در ابتدای بحث یک موضوع کاملاً واضح را با شما در میان میگذاریم: اگر پول کافی برای هر چیزی خرج کنید سریع خواهد بود. به یاد داشته باشید، گفته ما به این معنی نیست که پرفورمنس فوقالعاده کادیلاک اسکالید در این ویدئو را نادیده بگیریم؛ و البته این را هم نمیگوییم که چشمتان را روی عملکرد قوی خودروهایی که برای این کار ساخته شدهاند را در نظر نگیریم.
در ویدئویی که خواهید دید شاید خیلی سورپرایز نشوید. اسکالید مورد بحث دست پرورده هنسی پرفورمنس بوده و در واقع هنسی اسکالید نامیده میشود. همانگونه که انتظار دارید، این شاسیبلند بزرگ در زیر کاپوت تغییرات بسیار زیادی داشته و قدرت آن تقریباً دو برابر خروجی نسخه استاندارد اسکالید ۲۰۱۸ میباشد. قدرت ۴۲۰ اسبی نمونه استوک این غول آمریکایی خیلی احساسبرانگیز نبوده اما قرار گرفتن در برابر شورولت کامارو ZL1 برجسته نیازمند خروجی بالاتری است.
این ویدئو همچنین دربردارنده درس خوبی درباره آئرودینامیک است زیرا حتی مقدار بسیار زیاد اسب بخار و گشتاور نیز نمیتواند در برابر باد قد علم کند. اسکالید در چند ثانیه ابتدایی از کامارو پیش میافتد اما زمانی که مسابقه ادامه مییابد وضعیت متفاوت میشود. هنوز هم مشاهده این ویدئو جذابیتهای زیادی خواهد داشت!
کارل شلبی
۹ اسفند ۱۳۹۶من که حس لاکچری کادیلاک رو به قدرت 800اسبیش ترجیح میدم.
کامارو هم که عشقه
Abbas
۹ اسفند ۱۳۹۶اسکالید لایک ?
کامارو دیس لایک ?
Reventon
۹ اسفند ۱۳۹۶تو سرعت بالا اسکالید به ایرودینامیک باخت
Sajjad
۹ اسفند ۱۳۹۶شتاب توی سرعت های بالا خیلی مفیده
مخصوصا موقع شتاب گیری و فرار از حادثه (معمولا سبقت)
چیزی که خودروهای امریکایی دارن دقیقا همینه
سوار یه کاپریس قدیمی شدم (همون ماشین پلیس امریکا)، توی سرعت بالا واقعا شتاب گیری خوبی داشت
از یه طرف سواری فوق نرمی داشت که لذت رو چندبرابر میکرد.
موتور دور پایین خوبیش همینه
F۲۲RAPTOR
۹ اسفند ۱۳۹۶این اسکالید چه کند وشتابی داشت
کار هنسی درسته
Elmiraj
۹ اسفند ۱۳۹۶دوستان هنسی از ترک هاوک یه غول ۱۰۰۰ اسب بخاری ساخته که صفر تا صد و تو 2.8 ثانیه میره !!!!!!!!!
.
.
خلاصه بگیم هر هایپر کاری رو به رقابت می طلبه .