همین چند وقت پیش بود که کیت بدنهی مخصوص لیبرتی واک برای فراری ۴۸۸ تدارک دیده شد و حالا این تیونر معروف توجه خود را روی آکورا NSX جدید معطوف کرده است.
لیبرتی واک که در حال حاضر در فاز توسعهای محصول خود میباشد رندرهایی از این خودرو با کیت بدنهی عریض و گیرا را منتشر کرده است. در تصاویر میتوان نمای جلوی باابهت، سپر عقب اصلاح شده به همراه دیفیوزری جدید، قوس چرخهای پهنتر و البته بال عقب بزرگتر را مشاهده کرد.
اگر لیبرتی واک همچنان به سنتهای خود وفادار بماند میتوان انتظار داشت که این قطعات از FRP یا CFRP ساخته شده باشند. در میان بخشهای ارتقا یافته احتمالاً سیستم اگزوز جدیدی را نیز خواهیم یافت. با توجه به تصاویر میتوان سیستم تعلیقی با ارتفاع کمتر و حداقل یک دست از رینگهای بزرگتر و پهنتر را دید.
این قطعات افترمارکتی کارایی خودرو را تحت تأثیر قرار نمیدهند به گونهای که NSX تنها در ۲.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و تا ۳۰۷ کیلومتر در ساعت سرعت میگیرد. نیروبخش این خودرو پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو و البته سه پیشرانهی الکتریکی است. خروجی کل خودرو به ۵۷۳ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۴۵ نیوتون متر میرسد.
حسین
۶ بهمن ۱۳۹۵قشنگه
تو بخش فنی نمیشه کاری کرد؟
Parker
۶ بهمن ۱۳۹۵سیستم این خودرو به اندازه ی کافی پیچیده هست.
LB تیونر خوبیه. مطمئنا تکنولوژی دستکاری موتور این ماشین رو داره.
اما مطمئن باش دست بردن تو موتور این ماشین فقط برای خریدار دردسر ساز خواهد شد.
نیازی هم نیست. 2.7 ثانیه صفر تا 100. 307 کیلومتر حداکثر سرعت ، چی میخوای دیگه بیشتر از این ؟
شاهین
۶ بهمن ۱۳۹۵سلام
لیبرتی واک بیشتر تو کار تزیینات ظاهری خودرو هستش. من کم دیدم تو بخش فنی دست ببره. البته که بخش فنی هم کار هر کسی نیست.
Parker
۶ بهمن ۱۳۹۵درسته ، اکثر ماشین ها رو به همین چیزی که در مورد NSX داریم میبینیم تبدیل میکنه.
سبک کاریش همیشه همینطوره.
اما در زمینه ی تیونینگ موتور ، تیونر کم سر و صدایی هست اما کارش خیلی درسته. بسیار با کیفیت و منضبط.
جزو بهترین تیونر های ژاپن هست.
2 نمونه از تیونیگ های که الان حضور ذهن دارم M3 E92 سوپرشارژ 650 اسب بخار و GT-R R35 با 1111 اسب بخار هست.
هر دو برای مسابقات دریفتینگ ژاپن ساخته شدند و به پیروزی های بزرگی رسیدند.
یاسین
۶ بهمن ۱۳۹۵خیلی کارای این تیونر رو دوست دارم از نظر ظاهری کارای جالبی میکنه مخصوصا اون طرح سپر عقبش یه جور شیطونی کرده طرح بدنه رو البته من NSX رو تو نسخه استاندارد خیلی دوست دارم خیلی ماشین متمدنیه برای استفاده معمولی و وقتیم که میخوای باهاش خوش بگذرونی حس فوق العاده ای میده
نوید جهرمی
۷ بهمن ۱۳۹۵من باشم براش رنگ مات میزنم. وگرنه ظاهر الانش خیلی پلاستیکی ب نظر میاد و فقط ب درد پیست میخوره نه خیابون.
USA & JAPAN
۶ بهمن ۱۳۹۵واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خیلی خفن شده این سامورایی