طرفداران پورشه باید خوشحال شوند زیرا این شرکت رسماً مدلهای کیمن و باکستر GTS را با پیشرانهٔ جدیدی معرفی کرده است. این خودروها به پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی مجهز شدهاند که ارتباط نزدیکی با موتور مدلهای کیمن GT4 و باکستر اسپایدر دارد. هرچند این پیشرانهٔ ۴ لیتری اشتراکات زیادی با موتور کیمن GT4 و باکستر اسپایدر دارد اما قدرت کمتری برابر با ۴۰۰ اسب بخار تولید میکند که ۲۰ اسب بخار کمتر است. این موتور در کیمن و باکستر GTS جایگزین پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۳۶۵ اسب بخاری قبلی شده است.
برای انتقال نیروی این موتور جدید صرفاً یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی در نظر گرفته شده و فعلاً خبری از گیربکس اتوماتیک دوکلاچه نیست. کیمن و باکستر GTS 4.0 به لطف این موتور جدید ظرف ۴.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۹۳ کیلومتر بر ساعت را دارند. این خودروها همچنین بهصورت استاندارد به مجموعهای از ویژگیهای عملکردی هم مجهز شدهاند که ازجملهٔ آنها میتوان به سیستم اگزوز اسپرت و تعلیق اسپرت اشاره کرد که میتواند ارتفاع خودرو را ۲۰ میلیمتر کاهش دهد. این اسپرتهای موتور وسط همچنین از پکیج Sport Chrono و سیستم کنترل بُرداری گشتاور پورشه با دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی هم برخوردار هستند.
برای مطابقت با قدرت بیشتر، کیمن و باکستر GTS به ترمزهای قویتری مجهز شدهاند که شامل دیسکهای ۱۳.۸ اینچی با کالیپرهای شش پیستونهٔ قرمزرنگ در جلو و دیسکهای ۱۳ اینچی در عقب میشود؛ اما اگر این هم کافی نباشد، خریداران میتوانند ترمزهای کامپوزیت سرامیکی را سفارش دهند. در ظاهر این خودروها اما ویژگیهای قابلذکری وجود ندارد زیرا تقریباً با GTS قبلی یکسان هستند اما بااینحال طراحی اسپرت دماغه، چراغهای دودی و تریم مشکیرنگ ازجملهٔ ویژگیهای ظاهری جدید آنها محسوب میشود. این دو ماشین همچنین روی رینگهای آلیاژی سبکوزن ۲۳ اینچی مشکیرنگ قرار گرفتهاند که با لاستیکهای تابستانی عملکرد بالا پوشیده شدهاند.
در داخل این کیمن و باکستر GTS جدید نیز تریم فیبر کربنی به همراه تودوزی آلکانترای مشکیرنگ در صندلیها، غربیلک فرمان، کنسول مرکزی، دستهدنده و زیر آرنجیها کار شده است. علاوه بر این، پورشه سیستم صوتی پریمیوم Bose و Burmester و همینطور پکیج داخلی GTS را هم برای این دو خودرو ارائه کرده است. قیمت کیمن GTS 4.0 از ۸۱,۹۲۶ یورو و قیمت باکستر GTS 4.0 از ۸۳,۹۴۹ یورو آغاز میشود و هردو از ماه مارس راهی نمایندگیهای فروش در آلمان خواهند شد. امکان سفارش این مدلهای در بازار ایالاتمتحده هم از تابستان آینده وجود خواهد داشت.
OUTIS
۲۷ دی ۱۳۹۸چه سبزش خوبه
آریا ماشین
۲۷ دی ۱۳۹۸فقط باید یه پورشه ۷۱۸ باکستر T زرد رنگ بخری که پکیج های جعبه دنده PDK و SPORT CHRONO و IPAS روش باشه که حداکثر پرفورمنس این ماشین رو برات بیاره و بعد سقف رو بزنی کنار و فرمون رو کج کنی سمت اتوبان های آلمان و فقط عشق کنی??
❤PORSCHE 718 BOXTER T❤
حمید
۲۷ دی ۱۳۹۸با این پول میشه یه ۹۱۱ دو سال کارکرده با یه کیلومتر خیلی پایین خرید ، قطعا ۹۱۱ ارزش خرید بیشتری داره
رحیمی
۲۷ دی ۱۳۹۸مردم ایران به خرید دست دوم عادت کردن
ایمان
۲۷ دی ۱۳۹۸پورشه ای دیگر با هیجانی وصف ناپذیر متولد شد ….
❤❤ Porsche ❤❤
Malt hill
۲۷ دی ۱۳۹۸More of what you love
عجب شعاری.?
مهردادكمال
۲۷ دی ۱۳۹۸عاشق موتور طبیعیم
net
۲۸ دی ۱۳۹۸چراغ عقب رنگ سفید برای همه ماشینها زشته و چراغ عقب باید رنگ قرمز باشه