حدود یک سال پیش کوئنیگزگ برنامهٔ خود برای ساخت نسخهٔ ۳۰۰ مایل بر ساعتی از هایپرکار جسکو را اعلام کرد و حال هرچند امسال برگزاری نمایشگاه ژنو لغو شد اما این مانع از معرفی این هایپرکار رکوردشکن نشده است. این هیولای جدید، جسکو ابسُلوت (Absolut) نام دارد و کوئنیگزگ قصد دارد با آن فصل دیگری از تاریخ خودرو را بنویسد.
حداکثر سرعت این ماشین هنوز اعلام نشده اما کوئنیگزگ با رونمایی از آن در غرفهٔ خود در نمایشگاه لغو شدهٔ ژنو در کنار هایپرکار جدید جمیرا، با قاطعیت اعلام کرده است که جسکو ابسلوت سریعترین کوئنیگزگ تا به امروز است و تا آخر زمان پادشاه سرعت باقی خواهد ماند و این شرکت هرگز کوشش نخواهد کرد تا خودروی تولیدی جادهای سریعتری تولید کند.
کوئنیگزگ در مورد این خودرو میگوید:
با محاسبات ریاضی و شبیهسازیهای پیشرفتهٔ ما، جسکو ابسلوت بهطور باورنکردنی سریع خواهد بود و با سرعت فوقالعادهٔ خود از تمامی خودروهای تولیدی قبل از این پیشی خواهد گرفت
این ادعای کوئنیگزگ یعنی جسکو ابسلوت رکورد ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۳۰۰ را خواهد شکست. هرچند شاید اینها ادعاهای جسورانهای هستند اما جسکو ابسلوت خودروی بسیار چشمگیری است. برای اینکه این ماشین بتواند به سرعتی کیهانی دست پیدا کند، کوئنیگزگ با تغییرات آئرودینامیکی، ضریب درگ آنرا به ۰.۲۷۸ رسانده است. با این تغییرات، حالا جسکو ابسلوت در سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت ۸۰۰ کیلوگرم داونفورس و در سرعت ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت ۱۰۰۰ کیلوگرم داونفورس تولید میکند درحالیکه حداکثر داونفورس آن به ۱۴۰۰ کیلوگرم میرسد.
برای رسیدن به این مهم، بیش از ۳ هزار ساعت زمان در آنالیز آئرودینامیکی خودرو و بیش از ۵ هزار ساعت زمان صرف طراحی و مهندسی آن شده است. به لطف انجام این اقدامات، جسکو ابسلوت میتواند به سرعتهای بالاتر و خارقالعادهتر از هر کوئنیگزگ دیگر یا هر خودروی تولیدی دیگری دست پیدا کند. بهبودهای آئرودینامیکی این هایپرکار سوئدی شامل حذف دریچههای روی کاپوت و بالههای جلو میشود. علاوه بر این، بال عقب بزرگ خودرو نیز حذف و دو بالهٔ عمودی جایگزین آن شده که از جنگندهٔ F35 الهام گرفتهاند. این بالهها به کاهش ضریب درگ و همینطور پایداری خودرو در سرعتهای بالا کمک میکنند.
در سینهٔ جسکو ابسلوت اما همان پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 توئین توربو قرار دارد که با بنزین معمولی ۱۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند اما در صورت استفاده از سوخت E85 این اعداد به ۱۶۰۰ اسب بخار و ۱۵۰۰ نیوتن متر افزایش پیدا میکنند. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشود که میتواند از هر دندهای به دندهٔ دیگر برود؛ بهعبارتدیگر، این گیربکس میتواند از هر تعداد دندهای صرفنظر کند و مثلاً از دندهٔ سه به دندهٔ هفت برود بدون آنکه دندههای چهار، پنج و شش را درگیر کند.
به لطف ساختار سبکوزن با شاسی مونوکوک فیبر کربنی، جسکو ابسلوت تنها ۱۳۲۰ کیلوگرم وزن دارد و پانل سقف آن نیز قابل برداشتن بوده و میتوان آنرا در صندوق بار جلویی قرار داد. هرچند این یک هایپرکار رکوردشکن است اما به گفتهٔ کوئنیگزگ، جسکو ابسلوت میتواند در رانندگیهای روزانه هم مورداستفاده قرار گیرد زیرا سیستم تعلیق آن میتواند نرمتر شود تا رانندگیهای عادی با آن راحتتر باشد. هرچند کوئنیگزگ زمان مشخصی را برای رکورد زنی سرعت با جسکو ابسلوت اعلام نکرده اما گفته است زمانی که فرصت ایجاد شود بهراحتی تاج پادشاهی سرعت را خواهد گرفت.
امیر
۱۵ اسفند ۱۳۹۸جمیرا و ابسلوت واقعا معرکه هستند پر از تکنولوژی
s.h
۱۵ اسفند ۱۳۹۸پدال جان عقبی
یه توضیحی هم داشت به یه خبر نگار یوتوبی میداد و گفت هیچ چیزی از این ماشین کم نشده که داشت به بوگاتی طعنه میزد و گفت فقط طراحی رو روش کار کردیم
Carbonado Aventador
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بشینی پشت جسکو ابسولوت تخته گاز کنی..
یه ابسلوت هم دستت باشه صفااا
عشقو حال زیادش خوبه?
Farzad
۱۵ اسفند ۱۳۹۸از اسمش پیداست چه کارهایی قراره بکنه …?
بی صبرانه منتظر رکورد گیری هیولاهای کوئنگزیگ ♥️ هستیم . . .
Joker
۱۵ اسفند ۱۳۹۸خوبیه بوگاتی اینه اول رکورد میزنه بعد ماشینش رو معرفی میکنه،اما این از بس بُلُف زده یه تار مو رو سرش نمونده? پشتشم رفته از رو یه آشغال ساز که مثه خودش قمپز در میکنه رکورد سرعتو میزنه کپی کرده? در حضور تمام پدالی ها میگم اگه این تونست رکورد بوگاتی رو بزنه من از پدال برا همیشه لفت میدم،کونیگ زگ هم مثه واکین فینیکس میمونه که از دولتی سر مرحوم هیث لجر کبیر نقش جوکرش معروف شد و حالا طرفداراش ادعا میکنن بهترین جوکر تاریخ تا به امروزه!!!?طرفدارای کونیگ زگ هم اگر نمیدانند بدانند که اگر بوگاتی نبود کونیگ زگی هم وجود نداشت که اینا بخوان تو خواب باهاش رانندگی کنن و جوری ترمز کنن که پتو از زیر پاشون جر بخوره…
Hemn
۱۵ اسفند ۱۳۹۸جوکر جان جسارت نباشه من خودم عاشق بوگاتیم
همیشم دوست داشتم رکورددست بوگاتی باشه
اما این حرف زدنات منو یا بچه های ۷-۸ ساله میندازه بنظرم کمی واقع بین باشیو پخته حرف بزنی بهتره.
انگار راننده فرمول یکی یا یه ملیونر که همشونو داری که اینجوری نظر میدی.
یه کم به خودت بیا .
آریا ماشین
۱۵ اسفند ۱۳۹۸عجب مهندسی!!! آگرا ، جمیرا ، رگرا ، جسکو
کونیگ زگ یعنی خدای مهندسی
بی صبرانه هم منتظر رکورد شکنی جسکو هستم تا لفت دادن شما رو ببینم آقای joker?
مانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۸با جوکر میره با جوکر۲ برمیگرده!!!
Farzad
۱۵ اسفند ۱۳۹۸Joker جان
چون زیر کامنت من ریپلای کردی میخوام جوابتو بدم .
ببین به نظرم تو شخصیتی که مرحوم هیث لجر فقید در سال ۲۰۰۸ در فیلم شوالیه تاریکی به تصویر کشید رو به درستی درک نکردی به نظرم برو بشین یه بار دیگه فیلمشو ببین ( زبان اصلی با زیر نویس ) ، چون تو الان مثلا اونو الگوی خودت قرار دادی ؟ متاسفم ولی باید بگم زرشششک
اون پشت هر لبخندش پر از معنی و مفهوم بود ولی تو میایی اینجا یه حرف مسخره میزنی و میخندی فک میکنی داری اداشو درمیاری . راجب شخصیتش بیشتر تحقیق کن همراه با تفکر …
موفق باشی .
s.h
۱۵ اسفند ۱۳۹۸دوست عزیز چند وقت پیش یه امیر فراری نامی بود شده بود یه چهره منفور اینجا که طرفدارای فراری میگفتند بزرا امیر بوگاتی اسمتو
الانم ایشون همون امیره منتها بسته بندیش عوض شده شده جوکر این خود اون شخصه
یه موقعی بود قبلا کسی میخواست نظر بده میگفت به این دلیل و اون دلیل من اینطوری بیشتر دوست دارم و ….
الان شده مثل طرفداری های فوتبالی هی کری خوندنای بچه گانه و تحقیر های بچه گانه برای تیم حریف از وقتی کاربرای قدیمی رفتند برکتم از پدال رفته
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸@Joker
تو کف این قسمت از کامنتت هستم(( اگر بوگاتی نبود کونیگزگ هم نبود))
پروفسور
کونیگزگ قبل از به وجود اومدن ویرون هم وجود داشت و رکورد سرعت مکلارن F1 رو هم شکست داده بود(متوسط سرعت سرعت ۳۸۹ کیلومتر)
دوست دارم ببینم اگه کونیگزگ واقعا رکورد رو زد پای حرفت وایمیسی؟؟ ببینم چند مرده حلاجی؟؟
OMID
۱۵ اسفند ۱۳۹۸این تا الان صد تا اکانت عوض کرده حاجی
کلا بیکاره فقط پلاسه اینجا
Sunmartin
آرمان
فراری (دقیق یادم نیست ولی همچین اسمی داشت)
……..
امیر
۲۷ اسفند ۱۳۹۸پسر جان یک جوری میگی ماشین آشغال نگار هزار بار سوار شدی شما ها به زور سوار پراید میشین بعد میای یک ماشین چند میلیون دلاری رو نقد میکنی . رکورد دار صفر تا ۴۰۰کیلومتر الان دست اگرا هست نه بوگاتی ، فهمیدی.
mahdi
۵ فروردین ۱۳۹۹گل من بوگاتی اصلا وجود خارجی نداره بوگاتی مرده شرکتی که قطعاتش المانی باشه ماشین نیس زبالس
Ali
۲۵ تیر ۱۳۹۹داداش بوگاتی با 16 سیلندر+توربو هاش+اون مصرف بنزین زیادش فقط 1500تا اسب تولید میکنه
این در صورتیه که کونیگزگ توی مدل جمرا فقط از سه تا سیلندر 700اسب تولید میکنه
حالا بدون که مهندسی بوگاتی چقدر داغونه
??
Mf1
۱۵ اسفند ۱۳۹۸کلا سال ۲۰۲۰ سال کونیگ زگه بازم شاهکار دیگه از کونیگ زگ حتی اسمش جالبه جسکو ابسلوت ولی صدرصد میتونه رکورد سرعت که توسط بوگاتی زده شده بشکونه
ارشیا
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یعنی چنتا میره؟؟????
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸وقتی رکورد Agera rs به صورت رسمی شکسته شد این ماشین میره واسه باز پس گیری رکورد
حداکثر سرعت رو هم اعلام نمیکنن تا هیجان موقع رکورد زدن بیشتر بشه
ولی من میگم حداقل ۵۱۰ تا میره
Hemn
۱۵ اسفند ۱۳۹۸با اینکه عاشق بوگاتی ومحصولاتش هستم
اما این یکی شاهکار مهندسیه و هیچ ایرادی بهش وارد نیست و همه مرزهای مکانیک و مهندسی خودرو را تغییر داده.
Elmiraj
۱۵ اسفند ۱۳۹۸رقبای بسیار مخوفی اون ور آبها هستن نه در آلمان…..
Hamidreza
۱۵ اسفند ۱۳۹۸@joker
حداقل ایشون یه اطلاعاتی درباره تسلا دارند و منتشر میگن
شرکتی که واسه همه ثابت شدس مگه دیوانس که دروغ بگه و بعدش مورد تمسخر قرار بگیره!
مک لارن که کلاهبرداره ؛ کونیگ زگ هم که دروغ گوست ؛ بنتلی هم که دزده و… !!!
فازت چیه خدایی ؟! دوستان از این به بعد کسی به نظراتشون جواب نده لطفا!
Hadi
۱۵ اسفند ۱۳۹۸رقبای مخوف از آلمان تو راه هستن…
آرش
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سلام بر همگی شاید بگید من دارم چرت میگم اما اول این که این خودرو بی نظیر در سرعت هست و میشه و اینکه بعد از تولید بوگاتی سوپر اسپرت و
ثبت نهایی رکوردش وارد عمل میشه اما …..دو سال بعدش تسلا پورشه و
هنسی و شلبی هم وارد نهایت سرعت میشن و مطمئن باشید رکورد میزنن
اما کوینگزگ بازم با همین ماشین جوابشونو میده و همینجوری پیش میره
البته دو سه تا برند آمریکایی و اروپایی هم هستند که خیلی بهشون نزدیک
میشن و فراری و لامبو و مک لارن هم میرن سراغ ماشین های هیبرید
و تو همین جایگاهی که الان دارن میمونن اما موند بوگاتی….
طی این سال ها بوگاتی برای جذب درآمد های سالیانه و هزینه تولیدات
که واقعا بالاس مدل های مختلف شیرون رو اراعه میده و آخرین مدلاش هم
پر قدرت ترین هاش اما همچنان جایگاهش به عنوان غول فناوری و لوکس
راحت بودن در کنار سرعت بالا با پیشرانه سنتی و کیفیت عمر بشدت بالا
رو حفظ میکنه که با همه متمایزه اما از دنیای سرعت فاصله میگیره
و کلا یه چیز خاص می مونه
اما آخر کار نیست تو رقابت نهایت سرعت که تا سال۲۰۲۵ ادامه پیدا میکنه
کار به جاهای باریک می کشه و تو همین حین بین سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ بوگاتی سرمایه گذاری
و امتیاز فولکس واگن رو با یک مدیر عامل جدید که ادعا میکنه از نوادگان
آتوره بوگاتی هست میخره به همراه موتور ۱۶ سیلندر معروف
و با استفاده از تکنولوژی که تو اون سالها و قبلش بدست اومده
با نوآوری خودش و تیم قدیمی بوگاتی دست به کار میشن
این رو هم بگم که موتور بوگاتی ۱۶ سیلندر شیرون حتی از نصف پتانسیلش
هم استفاده نمیکنه!!! و به دلایل مختلف و اجرای استاندارد ها و عمر قطعات
و تکنولوژی موجود و پایبند بودن و محدود شدن از طرف فولکس واگن
اما با ورود مدیریت جدیدی که بهتون گفتم بوگاتی کاملا مستقل
و متحول میشه و احتمالا اولین دستاوردش موتور وحشتناک قدرتمند
که از موتور ۱۶ فولکس واگن الهام گرفته شده اما به طور کامل تغییر
پیدا کرده و زبان طراحی مهندسی و تکنولوژیش کاملا متفاوته و
تو سال ۲۰۲۶ تولیدات و شروع کار رسمی بوگاتی اصیل آغاز میشه
و از اون موقع هست که جهش رخ میده و دوباره داستان پدید
اومدن یه ویرون و متحول کردن دنیای خودرو اما اینبار با اختلاف
فاحش تکامل گرایی اصیل و پادشاهی مطلق رو به پیشرفت
و به احتمال زیاد انقدر قدرت فناوری این کمپانی بالا میره که
در آینده ممکنه جای شرکت مادر هم بگیره
این یه پیش بینی که یکی از پیش گو های آمریکایی که
قبل از ۲۰۰۳ میلادی تو شرکت جنرال موتور کار میکرد که اون زمان
بزرگ ترین تولید کننده موتور و الانم جز بنام ترین هاست
این پیشگو از همون سال ها که باز نشسته شد شروع به پیشگویی
میکرده و چندین کتاب در مورد دنیای آلات پیچیده نوشته
و تمام پیشگویی هاش در مورد خودرو سازی های ژاپنی
آمریکایی و اروپایی واقعا درست در اومده که یکیشون
تو سال ۲۰۰۵ نوشته بود صنعت خودرو رو به الکتریک حرکت میکنه
و حین پیشرفت در زمینه موتور سازی ژاپن(تویوتا) و آلمان(فولکس واگن یا شرکت مادر) مردمی ترین
خودروساز ها در این زمینه هستند
من واقعا هر جور حساب میکنم تمام نوشته هاش منطقین
آرش
۱۹ فروردین ۱۳۹۹اینم یادم رفت بگم تو شیرون سوپر اسپرت بیست درصد انرژی موتور
رو آزاد کردن تقریبا بین پنجاه تا شصت درصد قدرت موتور w 16
رو آزاد کردن ولی صداشو در نیاوردن وگرنه شما ۳۰۰ تا ۴۰۰ شیرون استاندارد رو ببین سوپر اسپرت هم ببین اصلا آدم می مونه چجوری
این همه تغییر!!!! تازه بعد ۴۰۰ هم شتابش رو از دست نمیده
تا حالا واستون سوال نشده چرا بوگاتی صدای موتورش انقدر کمه
یا چرا رد لاینش ۶۶۰۰ که مال پژو ماست !!!!!
اصلا قرار نبوده این ماشین برا سرعت ساخته بشه اما بخاطر
سریع بودن پیشرانه ازش بهره بردن
باورتون نمیشه موتور بوگاتی ویرون تو تست اولیه ۳۰۰۰ اسب بخار
تولید کرده که صداشو در نیاوردن و گفتن هدر رفت گرمایی بوده
یعنی با ساختن این موتور چیزی رو ساختن که دیگه نمی شد کنترلش
کرد و واقعا اینکه میبینید در اصل ۳۰ در صد توانایی این موتوره
چرا از یه سرعت به بعد بوگاتی از کوینگزگ عقب میوفته
اونم با ۱۶ سیلندر!!!
واقعا هم اگر بخوان قدرت بیشتری ازش آزاد کنن
کنترلش نه تنها خیلی سخت و هزینه بره
دیگه اون آرامش و لوکس بودن و اون بوگاتی که اونا میخوان رو
هم از بین میبره اما بهتون قول میدم با پیشرفت فناوری و
تکنولوژی اگر این برند به انحصار خودش در بیاد طوفان میکنه
اینا خیلی زور میزنن پیشرانه رو محدود کنن اما بازم
این ماشین پیش زمینه خودشو نشون میده
سریع بودنش و در اصل بزرگ کردن توربو های شیرون
نسبت به به ویرون و کنترل مستقیم تراکم برای
این بود که تسلط کامل رو موتور داشته باشن
البته کمی هم بهبودش دادن تو استحکام و سبکی
اما واقعا نمیدونم باید چی بگم من خودمم رستم تعمیر خودروعه
و واقعا متحیر شدم از همون اول که این ماشین
اومد واقعا دنیای ۱۶ سیلندر خیلی خیلی با بقیه موتورها متفاوته
و من بیشتر از این قادر به توضیح نیستم
و منتظر میمونم تا زمان همه چی رو نشون بده
در مورد همه برند ها
شاید یکم مسخره باشه اما همیشه واقعیت
خیلی با اون چه که میبینم دوره تو همه چی
حتی منم هنوز تو درکش موندم اما زمان همه چی رو مشخص میکنه
حامد
۱۹ تیر ۱۳۹۹بر فرض مثال میگیم شما راست میگی. خو برای خودت سوال نشد که چرا صداش رو در نیاوردن؟ امروزه همه میان از حداکثر قدرت موتور حرف میزنن بعد بوگاتی میاد مخفی میکنه. نمیدونم چرا ولی حس می کنم از خودت در آوردی این چیزا رو
عشق بوگاتی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹داداشی گل چرا تریلی میکشیم دنبال خودتون
فقط انگلستان
۱۵ اسفند ۱۳۹۸به نظرم کل شرکت هنسی ونوم و بوگاتی رو شخم میزنه.
Carbonado Aventador
۱۵ اسفند ۱۳۹۸هنسی هم شرکت پرررویه..
صفحه اینستاشو دنبال میکنم داره سفت و سخت کار میکنه رو ماشینش..
به نظرم برگ برندش هم موتور ۱۷۰۰ اسبی اصیل آمریکاییشه
Elmiraj
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بدون کمک الکتریکی و سوخت E85 تولید ۱۸۱۷ اسب بخار از یک ۶.۶ لیتری هشت سیلندر تا حالا کار هیچ خودروسازی نبوده…!!!!
.
در انتها این کتاب گینس هست که تعیین میکنه کی بهترینه….
Carbonado Aventador
۱۶ اسفند ۱۳۹۸من هنسی رو خیلی دوسش دارم و دوست دارم رکورد سرعت رو بزنه..
.
روزایی که یکم حالم گرفتس میرم تیزر موتور فیوری رو که چندوقت پیش گذاشته بود رو نگاه میکنم..
با نعره های موتور روح و روانم شاد میشه
رامین
۱۵ اسفند ۱۳۹۸کی جرات داره پشت فرمونه این ماشین بشینه
پارسا ss
۱۵ اسفند ۱۳۹۸واقعا بهترین هایپرکاره تاریخه???!!
حمید
۱۵ اسفند ۱۳۹۸خوب بله بعد از این همه خودروهای فوق العاده معرفی شده به صورت آنلاین میرسیم به پادشاه خودروهای جهان که رکوردش تا آخرالزمان ماندگار خواهد بود
شاهکار مهندسی ???
آفرین باربیکیو فروش??
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بینهایت زیبا
شخصیتش کااااملا عوض شده
تغییراتی که کرده رو از زبان کریستین ون کونیگزگ میگم براتون:
۱_چرخ های عقب برای آئرودینامیک بهتر کاملا فیبر کربنی شده
۲_بالهی عقب برداشته شده اما پایه های باله حذف نشده تا ثبات بهتری در سرعت بالا داشته باشه
۳_عقب خودرو لاغر تر شده تا وزن کمتر و ضریب آئرودینامیک بهتر بشه
پ.ن: این به این معنیه که هیچ دستی به ارتفاع،طول و عرضش نزده!!! نه مثل اون بوگاتی که چند سانتی متر دراز تر شده، کف خوابش کردن، صندلی شاگرد رو حذف کردن،و سپر جلو و عقب جدید براش طراحی کردند تا بتونه با رانندگی اندی والاس به ۳۰۰ مایل برسه!!!!
الان تنها رقیب یسکو Absolut میشه تواتاراssc
Amir Machine
۱۵ اسفند ۱۳۹۸شیرون زمین تا آسمون با جسکو فرق داره، هر ماشینی ویژگیهای خاص خودشو داره و برای رکورد زنی تغییرات خاص خودشو نیاز داره
دلیل این قیاس مع الفارق رو نمیفهمم واقعا
جسکو از ابتدا برای رکورد زنی طراحی شده و نیازی به تغییرات کلی نداره اما رکورد زنی با شیرون از ابتدا اولویت بوگاتی نبود، احتمالا فراموش کردید که ویرون بدون هیچ تغییر خاص رکورد 430 کیلومتر رو زد چون از اول با هدف رکورد زنی طراحی شده بود
ضمناً شیرون رکورد شکن با همون ویژگیها تولید میشه و صرفا یه پروتوتایپ نیست
و نکته آخر اینکه بوگاتی بههرحال در عمل به 300 مایل رسید ولی حرف کوئنیگزگ فعلاً فقط در حد یه ادعاس، وقتی در عمل به این سرعت رسید اون وقت میشه در موردش حرف زد
Saeed
۱۶ اسفند ۱۳۹۸اون جسکویی که میفرمایی جسکوی پیست محوره
با چنین بال بزرگ به زور ۳۵۰ تا میره
در جوابتم بگم که بوگاتی عمدا معرفی نکرد که اول مطمئن بشه میرسه به ۳۰۰ مایل بعد بگه آره من ۳۰۰ مایل رو زدم!
اما کونیگزگ خودش الان رکورد دار سرعته Agera rs
پس با خیال راحت معرفیش کرده و میدونه که میتونه!
در ضمن فراموش نکن که رکورد ۰_۴۰۰_۰ کیلومتر هم اکنون دست رگراست
همون مدلی که میگفتی جزء ادعا کار خاصی نکرد!….
Nissan...Japan
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یکی کوئنیگ زگو بگیره
Milad
۱۵ اسفند ۱۳۹۸معلومه خیلی خوش خوراکه…. ??
فقط انگلستان
۱۵ اسفند ۱۳۹۸Carbonado Aventador جان خیلی مخلصم
هنسی ونوم اصلا پرستیژ کوئنیگ زگ و بوگاتی رو نداره
حتی اگه رقیبی هم برای بوگاتی و کوئنیگ زگ بسازه اصلا به اندازه این دو مورد توجه قرار نمی گیره
همون طور که اساسسی آئرو آلتیمیت مورد توجه زیادی قرار نگرفت و حتی یک دهم امثال بوگاتی هم معروف نشد.
Carbonado Aventador
۱۶ اسفند ۱۳۹۸عشق منی داداش.
بله حرف شمارو قبول دارم از نظر ارزش برند از بوگاتی و کونیگزگ پایین تره..
ولی لامصب موتورش..
موتورشو نمیشه دوست نداشت
۱۸۱۷ اسب وحشی و نعره هاش که مو به تن آدم سیخ میکنه.
.
من بین این ۳ تا ؛ کونیگزگ رو بیشتر از همه دوست دارم.
.
من مثل مردی میمونم که با اینکه یه زن بی نظیر داره ولی گوشه قلبش هنوز عاشق عشق اولش(هنسی) میمونه!
علیرضا
۱۵ اسفند ۱۳۹۸اینکه میگه آخرت سرعت و بعد از من هیچ در واقع نوعی حریف طلبیدنه . شرکتهای دیگه بیکار نمیشینن و البته این به سود صنعت خودرو و البته مصرف کننده هستش
Saeed
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ای جاااااااان عشقم اومده که مرز سرعت رو جابجا کنه?????
شمس
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بهترین نکته همون تیکه ایی بود که به بوگاتی انداخت. خب راست میگه دیگه. رفته ماشینو سبک کرده لاستیکای مخصوص توسعه داده حتی بالکهای دیگه رو ماشین انداخته رفته یه سرعت زده که اخرشم تو گینس نتونستن ثبت کنن.
حتی خودشون نمیدونن تا چقدر سریع میشه رفت. کمترین داون فورس رو داره نسبت به تمام مدلای دیگه از شرکتای دیگه.
بهترین بهترین بهترین بهترین.
اما من یه اتاق مخصوص درست میکنم داخل خونم و بعدم یسکو رو داخلش میزارم شب و روز نگاهش میکنم. یه پورشه ۹۱۱ میخرم باهاش میرم بیرون.
OMID
۱۵ اسفند ۱۳۹۸بلاخره?
سید مجید
۲۶ آذر ۱۳۹۹کاش میشد تو این شرکت کونیگ زگ کار کرد.
به عنوان کار آموز یا هر چیز دیگه
دوست دارم بدونم اونا چطوری کار می کنن
کاش میشد…
جکسو عشق منی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹اگر میشد که ادم الان حسرتشو نمیخورد
محمد صادق
۱۱ فروردین ۱۴۰۲آقای سید مجید من با حرفت موافقم تازه تو بهار سوئد بسیار زیباست
Fast
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱کوئنیگزگ بعد از ساخت این ماشین گفته که دیگه قرار نیست روی سرعت بیشتر کارکنه.
برای همین گفته نیازی نمیبینیم که بخوایم روی قدرت و سرعت بیشتر تمرکز کنیم.
جسکو ابسولوت خودش یه زندگیه.
من عاشق سرعتم و این ماشین حتی نگا کردنش ادمو دیوونه میکنه اونم از توی عکس. چه برسه بخوای یکی داشته باشی یا از نزدیک ببینی.
من این مطلبو از یه سایت خوندم و دلیلش برای اینکه نمیخاد ماشین قویتری بسازه اینه که تا مدتها بعد کسی نمیتونه همچین ماشینی با این کیفیت و قدرت و کیفیت بسازه.
فعلا سلطان مطلق سرعت جسکو ابسولوت هستش.
لبته به جز ماشین develet seextin
که ۵۰۰۰ هزار اسب بخار قدرت داره و چیز زیادی ازش در دسترس نیست.
Fast
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱البته این مطلبو من از توی یه سایت خوندم که کوئنیگزگ ادعا داره که تا مدها بعد کسی نمیتونه چنین ماشینی با این قدرت و سرعت و کیفیت بسازه.
هممونم میدونیم که سلطان مطلق سرعت جسکو ابسولوته و بعد از شکستن رکورد تا چند سال بعد کسی نمیتونه رکورد سرعتش رو بزنه.
البته بای ماشین develet seextin
روهم در نظر بگیریم که ۵۰۰۰ اسب بخار قدرت داره و اطلاعاته دیگه ای ازش در دسترس نیست.
محمد صادق
۱۱ فروردین ۱۴۰۲به نظر من اگر زودتر بوگاتی ماشین جدیدش رو بسازه با این ماشین گویینزگ مسابقه بده خوب میشه من قبلا طرفدار بوگاتی مک لارن لامبورگینی بودم چون رکورد میزدند ولی الان چون این ماشین رکورد بوگاتی را زده و میدونم بوگاتی شیرون سرعتش بیشتر از لامبورگینی اونتادور هست دیگه طرفدار این شرکت سوئدی هستم
و میدونید اگه رکورد بوگاتی را بزنه و بعدا یک ماشین پر سرعت تر بسازه کی میتونه باهاش مسابقه بده و ان را ببره
به نظر من تا صد سال دیگه ایران یک ماشین بسیار پر سرعت میسازه.
البته من با الان ایران خودرو و سایپا سازگار نیستم ولی اگه ایران خودرو یا سایپا بجای اینکه فقط ماشین خارجی بخرند خودشون یک ماشین بسیار قوی بسازند بسیار عالی هست