پس از گسترش سبد محصولات شاسیبلند هیوندای که با معرفی دو خودروی Venue و پالیسید صورت گرفت، این خودروساز کرهای در حال توسعهی نسل جدید توسان میباشد. توسان از سال ۲۰۰۴ تاکنون در بازار حضور داشته و نسل فعلی آن حدود ۵ سال پیش عرضه شده و بنابراین نسل جدید این کراس اوور کامپکت به زودی پدیدار خواهد شد.
نقشه راه اخیر هیوندای در کارخانه اولسان نشان میدهد که تولید نسخه کرهای توسان در ماه آگوست شروع خواهد شد اما معرفی رسمی آن چند هفته یا ماه قبل از آن انجام خواهد شد.
کانال یوتیوب AtchaCars به منظور راحتتر کردن انتظار برای دیدن توسان جدید،رندرهایی از جهتگیری طراحی چهارمین نسل توسان را منتشر کرده است. این رندرها بهطور قابلتوجهی بر پایه تصاویر جاسوسی نسخههای پیشتولیدی و همچنین کانسپت ویژن T شکل گرفتهاند.
انتظار میرفت که طراحی این خودرو تغییر یابد اما حجم تغییرات در این خودرو ظاهراً بسیار زیاد خواهد بود و این رندر نیز چنین چیزی را نشان میدهد. سانگ یوپ لی معاون مرکز طراحی هیوندای چندی پیش گفته بود که محصولات جدید هیوندای همه را انگشت به دهان خواهد کرد. اندرو توتاهی مدیر برنامهریزی تولید این برند نیز سال پیش با اشاره به توسان ۲۰۲۱ گفته بود که این خودرو از نظر بصری بسیار جالبتوجه خواهد بود.
با توجه به محصولات جدید این برند همچون الانترا و سوناتا فکر میکنیم هیوندای چیز ویژهای برای نسل جدید توسان آماده کرده است. دیگر کراس اوورهای این شرکت نیز طراحی متمایزی داشته و سانتافه هم که طراحی جالبی دارد به زودی فیس لیفت خواهد شد.
اواخر سال جاری میلادی میتوانیم نسل جدید توسان را ببینیم. همچنین تائید شده این خودرو بهصورت هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. نسخه داغتر N Line نیز در دستور کار بوده اما ظاهراً کرهایها به دنبال تولید مدل کامل N با حداقل قدرت ۳۴۰ اسب بخاری و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۶ ثانیهای نیز هستند. نیازی به گفتن نیست که توسان N احتمالی به این زودیها عرضه نخواهد شد.
O
۲۶ فروردین ۱۳۹۹نسخه های قدیمی توسان(۲۰۱۰ و اینا)واقعا سواری نرمی داشت ولی جدیداش خیلی بدتر شده
ایمان
۲۶ فروردین ۱۳۹۹جناب سانگ یوپ لی شما طراحی های خودتون رو درست کنید نمیخواد همه رو انگشت به دهان کنی
فعلاً در بحث طراحی کیا خیلی بهتر از هیوندای کار میکنه ( نظر شخصی )
CLS 63 AMG 2014
۲۶ فروردین ۱۳۹۹روی سخنم با اون ایرانی هایی هست که قراره بخرنس خدایی اگه خریدید مبارکتون باشه ولی خواهشا با ماشین کره ای کلاس نیاین !
Khosrow
۲۶ فروردین ۱۳۹۹جوری با چینی کلاس میان باورنکردنی / یه چیزایی میبینم از خنده زیاد نفسم بند میاد / اون پک به سیگارشون بعد از یک نگاه نافذ و عمیق ? / قطب عالم امکان با جینگ فنگ وارد میشود ? ..
ایلیا
۲۶ فروردین ۱۳۹۹دیگه وقتی قیمت ماشینت نزدیک 1 ملیارده باید کلاس بذاری دیگه، کره ای بودنش چه اهمیتی داره
محمدامین
۲۷ فروردین ۱۳۹۹داداش اونایی که تو ایران کره ای میخرن، اندازه ی بنز توی خارج پول دادن! تازه با حقوقی که یک دهمِ مردم خارجه
اونایی که ماشین بالای ۴۰۰ میلیون میخرن الان حق دارن کلاس بزارن وقتی حقوق ۲ میلیونم نیست…۲۰۰ برابر!!!
iman
۲۶ فروردین ۱۳۹۹جدا از بحث کیفیت و امکانات هیچ کدوم از طراحی های جدید هیوندا رو دوست ندارم فقط توسان خوب بود که اونم داره خراب میشه
net
۲۶ فروردین ۱۳۹۹این مدل جلوپنجره توسان رندر و ازرا ۲۰۲۰ خیلی بد و مسخره هست
meysam
۲۶ فروردین ۱۳۹۹سانتافه مگه چند وقته عرضه شده که میخوان فیس کنن؟
وقتی خودشون انقدر زود از طراحیاشون خسته میشن وای بحال بازار.
مک وال
۲۶ فروردین ۱۳۹۹اگه مثل رندر باشه که واقعا طراحی منحصر به فرد و خیره کننده ایست.
خوش بحالشون که حداقل میتونن بهش فکر کنن نه مثل ما که فقط حسرتش رو ببریم!
ممد ژانگولر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹اگر همین فرمون بره فوق العاده میشه
فوق العاده یونیک و زیبا میشه
فقط من موندم با این کاری که تسلا تو دنیای خودرو انجام داده بقیه کی میخوان بهش برسن و تا اون موقع بیش از ۴میلیون خودرو پیش فروش کرده که میتونه توازن اقتصادی دنیای خودرو را بهم بزنه به نفع خودش
مطمئنا همه چی طراحی نیست
یک نرم افزار مافوق پیشرفته داشتن حاصل خیلی سال تست و برسی بوده
روزی که ماشینها خودشون رانندگی کنن و از همه جالبتر به جای وقت طلف کردن تو پمپای بنزین
شبها ماشینت تو پارکینگت شارژ بشه
تسلا،فولکس و (زیر مجموعه هاش ) ، مرسدس، bmw , هیوندایی
میتونن پیشروهای آینده در تولید خودروهای برتر برقی باشن
سینا BMW
۲۶ فروردین ۱۳۹۹الان تسلا و ماشین برقی چه ربطی به رندر های هیوندای توسان داشت؟؟؟؟
فردا داخل خبر برخورد شهاب سنگ به کره ی مریخ میان از سهام تسلا و فروشش حرف میزنن. همین که به جای سود ، روی هر ماشین ۱۶۸ یورو ضرر میکنه کافیه!
ممد ژانگولر
۲۶ فروردین ۱۳۹۹خواستم در یک جمله بگم با وجود تسلا بقیه هیچی نیستن ?
سینا BMW
۲۶ فروردین ۱۳۹۹مشکل الان ما ارتباط حرف شما با هیوندای توسانه!
از دوستان میخوام که لطفا حرفی که میزنید مرتبط با مطلب بالا باشه
حرف شما بیش اندازه غیر واقعیه به نظر شما ۸۶۰۰۰ دلار بیشتره یا 168- یورو؟؟؟
تسلا هنوز خیلی راه داره تا به بقیه برسه و منظور از رسیدن به بقیه سوددهی هست. الان هم بیامو و بنز بیان یه ماشین با شتاب ۲.۸ ثانیه بسازن با قیمت ۱۰ هزار دلار ، بقیه به گرد پاشون نمی رسن ولی
هیچ وقت این کارو نمی کنن چون ضرر میکنن ولی پیروزی وقتیه که با پرفورمنس و کیفیت بالا سود بدی.
ممد ژانگولر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹سینا جان داداش گلم من خودم از هوادارهای برندهای آلمانی هستم
ولی از وقتی تسلا امده زبونم بند امده
این ماشین مال فیلمهای علمی تخیلیه اصلا هر چی بگم کم گفتم
هر روز میشنینم به دقت جزیاتشو برسی میکنم و فیلماشو بالا و پایین میکنم بیشتر شوکه میشم
از برندهای آلمانی ناراحتم و دلم گرفته چون بیشتر از اینها توقع داشتم ازشون البته میدونم بهترشو میسازن ولی عقب بودن به مدت دو سال؟!!! خیلی عجیبو و وحشتناکه
تسلا الخصوص مدل ۳ با توجه به قیمت و امکاناتاش حکایت فولکس قورباغه ایی زمان خودشه که چجوری مردمی شد و ازش استقبال کردن
ولی الان حرفی برای گفتن فعلا نداره
تسلا خیلی خیلی ماشین قابل احترامیه الخصوص از زمانی که self drive فعال بشه دیگه نگم بهتره .میترکونه
Hadi
۲۶ فروردین ۱۳۹۹بازم جلوش از الانترا بهتره…
مهزیار
۲۶ فروردین ۱۳۹۹طراحای هیوندای احتمالا جُنُبن موقع طراحی
M3csl
۲۶ فروردین ۱۳۹۹یه دونه استاد رائفی پور میخوایم که با اون حالت پریشون و مستأصل یهو وارد اطاق رئیس ارشد دپارتمان طراحی هیوندایی بشه و بگه:
تو رو خدااااا بسسسسه دیگه،،،
خستتتتته شدددددددددیم،،،
خدایا خودت ظهور کن.
مهدی
۲۶ فروردین ۱۳۹۹البته این طراحی نشده رندر هستش
رامتین
۲۶ فروردین ۱۳۹۹البته بر خلاف النترای جدید طراحی این سوناتا عالیست. چون مه شکن جلوش قشنگ طراحی شده و از اون مهمتر چراغ جلوش بر خلاف النترا، یه تیکه هست و به عبارت بهتر زبانه اضافی نداره. اگر دو دیفرانسیل باشه و نسخه N-Line هم حدود 220 اسب داشته باشه (نسخه N با 340 اسب پیشکش) برای بازار ایران فوق العاده هست.
R
۲۷ فروردین ۱۳۹۹هرسال واسه هر مدل ماشین فیس لفت نمیدن که شورشو دراورده هیوندای این نشون میده فروشش چقد ضعیفه که محصولات تو یه سال تکراری میشن کسی نمیخره