عصر مدل های GT تنفس طبیعی پورشه تقریباً به پایان رسیده زیرا گفته شده نسل بعدی ۹۱۱ GT3 دارای پیشرانهای توربو خواهد بود.
نشریه استرالیایی موتور میگوید نسل ۹۲۲ پورشه ۹۱۱ GT3 دارای پیشرانه ۶ سیلندر توربوی تخت با قدرت حدود ۵۵۰ اسب بخار خواهد بود که حدود ۵۰ اسب بیشتر از قدرت نسل فعلی است.
همچنین نسل بعدی GT3 تنها با گیربکس ۸ سرعته PDK عرضه خواهد شد. این موضوع برخلاف اخباری است که گفته گیربکس دستی دوباره احیا خواهد شد.
به دلیل افزوده شدن پیشرانه توربو و گیربکس PDK، پورشه ۹۱۱ GT3 جدید سریعتر از هر زمان دیگری خواهد بود. در واقع تخمین زده میشود این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۳ ثانیهای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹ ثانیه و حداکثر سرعت بیشتر از ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی خواهد بود.
تمایز بیشتر این خودرو با نسل فعلی افزایش استفاده از متریال سبکوزن به منظور خنثی کردن وزن بیشتر قوای محرکه جدید خواهد بود.
اخبار کنونی نشان میدهند که GT3 جدید تا پایان سال جاری رونمایی و تحویل اولین نمونههای آن به مشتریان از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد. در همین اثنا نیز نسل ۹۹۱.۲ از GT3 RS پاسخگوی عطش هواداران خواهد بود.
حسین دهمرد
۱۷ بهمن ۱۳۹۶مگه 911 پیشرانه بوکسوری نداشت؟چرا خطی میخواد بزاره؟
پورشه بازا اطلاعات لطفا
شاهین
۱۷ بهمن ۱۳۹۶سلام
اشتباه سهوی رخ داده.همون خطی درسته.
معذرت میخوام
شاهین
۱۷ بهمن ۱۳۹۶سلام مجدد
آقا شرمنده نمیدونم چی شد باز نوشتم خطی!
معذرت میخوام همون فلت (تخت) درسته.
پوزش
حسین دهمرد
۱۹ بهمن ۱۳۹۶عزیزی شاهین جان.مرسی
F۲۲RAPTOR
۱۷ بهمن ۱۳۹۶به نظر من پیشرانه اتمسفریک gt3rs یکی از بهترین پیشرانه های ممکن هست رو این ماشین،
حیف و صد افسوس
KING 918
۱۷ بهمن ۱۳۹۶نمیدونم قصد پورشه از این کار چیه ولی موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی پورشه
911 جی تی 3 . 505 اسب بخار قدرت تولید میکنه و میشه گفت قوی ترین موتور 6 سیلندری هست که تا به حال به صورت تنفس طبیعی تولید شده و عملکرد عالی هم داره همیشه جی تی 3 از توربو اس و باقی مدل ها برام قابل احترام تره چون بدون توربو و حجم زیاد سیلندر توان فوق العاده ایی داره ولی پورشه با این کار داره خراب میکنه چهره ی جی تی 3 رو ….
Ali
۱۷ بهمن ۱۳۹۶جالبه برای من بهترین صدارو این ماشن داشت مخصوصا با اگزوز ipe(میتونید تو یوتوب سرچ کنید)
نمیدنم اگه میشد این نسل رو موتور وسط کنن که با حجم موتور به مشکل بر نخورن و همون تنفس طبیعی استفاده کنن
Mohammadreza
۱۷ بهمن ۱۳۹۶دلیل اصلی این کار، قوانین سخت گیرانه مصرف سوخت و آلایندگی هست
و بههمین دلیل خودروسازها مجبورن بسمت استفاده از توربو و هایبریدی برن
Mohammadreza
۱۷ بهمن ۱۳۹۶اگه پورشه از سیستم هایبرید یا توربو استفاده نکنه بخاطر مالیات سنگین که به ماشین هاش میخوره
و درنتیجه اختلاف قیمتی که بین ماشین هاش و رقبا (که از این سیستم ها استفاده میکنن) بوجود میاد عملا توانایی رقابت رو از دست میده