جنسیسهیوندای

تغییرات جدید جنسیس G80 مدل 2019

جنسیس یک سری تغییرات کوچک برای مدل G80 2019 را اعلام کرد. این تغییرات شامل معرفی پکیج جدید اسپورت برای نسخه‌ی ۳.۸ لیتری و همچنین ارتقای سیستم اطلاعات سرگرمی می‌باشد.


جنسیس G80 2019 اسپورت پکیج جدید هم‌اکنون برخی شاخصه‌های طراحی مشترک با مدل ۳.3T داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به عناصر مسی روی رینگ‌ها، سپرهای جلو و عقب گیراتر، جزئیات کرومی تیره روی جلوپنجره و تریم پنجره‌ها و همچنین خروجی‌های اگزوز دوگانه اشاره کرد.


رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک‌های چهارفصل تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودروی لوکس هستند.


کابین جنسیس G80 3.8 اسپورت پکیج هم با پدال‌های اسپورت و غربیلک فرمان جذاب‌تر آراسته شده است. البته مورد مهم تر سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۸ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی می‌باشد. جنسیس همچنین صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۹.۲ اینچی را به‌صورت سفارشی ارائه می‌کند.

این خودرو همچنان با سه پیشرانه عرضه می‌شود که نسخه‌ی پایه دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری بوده درحالی‌که مدل‌های دیگر با پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو و ۸ سیلندر ۵ لیتری فول پرچم‌دار عرضه می‌شوند. مدل ۳.۸ اسپورت پکیج جدید به‌صورت چهار چرخ محرک هم در دسترس بوده و تمامی مدل‌ها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک در دسترس هستند.

همان‌گونه که از یک سدان لوکس و اجرایی در این کلاس انتظار می‌رود، لیست سیستم‌های ایمنی جنسیس G80 کاملاً بلندبالا بوده و از برخی سیستم‌ها می‌توان ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل هوشمند و… را نام برد. قیمت جنسیس G80 پایه ۳.۸ لیتری مدل ۲۰۱۹ از ۴۲۰۵۰ دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    حىف نىست پولى رو که مىشه باهاش لکسوس گرفت صرف ماشىن کره اى کرد؟
    شرکتى مثل جنسىس که قدمتش کم تر از 10 ساله هىچ وقت نمىتونه ماشىنى تولىد کنه که توان رقابت با جا افتادهاى سگمنت لوکس رو داشته باشه

    1. آآآآرماااانننن

      ۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (262 ديدگاه)

      تو هم زیر هر مطلب بخصوص کره ها میگی حیف نیست جا فلان پول بدی بابت این!!!
      کلا واس کدوم ماشین حیف نیست!
      اینو برو از اونایی بپرس که خریدن و باعث شدن گروه هیوندا بشه چهارمین گروه پرفروش دنیا بپرس!
      درضمن همین جنسیس پارسال بیشترین درصد رضایت مندی رو تو امریکا کسب کرد :))) ولی خب تو عکس های بیشتری توی نت دیدی از اونایی که سوار شدن و کارشناس هستن بهتر میدونی :)))

  2. Porsche & Mercedes

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    خیلی خوبه هااا
    خیلی پیشرفت کرده و واقعا عالیه
    شکی نیس
    ولی باید خودمون رو جای خریدار فرض کنیم
    42 هزار دلار داشته باشیم میریم مدل پایه جنسیس ک بقول دوستمون 10 سال هم قدمت نداره رو بخریم?
    اینهمه انتخاب
    لینکن کانتیننتال مدل پایه 46,000 دلار
    مرسدس c کلاس مدل پایه 40,000 دلار
    بی ام و سری 5 مدل پایه 52,000 دلار
    لکسوس Es 350 شروع از 40,000 دلار

    میدونم این ماشینایی ک گفتم توی یک سگمنت نیستن ولی بالاخره توی رنج 40 تا 50 هزار دلار قیمت دارن

    1. Amir

      ۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (730 ديدگاه)

      باور کنید ارزش هر یک دلار که براش پرداخت میشه رو داره.به اندازه اونها که نام بردید قدمت نداره اما یه پکیج کامله به علاوه جنسیس طبق گفته جی دی پاور بالاترین ضریب اطمینان رو داره و بیشترین نمره رضایتمندی مشتریان رو گرفته.

