اگر پیگیر اخبار باشید قطعاً میدانید که درگ های زیادی را منتشر کردهایم. باید اذعان کرد مسابقات درگ بخش جداییناپذیر دنیای خودرو بوده و تماشای آنها هیجان زیادی دارد. حدس ما این است که پرفورمنس خودروها در خط مستقیم بخش اعظم این جذابیت را تشکیل میدهد. بله بخش اعظم جذابیت اما نه همهی آن!
اگرچه این مسابقه درگ به اندازهی درگ ۸ موتور ترند فوقالعاده و هیجانی نیست اما هنوز هم میتوان با لذت به تماشای آن نشست. اگر به یاد داشته باشید حدود دو سال قبل آکورا NSX توانست لامبورگینی آونتادور را شکست دهد اما خب ما خیلی به آن اعتنا نکردیم زیرا مسابقه تنها یک بار برگزار شد بنابراین راهی برای دانستن اینکه آیا استارت لامبورگینی بد بوده یا خیر وجود نداشت.
البته این درگ کمی متفاوتتر است زیرا اوراکان کمتوانتر در آن حضور دارد. اگر NSX توانسته مدل سبکتر و قویتر آونتادور LP 700-4 را شکست دهد پس چه شانسی برای برد اوراکان LP 580-2 کمرمقتر و دیفرانسیل عقب وجود دارد؟ خب شانس این خودرو بسیار بالاست!
بیایید نگاهی سریع به مشخصات فنی این دو خودرو بیندازیم. NSX از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توربو به همراه سه پیشرانه الکتریکی سود برده و قدرت ۵۷۳ اسب بخاری دارد. این نیرو از طریق گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه به چهار چرخ منتقل میشود.
در طرف دیگر اوراکان قرار دارد که قلب تپندهی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری آن خروجی ۵۷۲ اسبی داشته و این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخهای عقب انتقال مییابد. البته اوراکان چند کیلویی سبکتر است.
با توجه به قدرت خودروها و همچنین سابقهی شکست دادن آونتادور، اکثر افراد روی برد NSX شرط میبندند. بهترین بخش این درگ برگزاری دو مسابقه است. اولین مسابقه از سکون بوده درحالیکه مسابقه دیگری از حالت حرکت (رولینگ) میباشد. آیا فکر میکنید آکورا این بار هم مچ لامبورگینی را میخواباند؟ ویدئو را حتماً نگاه کنید!
[دانلود ویدئو]
امیر
۳ مهر ۱۳۹۷نتیجه چیز عجیبی نبود اما فکر نکنم کسی آکورا رو به لامبورگینی ترجیح بده.NSX اگر خیلی ادعا داره با هوراکان پرفورمانته درگ ریس بده :))
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷Nsx فقط ۱۴۵ هزار پوند قیمت داره متوجه هستی که در حالی که پرفورمانته۲۰۰ هزار پوند قیمت داره
امیر
۳ مهر ۱۳۹۷به خوبی متوجه هستم اما با یک مقایسه کوچیک بین اینا اتفاق خاصی نمی افته که!
