کیا

معرفی سدان کاملاً جدید کیا K8، جایگزینی برای کادنزا

کیا اولین تصاویر از سدان کاملاً جدید خود بنام K8 را منتشر کرده است. این خودرو که اولین محصول کیا با لوگوی جدیدی این شرکت محسوب می‌شود، به‌عنوان جایگزینی برای سدان کادنزا در نظر گرفته شده است. کیا اعلام کرده است که این سدان جدید اواخر سال جاری در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود اما هنوز مشخص نیست که K8 در چه بازارهای دیگری هم عرضه خواهد شد.

در جلوی این سدان جدید یک جلوپنجرهٔ پوزه ببری بسیار بزرگ بدون قاب جلب‌توجه می‌کند که به زیبایی درون سپر جلو ادغام شده تا K8 را از دیگر مدل‌های کیا متمایز کند. در پروفیل جانبی خودرو هم خط شخصیت پویایی کار شده که از قایق‌های تفریحی در آب‌های آرام الهام گرفته است. طراحی منحصربه‌فرد K8 با چراغ‌های عقب LED که تا روی گلگیرها کشیده شده‌اند، در قسمت عقبی آن‌هم ادامه پیدا کرده است.

رئیس مرکز طراحی جهانی کیا «کریم حبیب» در مورد این خودرو می‌گوید:

به دنبال ری‌برند اخیر شرکت، ما با مدل جدید K8 به سمت ارزش‌های جدید برند خود حرکت می‌کنیم. این سدان مدرن با نوآوری و ظرافت در هستهٔ اصلی خود طراحی شده است. K8 در عین ادای احترام به K7 (کادنزا) به آینده نگاه می‌کند

کیا هنوز تصویری از داخل K8 منتشر نکرده و مشخصات فنی آن‌را هم اعلام نکرده اما گفته است که این سدان جدید بر کیفیت مدرن و پریمیوم و پرفورمنس پویا تمرکز دارد. اطلاعات بیشتر در مورد کیا K8 طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. حمید رضایی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    کشتی کره ای

    موافقم 58
    مخالفم 9
    1. Ahmedreza2002

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      حدس میزنم این کشتی تون برقی یا حداقل پلاگین هیبریدی باشه
      با توجه به جلو پنجرش البته

      موافقم 31
      مخالفم 5
    2. [AMIN_TROFEO]

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      پیاز داغشو زیاد کرده دیگه

      موافقم 25
      مخالفم 14
  2. R@m!n

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    چرا ماشینای کیا هیوندای دارن شبیه هم میشن ؟؟؟

    موافقم 25
    مخالفم 17
    1. ایوب

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (142 ديدگاه)

      چون با اینکه کیا زیرمجموعه هیوندای بود ولی ماشیناش خوش قیافه تر بودن
      اگه اون جلوپنجره رو هم بردارن قشنگ میشه مثل رنو و داچیا

      موافقم 16
      مخالفم 14
      1. Hadi

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        ایولا دم کیا گرم ?
        چه طراحی زیبا و بشدت مدرن و با ابهتی داره…
        خیلی خوب شده و طراحی خیلی نوآورانه و خوبی داره و حالا نظرم عوض شده لوگو جدید کیا بیشتر به این دست طراحیا میخوره و خوب روش جواب داده…
        طراحی عقب زیبا تر تمیزی هم داره…
        واقعاً باید به کیا بخاطر این طراحی دست مریزاد گفت ?
        امیدوارم مشخصات فنی و کیفیت و کابین فوق العاده ایی داشته باشه تا حسابی باعث رقابت تو این کلاس بشه……

        موافقم 18
        مخالفم 2
    2. Ahmedreza2002

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      به همون دلیلی که ماشینای فلوکس و اشکودا و ائودی دارن شبیه به هم میشن
      (کاهش هزینه های تولید)

      موافقم 38
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        شاید پلتفرما یکی باشه اما ظاهر آئودی و فولکس هیچ ربطی به هم ندارن و اصن کلاسشونم فرق می کنه

        موافقم 16
        مخالفم 19
        1. Ahmedreza2002

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1465 ديدگاه)

          یه مختصر نگاهی بندازی میبینی که حتی قطعات بدنه هاشون هم یکسانه عزیز مثل گلگیر و سقف و از این قبیل

          موافقم 7
          مخالفم 1
    3. محمد

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (304 ديدگاه)

      به نظر من که واقعا زیباست و از نظر زیبایی شناسی حرف نداره ، چراغ های مه شکن روی سپر رو ببینین که توی سپر کار شده و شبیه الماسه ، اولین باره این سبک از چراغ مه شکن رو میبینم ،این کریم حبیب هم کم از پیتر سراسر نمیاره

      موافقم 16
      مخالفم 11
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        محمد
        یه نگاه به سبک طراحی نمای داخلی و بخصوص رودری‌های لکسوس LS بنداز !
        متوجه میشوید منظورم را !

        موافقم 15
        مخالفم 17
        1. محمد

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1485 ديدگاه)

          الان اکه ارم تویوتا یا لکسوس رو ماشین بود یک صفحه تمجید نوشته بودی و برعکس اگه ارم جنسیس رو لکسوس ال اس بود همین طراحی داخلی که داره رو مسخره میکردی

          موافقم 10
          مخالفم 11
        2. mahan

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقا اولین چیزی که دیدم گفتم ls مخصوصا پشتش از نمای گلگیر!

          موافقم 14
          مخالفم 4
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          آقا محمد
          دقیقاً شما هم یکی از کسانی بودین که با هر کامنت من ، جبهه میگرفتید چه درست چه غلط !
          ما آتش‌بس اعلام کردیم !
          پس دیگه این چیه که میفرمایید !
          کلاً همیشه رو فاز کینه سپری میکنید یا نه ، علاقه به نقد سالم هم دارید !
          رفیق ، ژاپنی‌ها را دوست دارم و از روی علاقه تمجیدشون هم میکنم ، همینطور که انتقادشون هم میکنم مثل حال ‌و ‌روز میتسوبیشی ، یا قدیمی شدن لندکروزر و پرادو !
          یا cvt‌های نیسان و… !
          پس کینه را بگذار کنار و منصفانه پاسخ بده و نه از روی نفرت یا کینه !
          ممنون

          موافقم 14
          مخالفم 4
      2. محمدهادی

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        دقیقا
        اتفاقا کره ای ها برخلاف خیلی از محصولات بی ربطشون تو طراحی
        تو این مدل زیبا و پویا و معنادار عمل کردن
        طراحی بیرونی ماشین کاملا حاوی معنا و مفهوم مشخصه
        ایول دمشگرم
        من شنیدم کیا و هیوندا تو این چندسال اخیر چنتا از طراح های ارشد شرکتای آلمانی رو به خدمت گرفتن

  3. - A M I R -

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (728 ديدگاه)

    فعلا میشه در مورد طراحیش قضاوت کرد و انصافا عجب طرحی! یه طرح جسورانه که واقعا خوب از آب دراومده.
    فقط نکته ای که وجود داره عقبش یکم منو یاد النترای جدید می اندازه در عوض این که ماشین سعی کرده حالت یه سدان کوپه داشته باشه و انتهای سقف با یه شیب ملایمی تموم میشه، جذاب تر کرده این طراحی رو.
    به نظر میرسه کیا تو طراحی های سری K خودش داره زبان طراحی بهتری از برادرش، هیوندای پیاده میکنه؛ اون از K5 اینم از این.

    موافقم 26
    مخالفم 3
  4. T.C.B.K

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    ?????

    این که فقط عکس بیرونی هست.

    هروقت عکس داخلش و مشخصات و قیمتش عرضه شد

    خبرم کنید. فیلا قضاوت نمیکنم.

    موافقم 7
    مخالفم 28
  5. Amir

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    خیلی خوبه طراحیش

    موافقم 16
    مخالفم 5
  6. Hl>i

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    دیروز عکس این خودرو را دیدم
    واقعاً فوق العاده است
    هرچی بزرگان المانی مخصوصاً بی ام و تو امر طراحی به قهقرا میرن عوضش این چینی ها و کره ای ها دارن بزرگ میشن
    تو گویی هرچی طراح خوب خودروی تو دنیا بوده یا رفتن چین یا جذب هیوندا-کیا شدن

    کیا-بی ام و اسیا
    +|<i

    موافقم 19
    مخالفم 20
    1. مهدی

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1327 ديدگاه)

      چین قابل مقایسه با کره ای نیست کیفیت چین در حد شرکت های بزرگ و معتبر نیست چون چین بازار هدف کشور های مستعمره حودش هستش مثل ایران

      موافقم 23
      مخالفم 13
      1. Ramin

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        اقای مهدی خبر داری که بی وای دی تانگ تو نروژ قراره عرضه بشه ؟؟
        یا هونگچی EHS9 ؟؟ بی وادی هان. محصولات نیو در آینده وارد بازار آمریکا میشن محصولات بایتون ( بایتون در شرف ورشکستگی بود ولی خبرش اومده نجات پیدا کرده)

        یا محصولات هنگچی.

        اتفاقا کیفیت خودرو های چینی خیلی خیلی زیاده. شما کیفیت خودرو های چینی رو روی منتاژ ایرانخودرو و سایپا نبین. یعنی متاسفم برات که داری چینی هارو از محصولات قدیمی و منتاژی ایران مقایسه میکنی. چون تاسفم چیزی نمیتونم برات بگم.

        موافقم 19
        مخالفم 20
        1. [AMIN_TROFEO]

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          باز با این اکانتت اومدی؟!

          موافقم 14
          مخالفم 4
        2. Benz

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          هونگچی H5 هم میخواد بیاد ایران

          موافقم 9
          مخالفم 1
        3. مهدی

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1327 ديدگاه)

          شمام خبر داری که سمند توی اروپا عرضه شده روسیه میگم بلاخره اونم اروپاس. یا حتی تیبا در اکراین برادر من چینی اشغاله اینو دیگه لازم نیست توجیح کرد بی وای دی هر چی باشه بهتر از داچیا نیست حتی بهتر از سیات نیست این حرکتا بیشتر جنبه تبلیغاتی دارن مگر نه هیچ کسی در اروپای شرقی یک کره ای ژاپنی یا پژو و رنو با یک چینی عوض نمیکنه مخصوصا که دیگه مثل سابق نیروی کار چینی ارزان نیست و باید کیفیت بیارن پایین تا بازار داشته باشن

          موافقم 9
          مخالفم 5
      2. MAHDI

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        خجالت بکش، مستعمره!!!
        یه چیزی میگی خودت هم درک نمیکنی چی داری میگی.
        پدال حذف کن کامنت مهدی رو!!!!!!

        موافقم 7
        مخالفم 13
    2. kastech

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (204 ديدگاه)

      با این فرمون بریم جلو ده سال دیگه همه ماشینا شکل هم میشن، تو طراحی همین ماشین به وضوح رگه های انگلیسی آلمانی و آمریکایی دیده میشه

      موافقم 12
      مخالفم 6
      1. Ramin

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        در پاسخ به اقای مهدی.

        یعنی خداویکلی حاضری بری پول ساندرو بدی که حتی شیشه هاش با دست بالا پایین میره ؟؟؟؟؟؟؟ ( اگه باور نمیکنی برو همین سایت پدال آخرین خبر داچیا رو بخون برو عکس هارو ببین. قشنگ شیشه بالا بر عقب دستی هست )
        واقعا حاضری اونو بخری ؟؟ با 2 تا ایبرک با پلاستیک بی کیفیت ؟؟ بدون سانروف ؟؟

        چی بگم.

        برید تو یوتویوب مقایسه تویوتا CH R با changan uni t ببیند.

        نتیجه بسیار جالبه. (دیدنش چیزی از شما کم نمیکنه )

        موافقم 8
        مخالفم 13
        1. مهدی

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1327 ديدگاه)

          معلومه که حاضرم استپ وی بخرم ولی چنگال نه باسه اینکه وقتی سوار یک ماشین نرم و با کیفیت میشم از رانندگیش لذت میبرم چینی مهمون نهایتا سه سال یک‌ ادم با استفاده معمولی اینم زیاد گفتم chr بخری ده سال راحتی چرا بیایی و یک مقایسه بی سروته از یوتیوب معیار بزارم وقتی چنگال تو ایران مشتری نداشت برای استپ وی صف میبستن به قیمت خیلی بالاتر از کارخونه فروش میرفت یعنی اینهمه ادم و تعمیر کار و ملت حالیشون نیست کدوم خوبه

          موافقم 8
          مخالفم 4
    3. R@m!n

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      کیا بی ام و آسیا ?????? شعارم ساختین. اینکه یه برندو واسه بالا بردن بچسبونی به یکی دیگه بیشتر توهینه تا حمایت. اصالت تو این حوزه حرف اولو می زنه. خود مدیرای کیا اینو ببینن ازت شکایت می کنن.
      حتما جنسیس آئودی آسیا
      سانگ یانگ اشکودا آسیا
      هیوندای بنز آسیا ????

      موافقم 19
      مخالفم 5
      1. mahan

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        مثل این میمونه که بگیم فلانی پدرش فلانیه شبیهتره!

      2. Ramin

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        دوستان عزیز تا آخر بخونید

        پاسخ مجدد به اقای مهدی.

        “چینی نهایتا مهمونه 3 سال” ???? واقعا خندیدم

        احتمالا منظورت لیفان 620 و x60 و ام وی ام 110 و ام وی ام 315 هست

        اره داداش اونا مهمون 3 سال هستن. ولی changan فکر نکنما.

        البته بستگی داره که شما چه طوری رانندگی کنی. برید آفرود با 200 تا سرعت بره.
        پدر ماشینو در بیاری و… البته من همه این کارو کردم ماشین آخ نگفته

        هرچند نسخه وارداتی با نسخه منتاژ سایپا از زمین تا مریخ فرق دارن.

        در مورد ساندرو استیپ وی نظری نمیدن. حالم ازش بهم میخوره چون خداویکلی این ماشین چیزی نداری خداویکلی راست میگم چیزی نداره. موتورش که… بماند.
        امکانات هم…. ( فرمونش هیدرولیکی هست !!!!!!!! ) کروز کنترل هم نداره… ??

        تازه 480 میلیون قیمتشه. هرچند چند سال پیش هم قیمتش نسبت به رقبا خیلی گرون. نکته بعد ابنکه 2 تا ایربک داره

        تازه بی آپشنیش به کنار منتاژ داخله. ( خدا رحم کنه)

        شما یه سر برو دبی. ( البته اگه ویزا دادن ! ) هم لذت ببر هم برو عشق کن

        هم یه سر به خودرو های چینی بزن…. چین اونجا کجا… ماله ما کجا…

        تا نروی …. تا نشینی… نمیفهمی چین چه قدر پیشرفت کرده. نظرت همین
        خواهد بود. منم اول نظرم مثل شما بود. تا اینکه پشت لیفان 820 نشتسم.
        زیاد توش کیفیت نداشت. بعد ماشین الانمو خریدم. دیدم بدک نیست

        بعد سوار آریزو6 و تیگو 7 شدم. بازم خوشم اومد ولی باز راضی کننده نبود

        بعد به طور اتفاقی در مناطق آزاد سوار cs75 شدم. نظرم داشت بهتر میشد

        تا اینکه یه سفر رفته بودم دبی….. اونجا بود دیدم اصلا داستان چی هست…

        اونجا بری هم چندتا سوپر خودرو میبنی هم هایپر کار…. هم خودرو های لوکس

        خودرو های چینی هم زیاد نیست… ولی همون مقداری هست دهنت وا میمونه که این چینی هست….

        متاسفانه تا چشم نمیبنه تا پوست حس نکنه نمیفهمید. البته درسته کیفیتشون در حد بنز نیست. ولی وقتی قیمتشون و میزان گارانتی شونو میبینی و خدمات پس از فروش رو میبنی. خدا وکیلی دلت میخواد یه دونه بخری.

        مسئولین ما نمایدنگی میزنن ولی هرچی امکانات داره میکنن میبرن دیگه تقصیر من نیست.

        ولی تا نریدو نبینید و حسش نکنید. متاسفانه هرچی بگم گوش نمیکنید.

        پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس….

        موافقم 4
        مخالفم 11
        1. مهدی

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1327 ديدگاه)

          برای من و شمایی که پشت پراید و لگن جات ویران خودرو نشستیم بله که خیلی حال میده یک خاطره بهت میگم خودت تهش بخون تو محل کارم تعدادی نیسان پیکاپ داشتیم که برای مناطق حاشیه ای شهر و مناطق داخل شهر استفاده میشد مدت زیادی نزدیک ۸ سال اینا شب و روز دو شیفت ۱۲ ساعته کار می کردن تا اینکه شرکت تصمیم گرفت بره کاپرا بخره و پیکاپ ها بفروشه روزی که پیکاپ ها میخواستن رو نمایی کنن بردن کارواش وقتی کارش تموم شد توی چراغا پر اب شده بود??? مسیول نقلیه شاخ در اورده بود روز اول کار رفتن نمایندگی باسه تعمیر هنوز یکی دو سال نگذشته بود کارشون به تعمیر موتور و گیربکس کشید اخر کار رفتن همون نیسان های دوباره دستی به سرشون کشیدن خیلی یواشکی کاپرا مزایده گذاشتن گفتن میریم دوباره پیکاپ میخریم حالا نک نشد دست دو شما چرا راه دور میری و میخوایی ویزا بگیری و خودت اذیت کنی برو همین کشور دوست و برادر عراق ببین چی سوار میشن اصلا چینی تو دما و جاده اونجا میتونه دوام بیاره مگر ادم دیوانه باشه هیوندا و تویوتا و اروپایی های اقتصادی ول کنه بره چنگال بخره همین استپ وی بعد از حداقل سه چهار سال کارکرد راحت فروش میره راحت خریده میشه راحت تعمیر میشه و راحت ده سال دیگه کار میکنه مگر ریو های ۹۰ نمیبنی مثل هلو معامله میشه جلوت رد میشن صدای نرم کیفیت ساخت این تازه ریو بود برو کمری ۲۰۰۷ بیین نزدیک ۱۴ سال دویده هنوز از کنارت رد میشه لذت میبری مردم احمق نیستن برای استب وی ۴۰۰ میدن حق دارن

          موافقم 9
          مخالفم 1
  7. ??Amin_sto??

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    بنظر من بهترین سدان لوکس غیر آلمانی لکسوس ls 500 هست که برای مدل 2021 خیلی عالی شده
    حتی فکر میکنم از بی ام و سری 7 هم بهتر باشه چون سری 7 خیلی قدیمی و تکراری شده در صورتیکه که ls کلی امکانات و تکنولوژی های مدرن داره و بسیار هم راحته

    موافقم 18
    مخالفم 4
    1. Ramin

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      در پاسخ مجدد به اقای مهدی

      اگه باور نمیکینی changan یا حتی chery محصولات سگ جون هست. برو سایت های روسی و چینی. حتی سایت های عربی در مورد خودرو. رفتی تو سایتشون یه سرچ بزن مثلا changan یا مثلا جیلی. هرچی چینی هست. بعد برو نظرات مردمو بخون.

      بزن مترجم گوگل ببین ترجمه چی میشه. اگه چینی یا روسی یا عربی بلدی که چه بهتر

      بزن بیین مردم چی گفتن ( یا گفتن قیمتش مفته میخوایم بخریم. یا گفتن من از چینی بدم میاد ولی خوبه یا گفتن در نوع خودش بینظیره. افراد اندکی هم بد گفتن)

      تازه نه محصولات قدیمی. محصولات جدید 2018 و 2019….

      چری برای سال 2020 حدود 730 هزار دستگاه خودرو صادر کرد به سرتاسر جهان. ( اروپا و آمریکا جزوش نیست ) پس یعنی تقاضا بالاس. اگه کم بود این قدر صادر نمیکرد.

      Changan هم برای سال 2020 حدود 60 هزار دلار صادر کرد. درسته کمه ولی هدف changan جهانی شدنه. اول میخواد اعتماد همه رو به خودش جلب کنه بعد سالی 6 الی 7 میلیون فقظ صادر کنن !! ( خود مدیرانوش میگن )

      حالا چه صادر کنن. چه جهانی بشن چه جهانی نشن.

      “”ما ایرانی ها تو همین اوضاع گیر کردیم اول مشکل خودمونو درست کنیم. بعد بگیم چین اه اه “”

      پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس….

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. مهدی

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1327 ديدگاه)

        مسولین چینی اگر این ادعا نکن چی باید بگن مگر مسولین داخلی ادعا نکردن که محصولات داخلی لزوما بدتر از تویوتا نیستن اینام شاگرد چینی ها هستن و مدیران چینی هم باید یک ادعا و تبلیغی بکنن در ضمن خودت میگی سایت های چینی و روسی و عربی اولا که چنگال تو همین کشور هایی که گفتی مشتری داره البته تو کشورهای درجه یک عربی نه تو کشور های ضعیف عربی که رابطه خوبی با چین دارند و البته روسیه یعنی کشور هایی با سطح درامد پایین که وقتی یک چیزی با اپشن بیشتر میبنن دست و دلشون میلرزه وقتی حتی تو خود چین هم برند دسته چندم هستش اینکه بخوایی حرفای یک عده تو سایت ها و فضای مجازی استناد کنی اصلا درست نیست همینجا تو همین سایت عده ای میگن المانی اشغاله کره ای ورشکسته ژاپنی لگن عده ای هم فلان سایت میان و میگن پارس سلطانه پارس عشقه پارس بنز و میگیره زانتیا مرد جاده ها ایا به نظرت خودت گدوم این حرفا درسته چیزی که باید دید عملکرد ماشینه چرا میخوایی راه دور بری وقتی مصرف کننده واقعی تو اروپای شرقی که ضعیف تر از اروپای غربی هستش میره داچیا لوگان میخره چنگال و چین چانگ نمی خره و همه جا چینی یعنی دست دوم بدفروش خودش داد میزنه حتی تو همین کشورهای دسته دو عربی هم یک هیوندا تویوتا کارکرده خیلی پر مخاطب تر از قاشق چنگاله . چینی یعنی ابشن . بیکیفیت محصول تو خالی و دزد

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Ramin

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          اقای مهدی.

          شما اول برو پشت قاشق چنگال بشین. بعد در موردش قضاوت کن.

          با قیمت 11 هزار دلاریش واقعا عالی هست. ( با 11 هزار دلار تو آمریکا یه میراژ میدن . ) شما نه نشتسی نه میدونی چی هست.

          اون روز دور نیست که چین در بحث خودرو جهانو فتح کنه…. میگی نه….

          25 سال پیش کره یه ماشین زد به نام پراید… ( کیا پراید )

          25 سال پیش ژاپن غولی بود. حالا الان اضاع کره ای ها رو ببین.

          حالا چین هم سرمایه ای بیشتری داره هم ارزونتره. هم بهتر

          تاریخ تکرار میشه…. یه زمانی که خودرو های کره ای میگفتیم اه اه اما الان…..

          الان به چینی ها میگیم اه اه…. ولی آینده.

          تاریخ تکرار میشه. سرنوشت اجتناب ناپذیره. از دست شما و از دست من هیچی
          بر نمیاد.

          نمیگم سال 2025…. حداقل تا سال 2030 همه خودرو ها چینی وارد بازار جهانی میشن. یعنی 9 سال دیگه. ببین من کی گفتم

          موافقم 1
          مخالفم 3
  8. Farzad

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    کیا هم گند زد تو طراحیش ، همش میگفتیم زیباتر از هیوندای طراحی میکنه اما اینجا واقعا خراب کرده .

    موافقم 10
    مخالفم 23
    1. مهدی

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1327 ديدگاه)

      شمام خبر داری که سمند توی اروپا عرضه شده روسیه میگم بلاخره اونم اروپاس یا حتی تیبا در اکراین برادر من چینی اشغاله اینو دیگه لازم نیست توجیح کرد بی وای دی هر چی باشه بهتر از داچیا نیست حتی بهتر از سیات نیست این حرکتا بیشتر جنبه تبلیغاتی دارن مگر نه هیچ کسی در ارپای شرقی یک کره ای ژاپنی یا پژو و رنو با یک چینی عوض نمیکنه مخصوصا که دیگه مثل سابق نیروی کار چینی ارزان نیست و باید کیفیت بیارن پایین تا بازار داشته باشن

      موافقم 4
      مخالفم 5
    2. مهدی

      ۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1327 ديدگاه)

      Ramin
      خودرو سازی کره زمین تا اسمون با چینی ها فرق داره اولا کره جزو متحدین امریکاس ژاپن هم جزو متحدین امریکا هستش این دو تا الگوی توسعه بر مبنای ارزش های غربی و لیبرال گذاشتن وقتی یک شرکت ژاپنی محصولی تولید میکنه هدفش کیفیت و ارایه ارزش به مشتری هستش وقتی شرکتی کره ای در محصولش ایرادی ببینه از مشتری عذرخواهی میکنه میاد جلوی دوربین تا کمر خم میشه فرداش غرامت میده میاد فراخوان میزنه شعارش کیفیت و قیمت مناسب هستش چینی ها در یک کشور کومونیستی کار‌میکنن که ارزش های اونا بر مبنای غارت طبقه کارگر و دروغ بنا شده وقتی ریو در ایران تولید میشد مسولین دزد ما میخواستن ریو ایرانیزه کنند میخواستن روش ایربگ بزارن کره ای ها گفتن به هیچ عنوان اجازه نمیدیم فاتحه ماشین بخونین و اجازه تولید ریو ایرانیزه ندادن اما چینی ها خیلی راحت امدن دزدی کردن کم هم دزدی نکردن خیلی راحت ماشین بنجل به بالاترین قیمت به کشوری که تحریمه و مجبوره زیر بلیطش بره فروختن هزارن نفر کشتن میلیارد ها دلار به مملکت ما خسارت زدن و میزنن تو میگی اینا دنیا میگیرن من بهت قول میدم به هیچ جایی نمیرسن چون دیگه نیروی کار ارزان ندارن و اینده مال هند هستش با نیروی کار ارزان و کم کم صنعت خودرو داره به سمت هند و اروپای شرقی میره امریکایی ها دارن تو مکزیک صدها کارخونه میزنن من هیچ زمانی سوار چینی نخواهم شد یا لگن ایرانی یا ماشبن کارکرده کره ای ژاپنی تو میگی میراژ من میگم پیکانتو برو ببین چه کیفیتی داره چه مصرف سوخت استانداری چه ایمنی سطح بالایی من که هیچ اکثریت مردم ایران و جهان میان ماشین با کیفیت میخرن نه چنگال و قاشق و جک جانور تو برو پشت فرمون یاریس ۲۰۱۰ بشین ببین چه لذتی داره اون وفت دیگه نزدیک قاشق چنگال نمیشه مردم افغانستان و عراق هم چینی دیدن هم اروپایی ژاپنی ولی همون ژاپنی کارکرده به صدتا چینی عوض نگردن و نمیکنن ما از اونا کمتر نیستیم و مردم استپ وی به قاشق چنگال و جک و جانور ترجیح دادن و میدن چند وقت پیش سوار یک دوو سیلیو شدم فوق العاده نرم و بی صدا انگار رو هوا حرکت میکرد سوار ام وی ام هم شدم اون پلاستیک خشک پر سروصدا کمک های سفت و کیفیت پایین عایق بندی برو تا تهش بخون

      موافقم 1
      مخالفم 1
  9. امیررضا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    خیلی زیباست و خیلی هم درازه. نظر شخصی بنده اینکه خوبه. تو چشه قشنگ!

    موافقم 15
    مخالفم 4
  10. ADAK

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    چه قشنگه

    موافقم 10
    مخالفم 3
  11. net

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3398 ديدگاه)

    قشنگتر از کادنزا هست.اگر صندوق عقبش کشیده تر بود و چراغ عقبش دوجهته نبود قشنگتر میشد،چراغ متصل عقب و صندوق عقب که کشیده نیست خراب کرده

    موافقم 6
    مخالفم 3
  12. حسین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    طراحی قسمت جلوش یه جوریه که انگار نسل جدید و تکامل یافته ی فورد فیوژنه.

    در کل به جز چراغ پیوسته عقبش، خوشگله

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. net

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (3398 ديدگاه)

      حسین
      نظرت درسته منم میخواستم بنویسم چراغ باریک جلو و جلوپنجره شبیه فورد فیوژن هست

      موافقم 10
      مخالفم 2
  13. HamidReza

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    اگه کشور آزاد بودیم و امکان خرید وجود داشت
    با این طراحی من به خریدش وسوسه میشدم!

    موافقم 7
    مخالفم 3
  14. mahan

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    در کل احساس خوبی نسبت به کیا دارم.ولی باید به قیمت ببینیم.بیشتر به چشم خودرو های اقتصادی باید دیدشون

    موافقم 3
    مخالفم 2
  15. hadi

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    امان از این جلو پنجره !

  16. نوید جهرمی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    درک این کارشون سخته، موفقیتی که در تلوراید داشت رو باید ادامه بده. به جای این که روی محصولی سرمایه شون رو تلف کنند که فروش زیادی هم نخواهد داشت، بیان همون فرمول تلوراید رو پیاده کنن. کدنزا و K900 دیگه ارزش ادامه ندارن. میتونن همین هزینه رو صرفه جویی کنن و لاقل به سبد محصولات جنسیس اضافه کنن.

  17. بهروز

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بین کره ایی ها فقط سانتافه رو قبول دارم.
    کیا سراتوهای مونتاژی هم خیلی خوبن نسبت به قیمت.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  18. Javadwest

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    به شدت بااین طراحی فست بک سدانهای جدید مخالفم ازنمای جانبی خیلی زشت میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا