کیتهای بدنهی معمول لیبرتی واک روی برخی خودروها به خوبی جواب میدهند اما خب همیشه هم اینگونه نیست. نظر شما دربارهی بامو i8 تیون شده توسط این شرکت چیست؟
همانگونه که میدانید عمده تمرکز لیبرتی واک روی کیتهای بدنه و قطعات ظاهری خودروها بوده و این بار نیز خودروی اسپورت و هیبریدی باواریایی ها کاملاً دگرگون شده است.
دو کیت بدنهی پهن توسط لیبرتی واک تدارک دیده شده است. کار را با نسخهی اول آغاز میکنیم که شامل بچه گلگیرهای جدید، اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، رکابهای جانبی جدید و بال عقب میباشد. این قطعات با جنس FRP یا CFRP عرضه میشوند و قیمت آنها در آیندهای نزدیک اعلام خواهد شد.
اما در کیت دوم شاهد قطعات مشابه ساخته شده از همان متریال هستیم اما طراحی آنها متفاوت است. کیت بدنهی ساخته شده از جنس FRP قیمت ۱۳۱۹۰ دلاری در خارج از ژاپن داشته و کیت ساخته شده از جنس CFRP نیز با بهای ۱۶۹۷۰ دلاری در دسترس است.
دو کیت بدنهی کاملاً متفاوت هم توسط لیبرتی واک عرضه میشوند اما این نسخهها فاقد بچه گلگیرهای پهن میباشند. قیمت اولین نسخه از این کیت فعلاً مشخص نشده اما دومین کیت که از جنسهای FRP و CFRP ساخته شده قیمت به ترتیب ۸۵۴۰ و ۱۲۳۲۰ دلاری دارد.
لیبرتی واک به مجموعه قوای فنی بامو i8 دست نزده است. البته میتوان این خودرو را با سیستم تعلیق بادی ۷۹۰۰ دلاری و همچنین رینگهای متفاوت سفارش داد.
ShoMpeT
۲ آذر ۱۳۹۷چقدر قیمتش خوبه! تازه برای این ماشین!
Omid
۲ آذر ۱۳۹۷کیتش خیلی خوب شده فقط خیلی خیلی ماشین رو خوابوندن در صورتی که از روی یه دست انداز رد بشی کف ماشین کنده میشه
Mopar or No Car
۲ آذر ۱۳۹۷کیت تنظیم ارتفاع داره.
سید امیر پارسا سجاد
۱۹ بهمن ۱۳۹۹برادر تو خارج دست انداز ندارن که
علی
۲ آذر ۱۳۹۷ی گربه بپره جلوی ماشین از اونورش کالباس میاد بیرون. آخه این چه ارتفاعیه؟!! ی بادخور میزاشتن لااقل باد از زیرش رد بشه باطریهاش داغ نکنه.
با تچکر
Mopar or No Car
۲ آذر ۱۳۹۷ایبرتی واک یه کیت بدنه تو همین سبک برای آخرین نسل M6 داره که فوق العاده است.