درحالیکه دنیای خودرو فرسنگها با عصر طلایی خودروهای پرفورمنس ژاپنی فاصله گرفته اما برخی برندها هنوز هم خودروهای جذابی تولید میکنند. این بار شاهد مسابقهای درگ بین آکورا NSX جدید و نیسان GT-R هستیم. البته NSX در بریتانیا با نشان هوندا خودنمایی میکند. شایان ذکر است گودزیلای حاضر در این رقابت توسط تیونر بریتانیایی لیچ فیلد ارتقا یافته است.
آکورای حاضر در مسابقه کاملاً حالت استاندارد را حفظ کرده است. پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی این خودرو با سه پیشرانهی الکتریکی همراه شده و قدرت کل ۵۷۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۵ نیوتون متری را از طریق گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه به زمین منتقل میکند. این خودرو در آمریکا قیمت پایهی ۱۵۹۳۰۰ دلاری دارد. خریداران همین الآن میتوانند این خودرو را با تخفیف ۲۰ هزار دلاری بخرند که حدود ۱۳ درصد قیمت خودرو را شامل میشود.
اگرچه NSX از نظر قدرت پیشرانه کم میآورد اما وزن ۱۷۷۶ کیلویی آن کمتر از وزن ۱۸۰۰ کیلوگرمی نیسان GT-R است. هر دو خودرو از سیستم چهار چرخ محرک سود میبرند بنابراین از نظر کشش اول استارت مشکلی ندارند.
در آغاز مقایسه آکورا از گودزیلا جلو میزند که دلیل آن احتمالاً به گشتاور آنی پیشرانههای الکتریکی مربوط میشود؛ اما برای اینکه بدانیم کدام خودرو زودتر از خط پایان میگذرد این ویدئو را تماشا میکنیم.
:::فرشاد:::
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸یه GTR نیسمو استاندارد برای شکست دادن NSX کافیه
Just bentley continental
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸پیرم میشین مثل گودزیلا پیر شین.
لامصب این ماشین هنوز غولیه.
hossin
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸جی تی ار که خیلی عالیه ولی من هوندا رو انتخاب میکنم که خیلی خوش ظاهره
راستی تو تلگرام دیدم یه جنسیس رو مجهز به موتور کوروت کرده بودن مثل اینکه قلب ببر رو بذاری تو سینه گربه
تویوتا موتورز
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸برادران سامورایی اینبار در روبروی یک دیگر
عشقن خدایی عشق
me84
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸.
رخ NSX خدایی خیلی خوبه ولی خیلی گرونه
Nissan...Japan
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸من فکر کنم مدل یک ملیون دلاری gtr50. با 710 اسب حتی این جی تی ار تیون شده رو هم راحت شکست بده
M
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸عاشق اون لحظه ایم که یهو جی تی ار کنده شد افتاد جلو
car lover
۲۴ مرداد ۱۴۰۳⚔Ninja vs Samurai