پورشه از نسخه به روز شده ۹۱۱ GT3 RS پردهبرداری کرد.
این خودرو که ماه آینده در نمایشگاه ژنو معرفی عمومی خواهد شد از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۵۲۰ اسب بخار بهره میبرد که قدرت آن نسبت به نمونه قبلی افزایش ۲۰ واحدی را نشان میدهد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۷ سرعته PDK با تنظیمات ویژه متصل شده که باعث میشود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها در ۳.۲ ثانیه ثبت شود. حداکثر سرعت ۹۱۱ GT3 RS فیس لیفت نیز ۳۱۲ کیلومتر در ساعت میباشد.
پیشرانه تنها بخش این خودرو نیست که به روز شده زیرا در بطن ۹۱۱ GT3 RS به روز شاهد نمای جلوی بهبود یافته با اسپویلری بزرگتر هستیم. طراحان همچنین رکابهای جانبی جدید، چراغهای بازنگری شده و کاپوتی با دو ورودی جدید به منظور کمک به خنک کردن بهتر ترمز را روی این خودرو نصب کردهاند.
تغییرات تنها به همینجا محدود نمیشوند زیرا رینگهای سبکوزن ۲۰ و ۲۱ اینچی به همراه پوشش جدید پیشرانه که با چراغ سوم ترمز یکپارچه شده در این خودرو به چشم میخورند. به لطف این تغییرات، GT3 RS به روز شده بیش از دو برابر داون فورس ۹۱۱ GT3 را در سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت تولید میکند.
این استایل اسپورت به کابین نیز راه یافته و رانندگان در آن صندلیهای مسابقهای فیبر کربنی و فرمان پوشیده از آلکانترا را خواهند یافت. از آنجایی که طراحان خواستهاند این خودرو تا بیشترین حد ممکن سبک کنند بنابراین GT3 RS فیس لیفت از پانلهای سبکتر درب و شیشههای کموزنتر برای پنجرههای عقب استفاده کردهاند. صندلیهای عقب نیز تغییر یافته درحالیکه برخی از متریال سرکوب کننده صدا نیز دیگر جایی در این خودرو ندارند.
محصول به روز شده پورشه همچون همیشه بدون هزینهای اضافی با پکیج کلاب اسپورت عرضه میشود. این پکیج شامل رول بار، آتشخاموشکن و سوئیچ قطع ارتباط باتری میباشد.
خب صحبت از آپشن ها شد و باید گفت پکیج وایساخ به این خودرو بازگشته و به لطف استفاده از قطعات فیبر کربنی سبکوزنی همچون سقف باعث کاهش وزن بیشتر شده است. زمانی که ۹۱۱ GT RS فیس لیفت به این پکیج و رینگهای منیزیمی سفارشی مجهز باشد وزن خودرو تنها ۱۴۳۰ کیلوگرم میباشد.
بهای جدیدترین دستپرورده پورشه در آمریکا از ۱۸۷۵۰۰ دلار به همراه ۱۰۵۰ دلار هزینه تحویل آغاز میشود. پکیج وایساخ با بهای ۱۸ هزار دلاری در دسترس بوده درحالیکه برای تصاحب رینگهای منیزیمی باید ۱۳ هزار دلار دیگر نیز بپردازید.
Amir
۳ اسفند ۱۳۹۶رینگ ۱۳ هزار دلاری!!!!
KING 918
۳ اسفند ۱۳۹۶پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 520 اسب بخار
یا خدا …………
الماس نایاب ……….
اوج مهارت انسان پس از خلقت ………
Amir
۳ اسفند ۱۳۹۶با پول رینگاش میشه یه فورد فیستای صفر کیلومتر خرید!!!
حامد
۳ اسفند ۱۳۹۶ولی مثل این ۹۱۱خاص نیست?
mokhtar
۳ اسفند ۱۳۹۶ساده و شیک فوق العاده است فقط پورشه میتونه از یه موتور شش سیلندر همچین قدرتی بکشه بیرون بدون اینکه فشاری رو موتور بیاد و استحلاکش زیاد بشه .
لطفا خبر فراری پیستا رو هم پوشش بدین اون هم یه شاه کاری از بی نظیر از فراری هست به معنای واقعی کلمه زیبای وحشی
صدرا
۱۲ فروردین ۱۳۹۹عزیز دلم بقیه شرکتا مث AMG یا M نمیخوان از پیشرانه هاشون تا یه حدی قدرت بکشن وگرنه AMG تو a45s موتور چهارسیلندر 421 اسب کشیده بیرون یا مثلا همین انجین 5 سیلندر آئودی چقد دیگه باید اسب بکشن بیرون تا شما ببینی؟2jz و موتور نیسانgtr هم که دیگه زشته من بگم!
حامد
۳ اسفند ۱۳۹۶موتور 6 سیلندر 4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 520
و شتاب ۳.۲ ثانیه!!!!
یعنی خبری از توربو نیست؟
یعنی همه ای این قدرت هز یه موتور تنفس طبیعیه؟؟؟
کلمه ای جز شگفت انگیز در وصفش به ذهنم نمیاد
حسین وی
۳ اسفند ۱۳۹۶اینجوری که بوش میاد دیگه از اخرین تنفس طبیعی هاست :(
پورش سلطان کشیدن اسب بخار از موتوره
.
۳ اسفند ۱۳۹۶رینگ های طلایی خیلی بهش میاد
مهدی
۳ اسفند ۱۳۹۶البته پورشه همیشه ماشین های فوق العاده ای میسازه اما سلطان موتورهای تنفس طبیعی مطمعنا فراریه
ایمان
۳ اسفند ۱۳۹۶???? تنفس طبیعی یعنی فراری ????
فری
۲۶ آذر ۱۳۹۷بله اول فراری بیشترین قدرتو از تنفس طبیعی میکشه بعد لامبورگینی بعد پورشه اینایی ک از این قدرت تعجب میکنن اول برن مدلهای یکسال قدیمیتر فراری رو ببینن بعد بگن پورشه سلطان قدرت از حجممه البته پورشه مهندسییش واقعا عالیه و نمیشه منکرش شد ولی در بحث قدرت از حجم فراری فعلا بی رقیبه
Rasool
۲۰ اسفند ۱۳۹۸پورشه چون از ی ۶ سیلندر چهار لیتری ۵۲۰ اسب بیرون کشیده شده سلطان اتمسفریک؟
اونوقت موتور 4 سیلندر دو لیتری اتمسفریک هوندا ک ۲۰ سال پیش ازش ۲۵۰ اسب بخار بیرون کشیدن کشکه؟
یا ۲۳ سال پیش ک از ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری سیویک تایپ R حدودا ۱۸۵ اسب قدرت بیرون کشیدن…
دیگه بگذریم ک چن سال پیش سریعترین درگستر دف جلو اتمسفریک ۴ سیلندر دنیا با موتور k24 اتمسفریک ۶۰۰ اسبی تایم ۸.۷ ثانیه رو ثبت کرد.
همه میتونن با ۶ سیلندر و یا ۸ سیلندر صاحب نام و قدرت بشن.اما اونی پرچمدار میمونه ک با نصف این مشخصات ب قدرت بالا برسه.
من رو هوندا خیلی تعصب دارم اما این حرفم از روی تعصب نیس.و سلطان موتورای اتمسفریک جهان فراری و لامبورگینی نیستن.
جهت اطلاع حدودا ۲۰ سال پیش هوندا s2000 با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری اتمسفریک ۲۵۰ اسبیش رکورد دستیابی به بالاترین دور موتور تو بین خودروهای اتمسفریک رو زد.بالای ۹۰۰۰ دور بر دقیقه.تقریبا.
۱۰ سال بعد فراری با موتور ۸ سیلندر موفق شد این رکوردو از هوندا بگیره!!!
Rasool
۲۰ اسفند ۱۳۹۸موتور k24 از نوع ۴ سیلندر 2400cc هستش
Amir
۶ فروردین ۱۳۹۹درسته ولی با حجم و تعداد سیلندر های زیاد نه که با شیش تا سیلندر و چهار لیتر حجم!
فقط آمریکا فقط ماسل
۳ اسفند ۱۳۹۶استادیه این پورش توی کشیدن 520اسب بدون توربو ای جانم
Saied
۴ اسفند ۱۳۹۶یکی از با شخصیت ترین ماشین هایه موجود در کره خاکی
عاشقتم
کاش میشد که صرفا جهت حسرت خوردن به دنیا نمیومدم ??