چهارم جولای برای خودروسازانی که در آمریکا مشغول به تولید خودرو هستند به معنی تخفیفهای قابلتوجه و پیشنهادهای خرید جذاب است. اگرچه این تخفیفها معمولاً مبلغ منطقیای را شامل میشوند اما این بار آکورا NSX با تخفیفی قابلتوجه ارائه شده است.
بنا به گزارش کارز دایرکت، افرادی که اقدام به خرید یا لیزینگ آکورا NSX بکنند خواهند توانست از تخفیف ۲۰ هزار دلاری برخوردار شوند.
البته این اولین باری نیست که آکورا تخفیفهای سخاوتمندانه خود برای این سوپرکار را اعلام میکند. سال پیش بود که یک تخفیف ۲۰ هزار دلاری دیگر هم برای NSX 2019 ارائه شد و در واقع با این تخفیف ۱۲ درصد از قیمت خودرو کاسته میشد.
دیگر تخفیف قابلتوجه آکورا برای مدل پرچمدار RLX است که به مبلغ ۱۲ هزار دلار میباشد. TLX هم با تخفیف ۱۰۲۰۰ دلاری برای لیزینگ و تخفیف ۱۵۰۰ دلاری وفاداری عرضه میشود.
اما آکورا تنها خودروسازی نیست که تخفیفهای خود برای این مقطع را اعلام کرده زیرا جیپ چروکی ۲۰۲۰ نیز هماکنون با شرایط اقساطی ۷۲ ماهه بدون بهره عرضه شده است. به این ترتیب مشتریان شاهد صرفهجویی ۲۸۰۰ دلاری در هزینههای خود نسبت به شرایط ۷۲ ماهه قبلی خواهند بود.
همچنین هوندا پایلوت LX مدل ۲۰۲۰ نیز با شرایط اقساط ۳۶ ماهه با پیشپرداخت ۲۹۹۹ دلار و اقساط ماهانه ۲۳۹ دلاری عرضه شده است. در شرایط قبلی اقساط ماهانه این خودرو ۳۲۲ دلار بود.
ممد ژانگولر
۸ تیر ۱۳۹۹تخفیف خیلی حس خوبی به خریدار بدبخت که داره سرش کلاه میره میده
کلا این تخفیفها هیچ کدوم بی دلیل نیست
هوندا nsx از اولشم خیلیها میگفتن ماشینشو گران قیمت گذاری کرده
و کسی میخواد اینو بخره میتونه گزینه های بهتری تو بازار داشته باشه
البته کاچی وضع هیچی ولی ای کاش این تخفیفهای خوبو رو مدلهای با ثبات بازار هم میدیدیم
البته برای ما ایرانیها فرقی نمیکنه چون افزایش دلار قدرت خریدمونو بریده و نقش هویج سر سفره داریم ??
NAVID۰۰۹۸
۸ تیر ۱۳۹۹ممد ژانگولر
هر که بامش بیش برفش بیشتر .
خودرو هر چی گرونتر ، تخفیفش بیشتر ، البته با شما موافقم که این قیمت برای اسم nsx زیاده .
ولی داریم میبینیم که خودروهای حدوداً ۱۰۰ هزار دلاری آلمانی بنز bmw آئودی تخفیفهای بالای ۲۰هزار دلاری میخورند و هنگام خرید حتی میشه تخفیف بیشتر و اِشانتیون خدماتی هم گرفت ، تازه اگر نزدیک کریسمس باشه که دیگه تخفیفها بیشتر هم میشه .
پس بحث سرِ تو پاچه کردن نیست ، بحث سر ارزش گذاری برند و نام محصوله .
nsx شکست خورده و خودرو شکست خورده هرچی عالی هم باشه ، در صنعت خودرو به چشم نمیاد و باید یا تولیدش قطع و یا یه بازسازی کامل شکل بگیره در نسل بعدیش .
nsx از نظر قیمتی وارد قلَمرُو نامداران آلمانی ایتالیایی شده که اسمش نمیتونه یدکش قابلیتهای برترش باشه که خب من خودم با تمام علایقم به nsx ، میرم پورشه یا آئودی میخرم ، مثلاً .
فکر کن اسم تویوتا کرولا در نسل بعدی بره در کلاسی همچون لکسوس es ، خب اسم کرونا در کلاس سدان کوچک اقتصادی جا افتاده و نه در کلاس سدان لوکس اقتصادی ، خب معلومه کسی لکسوس es را با نام کرولا نمیپذیره و در فروشش مطمئناً اثرگذاره .
ممد ژانگولر
۸ تیر ۱۳۹۹بلاخره نوید جون نفهمیدم باهام موافقی یا مخالف؟!
NAVID۰۰۹۸
۸ تیر ۱۳۹۹هم آره هم نه
توضیح دادم .
OMID
۸ تیر ۱۳۹۹اره قیمتش زیاده
تکنولوژیهای خفنی داره ولی متأسفانه این تکنولوژی ها نتونستن کمکی به پرفورمنسش بکنن
جالبه که خود هوندا و آکورا شتاب صفر تا صد ماشین رو اعلام نکردن ( خودشونم خجالت کشیدن :/ ) ولی جیمز می یه دفعه تایمشو گرفت که حدود سه و خورده ای شد اگه اشتباه نکنم
که واسه یه سوپر کار مدرن کمتر از متوسطه
ب ام و با همین قیمت سدان های با شتاب بهتر داره
در کل نتونست جایگزین درخوری واسه nsx قبلی باشه
اگه قیمتش کم بود و در حد ماشینای اسپورت ( مثل nsx قبلی ) عالی میشد ولی الان نسبت به قیمت پرفورمنس خوبی نداره
سجاد
۸ تیر ۱۳۹۹کاچی بَه زه هیچی
بیسواد
NAVID۰۰۹۸
۸ تیر ۱۳۹۹من که عاشق NSX هستم
سوپراسپرت مهندسی شدهای هست .
احساس آلمانیها و ایتالیاییها را نمیده ولی از نظر قابلیت دست کمی از آنها که نداره هیچ ، بلکه بهتر هم هست یه چیزی تو مایههای لکسوس LFA سامورایی میمونه .
بنظر من ، آکورا نباید این خودرو را با نام nsx ارائه میکرد و باید یه نام دیگر و تازه میگذاشت ، چون اسم nsx مثل سوپرا به قیمت بالای ۱۰۰هزار دلار نمیخونه و نام خودروهای ژاپنی دهه ۹۰ هم کلاس میشه با پونیکارهای آمریکایی مثل کامارو یا موستانگ ولی میبینیم که nsx نامی اصیل و قدیمیه بین خودروبازان که قابلیت بسیار بالایی داره ولی در این محدوده قیمت اسم nsx نمیگنجه و بهتر بود که از اسم جدیدی استفاده میشد تا دیدگاه طرفداران و مشتریها به عقب بر نگرده که چرا قیمت این خودرو با اسمش جور در نمیاد .
دقیقاً کاری که تویوتا درست انجامش داد برای سوپرا و خودشون هم گفتند اگر با bmw همکاری نمیکردند ، هزینه ساخت بالا میرفت و دیگر سوپرا مثل قدیم در دسترس نبود و گران تموم میشد برای مشتری و احتمالاً یک شکست خورده میشد در بازار جهانی .
کافر مقدس
۸ تیر ۱۳۹۹nsx از نظر تکنولوژی و کارایی تمام و کمال چندسالی از دیگران جلوتره . سیستم ترمز سیمی و بهره بری از 3انجین و تعلیق و 4چرخ متحرک ش یه چیز به خصوصی ـه . هوشمندترین فعلی ـه . تو گرندتور هم بررسی ش کردن خیلی تعجب کردن از این سطح تکنولوژی
مشکل هوندا اینه که اون سر و صدا و تبلیغات اغراق آمیز دیگرون رو نداره
کافیه لینک رو ببینید
https://www.topspeed.com/cars/car-news/the-engine-inside-the-acura-nsx-is-way-more-intricate-than-you-thought-ar187617.html
M.A.S
۸ تیر ۱۳۹۹فروشگاه های همواره تخفیف اکورا
یکی بخر سه تا ببر
شما هم دعوتید ??
سینا BMW
۸ تیر ۱۳۹۹NSX عالیه ولی از نظر قیمتی خیلی گرون بود ولی شاید با تخفیف بهتر بشه
ببخشید شاید بی ربط باشه ولی نیسان کیکس فیس لیفت شده خبرش رو بذارید
حسین
۸ تیر ۱۳۹۹اینجا هم قبل از لیزینگ خودرو اول 50 درصد قیمتشو زیاد میکنن، بعد میان به اسم تعدیل قیمت با 25 درصد افزایش قیمت فروش ثبت نامی میکنن, ملت هم واسش سر و دست میشکونن!!!
بهنام
۸ تیر ۱۳۹۹بسیار دوست داشتنیه. بعد از آزمایش آکورا توی برنامه ی گرند تور و تعریف و تمجید های مفصل جیمز می از این ماشین بیشتر عاشقش شدم. با توجه به تکنولوژیهای بکار رفته و عملکرد عالی بنظرم قیمتش کاملا رقابتی هست.