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷چرا دقیقا اتفاق بزرگی می افته مثل همون مسابقه درگ که مقالش رو در سایت دیدم که به جای هلکات rt رو در خط جلو رقبا گذاشته بودن در حالی که هلکات میتونست حتی به سومی فکر کنه
این مقایسه هایی که تراز نیستن به ضرر برند هست
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷توی بحث درگ سوپر اسپرت قیمت ملاک نیست بحث فنی ملاکه ،جی تی ار هم ۱۰۰ هزار دلار قیمتشه ولی فراری ۴۵۸ که ۲۳۰ هزار دلار قیمت داره رو زد ( گرچه بعد از ۴۸۸ حسابی خورد)
قیمت رو فقط واس ماست مالی میارن وسط یه سری
سامان اذری
۳ مهر ۱۳۹۷ایول به اکورا
دهه 90 اوج ژاپنی ها بود
ماشینهای زیادی از ژاپن بیرون اومدن که دنیا رو ب اتیش کشیدن
مثل
لن اوو -سوپرا -اسکایلاین-مزدا ار ایکس 7 -و……
ولی هیچکدوم دل من رو مثل این ماشین نبرده
فقط ببینید و لذت ببرید
انگار نه انگار که این ماشین طراحیش مال بیستو خورده ای (نزدیک سی سال) هست
http://uupload.ir/files/e0bd_img_20180925_101453_637.jpg
و
http://uupload.ir/files/5uy4_img_20180925_101444_373.jpg
و
http://uupload.ir/files/cuj_img_20180925_102223_708.jpg
و
http://uupload.ir/files/p2h_img_20180925_101627_435.jpg
http://uupload.ir/files/nove_img_20180925_102221_543.jpg
امیدوارم لذت برده باشید
(Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷سامان
جات خالى
ىه لنسر توربو چند روزه اومده محله ما براى جلوبندى که تعمىىر بشه
اگه شد برات عکس مىفرستم ازش
بهنام
۳ مهر ۱۳۹۷دو خودرو در حالت استاندارد قرار دارند که با توجه به این موضوع میشه گفت ان اس ایکس در مقابل یکی از محبوبترین رقیب عملکرد خوبی داشته. هوندا هم میتونه با عرضه ی مدلی قویتر مثلا ان اس ایکس تایپ آر در مقابل مدلهای سطح بالاتره رقبا هم عملکرد خوبی داشته باشه.
Reza
۳ مهر ۱۳۹۷دلیل برتری MSX استفاده از 3 موتور الکتریکی در کنار موتور اصلی هستش.
خود موتور 6 سیلندر اکورا توان رقابت با هوراکان رو نداره.
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷با اینکه با ماشین های اسپورت بالای ۱۰۰ هزار دلار مخالفم ولی اگه قرار باشه چیزی در این سطح بخرم nsx رو به همه ترجیح میدم
حسن
۳ مهر ۱۳۹۷اکورا خىلى بهتره
شاهین
۳ مهر ۱۳۹۷قبلا گفتم بازم میگم چیزی که الان زیاده ماشین هیبریدی و پلاگین و تنفس مصنوعیه. الانم لامبورگینی رو تنفس طبیعی گیر آوردن و عرض اندام میکنن و واس خودشون فیگول میگیرن ?
یادم نرفته توی گرندتور سه نسل متفاوت از ماشین هارو اوردن و البته اکورا و اونتادور اس هم بودن و در آخر این اونتادور بود که لذت رانندگی رو تو هر شرایط انتقال میداد. توی درگ هم اونجا اکورا عقب افتاد. پس تا قبل ورود لامبورگینی هیبریدی یا پلاگین، تا میتونن فیض ببرن توی درگ ها
بهنام
۳ مهر ۱۳۹۷بشدت خودروهای ایتالیایی را دوست دارم ولی باید گفت سیاست هر شرکت فرق میکنه. اینکه لامبورگینی اوراکان رو با موتور تنفس طبیعی به بازار عرضه میکنه بسیاری از علاقه مندان رو خوشحال کرده، دلی در مواجهه با رقیبان که به موتورهای پر خوران و هیبرید شده روی آوردن میتوان قافیه رو باخته شده پنداشت. هرچند عقب افتادن چنددهم ثانیه ای چیزی از ارزشها و زیبایی و کاریزمای لامبورگینی کم نمیکنه، ولی بزودی شرکت ملزم به استفاده از تکنولوزی های جدیدتر برای عقب نماندن از رقبا میشه. در هر صورت من ان اس ایکس رو تحسین میکنم. چون میدونم لامبورگینی برای هیبریدی کردن محصولات آینده باید قیمت به مراتب گزافتری از امثال ان اس ایکس رو طلب کنه.
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷اینکه توقع داشته باشی قیمت برند لوکس و سطح بالایی مثل لامبورگینی – که ماشین 5 میلیون دلاری تولید میکنه – با هوندا و اکورا یکی باشه ، مثل اینه که توقع داشته باشی تویوتا کمری و لکسوس ES هم قیمت باشن
NSX یه هونداست و اوراکان یه لامبورگینی … خیلی فرقه بین این 2 تا
emad1990
۳ مهر ۱۳۹۷کسی به جز درگ تایمز منبع معتبر تو درگ سراغ نداره؟!!تو یوتیوب البته