سرانجام پس از مدتها انتظار و وعدهووعید کادیلاک رسماً سوپرسدان CT5-V بلکوینگ را معرفی کرده که قویترین کادیلاک تاریخ محسوب میشود. بررسی این سوپرسدان آمریکایی را با مهمترین بخش آن یعنی زیر کاپوت آغاز میکنیم. در اینجا نسخهٔ ارتقاءیافتهای از پیشرانهٔ آشنای ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ قرار دارد که از CTS-V گرفته شده است. این موتور به سر سیلندر آلومینیومی، سوپاپهای ورودی تیتانیومی، سیستم اگزوز اصلاحشده و ورودی هوای بهبودیافته مجهز شده که ۴۶ درصد جریان هوای بهتری را فراهم میکند.
به لطف این تغییرات، خروجی پیشرانهٔ دستساز CT5-V بلکوینگ به اعداد چشمگیر ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور رسیده که ۳۰ اسب بخار و ۴۰ نیوتن متر از CTS-V بیشتر است؛ بنابراین، سوپرسدان جدید کادیلاک درحالیکه قیمت بسیار مقرونبهصرفهتری دارد، از لحاظ قدرت رقبای اصلی خود یعنی بامو M5 کامپتیشن با ۶۲۵ اسب بخار قدرت و مرسدس E63 S AMG با ۶۱۲ اسب بخار قدرت را پشت سر گذاشته است. جنرال موتورز تخمین میزند که CT5-V بلکوینگ با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی بتواند ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و در ادامه نهایتاً به حداکثر سرعتی بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.
درحالیکه CTS-V قبلی صرفاً با یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک عرضه میشد، CT5-V بلکوینگ بهصورت استاندارد با یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه میشود تا لذت ناب رانندگی را به خریداران هدیه کند. ضریب دندههای کوتاه، سیستم خنککننده و یک کلاچ دیسک دوتایی که نوید احساس پدال عالیای را میدهد از ویژگیهای این گیربکس دستی هستند. همچنین این گیربکس از قابلیت تطبیق دور فعال و تکنولوژی «تعویض بدون برداشتن» هم برخوردار است که دومی امکان تعویض دنده بدون نیاز به برداشتن پا از روی پدال گاز را فراهم میکند.
علاوه بر این، خریداران میتوانند گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک را هم سفارش دهند که بهطور خاص برای مطابقت با پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ CT5-V تنظیم شده است. این گیربکس از یک حالت تعویض دندهٔ دستی ویژه برخوردار است که راننده را قادر میسازد از پدالهای تعویض دندهٔ منیزیومی برای انتخاب و نگه داشتن دنده تا زمانی که تصمیم به تعویض آن بگیرد استفاده کند. همچنین از طریق حالتهای رانندگی مختلف نیز میتوان رفتار این گیربکس را تنظیم کرد. بهعنوانمثال، حالت اسپرت گیربکس را تنظیم میکند تا ضمن حفظ دینامیک رانندگی تهاجمی خودرو، پرفورمنس را بهبود ببخشد. از سوی دیگر، حالت پرفورمنس پویا بهمنظور ارائهٔ الگوهای تعویض دندهٔ متمرکز بر پیست، بهطور خاص برای سری V بلکوینگ تنظیم شده است. زمانی که در حالتهای رانندگی اسپرت با پیست نیروی جی بالایی ثبت شود، این حالت بهطور خودکار فعال میشود.
کادیلاک اما به استفاده از سامانهٔ چهارچرخ محرک روی نیاورده و CT5-V بلکوینگ مثل سلف خود همچنان بهصورت محرک عقب تولید میشود زیرا این شرکت معتقد است که سامانۀ چهارچرخ محرک موجب بهبود پرفورمنس و سریعتر شدن خودروها در پیست نمیشود. بااینحال هرچند در این ماشین از سامانهٔ چهارچرخ محرک خبری نیست اما در عوض به دیفرانسیل عقب لغزش محدود الکترونیکی مجهز شده است. این دیفرانسیل برای هر حالت رانندگی بهینه شده و در هنگام پیچیدنهای سخت با ارسال گشتاور به چرخی که بیشترین کشش را دارد، چسبندگی را افزایش میدهد. این دیفرانسیل به یک خنککنندهٔ پرفورمنس بالا و مبدل حرارتی یکپارچه هم مجهز است.
با توجه به اینکه CT5-V بلکوینگ خودرویی کاملاً پرفورمنس محور است، در جلو به سیستم تعلیق مکفرسون با تنظیم اسپرت و در عقب به تعلیق پنج اتصالی با بوشهای سفتتر مجهز شده است. علاوه بر این، در این ماشین فنرهای سفتتر، میلههای تثبیتکنندهٔ توخالی و جدیدترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی هم وجود دارد که چهار برابر سریعتر از نمونهٔ قبلی خود به شرایط جاده واکنش نشان میدهد و به یک واحد اندازهگیری اینرسی هم مجهز است. CT5-V بلکوینگ بهصورت استاندارد روی رینگهای ۱۹ اینچی آلومینیومی استاندارد قرار گرفته که با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S پوشیده شدهاند که بهطور خاص برای این خودرو توسعه یافتهاند.
به گفتهٔ کادیلاک، این رینگها بهگونهای طراحی شدهاند که امکان نصب دیسکهای ترمز بزرگتر را فراهم میکنند و به همین دلیل CT5-V بلکوینگ از بزرگترین سیستم ترمز در تاریخ کادیلاک سود میبرد. سیستم ترمز استاندارد این خودرو از دیسکهای ۱۵.۷ اینچی با کالیپرهای شش پیستونه در جلو و دیسکهای ۱۴.۷ اینچی با کالیپرهای چهار پیستونه در عقب تشکیل شده است. خریداران همچنین میتوانند پکیج ترمز کربن سرامیکی را هم سفارش دهند که با دیسکهای سوراخدار، مدیریت بهتر حرارت و مقاومت بیشتر در برابر ساییدگی را به همراه دارد. این دیسکها همچنین به میزان قابلتوجهی از نمونههای استاندارد سبکتر هستند و موجب کاهش ۲۴ کیلوگرمی وزن غیر فنر سوار خودرو میشوند.
CT5-V بلکوینگ در بیرون ظاهر آشنایی دارد که شبیه به CT5-V معمولی به نظر میرسد اما چند تغییر هدفمند در آن صورت گرفته که در پیست و تونلهای باد و آزمایش شده است. مهمترین تغییر ظاهری این خودرو را میتوان در قسمت جلوی آن با ورودیهای هوای بزرگتر و تریم مشکیرنگ منحصربهفرد مشاهده کرد. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای بیرونی این سدان قدرتمند نیز میتوان به اسپلیتر جلو، اسپویلر عقب، خروجی هوا در گلگیرهای جلو و دیفیوزر منحصربهفرد عقب اشاره کرد. علاوه بر این، امکان سفارش یک پکیج فیبر کربنی هم برای خودرو وجود دارد که به گفتهٔ کادیلاک موجب کاهش ۷۵ درصدی نیروی بالا برنده میشود.
طراحان کادیلاک در داخل CT5-V بلکوینگ با استفادهٔ گسترده از فیبر کربن فضای اسپرتی را ایجاد کردهاند. این خودرو با سه تریم داخلی مختلف عرضه میشود که درتریم پایه به صندلیهای اسپرت چرمی با گرمکن، تهویه، ماساژور و تنظیم برقی ۱۸ جهته به همراه غربیلک فرمان پرفورمنس بالا با تریم فیبر کربنی، پلاک حاوی شماره سریال و دکمهٔ V-Mode مجهز است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای استاندارد این سدان اسپرت نیز میتوان به نمایشگر ۱۰ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اپل کارپلی بیسیم، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی، نمایشگر سربالا، سیستم دید اطراف، تریم فیبر کربنی، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند و سیستم صوتی AKG با ۱۵ بلندگو اشاره کرد.
در تریمهای بالاتر نیز صندلیهای پرفورمنس فیبر کربنی با پشتسریهای باریک برای قرار دادن کلاه ایمنی و رو سقفی جیر ارائه میشود. خریداران همچنین میتوانند یک سیستم ضبط اطلاعات پرفورمنس را هم سفارش دهند که مثل یک داشکم عمل کرده و با وضوح ۱۰۸۰ اقدام به ضبط ویدئو میکند. درمجموع، کادیلاک CT5-V بلکوینگ با افزودن پرفورمنس و تکنولوژی بیشتر، نسبت به سلف خود پیشرفت کرده اما درعینحال به ریشههای خود هم وفادار مانده و یکبار دیگر با گیربکس دستی عرضه میشود. قیمت این سوپرسدان قدرتمند آمریکایی از ۸۵ هزار دلار آغاز میشود.
[دانلود ویدئو]
Dna
۱۵ بهمن ۱۳۹۹صبح بخیر
ما پدال سحر خیز رو دوستت داریم
مسعود
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ترجیح میدم با قیمت 85 هزار دلار ی یه پورشه بخرم یا با هزینه ای کمتر کوروت c8
S
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خیلی خوبه
ولی میشه بپرسم متنتون چه ارتباطی با پدال سحر خیز داشت که ریپلایش کردید؟
MR.JD
۱۵ بهمن ۱۳۹۹با این مدل تصور ذهنیمان از کادیلاک عوض شد
جالب اینجاست که بی ام و یا خود مرسدس بنز از اول هدفشان این بود بیشترین سرعت بیشترین شتاب بیشترین داون فورس بیشترین چسبندگی و … ( کافیست نگاهی به تاریخچه بی ام و یا مرسدس بنز بیاندازید )
اما کادیلاک فلسفه اش این نبود به فیلت وود / الدورادو یا دویل نگاهی بیاندازید
یعنی این تصمیم کادیلاک بیشتر شبیه اینه که رونالدو تصمیم بگیره به جای فوتبال والیبال بازی کنه و انتظار هم داشته باشه که مثل گذشته اینبار هم موفق بشه
اینرا کاملا بدون تعصب میگوییم :
در پرفورمنس حرف اول و آخر را …
شما کامل کنید !
Shayan
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خب خب
یه سدان واقعی رونمایی شد
چند تا نکته در موردش بگم
این ماشین مجهز به سریعترین سیستم تعلیق جهانه! نسل چهارم مگنراید
طبق گفته کادیلاک گیربکس 10 سرعته اش از دو کلاچه های رقبا سریعتره
توی تستی که 4 روز پیش توی پیست دیتونا انجام شد راننده براحتی با این ماشین شتاب 3.5 زد
پس منتظر تست مجلات هستیم تا شتاب واقعی این ماشین رو متوجه بشید
رینگ های منیزیومی که از موتور اسپرت گرفته شده و میشه سفارش داد
و کسایی که میگن این ماشین مهندسی آلمانی هارو نداره و حرفای همیشگی و….
توی پیست وقتی پوز همشونو زد میبینمتون;-)
یانکی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹تو پیست تمام رقیبهاش رو له میکنه ولی من توقع داشتم راه روش داج رو در پیش بگیره.نسل قبل cts v رو انتخاب میکنم.
TRX
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این ماشین شخصیت جالبی داره ، در عین وقار و شخصیت کلاسیکش، خیلی اسپرتِ
آفرین به طرحان کادیلاک
تو دنیای طراح های مسخره امروزه،که هر طرحی رو میزنند به زور میگه این بهترینه شما نمیفهمید، طراحی این ماشین بی نظیره
ارشیا
۱۵ بهمن ۱۳۹۹سلام
صبح بخیر
به این میگن یه ماشین برای لذت رانندگی و البته دود کردن تایر ها.
البته من زیاد تو پیست امیدوار نیستم کاری بتونه بکنه اونجا اروپایی ها جاش میذارن.
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹میگم اون که پروفایلش یه ماشین نارنجی که داره آتیش میگیره انگار ازش خبری نیست.فکر به خاطر ماشین برقی نمیاد.
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹آقا حسین من اینجام!
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹درضمن،این یه تاندربولت قرمز رنگه که از پشت یه برن اوت آتشین داره نه اینکه آتیش میگیره!!
شاید بخاطر برقی ها دیگه کمتر آفتابی بشم اما این کادیلاک بینظیره،اما برای کسی مثل من اصلا راضی کننده نیست، بقول آقای jd به جای اینکه کادیلاک لوکس بودن رو هدف خودش قرار بده رفته سراغ پیشرانه و قدرت،درحالیکه اصلا به مذاق یه عشق کادیلاکی مثل من که فقط با عظمت و لوکس بودن ماشین هاش بزرگ شده خیلی آزاردهنده ست، ب ام و و بنز بجای قدرت چسبیدن به لوکس بودن،این حق کادیلاکه نه اون دوتا،یه زمانی وقتی اسمی از فلیتوود میمومد دیگه بنز و بامو فراموش میشد! این ماشین در یک کلام برای هیجان که خودم خیلی دوست دارم عالیه اما اصلا لیاقت آرم کادیلاک رو نداره،با اسم کادیلاک فقط بزرگی و لوکس بودن به ذهنت خطور میکنه،نه موتور توربو!
کی وضعیت درست بشه،خدایا خودت کمک کن….
?Ali Hossein?
۱۵ بهمن ۱۳۹۹سحر خیز ها دمشون گرم???
من خودم به شخصه از کادیلاک خوشم نمی اد (نظر شخصی)
ولی واقعا دمش گرم خیلی خیلی دلبره??
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹کسی که از کادیلاک بدش میاد اما از پژو ۲۰۶ خوشش میاد پس یعنی کلا……
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اولا سلام و صبح بخیر خدمت همه و سایت پدال…
دوما که واقعا ماشین خوبیه…
ترکیبی از لوکسی و اسپرتیه حرف نداره…
پدالِ سحر خیز صبحت بخیر لطفا کامنتم رو حذف نکن و بذار منتشر بشه…ممنون…????
Hadi
۱۵ بهمن ۱۳۹۹سلام به همگی صبحتون بخیر ✋
یا خدا ببینید کادیلاک چی ساخته ??
این واقعا محشره از همه نظر مخصوصاً اینکه گیربکس دستی هم داره و این خیلی خفن و ویژه اش کرده ?
این موتور سوپر شارژ v8 که 670 اسب قدرت داره احتمالا روی کوروت Z06 هم سوار میشه….
و این خیلی بی نظیر میشه ?…
Hadi
۱۵ بهمن ۱۳۹۹M5 CS:لایک
CT5-V Black wing: دیسلایک
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این ماشین رقیب M5 معمولی به حساب میاد مقایست درست نیست.
مهدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خیلی زیباست
پرجذبه – جنتلمن – با ابهت –
Hadi
۱۵ بهمن ۱۳۹۹رامین جان
چون این ماشین حدود 670 اسب قدرت داره من بجا m5 معمولی مدل cs رو در نظر گرفتم تا از نظر قدرت به هم نزدیک تر باشن
ف شما درسته M5 معمولی هم میتونه رقیب این ماشین باشه…
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹داداش رو کی ریپلای زدی ??????
درسته قدرتا یکین ولی تفاوتا خیییییییییییییلی زیاده
Hadi
۱۵ بهمن ۱۳۹۹داش کامنتت ریپلای نداشت…
مجبور شدم رو پایینی یعنی آقا مهدی ریپلای کنم ???…
Farzad
۱۵ بهمن ۱۳۹۹در بحث پرفورمنس و تکنولوژی واقعا ترکونده .
اما کادیلاک تو این چند ساله رفته به سمت مارکت شدن و دیگه طراحی هاش اون گنگ بودن سابق رو ندارن . (منظورم تغییر در چراغ ها و پنجرس)
ツSAMURAIツ
۱۵ بهمن ۱۳۹۹قدرت عالی
طراحی عالی
قیمتش خوبه
ولی به پای M5 نمیرسه
STAN
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اصالت کادیلاک و تکنولوژی و قدرت ترکیب شدن و نتیجش شده این شاهکار
SF90 STRADALE
۱۵ بهمن ۱۳۹۹شاید پرفورمنس رقبایِ آلمانی رو نداشته باشه
ولی بی نهایت زیبا و دوست داشتنی هست
کادیلاک هنوز طراحی های چشم نوازی داره ??
این موضوع خودش خیلی امیدوار کننده هست
SF90 STRADALE
۱۵ بهمن ۱۳۹۹تست داینویِ 765LT هم انجام شد با اعدادی شگفت انگیز
۸۶۵ اسب بخار روی چرخ ها !!!! !!!!
البته این تست ها بعضی وقتا خطا هم دارن و همه نتایج یکسان نیست
ولی اگه ۱٪ واقعیت داشته باشه ، این ماشین ویرانگر همه رو توی درگ نابود میکنه
MR.JD
۱۵ بهمن ۱۳۹۹یک سوال
در آخر بهترین شتاب 0-100 ثبت شده ۷۶۵LT چند شد ؟
Sina
۱۵ بهمن ۱۳۹۹هنوز که اعدادی در این زمینه ندیدم ولی ۴۰۰ مترش زیر ۱۰ ثانیه بوده
خودشون که ۲.۷ ثانیه اعلام کردن اما حدس میزنم عدد واقعی بین ۲.۳ تا ۲.۵ باشه
این 765LT خیلی خیلی سریعه
سرسخت ترین رقیب GT بلک سریز
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۱۵ بهمن ۱۳۹۹توی خیابون ۰-۶۰ مایل ۲.۶ رو ثبت کرد.(۱/۴ ۹.۸)
توی پیست درگ ۰-۶۰ مایل ۲.۱ رو ثبت کرد.(۱/۴ ۹.۳)
JDM
۱۵ بهمن ۱۳۹۹تموم شد و رفت، دقیقا همینه
خیلی حرفه این روزا سدان پرفورمنستو با گیربکس دستی ارائه بدی مگر اینکه کادیلاک باشی
این ماشین اوج لذت و ادرنالینه
زیزیگولو
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این ماشین تو کلاس بدنه سدان ظاهری کاملاً اسپرت به خصوص تو طراحی چهره و سپرای عقبو جلو هستش و در مجموع ماشینی با طراحی عضلانی هستش ولی به نظر من یکی از چیزاش که باعث شده از اون اصالت آمریکایی بودنش کَمی دور بشه، موتور استفاده شده تو این ماشین هستش که فقط ۳۰۰۰ سی سی حجم داره
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اولین کادیلاکی که خیلی ازش خوشم اومد
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹به عنوان یه فن آمریکایی چند تا انتقاد خیلی جدی به این دو تا ماشین داریم :
1- نام گذاری از بی ام و برداشتن CT4 و CT4-V و CT4-V blackwing که دقیقا یادآور نسخه معمولی – M – MCompetition هستش این بد نیست اما تو بی ام و سطح اختلاف عملکرد خیلی متفاوته اما تو کادیلاک خیلی به هم نزدیکن.
2- پرفومنس ماشینا مخصوصا نسخه blackwing اصلا خوب نیست. 700 اسب بخار قدرت داری شتاب چهار ثانیه !!!!! این چه بهره وری از موتوره ؟
3- کلاس بندی ماشینا معلوم نیست تو بعضی سایتا CT5-V blackwing با CLA amg مقایسه کردن در حالی که این ماشین باید با M5 competition و E63 amg رقابت کنه.
4- بنظرم باید بین این سه نسخه یه دونش کوپه می بود.
البته منکر نکات مثبتش نیستم طراحی عالی مخصوصا عقب ماشینا – تکنولوژی بالا – لوکس بودن و صد البته کادیلاک بودن
Amir Machine
۱۵ بهمن ۱۳۹۹کادیلاک خیلی وقته به بیراهه رفته، کاملاً سردرگم کار میکنه، انگار خودشونم نمیدونن میخوان چکار کنن
همین CT5 روی پلتفرم CTS ساخته شده و حتی کمی هم بزرگتر از اونه ولی کادیلاک میگه رقیب سری 3 و C کلاسه، CT4 هم همینطور
اشتباه دیگه هم تبدیل سری V به دو بخش معمولی و بلکوینگه که در V معمولی با اختلاف قدرت و پرفورمنس بسیار اندک با نسخههای غیر V، کاملاً اعتبار سری V رو نابود کردن
واقعاً استراتژی کادیلاک مسخره شده
پلتفرم امگا و موتور بلکوینگ مدرن و درجه یک رو با کلی هزینه توسعه داده حالا انداخته اون گوشه و اومده CT5-V رو با همون پلتفرم و موتور سوپرشارژ قدیمی و دیفرانسیل عقب ساخته که با این همه قدرت اصلاً پرفورمنس خوبی نداره
من بعنوان کسی که عاشق کادیلاک هستم، کاملاً ازش ناامید شدم چون در حال حاضر بجز اسکالید محصول بدردبخور دیگهای نداره، جنرالموتورز و مری بارا با سیاستهای جدیدشون کادیلاک رو نابود کردن
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹واقعا می گم یکی از مورد انتظار ترین ماشینام بود. بدجوری خورد تو ذوقم
Ramin
۱۵ بهمن ۱۳۹۹به به
شکوه آمریکایی یعنی این…
به به
?????
قیمتشم خوبه… شتابشم خوبه… کلا همه خوبه…
رقیب s plaid یا m5cs نیست… چون تو یه کلاس نیستن…
اما تو کلاس خودش بی نظیره….
مهدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اااااووووووووووفففففففففففف
خخییللیی عالیه عاشقش شدم خیلی واقعا مشتیه
سدان 670 اسبی !!!!!!!
بهترین کادیلاکی که تا الان دیدم این بوده
هر چقدر بگم بازم کمه
اخه برای چی این باید 85 هزار دلار باشه
اخه چرا انقدر ارزون من بودم قیمت 130 هزار دلاری میزاشتم
و بزرگترین رقیبش تو هم سطح این دقیقا ام 5 هست
ولی اگه یخوام انتخاب کنم بین این دو ام 5 رو انتخاب میکنم
مهدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹منظورم ام 5 CS هست که جدیدا رونمایی شد
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این ماشین و هیچ سدان دیگه ای رقیب CS حساب نمیشه. تو بهترین حالت رقیب M5 معمولیه
Sina
۱۵ بهمن ۱۳۹۹موتور عالی
قیافه عالی
طراحی داخلی عالی
قدرت بالا
قیمت نسبتا پایین
ولی در کمال تعجب از این نیرو و توان به خوبی استفاده نکرده و کمی ناامید شدم ازش
مازیار
۱۵ بهمن ۱۳۹۹برای مصرف کننده عادی شتاب ۳/۷ ثانیه و اون قدرت و گشتاور کاملا کافی هست و اون چه که باقی میمونه و از قضا خیلی هم مهمه تیپ ظاهری هست که در این مورد این کادیلاک رو به هر بنز و بی ام و ترجیح میدم
OMID
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ظاهرش خیلی خوبه
کابینش هم عالیه
فکر میکردم بلک وینگ قراره یه موتور جدید داشته باشه ( ۵.۵ لیتری میل لنگ تخت ) ولی خب همون انجین قبلی رو استفاده کردن
بازده زیاد خوبی نگرفتن از قدرتشون ( البته هنوز معلوم نیست شاید اعداد متفاوت از واقعیت اعلام کردن )
در آخر رد لاینش انگار روی ۴۵۰۰ هست که کم به نظر میاد
علی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹پس انجین بلک وینگ V8 4.2 L 550HP چیشد؟
Kf
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این همه قدرت رو میتونستی شتاب ۳ ثانیه ای بگیری لعنتی.
خیلی منتظر بودم ببینم از M5 competition سریع تر میشه یا نه اما هنوز باید منتظر بود تا ببینیم داخل تست ها چ کار میکنه
من ک انتظار بیشتری داشتم از پرفومنسش
Amin
۶ آبان ۱۴۰۱سلام رفقا
نظرمن اینه:همین خوبه
حرفی توش نیست