نسخهی جادهای آکورا NSX تنها مدل از سوپرکار پیشرانه وسط هوندا نیست که برای مدل سال ۲۰۱۹ بهبود یافته است. مدل مسابقهای این خودرو نیز فیس لیفت شده و NSX GT3 Evo نام دارد.
این خودرو که برای فصل مسابقهی پیش رو تغییرات مهمی را تجربه کرده از بدنهای تغییر شکل یافته برای کاهش درگ در سرعتهای بالا، بهبود خنککنندگی قطعات مکانیکی زیرین و بهبود توازن و پایداری سود میبرد.
توربوشارژرهای پیشرانه نیز جدید بوده و پاسخ بهتری به پدال گاز میدهند و البته مصرف سوخت کمتری را هم به همراه دارند که این یک فاکتور مهم در مسابقات استقامت میباشد. ترمزهای ضد قفل نیز جدید بوده و البته در کابین نیز سیستمهای الکترونیکی جدیدی بکار گرفته شده تا به این ترتیب پرفورمنس خودرو بهبود یابد و هزینههای مالکیت نیز پایین بیاید. این تغییرات برای قد علم کردن در برابر آئودی R8 LMS و لامبورگینی اوراکان GT3 Evo ضروری بودهاند.
ماساشی یاماموتو، مدیر موتور اسپورت هوندا میگوید:
ما امروز از معرفی NSX GT3 Evo 2019 بسیار خرسندیم. اگرچه این خودرو قبلاً در برخی مسابقات GT3 برنده شده اما ما به بهبود مستمر محصولات و ارائهی بهترین تجهیزات برای مشتریان خود اعتقاد داریم.
پیشرانه و شاسی این خودروی مسابقهای به همراه مدل جادهای در اوهایو ساخته شده و پس از آن به ایتالیا و شرکت JAS موتور اسپورت فرستاده میشود. GT3 تا به اینجا در مسابقات چالش جهانی پیرلی و کلاس GTD مسابقات ایمسا برنده شده است. هوندا امید دارد با اعمال این تغییرات سکوها و قهرمانیهای بیشتری به دست آورد و حتی برای کسب عنوان قهرمانی کلی در جهان نیز بجنگد.
mahdy
۲۳ مهر ۱۳۹۷دوستان شرمنده بی ربط کامنت میدم ول ببینید چه کرده موتور ترند:
تست اولیه نسل جدید 911:
https://www.motortrend.com/news/2020-porsche-911-carrera-prototype-992-series-development-first-drive/
رقابت مفصل کوروت و 911:
https://www.motortrend.com/cars/porsche/911/2018/2019-chevrolet-corvette-zr1-vs-2018-porsche-911-gt2-rs-comparison-power-down/
رقابت مفصل کراس اوور های مدعی :
https://www.motortrend.com/cars/volvo/xc40/2019/2018-bmw-x2-2019-jaguar-e-pace-2019-volvo-xc40-luxury-crossover-comparison/
Omid
۲۳ مهر ۱۳۹۷رقبای قوی ای داره
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۷همه چیزش عالیه بجزدیفیوزر زیر سپر عقب
کل نمای دینامیک و سیال عقب رو با طراحی خشک دیفیوزر تحت تاثیر قرار داده