با تغییرات برجستهای که شامل جلوپنجره چندضلعی الماس آکورا میباشد، سدان آکورا RLX به روز شده برای اولین بار در گردهمایی پبل بیچ حضور یافته است. آکورا امید دارد این خودرو با صورت جدیدش فروش بیشتری را تجربه کند.
علاوه بر جلوپنجره یاد شده، این خودرو از ویژگیهای دیگری چون نمای جلوی کاملاً جدید و کاپوت عضلانیتری بهره میبرد. در بخش عقب شاهد مجموعهای از چراغهای LED و خروجیهای اگزوز دوگانه هستیم. در کل این خودرو از جلو تا عقب شاخصههای طراحی جدید و گیرایی را دریافت کرده است.
اکثر بخشهای کابین دست نخورده باقی مانده اما تغییرات ایجاد شده در این بخش عبارتاند از بهکارگیری مواد باکیفیتتر، صندلیهای بازطراحی شده و وجود تکنولوژی ایمنی AcuraWatch بهصورت استاندارد. تجهیزاتی چون ترمز خودکار، هشدار خروج خودرو از خط، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی در این خودروی بهروز شده وجود دارند.
نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۱۰ اسب بخار است که این قدرت از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته جدید به چرخهای جلو منتقل میشود. با وجود سیستم فرمان پذیری هر چهار چرخ (آپشن)، شتاب RLX نیز بهبود یافته است. نسخهای هیبریدی نیز وجود دارد که قدرت ۳۷۷ اسب بخاری را ارائه میکند.
این خودرو در ماه نوامبر وارد نمایندگیهای فروش خواهد شد و آکورا امیدوار است این سدان تر و تازه بیشتر از ۱۵۰۰ دستگاه سال پیش فروش داشته باشد.
جذابترین محصول سالهای اخیر آکوراست، طراحیش واقعا شیک و بالغه، خبری از خطوط شکسته و بی روح همیشگی آکورا نیست، اومدن خطوط تیز و شکسته رو با خطوط نرم و سیال تلفیق کردن تا نتیجش بشه این طرح گیرا ? نمای عقبش کمی منو یاد نسل قبل بامو سری هفت میندازه.
. آکورا RLX رو دوست دارم به 3 دلیل ! : 1- ظاهر بسیار زیبا و نوآورانه. از جلوپنجره ، چراغ های جلو و آرم آکورا [!] خیلی خوشم میاد 2- فقط و فقط در ژاپن ساخته و مونتاژ میشه ، هوندا حتی حاضر به مونتاژ در کانادا نشده 3- در ایمنی از 10 موفق به کسب نمره ی 9/7 شده و در تمام آیتم ها ۵ ستاره کسب کرده.
یک نقطه ی قوت مهم دیگه فرمان پذیری هر 4 چرخه. یک نقطه ضعف کوچولو محور جلو بودنه. کسی که رانندگی با ماشین های چهارجرخ متحرک و RWD رو تجربه کرده باشه ، هیچ وقت از FWD لذت نمیبره
واقعا شیک و زیباست اما نمیدونم چرا ظاهرش منو یادِ ماشینهای چینی میندازه البته فقط نمایه روبرو طراحی داخلیش هم زیباست اما بنظر من واسه ماشین لوکسی مثل آکورا داخلش باید در عین زیبایی ساده و شیک و فوقالعاده باشه مثلا شبیه مرسدسِ اس کلاس
فرشاد
۳۱ مرداد ۱۳۹۶جذابترین محصول سالهای اخیر آکوراست، طراحیش واقعا شیک و بالغه، خبری از خطوط شکسته و بی روح همیشگی آکورا نیست، اومدن خطوط تیز و شکسته رو با خطوط نرم و سیال تلفیق کردن تا نتیجش بشه این طرح گیرا ? نمای عقبش کمی منو یاد نسل قبل بامو سری هفت میندازه.
Amir
۳۱ مرداد ۱۳۹۶.
آکورا RLX رو دوست دارم به 3 دلیل ! :
1- ظاهر بسیار زیبا و نوآورانه. از جلوپنجره ، چراغ های جلو و آرم آکورا [!] خیلی خوشم میاد
2- فقط و فقط در ژاپن ساخته و مونتاژ میشه ، هوندا حتی حاضر به مونتاژ در کانادا نشده
3- در ایمنی از 10 موفق به کسب نمره ی 9/7 شده و در تمام آیتم ها ۵ ستاره کسب کرده.
یک نقطه ی قوت مهم دیگه فرمان پذیری هر 4 چرخه.
یک نقطه ضعف کوچولو محور جلو بودنه. کسی که رانندگی با ماشین های چهارجرخ متحرک و RWD رو تجربه کرده باشه ، هیچ وقت از FWD لذت نمیبره
سامان اذری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶خیلی زیباست
الماس هوندا
احسان
۳۱ مرداد ۱۳۹۶خیلی با کیفیت بنظر میاد مشخصات فنی و طراحی واقعا خوبی هم داره
کاش قیمت هم میگفتید
Omid622
۳۱ مرداد ۱۳۹۶با نسخه هیبرید موافقم
دوئل جالبیه با کمری ۲۰۱۸
مانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۶واقعا شیک و زیباست اما نمیدونم چرا ظاهرش منو یادِ ماشینهای چینی میندازه
البته فقط نمایه روبرو
طراحی داخلیش هم زیباست اما بنظر من واسه ماشین لوکسی مثل آکورا داخلش باید
در عین زیبایی ساده و شیک و فوقالعاده باشه مثلا شبیه مرسدسِ اس کلاس
مانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۶چراغهای عقبش شبیه بی ام و نیست؟؟؟؟
فرشاد
۳۱ مرداد ۱۳۹۶آره تا حدودی شبیه نسل قبل سری هفته، اما هر چی هست، زیبا و دلنشینه.
pump
۱ شهریور ۱۳۹۶پشتش کپی اینفینیتی هست q50