کیا اسپورتیج فیس لیفت شده بدون هیچگونه پوشش استتاری سنگین در نوربرگ رینگ مشاهده شده است.
با نگاه به این خودرو فوراً میتوانید اسپورتیج را تشخیص دهید. این کراس اوور بهروز شده دارای نمای جلوی جدید با ورودیهای هوای متفاوت و ظاهر مربعیتر در مقایسه با نسخه فعلی است. محصول محبوب کره ایها همچنین دارای میله کرومی جدید، چراغهای بهروز شده و مه شکنهای جدید میباشد.
نمای عقب اسپورتیج فیس لیفت تغییر چندانی نداشته اما با نگاهی دقیقتر میتوانید برخی تغییرات ظریف را تشخیص دهید. مهمترین تغییر این بخش چراغهای جدید و حذف نوار کرومیای است که چراغها به یکدیگر مرتبط میکند. همچنین سپر عقب نیز اصلاح شده و رفلکتورها از چراغهای دندهعقب جدا شدهاند.
همین رویه اعمال اصلاحات کم به داخل کابین نیز سرایت کردهاند زیرا اسپورتیج دارای سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافتهای است که در فریم متالیک بزرگتری جای گرفته است. تشخیص تغییرات بیشتر کار سختتری است اما به نظر میرسد برخی دکمهها نیز اصلاح شدهاند.
همانگونه که پیشتر گفته شده اسپورتیج ۲۰۱۹ اولین محصول کیا با قوای محرکه دیزلی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی خواهد بود. این قوای محرکه که اکو دینامیک پلاس نام دارد دارای پیشرانه دیزلی ناشناس، استارتر-ژنراتور هیبریدی ملایم و یک باتری لیتیوم-یون ۴۸ ولتی با ظرفیت ۰.۴۶ کیلووات ساعت میباشد. این استارتر-ژنراتور هیبریدی ملایم توسط یک تسمه به میللنگ پیشرانه دیزلی متصل شده و میتواند تا ۱۳ اسب بخار خروجی داشته باشد. این سیستم همچنین انرژی جنبشی کاهش سرعت و ترمزها را برای شارژ دوباره باتری لیتیوم-یونی بکار میگیرد.
قوای محرکه هیبریدی ملایم اسپورتیج اواخر سال جاری در نسخه اروپایی این خودرو معرفی میشود و نهایتاً به سید ۲۰۱۹ نیز راه مییابد.
NAVID۰۰۹۸
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷اسپورتیج همیشه ماشینه خوبی بوده ، اما این نسل از اسپوتیج با فیس لیفت هم کارش درست نمیشه و بهتره نسل بعدی زودتر معرفی بشه .
اسپورتیج با فروش بینظیر قبلی کجا و این کجا .
فورد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷این کره ای ها هم مثل شرکت های ایرانی دارن کیفیتو میارن پایین تر کیفیت داشبورد در حد چینیاست
محمدرضا
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷هنوز با ظاهرش کنار نیومدم.یه جوریه انگار ماشینِ بچه هاست.من خودم با بیست و خرده ای سال سن چنین قیافه ای رو دوست ندارم.از بین ماشین هایی با این مدل قیافه فقط GT 86 رو میپسندم اونم به خاطر اسپرت بودنشه و کیفیتی که میدونم پشتشه
مسعود
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷اینکه اصلا نسبت به قبل تغییری نداشته. چند وقت پیش جلو و پشتشو همچین فیس لیفت کرده بودند که مثلا قرار بود تغییر اساسی در این ماشین به وجود بیاد. در عوض خودروی هیوندا توسان فیس لیفت 2019 در کابین داخلش تغییرات اساسی دارد و برای سال بعد بهتر از امسال می فروشد.
امیر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷اصن طراحی های کیا به شدت روند نزولی داشته استینگرم خوبه ها ولی بیشتر به خاطر مسائل فنیش مورد توجهه اونم اولین ماشین این مدلی کیا بود سروصدا کرد وگرنه تو طراحی پس رفت داشتن برعکس هیوندا البته اونم نسبی وبرند جنسیسش
فتنه گوساله سامری
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷اینکه همونه.ولی واقعا طراحی های آلمان چقدر جذبه دارن نسبت به کره ای ها
عرفان
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷چراغ های چهارتایی پورشه چی میگه؟؟
کره ای ها کیفیتشونو دارن پایین میارن هرسال و فقط رنگ و لعابشو بیشتر میکنن…
حسن
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷قیافه خوبی داره اما نسل قبل از این دو فیس لیفت که در خیابونهای خودمون تردد میکنه بهتر بود.یک جورهایی این طراحی تقلید از پورشه است
سامان اذری
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشین خوبیه ولی من هیچ وقت راو4 مزدا cx5 یا crv رو ول نمیکنم اینو بخرم