آکورا

معرفی آکورا NSX GT3 Evo22 با بهبودهای فنی قابل‌توجه

آکورا NSX GT3 در حال ورود به فصل جدیدی از زندگی خود است چراکه به تازگی نسخه ارتقا یافته Evo22 آن معرفی شده است. این خودرو که قرار است از سال ۲۰۲۲ روانه مسابقات موتور اسپورت شود از بهبودهای فنی مناسبی به برآورده ساختن نیازهای تیم‌ها و رانندگان سود برده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی این خودروی مسابقه‌ای ارتقا یافته اینترکولرهای بهتر پیشرانه است که به منظور تضمین عملکرد پایدار پیشرانه در شرایط متنوع طراحی شده‌اند. همچنین باک‌های سوخت بزرگ‌تری در NSX GT3 Evo22 نصب شده که این خودرو را برای حضور در مسابقات استقامت آماده‌تر می‌سازد. سیستم تعلیق بازنگری شده و تغییرات مناسب در چرخ ها نیز وجود دارند که این آخری باعث تعویض سریع‌تر چرخ ها می‌شود.

NSX GT3 Evo22 تا سال ۲۰۲۴ با قوانین موتور اسپورت هماهنگی داشته و با آپشن های سیستم تعلیق و چراغ‌های جلوی جدید عرضه خواهد شد. شاسی خودرو همچون گذشته در مرکز ساخت پرفورمنس اوهایو مونتاژ شده و تولید نهایی خودرو نیز توسط JAS موتور اسپورت در میلان ایتالیا صورت می‌گیرد. این مرکز همچنین مسئول پشتیبانی فنی از تیم‌ها و مشتریان NSX در اروپا می‌باشد.

اولین نسخه از NSX GT3 در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و این خودرو از آن زمان تاکنون توانسته ۲۵ پیروزی در کلاس‌های ایمسا GTD و SRO GT به دست آورد. این خودرو هم‌اکنون در حال دفاع از مقام‌های خود در مسابقات یاد شده و به عنوان قهرمان خودروسازان است.

مدیر توسعه پرفورمنس هوندا گفته است:

ما بسیار مفتخریم جدیدترین تغییرات آکورا NSX GT3 بسیار موفق را اعلام کنیم. درحالی‌که NSX پیروزی‌های متنوعی را در برخی از مهم‌ترین مسابقات سری GT3 به دست آورده اما ما به بهبود مستمر محصولات و ارائه بهترین تجهیزات ممکن و پشتیبانی از تیم‌های آکورا در موتور اسپورت متعهد هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. امیرحسین

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    سلام.
    تشکر از جناب احمدزاده بابت مقاله عالی🌹.
    دوستان مرسدس بنز GLS اس یو وی هست یا کراس اوور؟

    1. PHILIPP

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      SUV

    2. charger

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (396 ديدگاه)

      کراس اوور فول سایز

      1. datsun

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3945 ديدگاه)

        ساختار شاسی و بدنه یک پارچه اس و تو کلاس کراس اوور فول سایزه

    3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      SUCROSS 😂 ، جدا از شوخی یه کراس اوور فول سایز با توانایی مناسب آفروده ، یعنی نه اینکه برای آفرود ساخته شده باشه ولی همچینم بی دست و پا نیست و میتونه یه حرکتی بزنه ، اسکالید و نویگیتور و Q8 و X7 هم توی همین کلاسن منتها آلمانیا طبق گفته کارشناسا روی جاده و پیست تاحدی بهتر از آمریکایی ها هستن ولی آمریکایی ها توی آفرود تا حدی میشه گفت بهترن

    4. Reza Waffen SS

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      SUV دیگه معلومه

  2. میثم

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    هوندا یکی از بهترین انجین سازان دنیاست

  3. امیرحسین

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    سلام.
    تشکر از جناب PHILIPP,datsun و charger.ممنون که پاسخ دادید🌹.

  4. ماکسیمیلیان

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    درود!
    شکوفه ساکورای با اُبُهت و سرعت🌸!
    مرحبا بر هوندا!احسنت!
    حقا که این شاهکار قابل و لایق تحسین است☺!
    آنچه خوبان همه دارند ، تو یکجا داری!
    با سپاس ، یاعلی 🌷
    «پارس و بریتانیا»

  5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (311 ديدگاه)

    جالبه،بدرد نسکار میخوره…

  6. امیرحسین

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    سلام.
    تشکر از جناب mercedes benz……….amirreza بایت پاسختون.🌹

  7. محمد مختاری آذر

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    خوب هستش

  8. Kato

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (469 ديدگاه)

    معرکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا