ اینچی برخوردار بوده و از سیستم‌های کمک‌راننده‌ای همچون ترمز اضطراری خودکار، هشدار نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی سود می‌برد. در کابین هم پوشش چرم مصنوعی و صندلی‌های گرم شونده با تنظیم برقی دیده می‌شود.

هیوندای نکسو 2018
گران‌ترین نسخه‌ی هیوندای نکسو که با نام لیمیتد شناخته می‌شود از رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، درب پشتی برقی و دستیار پارک از راه دور سود می‌برد. دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف برقی، غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی تهویه دار و سیستم صوتی با ۸ بلندگو نیز در این نسخه به چشم می‌خورند.

هیوندای نکسو
موضوع سورپرایز کننده اینکه هیوندای نکسو با هیچ آپشنی عرضه نمی‌شود بنابراین همان چیزی را که می‌بینید تا آخر همراه شما خواهد بود.

هیوندای نکسو


برد مدل پایه‌ی این شاسی‌بلند به ۶۱۲ کیلومتر می‌رسد درحالی‌که مدل لوکس‌تر لیمیتد به خاطر رینگ‌های بزرگ‌تر و برخی تفاوت‌های دیگر محدوده حرکتی ۵۷۰ کیلومتری خواهد داشت.

هیوندای نکسو
قوای محرکه‌ی هیوندای نکسو قدرت ۱۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۹۴ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۹.۵ ثانیه‌ای می‌شود که ۳ ثانیه سریع‌تر از توسان سلول سوختی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۲۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    قیمتش نامعقوله. فروش کمی رو تجربه میکنه بخصوص تو آمریکا که بنزین قیمت مناسبی داره و کلی هم ماشین هیبرید و پلاگین ریخته تو بازارش.

  2. Joseph

    ۲۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    طراحیش خوبه ،ولی با این قیمت قدرت موتور خیلی کمه،اینجاست فرق تسلا با شرکت های دیگه مشخص میشه
    یه سوال پیش اومده چرا پدال خبر ارزش بازار تسلا که از گروه دایملر رد شده رو کار نمیکنه؟

  3. sina7

    ۲۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (436 ديدگاه)

    اون مانیتورا هم اصلا شبیه بنز نیس =)))))

  4. محمد

    ۲۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    “امکانات مدل لیمیتد: دستیار پارک از راه دور… ”
    شخصا علاقه ای به این آپشن ندارم
    .
    اول که راننده باید بتونه ماشین رو پارک کنه
    وگرنه واسه چی گواهینامه میگیره
    اصلا کسی که یه ماشینو نمیتونه پارک کنه چطور میخواد لذت رانندگی رو هم ببره؟؟؟
    .
    بعد هم دستیار پارک شاید واسه امتحان کردن یا جاهای عمومی بتونه توی چشم بیاد
    اما واسه وقتی که از راه دور باشه هنوز هم دوربینها نتونستن ۱۰۰٪ کنترل انسان رو مثلا روی ماشین داشته باشن
    اگه ۱٪ هم احتمال خطا باشه واسه یه ماشین ۶۰.۰۰۰ دلاری احتمال زیادیه
    .
    هم خسارت خودش هم ماشین جلو یا عقبی
    پس اتوپارکی که خود راننده هم داخل ماشین باشه و کنترل دومی روی ماشین باشه رو ترجیح میدم
    به اینکه از راه دور بخاطر خاک گرفتن سنسور یا هر دلیل دیگه ای تصاوف ماشین رو تماشا کنی
    اونم واسه چیزی که خودت بخاطرش گواهینامه گرفتی
    خیلی از آوشنهای خودروهای امروزی کاربردیه
    مثل رادار نقطه کور
    مثل ترمز خودکار
    مثل هشدار خودروهای عقبی
    مثل خروج از خط
    اما بعضی آپشنها هم کمتر کاربردیه هنوز و زیباست و جذاب تنها

    1. مهدی

      ۲۱ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1327 ديدگاه)

      شما ار دی بخر از این کاربراتی ها ساسات بزن روشن بشه چه نیازی به انژکتور داری ترمز abs هم لازم نیست کولر بخاری هم تزیینیه

  5. مانی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    چقدر خوشگل شده
    اصلا مهم نیست که چراغ عقباش‌ای کلاس و داخلش‌ای کیو سی‌ هست
    خیلی‌ خوب شده،یکی‌ از کاربر‌ها میگفت چرا در مورد ظاهر ماشین نظر میدین
    این که کاری نداره اگه راست میگین در مورد فنی نظر بدین
    برای مصرف کننده یا تماشاچی مثل ما چندتا چیز مهمه:
    ۱-طراحی بیرونی و داخلی‌ ۲-دوام و کیفیت ۳-مصرف سوخت ۴-کیفیت سواری و هندلینگ ۵-ایمنی
    گزینه ۲،۳،۴ و۵ برای برند‌های شاخ هر کلاس تقریبا برابره و تو مطلب هم نوشته شده
    حالا آلیاژ شافت گیربکس یکی‌ ۱% استحکام بیشتری از رقیب داشته باشه چه اهمیتی واسه من داره

    1. emad1990

      ۲۱ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      مانی
      داخل پدال کاربرایی هستن که فقط بلدن ایراد بگیرن(و بخصوص راجع به بنز بیشترم هستن؟)
      حالا اونجا بحث من این بود که این علامه های دهر که فقط بلدن ایراد بگیرن اونم از ظاهر ماشین
      ایا مطالعه داشتن راجع به اون ماشین-راجع به اون برند-راجع به تاریخچه ش-راجع به نواوری هاش-و راجع به خیلی چیزای دیگه-ایا بلدن به جای ایراد گرفتن بیان هر روز یا هر هفته(یا اصلا ماهی یه بار) یه مطلب مفید بذارن که بقیه هم استفاده کنن یا فقط ساخته شدن برای اینکه ایراد بگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا