ژانویه سال پیش، هوندا در جریان نمایشگاه خودروی دیترویت، نسخه کانسپتی از سری NSX خود را با تجدیدنظری زیرکانه در سیستم هیبریدی، قابلیت SH-AWD یا (Super Handling All Wheel Drive یا توزیع ماهرانه گشتاور در چهار چرخ خودرو)، استیل، تم و تناسبات بدنه ای نسبت به مدل پیشینش به نمایش درآورد.
اخیراً نیز هوندا با انتشار تصاویری از مدل پیش ساختهٔ NSX 2015 از نمایش این خودروی سوپر اسپرت در ۴ آگوست و در جریان مسابقهٔ تعیین خط اوهایو خبر داده است. خودرویی که ایدهٔ کلی آن توسط متخصصین هوندا در همین ایالت پرداخته شده است.
هوندا وعده داده است NSX 2015، سیستم و قابلیتهای ارزندهٔ نسخه کانسپت ارائه شدهٔ آن در نمایشگاه دیترویت را حفظ خواهد کرد. همچنین قرار است در کنار این قابلیتها هوندا برای تبدیل این خودرو به یک چهار چرخ محرکِ (4WD) کارا از یک سیستم گیربکس دابل کلاج هفت سرعته، یک موتور بنزینی شش سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی برای کمک به پویایی حرکت چرخهای عقب و یک جفت موتور الکتریکی برای چرخهای جلو استفاده کند.
انتظار میرود NSX 2015 دارای قدرتی در حدود ۴۴۰ اسب بخار و فاکتوری کارآمد از گشتاور به واسطهٔ عکس العمل سریع به توزیع گشتاور توسط موتورهای الکتریکیاش باشد.
M3 E92
۵ مرداد ۱۳۹۲440 کم نیست برای این دک و پز و قیافه؟ اونم تا 2015…
feri 007
۵ مرداد ۱۳۹۲عکس دومیه هوندا توی پیست چقدر شبیه آئودی آر8 شده!!!! فکر کنم پلتفرم کلیشو از اون گرفتن!!!!
اصلا هرجا نگاه میکنی یا مطلبی درمورد خودرو میخونی یه جورایی ردپایی از آلمان اونجا هست!!!! تازه دوستان توجه داشته باشین که آلمان یه تنه دوتا جنگ جهانی رو درمقابل چندین کشور پشت سر گذاشته…. دارم فکر میکنم که اگه اون جنگها نبودن الآن بنز و بی ام و یه شعبه توی مریخ زده بودن!!!
نخود آش
۵ مرداد ۱۳۹۲بی خیال 007 این چه حرفیه . چرا این قدر تعصبی فکر میکنی به عنوان یه برادر کوچکتر بهت میگم :یه کم تعصب رو کنار بذار تا طرز فکرت همه پسند بشه
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۵ مرداد ۱۳۹۲درود فری جان.من هم مثل تو عاشق المان هستم.یا یک جورایی میپرستمش.این حرف منو کسی قبول نداره چون فقط به ما میگن تعصبی صحبت نکن ولی خودشون با تعصب از امریکا جانب داری میکنند.ولی قبل از جنگ جهانیه دوم امریکا و روسیه هم کشور هایی بودن معمولی همانند انگلیس.فرانسه و….
وقتی که المان تو جنگ جهانی شکست میخوره روسیه و امریکا تمام نخبه های المان رو که برای پیشرفت مملکتشون و ادولف هیتلر محبوب و دوست داشتنی کار میکردند رو به کشور های خودشون میبرند یا به نوعی تقسیم میکنند.واز اون زمان امریکا میشه امریکای امروزی.روسیه میشه روسیه ی امروزی.یا کشور های دیگر.به خدا اگر المان و ژاپن حق داشتن نیروی نظامی و ارتش رو داشتند و کلا یک کشور ازاد بودند وضعشون خیلی بهتر بود.قابل ذکر است که من نمیخوام کشور های امریکا و …. را کم جلوه بدن.خواهشا با مطالعه و اطلاعات کافی رای بدهید و پست بگذارید.
V12
FUNNY
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳جنگ جهانی اول ژاپن با المان همدست بودن یعنی با هم کار میکردند ولی در جنگ جهانی دوم ژاپن علیه المان شد یعنی بر ضد المان کار میکرد و بزرگترین ضربه ای که ژاپن به دست امریکا خورد(هیروشیما) کل ژاپنو با خاک یکسان کرد ودر عرض 10 سال کشور خود را به پیشرفته ترین رسون واین ضربه هیچ کشوری حتی المان به این اندازه ضربه نخورد (الان تکنولوزی پیشرفت کرده نمیتونن ماشین صرح و قیافه دیگه بسازن چون قبلا ساخته شده همه ماشینها المان ژاپن امریکا ایتالیا شاید شباهتی داشته باشن ولی دلیل نمیشه کپی براداری کرده باشه حتی کیلومتر شمار مرسدس 2014 رو نگاه کردم درست عین لانسر 2009 بود چون مثل هم بود دلیل نمیشه بگم این از روی میتسوبسشی کپی کرد خود کمپانی ها با این شباهتها مشکل ندارن مااینجا ناراحتیم یعنی شما )
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۳ دی ۱۳۹۳درود
جناب funny دقیقا منظور کامنت شما رو نفهمیدم!
تا جایی که من میدونم ژاپن تو جنگ اول خیلی کاره ای نبوده و در جنگ دوم متحد المان محسوب میشده که خیلی هم کاربردی نداشته برا دو طرف به دلیل فاصله جغرافیایی…!!!
بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی خیلی ضربه به ژاپن زد اما دلیل نمیشه که بگی آلمان ضربه نخورد(البته اگه منظورت اینه)
نمونش هم بمباران شهر درسدن به دست متفقین بود که بهتره نگم که چه ها شد…فقط بدون که میگن اگه هالوکاست و اون قضیه ها در بین مردم سر زبان نمی افتاد الان جهانیان متفقین رو باید به جای نازی ها به عنوان جنایتکار جنگی میشناختند که دقیقا عقیده منه!
در مورد مرسدس هم اصلا گزافه نیست که قبل از جنگ به جرات میگم پیشرفته ترین در جهان بوده
صنعت هوایی ب ام و هم که معلومه
فقط فولکس یذره کم داشت که اونم در اوایل راه بوده و تازه با همون وضع هم فروش خیره کننده ای داشته و کم کم در حال تسخیر بازار های خارجی حتی امریکا بوده
بعد از جنگ جهانی اول هم المان به شدت تحریم شد و محدودیت های زیادی براش درست شد و مارک المان هم دچار یک ابر تورم بی سلبقه شد که این وضع در اتحاد Benz & Cie و DMG تاثیر فراوانی داشت.
در جنگ جهانی دوم در جبهه ژاپن بیشتر جنگ در اقیانوس ها بوده و صدمات وارده به شهر ها محدود به بمباران ها بوسیله ی هواپیماها بوده اما در جبهه اروپا شهر ها سنگر اصلی بودند
نمونش شهر استالینگراد بوده یا وولفسبورگ و دروازه رایشتاگ و ایضا پراگ…!!!
کمپانی های زیادی هم در المان نابود شد یا تا مرز نابودی کامل پیش رفتند ولی دوباره خودشونو ساختند
نخود آش
۶ مرداد ۱۳۹۲میلاد جان حرف بدی نزدم. نمیخوام چنین جسارتی هم بکنم. خوب شما عشق به آلمان داری مخالف نیستم .یعنی هیچ کس مخالف نیست .ولی نباید تعصبت باعث بشه که چشماتو رو حقیقت ببندی. آلمان بی عیب و نقص نیست .هیچ چیز بی نقص نیست. در مورد ماشین هاش هم همینطور .نمیشه بگی بنز بهترینه .خوب از چه نظر ؟ هر خودرو ساز یه هدفی داره حتی اگه به هدفش هم برسه بازم ماشینهاش بهترین نیست.بازم شرمنده اگه فکر کردی به آلمان دوست ها اهانت کردم
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ مرداد ۱۳۹۲درود.هیچ کشوری بی عیب و نقص نیست.ولی کلا المان برترین کشور صنعتیه دنیاست.مساله ای نیست که حل نشده از زیر دست المان ها بیرون بیاد.
المان کلا صنعتش کمه.
((( الکی نیست که برای سال های متوالی و پشت سرهم بزرگترین صادر کننده ی قطعات و تجهیزات و لوازم صنعتی تو دنیا انتخاب میشه.
V12
امیر
۲۲ شهریور ۱۳۹۲حالا که جاپن بهتر از المان هستش.هونداشم یه چیز دیگست
.
alireza
۵ مرداد ۱۳۹۲ماشینه خوبیه……. یه پوستر ازش بگیرین و بچسبونین به دیوار اتاقتون. ما که هرگز نمیتونیم از این ماشینا داشته باشیم.(زانتیا 20سال پیش اومد پارسال خط تولیدش متوقف شد ما هنوز سوارش نشدیم)
slr722
۱۱ شهریور ۱۳۹۲داخلش چقدر شبیه lexus lfa هستش…
Ahmad..F12
۲۳ دی ۱۳۹۳پویا جان هرچی باشه هموطن هستند دیگه
HASSANBMW
۵ مرداد ۱۳۹۲منتظر NSX زودتر از اینها بودم…
به نظرم ماشین جالبی خواهد بود!!!
حسین
۵ مرداد ۱۳۹۲very nice!!
رامین
۵ مرداد ۱۳۹۲هوندا یعنی کیفیت درقطعات وماندگاری ودرمقابل بسیاردوست داشتنی دوستان عزیز
جلال
۵ مرداد ۱۳۹۲حالا نمی شد زودتر وارود بازارش کنن؟
ali
۵ مرداد ۱۳۹۲اقا جلال مگه میخوای بخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این ماشینارو توایران فقط میشه عکساشو دید………………..
AMIN
۵ مرداد ۱۳۹۲آکورا یه خودرویی با مهندسی بالاییه و موتورهای کم حجم با بازده بالایی داره… ولی نمیدونم چرا این ظاهرش زیاد دلپسند نیست(نسبت به آلمانیا یا ایتالیا)… مثلا جلوش زیاد فضاییه، ولی عقبش مخصوص خود هوندا(آکورا)هست. چراغای عقبشو هر طور شده به هم چسبوندن(حتی با یه نوار باریک) که یادی از nsx قبلی باشه(که خاصه)… امیدوارم بیاد و رقابت رو با خودروهای دیگه حسابی گرم کنه… از همین الان میبینم بعضیا ترسیدن دارن از آلمان و صنعتش تعریف میکنن… ولی خودمونیم با اومدن نیسان جی تی آر پشم و پیلی همشونو ریخت… خودرویی با نصف قیمت و حتی خیلی کمترم… منتظر بازخورد هستیم
بهزاد
۵ مرداد ۱۳۹۲از اون اسپرتهای تاریخی خواهد شد همانند پیشینیان خود.
440 فقط قدرت موتور درون سوزش هست و با اضافه شدن موتور برقی فکر کنم بیش از 500 اسب قدرت داشته باشه.
ناصر
۵ مرداد ۱۳۹۲چند وقت پیش مطلب جالبی توی اینترنت راجع به آکورا خوندم اونم این که اکثر باندهای مافیایی و قاچاقچی های ژاپنی واسه فرار از دست نیروهای پلیس این کشور از خودرو های آکورا استفاده میکنن
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۲سیستم هیبریدی !!!!!!! 440 اسب قدرت واقعا جالبه .اینطور که معلومه روی سیستم موتور و گیربکسش خوب کار کردن اما قیافه یه جورایی انگاری جلو ماشین مخلوطی از طرح کیا موتور و مزدا 3 و عقبشم البته فقط طرح چراغ راهنماش مخلوطی از Audi R8 و آستون مارتینه
walid
۵ مرداد ۱۳۹۲عجب ماشین معرکه ای
من عاشق هوندام
ali
۵ مرداد ۱۳۹۲شرکت های ژاپنی هم دارن ماشیناشونو مثل ماشین لامبو وفراری طراحی میکنن……
این دومین باره همچین تراحی از ژاپنی ها میبینم…………………………………………………………………
خیلی تعجب کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m.s
۶ مرداد ۱۳۹۴هندلینگش توفیلم به نظرخوب میاد