کانسومر ریپورتز نتایج مربوط به مطالعهی سالانه میزان اعتماد خودروها را منتشر کرده و طبق آن برخی سورپرایزها به چشم میخورند.
مطالعهی امسال دادههای بیش از ۵۰۰ هزار عضو کانسومر ریپورتز برای تخمین اینکه مالک یک خودرو با چه مشکلاتی باید روبرو شوند را جمعآوری کرده است. این مشکلات طیف وسیعی را شامل میشود و از پیشرانههای توربو گرفته تا سیستمهای اطلاعات سرگرمی پیچیده، مشکلات گیربکس و… را در بر گرفته است. این نشریه میگوید مطالعهی قابلیت اعتماد امسال توصیههای کانسومر ریپورتز درباره صبر یک یا دو سالهی مشتریان برای رفع برخی مشکلات و عدم خرید خودروهای صفر نسل جدید را تقویت میکند.
بههرحال در ادامه شما را با قابلاعتمادترین خودروسازان سال ۲۰۱۸ به انتخاب کانسومر ریپورتز آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.
- هیوندای
با امتیاز قابلیت اعتماد متوسط ۵۷، هیوندای رتبه نهم را به خود اختصاص داده است. بنا به گفتهی کانسومر ریپورتز، غیرقابلاعتمادترین محصول این برند کرهای خودروی آیونیک و قابلاعتمادترین آنها نیز سانتافه XL بوده است. مالکان هیوندای توسان دربارهی پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه شکایت کردهاند و گفتهاند این گیربکس تعویضهای بد، مشکلات کامپیوتری و… دارد. در کل آیونیک هیبرید امتیاز قابلیت اعتماد زیر حد متوسط داشته و مالکان درباره تعویضهای بد گیربکس ۶ سرعته و مشکلات پیشرانهی آن انتقاد داشتهاند.
رتبهی کلی هیوندای در مقایسه با سال پیش تغییر نکرده و در کل ۵ محصول آن بررسی شدهاند.
- مینی
رتبهی مینی و هیوندای و البته امتیازات آنها مشابه بوده اما باید گفت این خودروساز در سال پیش اصلاً رتبهای نداشته است. دو خودروی مینی در مطالعه امسال بررسی شدهاند و مدل کوپر کمترین اعتماد را داشته درحالیکه کانتری من درست در نقطه مقابل قرار دارد. کوپر امتیاز متوسطی داشته درحالیکه کانتری من قابلیت اعتماد بالاتر از حد متوسط را نشان داده است.
- ب ام و
ب ام و در نظرسنجی امسال کانسومر ریپورتز افت سه پلهای داشته است. ۷ محصول این خودروساز آلمانی بررسی شده و امتیاز کلی ب ام و برابر با ۵۸ است. خودروی X1 کمترین میزان اعتماد را داشته درحالیکه i3 قابلاعتمادترین محصول این برند در سال جاری میباشد. ب ام و X3 بازطراحی شده امتیاز پایینتر از حد متوسطی داشته و مالکان از مشکلات سیستم تهویه مطبوع از جمله نشتی مایع خنککننده گلایه کردهاند.
X1 نیز به خاطر مشکلات سیستم تعلیق، ترمز و لرزشهای غربیلک فرمان باعث پایین آمدن امتیاز ب ام و شده است.
- آئودی
آئودی هم به افت سه پلهای مواجه بوده ولی با کسب ۶۰ امتیاز بالاتر از حریف هموطنش قرار گرفته است. ۶ خودروی آئودی در بررسی امسال شرکت داشتهاند و مدل A3 کمترین میزان اعتماد بین همگروهیهای خود را داشته درحالیکه آئودی Q5 بیشترین میزان اعتماد را نشان میدهد. در کل تمامی مدلهای آئودی میزان اطمینان و اعتماد مناسبی دارند هرچند امتیاز این برند در مقایسه با سالهای پیشین بالا نیست.
- اینفینیتی
با حضور ۴ خودرو در مطالعه قابلیت اطمینان سال ۲۰۱۸، اینفینیتی یک پله بالا آمده و به مقام مشترک پنجم رسیده است. Q50 غیرقابلاعتمادترین خودروی این برند لوکس ژاپنی بوده در حالی با خیال راحت میتوان به Q60 اعتماد کرد. اینفینیتی امتیاز ۶۱ کلی را کسب کرده و هر دو خودروی Q50 سدان و QX60 نیز با بهبود میزان اطمینان روبرو بودهاند.
- کیا
با همان امتیاز مشابه اینفینیتی، کیا دو رتبه افت کرده است. ۸ خودروی این برند کرهای در مطالعه امسال حضور داشتهاند و گفته شده مدل کادنزا کمترین میزان اطمینان را داشته است؛ اما مینی ون سدونا قابلاعتمادترین خودروی کیا میباشد. اگرچه کیا اسپورتیج کاملاً شبیه هیوندای توسان میباشد اما خودروی قابلاعتمادتری است. همین مورد درباره نیرو هیبرید نیز صادق است، خودرویی که میزان اطمینان بالاتر از حد متوسط دارد. کیا استینگر که خودروی سال ۲۰۱۸ اتوگاید شده هم میزان اعتماد متوسطی دارد. آن چیزی که باعث کاهش میزان اطمینان کادنزا شده وجود مشکلاتی در حسگرهای ترموستات، سیستم تهویه مطبوع و خنککننده پیشرانه میباشد.
- سوبارو
سوبارو با دو پله صعود به رتبهی چهارم رسیده و امتیاز متوسط ۶۵ را دارد. ۶ خودروی این برند دادههای مناسبی را تهیه کردهاند. سوبارو WRX کمترین میزان اطمینان بین محصولات این خودروساز ژاپنی را داشته درحالیکه قابلاعتمادترین محصول سوبارو خودروی کراس ترک بوده است. بنا به گفتهی کانسومر ریپورتز، ایمپرزای بازطراحی شده مشکلاتی در سال پیش داشته اما امسال عملکرد بهتر از حد متوسط داشته است. کراس ترک هم بهبود یافته و بسیار بهتر عمل کرده است. WRX به خاطر مشکلات گیربکس خود امتیاز پایینتر از حد متوسط به دست آورده است.
- مزدا
مزدا در مطالعه قابلیت اطمینان سال ۲۰۱۸ کاملاً خوب عمل کرده و با ۹ پله صعود به رتبهی سوم رسیده است. امتیاز این برند ژاپنی برابر با ۶۹ بوده است. با ۶ خودروی تست شده، CX-3 کمترین میزان اطمینان و MX-5 میاتا قابلاعتمادترین محصول این برند بوده است. به نظر میرسد مزدا مشکلات خودروهای CX-9 و MX-5 میاتا را رفع کرده اما CX-3 هنوز هم از مشکلات سیستم تهویه مطبوع رنج میبرد.
- تویوتا
تویوتا امسال رتبهی اول را از دست داده است. با حضور ۱۴ خودرو در مطالعه امسال، تویوتا امتیاز متوسط ۷۶ را به دست آورده است. پریوس C قابلاعتمادترین خودروی این برند بوده درحالیکه نمیتوان به تاکوما زیاد اعتماد کرد. این خودرو همچنان مشکلاتی در سیستمهای کمکراننده و گیربکس دارد. کمری ۲۰۱۸ نیز اگرچه کمی افت داشته اما بهتر از حد متوسط عمل کرده است. مالکان میگویند سیستم اطلاعات سرگرمی انتیون و تعویضهای ناهنجار گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک کمری جای گلایه و شکایت دارد.
- لکسس
شاید تویوتا امسال رتبه اول را از دست داده باشد اما حداقل بازوی لوکسش یعنی لکسس عنوان قابلاعتمادترین برند دنیای خودرو را به خود اختصاص داده است. لکسس که یک رتبه صعود داشته با ۶ محصول این مطالعه حضور داشته و ۷۸ امتیاز به دست آورده است. IS کمترین میزان اطمینان و GX هم بیشترین اعتماد را دارند. امسال تمامی محصولات لکسس امتیاز اعتماد متوسط یا بالاتر از حد متوسط داشتهاند.
منبع: autoguide
حمىد
۸ آبان ۱۳۹۷الان پس لامبو و فرارى بقىه که نىستن غىر قابل اعتمادن؟
(Ali (Chevy nova
۸ آبان ۱۳۹۷الان ممکنه بعضى ها بگن ماشىنهاى امرىکاى نىستن تو لىست
خوب منم بهشون جواب مىدم شرکتهاى نظىر بنتلى. بنز. فولکس. مازراتى و…… خىلى هاى دىگه هم نىستن
پس اگه نبودن ماشىنهاى امرىکاى رو بخوان نشونه قابل اعتماد نبودنشون بدونن خود به خود شرکتهاى هم که نام بردم که تو لىست نىستن غىره قابل اعتماد هستن
در ضمن رتبه دومى کوروت تو مسابقه(( معتبر)) کار اند دراىور براى من کافى بود که تو دهنى باشه به اون 2 نفرى که کوروت رو نقد مىکردن
Reza
۸ آبان ۱۳۹۷همه میدونیم که اون مسابقه نامعتبر بود.
فیلمشو اگه ببینی کاملا واضح هستش که هوراکان رو از جاده خارج کردند و راننده TTRS داشت پاهاش میلرزید.
– تودهنی رو ما زدیم با شکست آخرین نسخه هلکت مقابل TTRS افسانه ای.
– تودهنی رو ما زدیم با اول شدن پورشه ای که حتی چشم دیدنشو ندارین و هی قورباغه قورباغه میکنین. ببین این قورباغه چی کرد تو خاک آمریکا ???
– تو دهنی رو مازدیم با شکست Ford GT با چندهزار سنسور من درآوری از پرفورمانته گلادیاتور ایتالیایی ???
هممون میدونیم که کوروت به هیچ وجه نمیتونه Ford GT رو شکست بده، ولی تواین مسابقه همه چیز برعکس شد، این نشون میده که دست های پشت پرده ای وجود داره.
(Ali (Chevy nova
۸ آبان ۱۳۹۷پس خبر ندارى
دىمن تو پىست 911 توربو و همچنىن مک لارن 720 رو شکست داد
فىلمش رو تو کانال تلگرام muscle. Kings گذاشته
در ضمن رضا کار اند دراىور نامعتبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لابد اون مجله بى نام و نشون که توش ام 5 از دىمن برد معتبره؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا نتونستى جواب منطقى بدى رفتى به مجله بىن المللى کار اند دراىور مىگى نامعتبر؟؟؟؟
کوروت رتبه دوم رو گرفت و رفت
اگه مسابقه کار اند دراىور که کوروت شد دوم نامعتبره پس درگ 2018 هم که کوروت رتبه 4 شد هم نامعتبره
Mohammad
۸ آبان ۱۳۹۷دست های پشت پرده مگه لیگ فوتبال توی اون درگ که دیمن مقابل m5 باخت حتی ما نگفتیم غیر معتبره یا فلان و بهمان
گفتیم کار هر کس نیست بتونه با دیمن رکورد بزنه لاعقل میگفتی تقصیر راننده بود یه چیزی اخه نا معتبر والا
mahdy
۸ آبان ۱۳۹۷علی چته کی چیزی گفته ؟ کوروت چیه ؟ کی گفت آمریکایی غیر قابل اعتماده ؟
جواب کیو میدی ؟ چه ربطی به پیست داره ؟
ADAK
۱۰ آبان ۱۳۹۷دفاع رو به جلو …
:-)
Reza
۸ آبان ۱۳۹۷در رابطه با دیمن بهت بگم که تو 10 درگ قبلی و درگ های معتبر و . . . دیمن به طور کاملا طبیعی از 720 خورد . حالا تو یکی از درگ ها راننده یه اشتباهی کرد که باعث شد نتیحه تغییر کنه .
اگه داری 720 خدای تکنولوژی رو با دیمن پوست و استخون مقایسه میکنی باید بهت بگم نصف عمرت به فناست مراقب باش این حرفت به گوش طرفداران مکلارن نرسه.
Mohammad
۸ آبان ۱۳۹۷دیمن مکلارن که هیچ هر خودرو استاندارد ساخت کمپانی رو تونسته شکست بده پنج تا فیلم اوردم چهارتاش معتبر و قابل اطمینان هستن که دیمن تونسنه رکورد های ۹/۳ _ ۹/۲ _ ۹/۴ _۹/۷ و 8/8 رو بزنه
حتی تاپ گیر هم باهاش رکورد زد و گفت این ماشین سریع ترین هست در دنیا
Reza
۸ آبان ۱۳۹۷علی باز که داری ده میلیون ده میلیون میکنی. خخخ
پسر کی میخوای اینو بفهمی ، ماستنگ از بدو تولد 10.000.000 تا فروخته . برای بار هزارم اینو گفتم.
شما برو فروش های فقط یک نسخه پورشه یا آئودی یا BMW یا مرسدس رو بشمار ، ببین توانایی شمردن صفر هاشو داری؟
یاشار اسدی
۸ آبان ۱۳۹۷جنسیسی که دو سال بود داشت عالی میکرد و یا اول بود یا دوم…و یا پورشه و لینکلن…یعنی این خودروساز ها تو یه سال این همه افت رتبه داشتن…بخصوص جنسیس که خیلی تعریفشو تو بررسی های یوتیوب کانسیومر ریپورتر میشنیدم…واسه من که عجیبه…پورشه ای که دوم شده بود…یعنی تو عرض یه سال این همه رتبه افت داشته
sina
۸ آبان ۱۳۹۷فک کنم فراری و لامبو چون تولیدشون انبوه نیست به اون معنا تو این مطالعه لحاظ نمیشن حمید جان
البت مطمین نیستم.
Reza
۸ آبان ۱۳۹۷آفرین به ژاپن و همچنین آلمان و کره
نبودن ایتالیایی هایی لامبورگینی و فراری و غیره به معنی غیر قابل اعتماد بودنشون نیست بلکه محصولات این خودرو سازان محدود هستش چون محصولاتشون خاص هستن یعنی مثل تویوتا یا BMW و…….. بصورت چندین هزار دستگاه نمی فروشن .
سوال اینجاست که آمریکایی هایی مثل فورد و شورولت و داج که توی هر کلاسی به صورت چندین هزار خودرو میسازن تو این لیست کجا هستن ????
(Ali (Chevy nova
۸ آبان ۱۳۹۷رضا
مگه پورشه هم اندازه بى ام و ماشىن مىسازه؟؟
اونم تولىدش محدوده
درضمن اگه ملاک فروش بالا هست پس بنز چرا حضورى نداره؟؟؟؟؟؟
فولکس چرا حضورى نداره؟؟؟؟
بنز و فولکس که تولىدشون بالاست
در ضمن فروش 10/000/000 موستانگ و کسب رتبه بهترىن شاسى بلند سال 2018 توسط فورد اکسپدىشن رو لازم نىست که برات باز بگم؟؟؟؟
رتبه اولى بودن فورد سرى اف تو فروش امسال رو هم ىادت نره ىه وقت
Reza
۸ آبان ۱۳۹۷پورشه تولیداتش محدوده؟ پسر حتی نمیشه نسخه های پورشه رو تو کلاس های مختلف نام برد از GT2 RS و GT3 و ….. بگیییر تا کلاس دیگه، اونوقت تومیگی تولیداتش محدوده.
ممکنه آلمانی های دیگه هم پشت سر اینا باشن، هر چی باشه Audi و BMW رو داریم پس غم نداریم ????
تازه من که اخباری در رابطه با اول شدن سری اف فورد ندارم.
(Ali (Chevy nova
۸ آبان ۱۳۹۷معلوم خبر اول شدن فورد سرى اف در سال 2018 رو ندارى چون به ضررت هست
پدال 1 ماه پىش لىست فروش ماشىنهاى نىمه 2018 رو گذاشت برو تو ارشىو پدال
پارسال هم که سال 2017 بود فورد سرى اف دومىن ماشىن پرفروش جهان شد اونم پدال گذاشت
فروش موستانگ رو هم که لازم نىست کسى بگه چون با ىه سرچ ساده مىشه فهمىد
اول شدن فورد تو شاسى بلندها هم باز پدال گذاشت
در ضمن فروش پورشه در برابر شرکتهاى مثل بى ام و و مزدا و سوبارو خىلى کمه
فولکس و بنز هم به عنوان شرکتهاى که فروششون بالاست تو اىن لىست نىستن
sunmartin
۹ آبان ۱۳۹۷کره جنوبی هرچی داره از آلمان داره از افراد شهیری چون پیتر شرایر آلبرت بیرمن کریس بنگل و جناب جی جب که در جهان نمونه و نظیر ندارند کره جنوبی خودش مدیون مهندسی آلمانی میدونه کیا هیوندای ثابت کردند شاگردان خوبی برای ابر خودروساز جهان آلمان هستند درسته لکسوس و تویوتا در مبحث اعتماد و کیفیت اول شدند اما لذت رانندگی و حس اسپرت بودن حس تجمل و لاکچری بودن بنز بی ام دبلیو و پورشه و آئودی هیچ برندی نداره
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۷ادامه ی لیست که متاسفانه در پست قرار داده نشده
.
به ترتیب
۱۸ . فورد
19 . بیوک
20 . لینکلن
21.دوج
22. جیپ
23 . شورولت
24. کرایسلر
25 . GMC
26. RAM
27. تسلا
28 . کادیلاک
29 . ولوو
.
بهتر از این نمیشد از آخر رکوردها رو زد
.
در آخر آفرین به ژاپنی ها بخصوص مزدا و آکورا که فوق العاده کار کردن
(Ali (Chevy nova
۸ آبان ۱۳۹۷مهران
لزومى نداره زود بىاى امار بدى
فروش 10/000/000 موستانگ برات کافىه
راستى مهران فولکس از بدو تاسىس چند مىلىون ماشىن با زىر مجموعه هاش تولىد کرده؟؟؟
جى ام سال 2014 تونست 500/000/000 ماشىن از بدو تاسىسش تولىد کنه
سال 2018 اون 500/000/000 دستگاه شد حدودا 530/000/000 دستگاه
راستى مهران
خبرهاى تازه رو مىدونى؟؟؟
البته بهت نمىگم تا به موقعش از شنىدنش سورپراىز بشى
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۷ببین ولش کن فقط داری خودت رو خسته میکنی
داری چیزی رو پنهان میکنی که همه ی سایتهای حوزه ی خودرو دارن فریادش میزنن
چند کیلو از این آمار هایی که گفتی می خواهی بهت بدم
همین موستانگ که آمارش رو میدی در همین رده بندی بی کیفیت ترین خودروی ساخته شده توسط فورد بوده …
.
برای هیچکس کاری نداره آمار فروش لوکس سازهای آلمانی رو در خاک آمریکا با خود آمریکایی ها مقایسه کنه قول میدم هیچی نتونی بگی ولی چه کسی اهمیت میده …
ی نگاه به وضعیت کادیلاک در این رده بندی بنداز ببین از آخر دوم شده !!! این وضعیت لوکس سازی امریکاست لینکلن و بیوک هم وضعیت جالبی ندارن
واقعا نمی فهمم برای چی داری انقدر تلاش میکنی ؟؟؟
خیلی وقته همه چیز برای همه واضحه
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷” بهتر از این نمیشد از آخر رکوردها رو زد ”
فکر کنم اینا میخواستن 10 رتبه ی اول لیست رو به خودشون اختصاص بدن،
منتها اشتباهی به جای در جلو ،
از در عقب سوار شدن !
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۷مجید جان
از در عقب سوار شدن رو خییییلی خوب اومدی
یاشار اسدی
۹ آبان ۱۳۹۷عالیه….نشونه بارز بی کیفیت بودن لگن های پوسیده آمریکایی
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۷در کانسومر شما اثری از لامبو و فراری نمی بینی
.
تحقیقات قابلیت اطمینان در کانسومر که با نظر سنجی عمومی انجام میشه به دلیل تولید محدود بودن لامبو و فراری و جامعه آماری ناکافی در نظر گرفته نمیشن
.
کانسومر برای تست دینامیک و … خودرو ها رو بصورت ناشناس از بازار تهیه میکنه به همین خاطر خریدن لامبو و فراری و حتی مدل های گران قیمت پورشه و… بسیار هزینه بر خواهد بود و توجیه نداره
emad1990
۹ آبان ۱۳۹۷مهران911 چنتا سوال
این امار هایی که کانسیومر ریپورت میده نظرسنجی از مردمه یا تحقیقات خودشون؟!!
معتبر هست یا نه؟!!
شامل چه نوع ایراداتی میشه بیشتر(الکترونیکی-مونتاژ-کیفیت-…)؟!!
معتبر ترین موسسه از نظرت کدومه؟!!!
Mohammad
۸ آبان ۱۳۹۷جالب ترین نقطه اینه که ماشین ها پرفروش نیستن
۱ داج چارجر پرفروش ترین سدان فول سایز در بازار امریکا
۲ موستانگ پرفروش ترین کوپه بازار امریکا
۳ سری اف پرفروش ترین پیکاپ بازار امریکا
۴ سری اف پرفروش ترین ماشین امریکا
یعنی این همه ادم که این ماشین هارو خریدن هیچی نمیدونستن ??
Mor
۹ آبان ۱۳۹۷تو همین آمریکا تا چند سال قبل رکورد فروش اکورد وکمری بود
هنوزم رکورد سدانا دست اوناست
تازه بیشترین صادرات خودروی آمریکا برای BMW عه
علی
۸ آبان ۱۳۹۷قابل توجه دوستانی که شرکت معظم ((( هیوندایی و کیا))) رو آشغال تصور میکردن الخصوص متعصبین و نژاد پرستای ژاپنی و آمریکایی و اینگیلیس بازها. اینو بدونید آینده روشنتر خواهد بود .
با تچکر
مزدا
۸ آبان ۱۳۹۷ای جان مزدا چه طوفانی کرده??عشق دیگه
در کل ژاپنی ها ترکونون.
ولی تعجب اور هس چرا بنز نیست!!
sina
۹ آبان ۱۳۹۷داش یه آرم مزدا بنداز رو پروفایلت خوشکل شه :)
حسن
۸ آبان ۱۳۹۷ژاپن چه مىکنه
مثل همىشه لىست رو قبضه کردن
sina
۸ آبان ۱۳۹۷لکسس مث همیشه بهترین هست تو این زمینه
رشد مزدا هم واقعا ایول داره 9 پله.
مینی هم واقعا خوب عمل کرده.
رشد اکورا باعث خوشحالیه و افت هوندا ناراحت کننده اس برای من
sina
۸ آبان ۱۳۹۷بقیه لیست هم به این شکل هست :
16- فولکس (8 خودرو)- 47 امتیاز
17-بنز (7)- 47
18- فورد (11)- 45
19-بیوک (5)- 44
20- لینکلن (4)- 43
21- داج (5)- 40
22- جیپ (4)- 40
23- شورولت (16)- 39
24- کرایسلر(2)- 38
25- جی ام سی (3)- 34
26- رم (3)- 34
27- تسلا (3)- 32
28- کادیلاک (6)- 32
29- ولوو (3)-22
mahdy
۸ آبان ۱۳۹۷رتبه شرم آور ولوو رو به جامعه ماشین بازای عزیز از صمیم دل تسلیت میگم
كامي
۸ آبان ۱۳۹۷به من یه دونه فراری یا بنز یا پورشه غیر قابل اعتماد بدید لطفا ?
مهدی
۸ آبان ۱۳۹۷دم BMW وآیودی گرم که بااین همه پیچیدگی باز تواین لیست هستن.یه سری هم همش کره ای ها و مسخره میکنن اما خودشون اینجا حضور ندارن
مهدی
۸ آبان ۱۳۹۷کره ای ها هستن اما آمریکایی ها نیستن
Mohammadreza
۸ آبان ۱۳۹۷موند تو دلم یبار یه خودرو از فولکس واگن تو این لیستا ببینم
از اونور شما لیستی پیدا نمیکنید که تویوتا جز 5تای اول نباشه، فرق تویوتا و فولکس واگن اینه
تنها مشکل تویوتا این بود که طراحی ظاهری برخی خودرو هاش بدل نمی چسبید که اونم از وقتی پلت فرم جدیدشو معرفی کرده کاملا برطرف شده و خودروهاش واقعا زیبا و دوست داشتنی شدن
❤️تویوتا❤️
حسن
۸ آبان ۱۳۹۷فولکس و قابل اعتماد بودن؟
اونم با اون همه تقلبى که انجامش دادن
ژاپنىها هر مشکلى داشته باشن هىچ وقت تقلبى نکردن تو ساخت ماشىنهاشون
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۷((ژاپنىها هر مشکلى داشته باشن هىچ وقت تقلبى نکردن تو ساخت ماشىنهاشون ))
.
رفیق هیچوقت با اطمینان در مورد چیزی صد درصد ازش اطلاع نداری ننویس
.
رسوایی سال ۲۰۰۹ تویوتا رو که منجربه جریمه سنگین شد رو بخون ( وارد جزئیاتش نشدم ) از این دست موارد در صنعت خودروسازی بسیار زیاده
.
اینو نمیگم که بخواهم از فولکس دفاع کنم جایگاه فولکس در این رده بندی خوب نیست و باید فکری بکنه البته برنامه ریزی براش صورت گرفته
سال گذشته فولکس چهار رده صعود داشت اما امسال جایگاه خودش رو حفظ کرده که خوب نیست
sina
۸ آبان ۱۳۹۷یه نکته هم اینه که تویوتا با 14 تا ماشین تو این مطالعه شرکت کرده!
یعنی تقریبا دو برابر بیشتر از نزدیک ترین رقیبش تو ده تای اول (کیا با 8 تا خودرو)
Mohammadreza
۸ آبان ۱۳۹۷دقیقا سینا جان تویوتا نتنها با تعداد بسیار زیادی تو این لیست حضور داره بلکه اگه دقت کنی تویتا و لکسوس از لحاظ امتیازی فاصله زیادی با بقیه برند ها دارن
Mohammadreza
۸ آبان ۱۳۹۷همونطور که قبلا گفتم من معتقدم اگر دشمنی و مشکل دیرینه ژاپن و بزرگترین بازار خودرو جهان یعنی چین و سیاست حمایت همه جانبه اتحادیه اروپا از خودرو سازهای داخلی نبود تویوتا نفس فولکس رو قطع میکرد
شاهین
۸ آبان ۱۳۹۷و ما همچنان پراید قابل اطمینان ترین ماشینمونه چون کم مصرف و کم اصتحلاکه. این نظر من نیست بلکه نظر ۶۰ میلیون نفره!
نبوووود؟! ?
تباه بودن هم خوبه ها. مشکل نرم افزاری هم شد مشکل آخه؟! این خارجی ها کی میخوان به ما برسن خدا میدونه
Amin
۸ آبان ۱۳۹۷بهتر از این نمیشد از آخر رکورد زد
چه جمله سنگینی ،خیلی خوب بود???
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷آفرین به لکسوس و هیوندای … افتخار خودروسازی آسیا … و حتی جهان
در مورد این جمله :??????
نمیتوان به تاکوما زیاد اعتماد کرد. این خودرو همچنان مشکلاتی در سیستمهای کمکراننده و گیربکس دارد. کمری 2018 نیز اگرچه کمی افت داشته اما بهتر از حد متوسط عمل کرده است
تویوتا اینقدر ماشین هاش رو خاطرجمع میسازه که همین تاکومایی که نمیشه زیاد بهش اعتماد کرد رو هم میشه با خیال راحت و خاطر جمع سوار شد و به دل کویر و بیابون زد
تویوتا بی کیفیتش هم با کیفیته !
به هیوندای و کیا هم باید تبریک گفت
خودروسازان آلمانی هم خوب کار کردند
Amir Machine
۸ آبان ۱۳۹۷مجید جان چند وقتیه کم پیدایی، بیشتر کامنت بذار
بخدا خسته شدیم از بس زیر هر پستی مزخرفات و کلکلهای چهار پنج نفر رو خوندیم
کاش اینا از پدال میرفتن…
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷به روی چشم امیرجان ، تا جایی که وقت کنم ، چشم.
بذار خیالتو راحت کنم ، اونا از پدال نمیرن ، بلکه تعدادشون زیاد تر هم میشه ،
شما نباید خودتو درگیر این “مزخرفات و کلکلهای چهار پنج نفر” کنی
از مطالب سایت استفاده کن و از روی چیزی که اذیتت میکنه بدون اینکه بخونی رد شو و کامنت خودت رو بذار
بعد یه مدت عادت میکنی و این “مزخرفات و کلکلهای چهار پنج نفر” دیگه اصلا اذیتت نمیکنه ، چون اصلا نمیبینیشون.
اگه بخوای این کل کل های مسخره رو دنبال کنی یا خودتم درگیرش میشی یا اعصابت داغون میشه
Amir Machine
۹ آبان ۱۳۹۷ممنون
دقیقاً درست میگی
قبلاً سعی میکردم جواب بعضیها رو بدم ولی دیگه اصلاً حوصلهشو ندارم چون واقعاً درگیر این کلکلها شدن چیزی جز اتلاف وقت و اعصابخوردی برا آدم نداره
امیر
۸ آبان ۱۳۹۷به هر حال رتبه عجیب ولوو قابل تامله وکادیلاکی که نشون میده چرا در امریکا افزایش فروش وتقاضای خوبی نداره فورد وشورولتم خوب کار نکردن متاسفانه هنوز خودروسازی امریکا در مقایسه با ژاپن والمان عقبه ولی باز حداقل تو طراحی خیلی پیشرفت کردن نزدیک ۲۰سال طراحیای بدی داشتن البته هنوزم بعضی مدلا مث کرایسلر ۳۰۰ ودوج دورانگو وجورنی وفورد فلکس وتاروس طراحب جدید ندارن وخیلی ظاهر غیر مدرن وعقب افتاده ای دارن هم جای سواله
مهدی
۸ آبان ۱۳۹۷ازدست این آمریکایی دوست ها
دانیال روشنی
۸ آبان ۱۳۹۷عملکرد فوق العاده ژاپنی ها ،جایی برای صحبت نمیذاره .
ژاپنی ها چوب سیاست های ملل مختلف رو دارن میخورن . وگرنه آمارفروششون دهن همه رو وا میذاشت.
از اونطرف عملکرد بی امو قابل تقدیره ، به بزرگترین ایراد خودش ،(عدم اعتماد در سال های گذشته) ری اکشن خوبی داشته و خودش رو خیلی بالا کشید . اما هنوز هم میتونه بالاتر بیاد . به پشتوانه کشور آلمان و اتحادیه اروپا ، و اینکه سبد محصولاتش نصف تویوتا هست و با تمرکز روی این محصولات ، باید خودش رو هنوز بالاتر بکشه . مجموعه تویوتا ، علاوه بر بیشترین تنوع محصول ، بیشترین مونتاژ در سال ،بیشترین جلب اعتماد رو داشته ،که کار بسیار بزرگ و قابل تقدیریه
مهدی
۸ آبان ۱۳۹۷بی ام و هرساله در این لیست حضور داشته. گاهی جایگاه سوم وگاهی پنجم
دانیال روشنی
۹ آبان ۱۳۹۷از نظر شما یا مرجعی خاص؟
میتونم چند سال رو برای نمونه بیارم که بی ام و توی ده تای برتز لیست نیست
امیر
۸ آبان ۱۳۹۷بنز پس کجاست?
مهدی
۸ آبان ۱۳۹۷اینم ازماجرای امشب
NAVID۰۰۹۸
۸ آبان ۱۳۹۷اسم تویوتا و لکسوس حالت آرامش را به صورت ناخداگاه تَلقین میکنه .
جداً که شرکت مُعَظم تویوتا و زیرمجموعه هایش بی نظیرند.
همینطور شرکت کیا با این که سابقه کمی نسبت به رُقَبا داره ولی به دلیل رقابت شدید ، محکوم به پیشرفت و حرکت رو بجلو میباشد که به چنین نتایجی رسیده ولی فکر کنم نسبت به سال قبل کمی اُفت کرده و چند پله سقوط داشته .
حسین وی
۸ آبان ۱۳۹۷ماشالله مزدا
سام
۹ آبان ۱۳۹۷تویوتا به حق مربی و معلم خودروسازان دنیاست و به نظر من هیچ برندی به اندازه تویوتا قابل اعتماد و اطمینان نیست.لکسس هم فرزند برومند تویوتاست که مرزهای کیفیت را با قدرت هر چه تمام درنوردیده است.این برند سندی است بر صنعت پر افتخار خودروسازی ژاپن.در این میان، مزدا هم دارد با سرعت به قله های کیفیت دست می یابد.پس آفرین بر لکسس،تویوتا و مزدای قهرمان!
Mohamad
۹ آبان ۱۳۹۷رتبه ی مزدا منو متعجب کرد، 9 پله صعود!!!!
در واقع برنده ی اصلی در اینجا لکسس یا تویوتا نیستن اگرچه اونا همواره کیفیت خودشون رو حفظ میکنن این در نوع خودش بینظیره ، اما باید همین مزدا را تشویق کرد که تا این حد کیفتشو ارتقا داده و اومده سوم ایستاده
مهدی
۹ آبان ۱۳۹۷bmw وآیودی دمشون گرم
حامد
۲۶ آبان ۱۳۹۷Consumer report
Surprising
یعنی این کلمهها فارسی ندارن؟