تسلاکادیلاک

درگ هیولاها: اسکالید 800 اسبی در برابر کامارو ZL1

در ابتدای بحث یک موضوع کاملاً واضح را با شما در میان می‌گذاریم: اگر پول کافی برای هر چیزی خرج کنید سریع خواهد بود. به یاد داشته باشید، گفته ما به این معنی نیست که پرفورمنس فوق‌العاده کادیلاک اسکالید در این ویدئو را نادیده بگیریم؛ و البته این را هم نمی‌گوییم که چشمتان را روی عملکرد قوی خودروهایی که برای این کار ساخته شده‌اند را در نظر نگیریم.


در ویدئویی که خواهید دید شاید خیلی سورپرایز نشوید. اسکالید مورد بحث دست پرورده هنسی پرفورمنس بوده و در واقع هنسی اسکالید نامیده می‌شود. همان‌گونه که انتظار دارید، این شاسی‌بلند بزرگ در زیر کاپوت تغییرات بسیار زیادی داشته و قدرت آن تقریباً دو برابر خروجی نسخه استاندارد اسکالید ۲۰۱۸ می‌باشد. قدرت ۴۲۰ اسبی نمونه استوک این غول آمریکایی خیلی احساس‌برانگیز نبوده اما قرار گرفتن در برابر شورولت کامارو ZL1 برجسته نیازمند خروجی بالاتری است.

پکیج هنسی قدرت ۸۰۰ اسب بخاری را به ارمغان آورده و همان‌گونه که می‌بینید تفاوت به وجود آمده بسیار زیادی است. ما نمی‌دانیم اسکالید تیون شده به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است یا اینکه قدرت زیاد پیشرانه باعث شده چرخ‌های عقب گرد و خاک کنند. در هر حال شکی وجود ندارد که چسبندگی اسکالید باعث شتاب گیری فوق‌العاده در زمان لانچ می‌شود. اگر نگاهی نزدیک‌تر داشته باشید خواهید دید که کامارو لانچ سبک‌تری دارد.


این ویدئو همچنین دربردارنده درس خوبی درباره آئرودینامیک است زیرا حتی مقدار بسیار زیاد اسب بخار و گشتاور نیز نمی‌تواند در برابر باد قد علم کند. اسکالید در چند ثانیه ابتدایی از کامارو پیش می‌افتد اما زمانی که مسابقه ادامه می‌یابد وضعیت متفاوت می‌شود. هنوز هم مشاهده این ویدئو جذابیت‌های زیادی خواهد داشت!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. کارل شلبی

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    من که حس لاکچری کادیلاک رو به قدرت 800اسبیش ترجیح میدم.
    کامارو هم که عشقه

  2. Abbas

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    اسکالید لایک ?
    کامارو دیس لایک ?

  3. Reventon

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (282 ديدگاه)

    تو سرعت بالا اسکالید به ایرودینامیک باخت

  4. Sajjad

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1868 ديدگاه)

    شتاب توی سرعت های بالا خیلی مفیده
    مخصوصا موقع شتاب گیری و فرار از حادثه (معمولا سبقت)
    چیزی که خودروهای امریکایی دارن دقیقا همینه
    سوار یه کاپریس قدیمی شدم (همون ماشین پلیس امریکا)، توی سرعت بالا واقعا شتاب گیری خوبی داشت
    از یه طرف سواری فوق نرمی داشت که لذت رو چندبرابر میکرد.
    موتور دور پایین خوبیش همینه

  5. F۲۲RAPTOR

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    این اسکالید چه کند وشتابی داشت
    کار هنسی درسته

  6. Elmiraj

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    دوستان هنسی از ترک هاوک یه غول ۱۰۰۰ اسب بخاری ساخته که صفر تا صد و تو 2.8 ثانیه می‌ره !!!!!!!!!
    .
    .
    خلاصه بگیم هر هایپر کاری رو به رقابت می طلبه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا