جنسیس بعد از رونمایی کراساوور GV80 در کرهٔ جنوبی حالا آنرا در ایالاتمتحده هم معرفی کرده است. نسخهٔ آمریکایی GV80 ظاهر تقریباً یکسانی با همتای کرهای خود دارد و شبیه یک بچه بنتایگا به نظر میرسد. این کراساوور کرهای در بازار ایالاتمتحده با دو پیشرانهٔ مختلف عرضه میشود که هردو بنزینی هستند. موتور اول یک نمونهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت است درحالیکه موتور دوم از نوع ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو است که بیش از ۳۷۰ اسب بخار قدرت دارد.
جنسیس فعلاً اطلاعات چندانی در مورد GV80 اعلام نکرده اما تأیید کرده است که اولین شاسیبلند خود را با گرمکن، تهویه و تا شوندگی برقی صندلیهای عقب و دستیار پارک از راه دور هوشمند به بازار خواهد فرستاد. هرچند فعلاً اطلاعات در مورد این خودرو کم هستند اما نسخهٔ آمریکایی GV80 باید به نمایشگر ۱۴.۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، تکنولوژی تشخیص دستنوشته، ناوبری واقعیت افزوده، فناوری پیشرفتهٔ مقابله با سروصدا و سیستم تصفیهٔ هوا مجهز باشد. علاوه بر این، GV80 از مجموعهای از سیستمهای کمکراننده مثل کروز کنترل هوشمند، دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور و دستیار جلوگیری از برخورد عقب هم برخوردار خواهد بود.
مهمترین سؤال در مورد این ماشین اما قیمت است که جنسیس فعلاً هیچ حرفی دراینباره و همینطور تیپها و تجهیزات آن نزده است اما به گفتۀ کارانددرایور، قیمت نسخۀ پایۀ این خودرو میتواند از حدود ۵۰ هزار دلار آغاز شود که اگر این ادعا صحت داشته باشد، GV80 چندین هزار دلار از رقبای آلمانی مثل بامو X5 و مرسدس GLE ارزانتر خواهد بود. البته این قیمت متعلق به نسخۀ ۲.۵ لیتری دیفرانسیل عقب است درحالیکه در نسخۀ ۳.۵ لیتری V6 چهارچرخ محرک این عدد به ۶۰ هزار دلار میرسد. درهرحال به گفتۀ جنسیس، این کراساوور لوکس تابستان آینده در بازار ایالاتمتحده عرضه خواهد شد و قیمتگذاری آنهم در زمانی نزدیک به عرضه اعلام میشود.
Twin H power
۱۰ بهمن ۱۳۹۸فک کنم طراح ماشینای بازی های راک استار اینو طراحی کرده !
داود
۱۰ بهمن ۱۳۹۸دمشون گرم . مسئولین فاسد ما یاد بگیرن هر چند که دیگه گوش شنوایی در کار نیست پوست کلفتر از این حرفان.
:::فرشاد:::
۱۰ بهمن ۱۳۹۸من ازش خوشم اومد، هم برندش رو میپسندم و به آیندش امید دارم، هم طراحیش، به خصوص کابین شیک و نسبتا متفاوتش، حس مثبتی بهم میده؛ اگرم به قول دوستان کپی از بنتلی در طراحی خارجی و امثال مرسدس و رنجرور در طراحی داخلی باشه، که نیست، یه مزیته که با حدود چهار برابر قیمت کمتر، یادآور سوپر لوکس بنتلی باشه.
NAVID۰۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۳۹۸اگر در این مورد ، کپی مزیت و افتخاره ، پس چینیها با افتخار ترین کپی های بیش از چهار برابر ارزانتر را دارند .
جنسیس میتوانست خیلی شیکتر و بهتر طراحی لوکس بزنه و نه یه کاربُن بزاره روی بنتایگا و کپی کنه بگه بخرید چون من لوکس هستم با قیمتی کمتر .
کسی که ثروتمنده و هدفش خرید خودروست ، مطمئن باش برند شناخته شده میخره و نه کپی با چهار برابر ارزانتر .
:::فرشاد:::
۱۰ بهمن ۱۳۹۸کاملا طبیعیه کسی که نیتش خرید بنتلی 200 هزار دلاریه، با دیدن ماشین ۵۰ ۶۰ هزار دلاری، نظرش عوض نشه؛ این اصلا نقطه ضعف جنسیس نیست، کلا هدف از ساخت اینا متفاوته. از طرفیم شما کپی کاری کاملا واضح و بیکیفیت بعضی چینیها رو با پیروی کردن امثال جنسیس از فرمولهای برتر بازار، یکی میدونی؟!! اگر اینجوریه که کاملا مبتدیانه باید تا ابد به همه خودروسازها که اختراع مرسدس (خودرو) رو تولید میکنن، برچسب کپی کاری بزنیم!!!! هیچ جای این ماشین کپی نیست، صرفا شاید از برتریهای خودروهای موفق، کاملا عادی، الهام گرفته باشن؛ بهتره رو واژه بیربط کپی، زوم نکنیم.
NAVID۰۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۳۹۸کپی ، کپیه داداش ، حالا چه چینی باشه ، کره ای باشه یا حتی مثلاً آلمانی یا ژاپنی .
خودروسازی را بنز شروع کرد چه ربطی به ادامه دادن خودروسازی و کپی کاری داره (( چرا ماستارو میریزی تو قیمه ها )) .
هر بیزینس و کالایی را بلاخره یکی شروع کرده و بقیه تولید و پیشرفتش دادند.
کپی اسمش روشه ، دزدی .
پس با این وضع حق کپی رایت یه چیز مسخرست که باعث پیشرفت هر صنعتی شده و نگذاشتند از زحمات دیگر سوءاستفاده بشه .
دوست عزیز شما دارید از جنسیسی که آمده برای رقابت با بزرگان این صنعت و کپی واضح از بنتلی بنتایگاه هست تمجید میکنید در صورتی که از کپی چینیها ایراد میگیرید .
پس از این به بعد تمام دنیا با تمام شرکتهاشون فقط بنز s با بالاترین کیفیت تولید کنند و چون کیفیتش خوبه مشکلی به طراحی نمیشه گرفت که همه شبیهه همه .
مانی
۱۰ بهمن ۱۳۹۸طراحی داخلی خیلی خوب شده
من نگاه کردم یه ماشین با اصالت بالای ۵۰ سال دیدم
هر چند اصالت شبه ۵ سال هم نمیرسه
:::فرشاد:::
۱۱ بهمن ۱۳۹۸OK
fr
۱۰ بهمن ۱۳۹۸قیمتش یکم زیاده مثلا لکسوس rx که تو همین کلاس از وسط 40 هزار دلار شروع میشه که خیلی رقیب گردن کلفتی هست اگه جنسیس قیمت پائین بیاره خیلی بهتره چون با 60 هزار دلار میشه به x3m40 ,43 glc فکر کرد که کوچیک ترن ولی پرفورمنس و برند خیلی قوی تری دارن
Sina
۱۰ بهمن ۱۳۹۸جدای از هرچیزی موتورهای انتخابیش فوقلاده ن
تصمیم هر مهندسی بوده باید بهش احسنت گفت
بین همه شرکت های غول اتوموبیل سازی فقط همین یه نفر فهم داشته نه اونی که ور میداره واسه یه اس یو وی فول سایز و پیکاپ موتور دو لیتری میذاره
farshad
۱۰ بهمن ۱۳۹۸کابوس وارد میشود
ارباب اسکی ها
pooriya.bmw.germany
۱۰ بهمن ۱۳۹۸من جنسیس تحسین میکنم و دید بازی دارم نسبت بهش
ولی اگر خودم در یک بازار آزاد و رقابتی بودم و قصد خرید کراس آوری لوکس در رنج قیمت ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار داشتم حتما
بین لکسس آر ایکس ولوو ایکس سی ۹۰ ب ام و ایکس فور و بنز جی ال سی کوپه یک گزینه انتخاب میکردم
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۸پراید ۹۰ از این بهتره
آرش
۱۰ بهمن ۱۳۹۸خلایق هر چه لایق
samurai
۱۰ بهمن ۱۳۹۸یعنی هر جاشو نگاه میکنی سردرد میگیری چون ادمو یاد یه ماشین میندازه
فروش 15 دستگاه 2020
خریدار مشکل دارای کره ای ساکن یو اس دارای مشکل روانی تشخیصی دوقطبی حاد :))))))
50 60 هزار دلار پول بدی به این خریدارای لکسوس اکورا بنز بی ام و کادیلاک لینکلن ولوو بنتلی .. خنده
Abbas.Lambo
۱۱ بهمن ۱۳۹۸من دارم تصور میکنم تو کابین این نشستم سکته رو چه مدلی بزنم بعد یسری دوستان بنز سوار دارن ازش ایراد میگیرن?