معرفی اولین نسخههای سفارشی از محصولات جدید روشی فوقالعاده برای ایجاد جذابیت بیشتر بوده و البته به افزایش فروش خودروی جدید خودروسازان نیز کمک میکند. پژو نیز این روش را برای جدیدترین سدان خود یعنی ۵۰۸ بکار گرفته است.
این خودروساز فرانسوی امروز از سدان شیک خود در ژنو رونمایی کرده و در برخی بازارها نیز نسخه سفارشی فرست ادیشن آن را عرضه خواهد کرد.
پژو ۵۰۸ فرست ادیشن بر پایه تریم فول GT ساخته شده و دارای تریم بدنه مشکی و رینگهای ۱۹ اینچی ویژه میباشد. در کابین میتوان پوشش چرم مشکی، دوختهای مسی، تریم آلکانترا و عناصر چوبی زبرا را مشاهده کرد. یک صفحهنمایش ۱۰ اینچی، نورپردازی LED، پوشش سقف مشکی، غربیلک فرمان چرمی و پدالهای آلومینیومی تأکید دیگری بر خاص بودن این خودرو داشتهاند. همچنین باید به تجهیزات استاندارد دیگر همچون سیستم دید شب مادونقرمز و سیستم صوتی های فای نیز اشاره کنیم.
پژو تنها ۵۰۸ دستگاه از این خودرو را با رنگهای آبی تیره یا قرمز تولید خواهد کرد و قلب تپنده آن از نوع بنزینی ۲۲۵ اسبی یا دیزلی ۱۸۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر دو پیشرانه متصل میشود.
508 جدای از نسخه سفارشی خود یک تحول عظیم را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است. این سدان پرچمدار دارای خط سقف خمیده و دربهای بدون فریم با خط کمر بالایی است که ظاهری کوپه مانند را ایجاد میکند. تمامی این عناصر در قالب یک طراحی تیز و خیز دار جای گرفتهاند تا نشان دهنده جهتگیری جدید بخش طراحی پژو باشند.
پیشفروش این خودرو در چندین کشور اروپایی از و با بهای پایه ۴۸۷۵۰ یورو آغاز شده است. مشخص نیست که آیا این خودرو در بازار موفق خواهد بود یا خیر اما خب محصول پژو استانداردهای جدیدی را نشان میدهد.
خیلی ماشین خوبیه… ولی این قیمت خیلی بالاست! امیدوارم ادیشن وان قیمتش اینقد باشه و نمونه های تولیدیش ارزونتر باشه. ایکاپ حرفی نزده که اینو میاره یانه؟ و چه مدلی رو می خواد بیاره ایران؟
اوفف خیلی مشتی طراحیش یعنی ته خوفه جلوش خیلی شرارتی عقبشم که حرفی نداره قدرت بنشینی 225اسب تا پایان سال قول پلاگین هیبریدشو پزژو داده که احتمالا بالای 300 اسب قدرت داشته باشه به هر حال قیمت گذاریش خوب باشه بازار و قبضه میکنه
۴۹۰۰۰ یورو × ۵۸۰۰تومان ایرانی = ۲۸۴/۲۰۰/۰۰۰ بدون احتساب گمرک . مالیات . بیمه . خودرو فرسوده . سود فروشنده . هزینه حمل و هزاران کوفتو زهرمار دیگه خودتون حساب کنید چقدر در میاد. البته شاید قیمت این سفارشیها اینقدر باشه ولی مگه نسخه تولیدی چقدر از این کمتره . شاید ۴ تا ۵ هزار یورو که باز هم قیمت سرسام آوریه. البته نکته دیگه اینه که تو هر کشوری نصبت به درآمد اون کشور قیمت گذاری میشه ولی کلا در سطح جهانی تقریباً تو یه مایه هستن. در کل کله شیر پژو با قیمت بیش از ۲۰۰ میلیون آدمه روانی میخواد براش پول بده ولوو اگه بهتر از هر خودروی دیگری باشه. فقط با یه سرچ کوچک در گوگل با توجه به قیمت ببینید چه چیزایی میتونید بخرید که پژو هیچ بلکه نامهای بزرگتر از پژو هم آب میکنن. خودروهای آلمانی خودروهای لاکچری لوکس ژاپنی رده بالاهای کره ای آمریکاییهای ناب در همه کلاسها تالیسمان قیمتش رقابته ولی این دیگه آخرشه???
پژو نسخه 177 اسبیش سال دیگه به ایران میاد. نسخه 217 اسبی هم داره که مدنظر بازار ایران نیست. من که بشدت تمایل دارم نسخه جدید تالیسمان بیاد ایران. موتور ضعیف 1600 دیگه خبری نیست و موتور پرحجمتر رنو آلپاین 1.8 لیتری که 256 اسب هست با تغییراتی به 227 اسب رسیده برای تالیسمان. بیشک بهترین سدان زیر300تومن خواهد بود چون سیستم تعلیق هم تغییر کرد.
واقعا خوشگله چه بیرونش چه داخلش داخلش خیلی خوب در اومده و کاملا مشخص که لوکسه اما قیمتش فقط ۲۵۰ یورو از مرسدسE300 کمتره به همین خاطر فکر نکنم موفق بشه
F۲۲RAPTOR
۱۷ اسفند ۱۳۹۶پژو ما!!
پژو اونا!!!
تاسف داره
الهی
۱۷ اسفند ۱۳۹۶508 ما!!!
508 اونا!!!!
خخخ
Mohammad
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ماشین خوبیه
طراحیش هم قابل قبوله امید وارم ایران قیمتش بالا ۳۰۰ ملیون نباشه
CNA
۱۷ اسفند ۱۳۹۶نمیخوام ناامید کنم دوست عزیز ولی
احتمالش خیلی کمه??
Ali Keyhani
۱۷ اسفند ۱۳۹۶پژو داریم تا پژو☺
امیرحسین
۱۷ اسفند ۱۳۹۶خیلی ماشین خوبیه… ولی این قیمت خیلی بالاست! امیدوارم ادیشن وان قیمتش اینقد باشه و نمونه های تولیدیش ارزونتر باشه. ایکاپ حرفی نزده که اینو میاره یانه؟ و چه مدلی رو می خواد بیاره ایران؟
امیرحسین
۱۷ اسفند ۱۳۹۶49000 یورو خیلی زیاده… دی اس ۷ کراسبک ۴۴۰۰۰ یورو هست دی اس ۵ ۳۷۰۰۰ یورو هست
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۶اوفف خیلی مشتی طراحیش
یعنی ته خوفه جلوش خیلی شرارتی
عقبشم که حرفی نداره
قدرت بنشینی 225اسب تا پایان سال قول پلاگین هیبریدشو پزژو داده که احتمالا بالای 300 اسب قدرت داشته باشه به هر حال قیمت گذاریش خوب باشه بازار و قبضه میکنه
حامد
۱۷ اسفند ۱۳۹۶همیشه شرکت هایی که پرچم دارشون سدان سایز متوسطه هست بیشتر روی ماشینشون سرمایه گذاری میکنن
مهزیار
۱۷ اسفند ۱۳۹۶داخلش عالیه
NAVID۰۰۹۸
۱۷ اسفند ۱۳۹۶۴۹۰۰۰ یورو × ۵۸۰۰تومان ایرانی = ۲۸۴/۲۰۰/۰۰۰
بدون احتساب گمرک . مالیات . بیمه . خودرو فرسوده . سود فروشنده . هزینه حمل و هزاران کوفتو زهرمار دیگه خودتون حساب کنید چقدر در میاد.
البته شاید قیمت این سفارشیها اینقدر باشه ولی مگه نسخه تولیدی چقدر از این کمتره . شاید ۴ تا ۵ هزار یورو که باز هم قیمت سرسام آوریه.
البته نکته دیگه اینه که تو هر کشوری نصبت به درآمد اون کشور قیمت گذاری میشه ولی کلا در سطح جهانی تقریباً تو یه مایه هستن.
در کل کله شیر پژو با قیمت بیش از ۲۰۰ میلیون آدمه روانی میخواد براش پول بده ولوو اگه بهتر از هر خودروی دیگری باشه.
فقط با یه سرچ کوچک در گوگل با توجه به قیمت ببینید چه چیزایی میتونید بخرید که پژو هیچ بلکه نامهای بزرگتر از پژو هم آب میکنن.
خودروهای آلمانی
خودروهای لاکچری لوکس ژاپنی
رده بالاهای کره ای
آمریکاییهای ناب
در همه کلاسها
تالیسمان قیمتش رقابته
ولی این دیگه آخرشه???
رامتین
۱۷ اسفند ۱۳۹۶پژو نسخه 177 اسبیش سال دیگه به ایران میاد. نسخه 217 اسبی هم داره که مدنظر بازار ایران نیست.
من که بشدت تمایل دارم نسخه جدید تالیسمان بیاد ایران. موتور ضعیف 1600 دیگه خبری نیست و موتور پرحجمتر رنو آلپاین 1.8 لیتری که 256 اسب هست با تغییراتی به 227 اسب رسیده برای تالیسمان. بیشک بهترین سدان زیر300تومن خواهد بود چون سیستم تعلیق هم تغییر کرد.
مانی
۱۸ اسفند ۱۳۹۶واقعا خوشگله چه بیرونش چه داخلش
داخلش خیلی خوب در اومده و کاملا مشخص که لوکسه
اما قیمتش فقط ۲۵۰ یورو از مرسدسE300 کمتره به همین
خاطر فکر نکنم موفق بشه