    2. آآآآرماااانننن

      ۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (262 ديدگاه)

      عزیزم شما نگران نباش اگه خریدار نداشتن تولید نمیکردن :)

  3. sina

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2656 ديدگاه)

    خعلی خوبه لامصب
    احسنت واقعا به پیشرفت کره ای ها
    فقط کاش جا سه تا سدان، دو تا سدان و دو تا کراس اوور می‌ساخت

  4. me84

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1768 ديدگاه)

    .
    بعضی دوستان میگن برندهای کره ای هیچ وقت نمیتونن به پای فلان برند برسن، بهتره یه کم واقع بین باشیم. من دلیلی نمیبینم که نتونن. همین الانم از خیلی برندها رد شدن ولی هنوز تو دنیا هستن کسانی که نمیتونن یا نمیخوان باور کنن. سانتافه 2018 رو با 2014 (فقط 4 سال اختلاف ) مقایسه کنین متوجه میشین تو فقط 4 سال چقدر با هم تفاوت دارن.
    اونچه که خیلی از دوستان میگن که من با این پول مثلا فلان ماشینو میخرم در 80% مواقع به احساستون برمیگرده و نه تکنولوژی و امکانات و …..
    یکی احساسش به برندهای آمریکایی کشش داره، یکی به آلمانی و …
    گذشت اون زمان که هر شرکتی تکنولوژی مختص خودشو داشته باشه. الان یه شرکت قطعه میزنه برای 20 تا برند در سرتاسر جهان. مرزها دیگه هر روز کمرنگتر از روز قبل میشه. تو دنیایی که مرسدس با بیش از صد سال تحقیق و نوآوری یه تکنولوژی جدید میده به بازار و سال بعد همون تکنولوژی تو محصولات کره ای و حتی چینی هم وجود داره، یه سری مسائل که عمدتا از روی احساس هستش که شکل قشنگ تر تعصبه دیگه تقریبا بی معنیه. فقط میمونه طراحی و یه سری مولفه های اینچنینی که بازم برمیگرده به احساس هر شخص. مثلا یکی از حجمهای ماشینای عضلانی آمریکایی خوشش میاد، یکی از ظرافت آلمانیها که اینها کاملا سلیقه ایه .
    مثلا سانتافه 2018 از نظر کیفیت و امکانات و طراحی از خیلی هم رده های خودش واقعا رد شده. دلیل نمیشه بگیم چون کره ایه و اون زمان که مثلا تویوتا ماشیناشو به آمریکا صادر میکرد هیوندا اصلا وجود نداشت پس الان پشت سر اونهاست.
    احساس هر شخص نسبت به یه برند یه چیزه و اصول و قاعده و مهندسی یه چیز دیگه

    1. sina

      ۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2656 ديدگاه)

      کلیت حرفت درست هست ولی دو تا نکته رو هم باس اضافه کنم :
      اول اینکه شیب پیشرفت در کیفیت و اطمینان یه شیب خطی نیست و الان خودرو سازهای کره ای رسیدن به نقطه که واقعا پیشرفت کردنشون مث قبل نیست و رقیب هاشون هم بسیار قدر هستن. یعنی اینکه نمیشه گفت چون 5 سال پیش با فلان سرعت پیشرفت کردن پس الان هم میتونن.
      دوم اگه موفقیت خودروساز رو فروشش در نظر بگیریم که بنظر من معیار درستی هم هست از یک جایی به بعد دیگه فقط مساله کیفیت و خدمات نیست بلکه مساله های مثل برندینگ و طراحی هم بسیار مهم میشه که تو این دو مورد هنوز کره ای ها به اندازه کیفیت و خدماتشون پیشرفت نکردن و افت فروش خعلی از محصولاتشون بنظرم یکی از دلایلش همین میتونه باشه.
      ولی در نهایت ظهور هر نوع خودروسازی اعم از کره ای و حتی چینی که فضا رو رقابتی تر کنه برای منی که مثلا دوست دارم ماشین ژاپنی بخرم هم در نهایت باعث سود هست و این از مزایای بازار ازاد هستش.

      1. آآآآرماااانننن

        ۶ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        کره ها اصلا افت فروش نداشتن به اون معنایی که میگی
        اون افت فروش کلیشون بخاطر درگیری کره با چین بود که چین واردات کره ای هارو به حداقل رسوند
        راجع به طراحی هم که گفتی خدمتت بگم کره پارسال بیشتر از هرکشور دیگه ای جایزه رد دات کسب کرد و گل سر سبدشون هم استینگر شد

        1. sina

          ۶ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (2656 ديدگاه)

          سوناتا -25
          اپتیما -6
          سول -14
          فورته -18
          اکسنت -51
          ولوستر -24
          جی 90 منفی 40
          آزرا -75
          سانتافه -7
          درصد افت فروش داشتن امسال .

      2. آآآآرماااانننن

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        این درصد هارو که اصلا نمیدونم از کجا اوردی اما جوابتو دادم که گفتم چون کره و چین با هم رابطشون بد شد یه سری تحریم ها واس هم وضع کردن حتی خیلی از فروشگاه های زنجیره ای کره ای شعبشون تو چین تعطیل شد!
        واردات ماشین کره ای هم خیلی کم شد
        اینو همه میدونن تعجب میکنم چطور نمیدونستی
        اتفاقا پدال مطلبشو کار کرد الان لینکشم میزارم ببینی

        1. sina

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (2656 ديدگاه)

          درصدها رو از سایت goodcarbadcar گذاشتم و مخصوص بازار امریکا یعنی بزرگترین بازار ماشین های کره ای هست.
          چیزی که شما میگی اگه اضافه بشه باز افت فروششون بیشتر میشه

      3. آآآآرماااانننن

        ۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (262 ديدگاه)

        نمیشه بیای چندتا خودرو از یه کشور نام ببری بعد چندتا درصد از رو هوا بهشون أضاف کنی کنی بگی بله دوستان کره افت کرده فروشش !
        یه سری از محصولات تو یه سالی فروششون کم میشه جاش سایر محصولات اون برند فروششون زیاد میشه! اینایی که گفتی کل محصولات کره نیستن گرچه معلوم نیست چیه اصلا!
        گروه هیوندا چهارمین گروه تولید خودرو جهان هست تو بحث فروش،مطلبش تو پدال هست پس دیگه نمیتونی از افت فروش بگی
        همه برندها هرساله بنا به دلایلی یا افت فزوش یا افزایش فروش دارن چون سیاست ها و تولیدات تغییر میکنه،این نوسانات طبیعیه
        فروش جهانیش هم فقط بخاطر قضیه چین کم شد و اگه رابطش با چین بد نمیشد فروشش باز هم خیلی بیشتر میشد

        1. sina

          ۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (2656 ديدگاه)

          چند تا خودرو ؟
          جز توسان (24) و سورنتو (10) اسپورتیج (11) همه محصولات پر فروشش افت فروش داشتن دوست عزیز.
          کل گروه هم -1.64 درصد افت فروش داشته.
          لینکی هم که دادی مال سال 2017 هست و من دارم از افتش تو 2018 حرف میزنم.
          کسی هم نگفت چهارمین گروه پرفروش دنیا نیست. دارم میگم دیگه سرعت رشدش مثل قبل نیست.

  5. حمیدرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2405 ديدگاه)

    به نظر من موتور هشت سیلندرشون روباید تقویت کنن چون اولا تو این کلاس کسی دنبال هشت سیلندرنیست اگرم باشه این موتور خیلی کارایی نداره مثل جی اس اف یا مرسدس ای کلاس ولی خوب این برای کسایی که صرفا هشت سیلندر میخان یه مزیته
    از نقطه نظرات دیگه با توجه به این که تجهیزات استاندارد این ماشین در نسخه پایه خیلی بیشتر از رقبا هست میتونه یه بخشی از بازار رو جذب کنه ولی خوب اعتبار برندهای المانی حتی ژاپنی و امریکای باز از جنسیس بیشتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا