پژو

معرفی رسمی پژو 508 SW جدید، استیشن جذاب پاریسی

پژو از نسخه استیشن نسل جدید ۵۰۸ خود پرده برداشت. پژو ۵۰۸ SW با طراحی شیک و جذاب خود در بازاری که بازیگران اندکی چون اوپل اینسیگنیا اسپرت تورر و اشکودا سوپرب استیت در آن حضور دارند، تازه‌نفس و جذاب می‌نماید.

پژو 508 SW استیشن
طراحی نسخه SW پژو ۵۰۸ از نوک تا ستون B مشابه با نسخه سدان است و پس از آن سقف با شیب مناسبی تا انتهای خودرو امتداد می‌یابد. در مجموع این خودرو ۶۰ میلی‌متر ارتفاع کمتری نسبت ب سلف خود دارد و این نشان از چهره پویا و اسپرت تران نیز دارد.

پژو 508 SW استیشن
خریداران خودروهای استیشن اغلب یک چیز را بیشتر از همه دوست دارند و آن ظرفیت قسمت بار خودرو است. اما پژو ۵۰۸ استیشن با ظرفیت صندوق ۵۳۰ لیتری نسبت به نسل قبلی ۳۰ لیتر کاهش نشان می‌دهد و بدتر اینکه ۱۳۰ لیتر نسبت به رقیب خود یعنی اشکودا سوپرب استیت کم‌ظرفیت‌تر است. این موضوع بدین دلیل بوده که پژو حجم قسمت پشتی را قربانی طراحی خارجی اسپرت خودرو نموده است.

پژو 508 SW استیشن
در عوض صندلی‌های عقب به‌گونه‌ای تا می‌شوند تا بتوان نهایتاً به فضای باری ۱۷۸۰ لیتری دست یافت. بعلاوه همانند خودروی رده بالایی چون پاسات استیت، در قسمت بار این خودرو هم از ریل‌های آلومینیومی در قسمت کفی بار و شبکه‌های توری برای حفاظت از وسایل استفاده شده است.

درون کابین نسل جدید، کاکپیت دیجیتال مشهور پژو یعنی i-Cockpit، غربیلک کوچک و اسپرت فرمان، نمایشگرهای قرارگرفته بالاتر از فرمان، نمایشگر بزرگ کنسول مرکزی با دکمه‌های بزرگ همگی به‌گونه‌ای مینیمالیستی در ترکیب با چرم و الکانترا و چوب قرار گرفته‌اند تا فضایی دل‌نشین و مدرن را فراهم سازند. صندلی‌ها نیز با عملکرد برقی و ماساژ در دسترس‌اند.

پژو 508 SW استیشن
برای پیشرانه ۵۰۸ SW از میان دو موتور بنزینی و سه موتور دیزلی می‌توان دست به انتخاب زد. موتور ۱.۶ لیتری بنزینی PureTech با دو قدرت خروجی ۱۷۸ اسب بخار و همچنین ۲۲۲ اسب بخار قابل انتخاب است. موتورهای دیزلی ۱.۵ لیتری و ۲ لیتری دیزلی هم قدرت‌های ۱۲۷ تا ۱۷۸ اسب بخار دارند. برای انتقال نیرو یک گیربکس شش سرعته برای نسخه دیزلی رده پایین در نظر گرفته شده در حالی که سایر مدل‌ها تنها با گیربکس ۸ سرعته خودکار ارائه می‌شوند. قرار است سال آینده نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو که می‌تواند شعاع حرکتی تمام الکتریکی ۵۰ کیلومتری هم رونمایی شود.

پژو ۵۰۸ SW با مجموعه ایمنی شامل کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و ویژگی‌های هشدار رانندگی ارائه می‌شود. برای نخستین بار نیز فناوری دید در شب night-vision در این سگمنت در این خودرو استفاده خواهد شد. تمامی مدل‌های این خودرو به صورت استاندارد با تکنولوژی ارتباطی ناوبری سه بعدی و اطلاعات ترافیکی TomTom و همچنین اندروید اتو و اپل کارپلی همراه خواهند بود. رونمایی رسمی پژو ۵۰۸ SW در نمایشگاه پاریس در ماه سپتامبر خواهد بود و فعلاً قیمتی برای آن اعلام نشده است. آغاز فروش این خودرو از ابتدای سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (304 ديدگاه)

    دیگه واقعا حالم از پژو به هم میخوره بعد اینکه دوباره ایرانو پیچوند و ترک کرد
    پدال دیگه اخبار مربوط به این شرکت خائن رو نذار

    1. محمد

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      دوست عزیز از اونایی دلگیر باش که ۱۰ بار دیگه هم امکان همکاری با خودروسازان جهانی باشه
      باز هم با پژو قرارداد میبندن واسه منفعت خودشون
      و باز هم قراردادی میبندن که پژو ۱ ساعته بتونه بزنه زیرش
      مشکل از اونا نیست مشکل از ماست

      1. بهراد

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (537 ديدگاه)

        مشکل اینه خیلی ها نمیدونن که مافیای خودرو قدرتی داره که حتی میتونه رییس جمهور رو هم عوض کنه.
        مجلس و سازمان و استاندارد و … هم بماند
        از یه طرف گمرک از طرف دیگه دو تا خودروساز خوب میچاپن.
        ما هم فقط به پژو گیر دادیم. وقتی بجز موشک چیزی نداریم برای چیمون بیان طرف ما؟
        چش و ابروی خوشگل؟
        مافیا ی خودرو تو این سالها مثل غده ی سرطانی رشد کرده و همه جارو فرا گرفته. هر کسی هم که بخواد عوارضو کم کنه دو روز نشده پیخ پیخ میشه تمام.
        ما حالا حالا ها مونده تا زندگی کنیم

    2. ahmad

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (566 ديدگاه)

      پدال اگه میشه راجع به خودروهای ژاپنی هم مطلب نذار ، چون بعد از اینکه بخاطر فروش فقط یک دستگاه تویوتا به سفارت ایران در هند از امریکاییها معذرت خواهی کردن از اونور ماشینهاشون دست گروه داعش واقعا از این ژاپنیها بدم امد ، راستی از المانیها ، امریکاییها ، سوئدیها ، ایتالیاییها وانگیلیسها هم مطلب نذار ، بخاطر اینکه حاضر نشدند بعد از برجام هم به ما ماشین بفروشند فقط از چینیها مطلب بذار .

    3. وحید

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا تصور میکنید مشکل از پژو هستش که رفته یا ایراد از جای دیگه؟
      psa هم مثل هر کمپانی اقتصادی دیگه ای فکر سود و بازار خودش هست
      چرا باید خودش رو به دردسر بندازه وقتی که منافعش به خطر میفته؟!
      ماها عادت کردیم صفر و یک نگاه کنیم به قضایا، در صورتیکه تو دنیا همه چی بر اساس منافع هستش… فقط ماییم که منافع ملیمون رو بخاطر آرمانگرایی ای که امتحانش رو پس داده زیر پا میذاریم و نتیجه اینکه مملکت به این روز افتاده….
      اگه تا همین الانش هم سر پا موندیم بخاطر پول نفت بوده نه هیچ داستان دیگه ای…
      50 سال دیگه هم بگذره همین داستان پابرجا خواهد بود… هیچ کمپانی ای با ایران بخاطر صرف آرمانهاش تجارت نخواهد کرد… اگر چین و روس و هند با ایران کار میکنن بخاطر منافع سرشارشون هست… خداروشکر یکی از منفورترین کشورهای دنیا هم هستیم که حتی تیم های فوتبالشون حاضر نیستند با ما مسابقه بدن چه برسه کار و تجارت :)
      شما سرنوشت و وضعیت فعلی کوبا رو نگاه کن تا متوجه بشی داستان از چه قراره و چی خواهد شد
      تو کوبا هنوز که هنوزه ماشین های دهه 60 میلادی در حال تردد هستند… وضع اقتصادی و معیشت هم که دیگه حرفی واسه گفتم نداره… منبع درآمدش از توریست هستش که همونم ما نداریم :)

    4. پارسا

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (142 ديدگاه)

      حالا نمیرفت پژو واقعا چه اتفاق بزرگی تو صنعت در حال مرگ خودروی کشور میفتاد؟؟

      مملکت اصلا دیگه بحث پیشرفت واسش بی معنیه
      فقط بقا الان مهمه ، دووم بیاریم ، پیشرفت پیشکش

    5. emad1990

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      پدال دیگه اخبار مربوط به وزیر صنایع معادن رو نذار(شریعتمداری)
      اون خیلی بده.بد بد بد
      قیافشم کار قرص ای اسهال اور رو انجام میده
      از تویوتا هم خبر نذار چون شریعتمداری لندکروز داره

    6. amir

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (522 ديدگاه)

      استیشن واگن به این زیبایی تا حالا ندیدم.بسیار زیباست.

  2. PARTHIAN

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    شدیدا ارزو دارم بازار خودرو یی ایران
    بدست زیر مجموعه های متوسط فولکس واگن
    غنی بشن از اشکوداگرفته تا سئات
    و روزی برسه با قیمت مناسب بیان

    1. هادی 8 سیلندر

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (458 ديدگاه)

      آقایون وقتی نونشون پژو میده فکر میکنی پژو ول میکنن باز برمیگرده پورسانت یه خط تولید جدید میگیرن پژو تویوتا نیست موتوری تولید کنه 999 هزار تا بره پژو یه اسباب بازیه که پول طراحی هاش میخوره و جایی تو دنیا نداره حالا هی بیایید سنگ پژو به سینه بزنین و تشویق کنین چون از ایران رفت چه بدبختیه ها

      1. ahmad

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (566 ديدگاه)

        اگه پژو جایی تو دنیا نداره و یک اسباب بازی بیش نیست میشه بفرمایید پس پژو تو المان ، فرانسه ، انگلیس ، ایتالیا ، چین ، ژاپن ، روسیه ، دانمارک ، بلژیک ، هلند ، اسپانیا ، ارژانتین ، برزیل ، اتریش ، مکزیک ، کره و ده تا کشور دیگه که حضور ذهن ندارم چیکار میکنه ؟ ! معیار شما امریکاست هر ماشینی تو امریکا بود خوبه ، هر ماشینی که تو امریکا نبود بده ، همین المان شرایط ورود یک خودرو به خاکش به لحاظ الایندگی و کیفیت یک پله بالاتر از امریکاست ، ولی تو پنج تا خودروی پر فروش درالمان پژو هم هست واقعیت اینکه شما کلا با فرانسویا چپ هستی وحتی اگه تمام کارشناسای دنیا و امریکا هم بیاد بگه پژو یا رنو ماشینای خوبی هستند و حتی امار و ارقام هم اینو ثابت کنه باز هم شما و یک عده دیگری شروع میکنید به بد گفتن ، در مورد تویوتا هم که میگی موتور میزنه 999 هزارتا کار میکنه ، بستگی داره چه جور باهاش رفتار کنید اگه تو ایران باشه که مطمئن باش اینقدر کار نمیکنه با رفتاری که ایرانیها با ماشین دارند اگه تو خود ژاپن باشه شاید ، پدر بنده پژو 206 84 صفر تحویل گرفت اون زمان که البته بیشتر قطعات 206 اون موقع اصلی بود طوری از این ماشین مراقبت کردیم که بعد از 650 هزارتا ماشین تعمیر شد ، انوقت شما میگی پژو کیفیت نداره ، مطمئن باش پژوهایی که الان تو فرانسه تولید میشه مثل همین 508 یا 308 به نسبت اون پژوها خیلی با کیفیت تر و با دوام تر هستند ، بد گفتن شما یا دیگران هم باعث نمیشه که اینا واقعا بد باشن ، فعلا که امار فروششون وجایگاهشون تو خودروهای پر فروش اروپا یا اسیا چیز دیگه ای میگه .

  3. حسن

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (28 ديدگاه)

    لطفا از این کمپانی شریک دزد و رفیق قافله و آیینه دق دیگه مطلب نگذارید.

    1. ahmad

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (566 ديدگاه)

      جدا شماها فکر کردید اگه به جای پژو کمپانی دیگری بود واقعا به عهد خودش وفادار بود و ایرانو ترک نمیکرد یا نه این بهانه ای شده تا یک عده کمی که کارشون بد و بیرا گفتن به خودروهای فرانسوی بود ، حالا بیان باز همون حرفهای پوچ ، بی سر و ته همیشگی رو بزنن .

      1. هادی 8 سیلندر

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (458 ديدگاه)

        هیچ ربطی به آمریکا تحریم نداره همون کاری که با نیسان و رنو کردن حالا با پژو کردن آگه واقعا عشق ماشینی ببین با نیسان چیکار کردن ببین همین امسال با رنو چیکار کردن یکم رو هوا حرف زدن بزار کنار
        ببین باعث بانیش کیه ببین آگه تولید پراید 206 قطع شه کی صود میبره
        ببین سایپا خودش به چه آب آتیشی زد تا رنو کیید تولید نشه و ماکسیما جدید تولید نشه
        مزدا و پژو رنو هیچ ربطی به تحریم نداره
        مشکل ما مردم همین بی اطلاعیه آگه یکم باهوش بودن ام وی ام سی میلیونی امثال این ات اشغال ها رو سوار نمیشدن

  4. امیرحسین (Lion26)

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (256 ديدگاه)

    عالیه ??? خیلی خوبه مخصوصا طراحی داخلش.
    اون دوستانی که دنبال یه بهانه بودن تا دوباره شروع کنن، خب شما که از پژو یا هرچی خوشتون نمیاد، پست مربوط به اون خودروساز باز نکنید ?
    بعدشم شما فکر کنید که جای اونا بودید، آیا آمریکا رو ول می کردید بیایید به ایران بچسبید؟
    بعدشم لطفاً از طرف بقیه نظر ندید که پدال دیگه درباره پژو مطلب نذار.
    برید ببینید مشکل اصلی کجاست. الکی برای این کشور اون کشور آرزوی بد و نابودی نکنید(کلی گفتم). به حال ایران دعا کنید.

    Just France. ❤??

  5. Javad

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (141 ديدگاه)

    عالی شده
    مخصوصا کابینش

  6. M

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (227 ديدگاه)

    فرانسه هستش و یه موتور 1600 ….

  7. هادی 8 سیلندر

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (458 ديدگاه)

    از اینکه این شرکت ها برن تنها کسانی صود میکنن سایپا و ایران خودرو هستند با خیال راحت و قیمت چند برابری اقدام به تولید لگن میکنن رفتن پژو هیچ ربطی به آمریکا و تحریم نداره
    همون برنامه ای که رو نیسان زدن و رو رنو زدن الان هم پژو
    رنو داشت سرمایه گذاری میکرد اما این سایپا آنقدر دوز کلک در آورد تا رفتن همون کاری که با نیسان کرد
    امروز هم پژو خودرو ساز خارجی بیاد یعنی قطع تولید پراید 206 و این خوب نیست براشون
    خیلی شیک شما مردم به بازی میگیرن ما عشق ژاپنی ها هم حرص میخوریم

  8. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    کاری به این مسائل پیش اومده ندارم .
    ولی پژو برای ۵۰۸ سنگ تموم گذاشته و اگر روزی وارد ایران میشد ، به شما قول میدم پرفروشترین وارداتی میشد در ایران .
    پژو برای من آخرین گزینست در دنیای خودروسازی ولی ۵۰۸ جدید عالی کار شده و نمیشه ستایشش نکرد .

  9. سام

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    پدال اگر امکان داره تنها از ماشین هایی مطلب بگذار که مافیای واردات خودرو و دلال های وابسته به آنها ازش خوششان می آید!

  10. MMA

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من قرار داد رو برای این به زدن که میدونستن ایران دوباره کاری رو که با زانتیا کرد با این محصولات هم بکنه سایپا رفت و از چین قطعات آورد psa هم قرار دادو بهم زد
    Psa شرکت بزرگیه و من کاملا قبولش دارم و مطمعنم که مشکل از شرکت های ایران بود

  11. آرسام

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (14 ديدگاه)

    هادی جان به نظر من تو نیم سیلندر هم نیستی از لحاظ سنجیده حرف زدن و اطلا عات چه برسه به هشت سیلندر

  12. آرسام

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (14 ديدگاه)

    خیلی خیلی ماشین قشنگی هست . بهترین استیشن واگن همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا