در قسمتی دیگر از دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابتهای خودرویی پدال امروز به سراغ گروه سدانهای متوسط لوکس رفتهایم. در دوئل قبلی این گروه مازراتی گیبلی و جگوار XF در برابر یکدیگر قرار گرفتند که طی این جدال درمجموع تعداد ۱۹۲۱ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل گیبلی با دریافت ۱۳۹۱ رأی موفق به کسب ۷۲ درصد از کل آراء شده و پیروزی مقتدرانهای کسب کرد درحالیکه XF تنها ۵۳۰ رأی دریافت کرده است. حال امروز در ششمین دوئل گروه سدانهای متوسط، بامو سری ۵ و آکورا RLX به میدان نبرد آمدهاند.
مرسدس بنز E کلاس | اینفینیتی Q70 | آئودی A6 | جنسیس G80 |
مرسدس بنز E کلاس | آئودی A6 | ||
کادیلاک CTS | لینکلن MKZ | جگوار XJ | مازراتی گیبلی |
کادیلاک CTS | مازراتی گیبلی | ||
بامو سری ۵ | آکورا TLX | لکسس GS | ولوو S90 |
؟ | ولوو S90 | ||
لکسس ES | کادیلاک XTS | تسلا مدل S | فیسکر کارما |
؟ | ؟ |
بامو سری ۵
سری ۵ یکی از مشهورترین، محبوبترین و باسابقهترین محصولات بامو است. پیشینهٔ این سدان لوکس آلمانی به سال ۱۹۷۲ و معرفی نسل نخست آن بازمیگردد که بهعنوان جایگزینی برای سدانهای سری ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ بامو به بازار آمد. نسل اول سری ۵ که در کشورمان هم عرضه شد، تنها بهصورت سدان تا سال ۱۹۸۱ به تولید رسید و سپس جای خود را به نسل دوم داد. بدین ترتیب نسلهای سری ۵ یکی پس از دیگری طی سالهای بعد به بازار آمدند درحالیکه از نسل سوم نسخهٔ استیشن هم به مدلهای آن اضافه شد. هماکنون این سدان آلمانی در نسل هفتم خود قرار دارد که بهتازگی راهی بازار شده است. این نسل که با کد G30 شناخته میشود، رسماً در اکتبر ۲۰۱۶ رونمایی شده و فروش آن از ماه فوریه آغاز شد. در نسل قبلی، بامو عضو دیگری را به خانوادهٔ سری ۵ اضافه کرده بود که گرن توریزمو نام داشت اما در این نسل، مدل گرن توریزمو به سری ۶ منتقل شده و بنابراین سری ۵ هماکنون در همان دو نسخهٔ سدان و استیشن سابق تولید میشود. این خودرو روی پلتفرم جدید OKL بامو ساخته شده که با مدل بزرگتر سری ۷ مشترک است. سری ۵ هماکنون با طیف گستردهای از پیشرانههای بنزینی و دیزل به بازار عرضه میشود و در بین آنها یک نسخهٔ هیبریدی هم وجود دارد. لیست موتورهای بنزینی این خودرو از یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۱۸۵ اسب بخار قدرت در مدل 520i شروع شده و نهایتاً به نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۰۰ اسب بخار قدرت در مدل M5 ختم میشود. در این دوئل اما جهت هماهنگی با رقیب ژاپنی مدل 540i شرکت کرده که از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو استفاده میکند. این موتور ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که در حالت استاندارد به چرخهای عقب منتقل میشود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive هم برای آن وجود دارد. فروش سری ۵ در سال ۲۰۱۶ در ایالاتمتحده ۳۲,۴۰۸ دستگاه و فروش آن تا ماه اکتبر سال جاری ۳۱,۹۱۳ دستگاه بوده است.
آکورا RLX
آکورا اولین بار با معرفی سدان کانسپتی با نام RLX در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۲ خبر از ساخت خودروی جدیدی برای جایگزینی با سدان RL داد. سپس نسخهٔ تولیدی این سدان جدید در اواخر همان سال در نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۲ رونمایی شده و از مارس ۲۰۱۳ بهعنوان جایگزینی برای مدل RL به بازار آمد. این خودرو بزرگترین سدان آکورا و بهطورکلی سدان پرچمدار گروه هوندا محسوب میشود. RLX بهتازگی برای مدل ۲۰۱۸ فیسلیفت میاندورهای خود را تجربه کرده است که برای اولین بار در هفتهٔ خودروی مونتری امسال به نمایش عمومی درآمد. در این فیسلیفت، طبق زبان طراحی جدید آکورا، تغییرات ظاهری عمدهای در RLX صورت گرفته که شامل مواردی چون جلوپنجرهٔ ششگوشهٔ جدید، چراغهای جلو و عقب جدید و… میشود. این سدان لوکس ژاپنی هماکنون تنها در دو نسخهٔ مختلف به بازار عرضه میشود. مدل اول که در دوئل ما هم شرکت کرده است، مجهز به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی بنزینی است. این موتور ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد که پس از فیسلیفت ۲۰۱۸ برای انتقال آن یک گیربکس جدید ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه شده است. مدل دوم اما یک نسخهٔ هیبریدی است که قوای محرکهٔ آن از یک موتور بنزینی V6 به همراه سه موتور الکتریکی تشکیل شده است. خروجی کلی این سیستم که در آن از تکنولوژی قوای محرکهٔ هیبریدی سوپراسپرت NSX استفاده شده، ۳۸۰ اسب بخار است. این مدل هیبریدی بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است اما نسخهٔ بنزینی صرفاً بهصورت دیفرانسیل جلو تولید شده و امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک برای آن وجود ندارد. اوضاع فروش آکورا RLX در ایالاتمتحده هرگز مناسب نیست چراکه سال گذشته در این کشور تنها ۱۴۷۸ دستگاه از آن فروخته شده است. این رویه امسال هم ادامه داشته است بهنحویکه تا پایان ماه اکتبر سال جاری فقط ۹۲۲ دستگاه RLX در ایالاتمتحده به فروش رسیده است. بااینحال آکورا امیدوار است با این فیسلیفت اخیر و به لطف طراحی جدید و تکنولوژیهای بیشتر بتواند فروش سدان پرچمدار خود را در آمریکا افزایش دهد.
مشخصات فنی
آکورا RLX | بامو 540i | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۳ لیتری I6 |
تنفس | طبیعی | توربوشارژ |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار | ۳۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۷۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۵.۸ ثانیه | ۴.۷ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۳ ثانیه | ۱۳.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۲ لیتر (ترکیبی) | ۹.۴ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۶۸ لیتر |
وزن | ۱۸۱۵ کیلوگرم | ۱۸۴۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۹۸ متر | ۴.۹۴ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۵ متر | ۲.۹۷ متر |
حجم صندوق بار | ۴۲۰ لیتر | ۵۴۰ لیتر |
قیمت پایه | ۵۵,۴۱۵ دلار | ۵۷,۴۴۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9882868]
حامد
۴ آذر ۱۳۹۶بدون شک انتخابم سری ۵ هست
فقط e کلاس هست که ممکنه به سری ۵ ترجیع بدمش
ولی انصافا اکورا هم چیزی کم نداره
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۴ آذر ۱۳۹۶خار قدرتمند در چشم بدخواهاش
بسوزه اونیکه چشم نداره ببینه BMW پادشاهی میکنه.
یادشون رفته اون موقع که دست نیاز و عجز به سمت BENZ دراز کردن و BENZ تحویلشون نگرفت و موتور دیزلی بهشون نداد، این BMW بود که دست پدرانه بر سر FORD کشید و بدون هیچ اسمی انجین دیزل بهشون داد.
***
البته منظورم با همه نیست. من میدونم و میشناسم بچه های با عشق و باحال چه کسانی هستن.
حتی اگر هم رای نیاره با اختلاف از تمام رقیباش بالاتره حتی E کلاس که غولی هست واسه خودش.
تاج پادشاهی سدان بر سر محصولات BMW هست و تمام.
***
رای من سلطان عشق BMW
MAHDI . VENOM-DEMON-ROADSTER
۴ آذر ۱۳۹۶شکست M4 از ماستنگ خیلی دلنشین بود دوست من
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۴ آذر ۱۳۹۶فدات شم
من خودم اونجا به ماستنگ رای دادم
ولی این سری 5عه.
سلطان سگمنت خودشه.
این که شما نمیخوای ببینی به من ربطی نداره ولی حقیقت رو نمیشه انکار کرد.
MAHDI . VENOM-DEMON-ROADSTER
۴ آذر ۱۳۹۶عزیز دلم خب تو که نگفتی سری ۵
مستقیم گفتی فورد
کامنتت رو مجددا بخون
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۴ آذر ۱۳۹۶درست نوشتم.
کجاش برات ابهام داره؟
MAHDI . VENOM-DEMON-ROADSTER
۴ آذر ۱۳۹۶سفسطه نکن دیگه
الان این پست هیچ ربطی به فورد نداشت اما تنفرت از فورد رو بهش ربط دادی
منم گفتم فورد BMW رو شکست داد اما تو میگی ربطش به سری ۵ چیه
خب کامنت خودت حمله به فورد بود دیگه نه در مورد سری ۵ و اکورا
Hemichan
۴ آذر ۱۳۹۶همدیگرو ماچ کنین کدورتها را کنار بگذارید/بگزارید
خوب نیست ٭ بی صبرانه منتظر کُتک های دوستانه تان هستیم٭
حامد
۴ آذر ۱۳۹۶داداش فدات بشم بد نبود یکم ملایم تر حرف میزدی؟
اخه یعنی چی هی خار خار میکنی؟
مگه دعواست عزیز من؟
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۴ آذر ۱۳۹۶حاج حامد
من تند حرف نزدم.
نیمه پر لیوانو ببین. واقعیت تند و بُرّندس.
مانی
۵ آذر ۱۳۹۶این سگمنت سلطانشای کلاس هست
سریه ۳ سلطانه سگمنت خودش بود البته
جدیدا نمیدونم هنوز هست یا نه
Mohammad
۴ آذر ۱۳۹۶اینکه نه تنها در خودروهای سدان بلکه در تمامی کلاسهای سواری تاج برای کدام گروه خودرو سازی است در تمامی سایتهای مرتبط با ماشین چه ایرانی و چه خارجی موجوده و نیاز به سواد خاصی هم نداره فقط کمی خواندن لازمه،خیلی قشنگ تره که نظراتمونو محترمانه تر بگیم دوست خوب من
Amin
۴ آذر ۱۳۹۶دوستان شرمنده اینجا ریپلای میکنم اما ازتون خواهش میکنم این مقاله و تمام عیب هایی که به ولوو s90 وارد شده رو بخونید و این که دوستان چقد ساده و صرفا از رو تعصب باعث شدن gs با تمام شایستگیاش حذف بشه،هیچ منطقی تو رای دادن اکثر دوستان نیست متاسفانه
https://www.pedal.ir/magazine/مقایسه-جنسیس-g90-لینکلن-کانتیننتال-ولوو-s90/
Alireza.a
۱۱ آذر ۱۳۹۶سلام.حتما که بی ام دبلیو بهتره، هویتش ضعیفتره هوندا.آخه خودرو دیفرانسیل جلو میشه.اونم تو این سگمنت که همه حالت awd دارن.اینا اصلا قابل قیاس نیستن.☺هوندا خودروهاش خوبن انصافا ، پر از تکنولوژین ، اما امروز اون روز نیست!!!
(Ali(Chevy Nova
۴ آذر ۱۳۹۶اکورا انتخاب من هستش و مهم ترىن دلىلش هم نوع تنفسش هست
از محاسن دیگه اکورا
1. استهلاک کم بخاطر تنفس طبىعى بودن
2. وزن کم تر
3. طول بىشتر
4. گىربکس بهتر هست
Behi
۴ آذر ۱۳۹۶طولش بیشتره اما فاصله محوریش کمتر از ب ام وست که بنظرم مهم فاصله محوریه که هرچی بیشتر باشه فضا کابین هم بیشتر میشه.
البته یه نکته هم داره با طول بیشتر صندوق خیلی کم حجم تر نسبت به ب ام و داره.
جز مصرف سوخت و قیمت آکورا هیچ برتری نداره.
تعصب تا چه حد اون 23 درصد هم فک کنم طرفداران بنز باشن که یکیش خودمم?البته رای من قطعا ب ام و
#ali.m#
۴ آذر ۱۳۹۶“این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند”
یعنی چی ؟اون 23درصد فلانن .
خب اونا به اکورا بیشتر علاقه داشتن.
بهش رای دادن.
حالا میخوان 23درصد باشن میخوان 1درصد باشن بالاخره هستن.
امیر
۴ آذر ۱۳۹۶۴ میلیمتر طول بیشتر، ۳۰ کیلو وزن کمتر و به قول شما گیربکس بهتر(نمیدونم گیربکسش چرا بهتره)☜دلایل انتخاب آکورا?. شما دور پلاک بی ام و یه قاب بکشی طولش از آکورا بیشتر میشه، ثانیا وزن کمتر و به قول شما گیربکس بهتر به غیر از کم کردن شتاب مزیت دیگه ای نداره که شتابش هم داریم میبینیم ثالثا توربوی سمند رو روی بی ام و وصل نکردن که بگیم استهلاکش خیلی بالاست و البته اونی که این همه واسه ماشین پول میده فقط ازش بازده میخواد نه کم خرجی
امیر
۴ آذر ۱۳۹۶یه اشتباهی کردم و بجای 4cm نوشتم 4mm پس نیازی به قاب دور پلاک هم نیست? البته ۴cm کمتر از ۱ بند انگشته پس اهمیتی نداره
ARIAN
۴ آذر ۱۳۹۶هر بند انگشت 2.5 سانته
امیر
۴ آذر ۱۳۹۶بند پایینی ۴ سانته?
Amin
۴ آذر ۱۳۹۶گیربکس بهتر یعنی چی؟مگه ملاک بهتر بودن گیربکس تعداد دندست؟?
بعد جالبه این که بی ام و دف عقبه و اکورا دف جلو و تفاوت شتاب حداقل ۲ ثانیه ای(کلیپاشو میتونید ببینید)برا شما اصن مهم نیست؟
حامد
۴ آذر ۱۳۹۶داداش اینا که تو میگی درست
ولی انصافا چجوری میتونی از bmw بگذری؟?
(Ali(Chevy Nova
۴ آذر ۱۳۹۶حامد
من خوب مثل شما فکر نمیکنم همونطور که شما مثل من فکر نمىکنى
به نظر من اکورا بخاطر اونکه موتورش بصورت اتمسفرىک هست هزینه تعمىراتش کم تره و استفاده روزمره ازش بهتر هست و اون پىچىدگى سىستم توربو رو هم نداره
این کلاس ماشىنهاى هستن که براى استفاده روزمره هستش و نىازى نىست که ماشىنهاى این کلاس سوپر شارژ و توربو شارژ داشته باشن
در ضمن موتور تنفس طبىعى اگه قدرت بالا داشته باشه هنر سازنده رو نشون میده که بدون استفاده از توربو و سوپرشارژ قدرت خوبى رو ارائه مىده که اکورا با 310 اسب قدرت و 370 نىوتن گشتاور خىلى خوبه
حامد
۴ آذر ۱۳۹۶بله شما درست میفرمائید
هر کی یه سلیقه و انتظاری از ماشین داره
شما بخاطر موتور تنفس طبیعی اونو میپسندید
منم بخاطر بی ام و بودنش (:
مانی
۵ آذر ۱۳۹۶بااالهههههههههههههههه
هنرِ سازندهٔ رو دیدیم که با مکلارن چیکار کرد
ارش
۴ آذر ۱۳۹۶وااای بی ام و سری 5 عشقه.
Landscape
۴ آذر ۱۳۹۶این دوئل از اونایی که یکی له میشه که در اینجا باید شاهد له شدن آکورا باشیم
هر چند ماشین خوبیه ولی سری5 عشقه
Rezanst
۴ آذر ۱۳۹۶من اصالت رو تو چشای بی ام دبلیو دیدم نتونستم سمت هوندا برم و بهش رای بدم فقط بی ام دبلیو با اون داشبوردش البته داشبورد سلیقه ایه ولی صندلی بی ام دبلیو انکار نکردنیه واقعا ادم راحت تر روش میشینه
(Ali(Chevy Nova
۴ آذر ۱۳۹۶Rezanst
جالبه زمانى که من و دوستانم از اصالت صحبت مىکنىم بعضى ها که کم مىارن مىگن اصالت معنا نداره
حالا شما دارى دم از اصالت مىزنى؟؟؟
F۲۲RAPTOR
۴ آذر ۱۳۹۶بدون هیچ شک و تردیدی سری۵
نکه آکورا بد باشه،نه
ولی سری ۵ بهتره
همچنین تو برند لوکس خیلی افته که محور متحرک عقب نباشی
شاهين
۴ آذر ۱۳۹۶اصلا قابل قیاس نبودن با هم.من همیشه ملاک رای دادنم اینطوریه که اگه واقعا تو دنیای واقعی پول خرید یکی از دو گزینه معرفی شده رو داشتم اون پول رو واسه کدوم مورد خرج میکردم.بعد رای میدم.و الان قطعا ب ام و رو میخریدم.شاید فقط بنز ای کلاس بتونه این سری ۵ رو زمین گیر کنه
shirko.mercedesbenz
۴ آذر ۱۳۹۶این نسل از ب ام و تو کل هم کلاساش یه رده بالاتره ، چه برسه به این اکورا
بنزما
۴ آذر ۱۳۹۶عزیزم این وزن کمتر و گیربکس بهتری که شما میگی حتی تو مصرف سوخت هم موجب برتری اکورا نشده یه کم واقع بین باشیم
(Ali(Chevy Nova
۴ آذر ۱۳۹۶بنزما
اىنجا نظر سنجى هستش و هرکى با توجه به سلىقش بىن 2 ماشىن راى مىده
من اکورا رو برتر مىدونم
حالا کسى دیگه نظرش چىز دیگس خودش مىدونه
علی
۴ آذر ۱۳۹۶علی شوی جان درسته که اینجا نظر سنجیه و هر کس سلیقه ای داره ولی اگه میخوای دلیل بیاری لااقل 4 تا دلیل درست و حسابی و قانع کننده بیار . آخه پسر خوب طول بیشترم شد دلیل!!!
Amir Machine
۴ آذر ۱۳۹۶نظر من هم رو آکوراس
بنظر من طراحیش زیباتر از طراحی تکراری سری پنجه، داشبورد و بطورکلی کابینش لوکستر بنظر میرسه، موتورش تنفس طبیعیه و با وجود حجم بیشتر مصرف کمتری داره و قیمتش هم هرچند جزئی ولی ارزونتره.
با این حال عجیبه با وجودی که محصولات هوندا مثل آکورد، سیویک و CR-V فروش خیلی بالایی در آمریکا دارن، فروش RLX اینقدر کمه
E 36
۴ آذر ۱۳۹۶یکی داره سعی میکنه جو رو علیه ب ام و خراب کنه! نتیجه رو با دیسلایک های ضد سری 5 بررسی کنید متوجه میشید!!
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۴ آذر ۱۳۹۶این خیلی خوبه
نشون میده داره که چقدر توانایی داره سری 5
از همینجا بهش اعلام میکنم که:
خدا قوت پهلوان. به تلاشت ادامه بده. بالاخره ی چیزی میشی. البته کلمه مناسبی نیست که اینجا استفادش نمیکنم ولی دیگه خودتون میدونید چیه!!
امیر
۴ آذر ۱۳۹۶به BMW رای دادم اما به نظرم به عنوان یک سدان خانوادگی آکورا به دلیل دیفرانسیل جلو بودن و موتور طبیعی مناسب تر باشه.هر چند که به نظرم هیچکدوم به خوبی مرسدس کلاس E نیستن :)
امیر
۴ آذر ۱۳۹۶منکه هیچ وقت بی ام و رو ول نمیکنم که آکورا سوار شم. اینکه فقط اختلاف قیمتشون ۲ هزار دلاره هم عجبیه، آکورا باید قیمتش پایین تر باشه. تا الان ۲۰ نفر به آکورا رای دادن که نمیدونم به چه دلیلی?
Nissan...japan
۴ آذر ۱۳۹۶خب من به اکورا رای دادم به دو دلیل… یک اینکه تو این سگمنت یعنی ماشینای لوکس خانوادگی هیچ نیازی به توربو نیست همونطور که میدونید توربو دردسرای خودشو داره دوم بخاطر طراحی فوق تکراری bmw بود که اصلا باهاش حال نمیکنم.
امیر
۴ آذر ۱۳۹۶شما به آکورا رای دادی چون اسم پروفایلت هم ژاپنه یعنی تعصب اضافی. چه ربطی داره که هر ماشینی خانوادگی باشه نباید توربو داشته باشه؟؟؟ ببخشید که مهندس های شرکت بی ام و این موضوع رو نفهمیدن و اشتباها رو ماشینشون توربو گذاشتن. دوست عزیز اگه اینجوریه پس شتاب ۴.۵ ثانیه هم برای ماشین خانوادگی نیاز نیست، اصلا موتور ۶ سیلندر هم نیاز نیست آخه ۳۴۰ اسب قدرت و ۴۵۰ نیوتون گشتاور به چه درد خانواده میخوره؟! سرعتش هم به ۱۰۰ تا برسه کافیه، ۵۵ هزار دلار هم فقط واسه چرخ هاش میدی.
Nissan...japan
۴ آذر ۱۳۹۶واقعا من بخاطر اینکه اسم پروفایلم ژاپنه به اکورا رای دادم؟!اتفاقا این سایت پر از متعصبای المانیه که حتی اگه بجای سری ۵ یه گاری المانی بود بازم به اون رای میدادن…من اگه متعصب بودم دوئل قبلیو به میتسوبیشی رای میدادم.درضمن گیریم توربو بهتر از تنفس طبیعیه…چیزی که من نمیتونم باهاش کنار بیام جلو پنجره bmw هستش… بشدت بدور از جذابیته اگه بجای bmw اینجا بنز یا آئودی بود قطعا به اونا رای میدادم.
Amin
۴ آذر ۱۳۹۶اقا اون دوران که میگفتن توربو دردسرای خودشو داره گذشت،شما واقعا فک میکنی موتور ۲۰۱۷ بی ام و ایراد فنی پیدا میکنه؟
Nissan...japan
۴ آذر ۱۳۹۶امین جان درست میگی توربو هر ایرادی هم داشته باشه ولی به bmw که میرسه هیییچ ایرادی نداره حتی بهتر از تنفس طبیعیه شما راس میگی.
Alireza.a
۱۱ آذر ۱۳۹۶سلام.ایول داداش ایول راست می گی گذشت اون زمان…آخه بی ام دبلیو … بابا هویت داره چیزی که هوندا نمی تونه ایجاد کنه. جلو پنجرش هویتش?در خدایی فقط الله، در دنیای خودرو فقط بی ام دبلیو و خودروهای المانی، وسلام?☺
M3csl
۴ آذر ۱۳۹۶فقط جاودانه ی بی تکرار سری پنج
فوق العادس این بازیکن
مقایسش با آکورام شوخی خوبی بود
تمام تلاش و نبوغشو آکورا بکار بگیره شاید فروشش پنج رقمی بشه.
اون دوستانیم ک وزن کمترو ملاک برتری میدونن میتونن برن با آکاسیو ماشین بسازن سوارشن حالشو ببرن طولشم هرچقدر خواستن زیاد کنن
#بعضیا….
مانی
۵ آذر ۱۳۹۶آکاسیو رو عالی اومدی
M3csl
۵ آذر ۱۳۹۶فدااات
ایمان
۴ آذر ۱۳۹۶متاسفانه این دوئلها رقابت بین خودروها نیست بلکه تبدیل شده به رقابت و کل کل بین هواداران دو برند خاص و نتیجش از نظر من به هیچ عنوان ملاک نیست.دوستان طوری از تنفس موتور صحبت میکنن مثل اینکه موتورهای توربو تنگی نفس دارن و منکر بسیاری از مزایای موتورهای توربو میشن.اینجا هم که برتری ب ام و اظهر من الشمس متاسفانه بعضی از متاصبین بنز میان به آکیورا رای میدن
Hosein
۴ آذر ۱۳۹۶این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟
این قسمت چجوری باید به یه عده فهموند؟
ایمان
۴ آذر ۱۳۹۶من گفتم نتیجه این نظر سنجیا ملاک نیست وسلیقه ایه و تعصب به برند مورد علاقه.جواب الکی ندین بابا
Kaka
۴ آذر ۱۳۹۶خواهش میکنم از سایت پدال برای تعداد کامنت ها در روز محدودیت بذارند
چهل درصد کامنت های این صفحه مال یک نفره که متاسفانه فقط وقت کاربران و صفحات سایت رو پر میکنه
همیشه هم در سایت حضور فعال دارند و در کمیت کار میکوشند ، به نظرم بهتره به کیفیت کامنت اهمیت بدیم نه تعدادش.
Bilbo
۴ آذر ۱۳۹۶رقابت با یکی از احساس برانگیز ترین خودروهای جهان، واقعا کار سختیه.
ما عاشقان بامو و شاید خیل عظیمی از ماشین بازها، هرگز شاهکار هنری کریس بنگل رو تو نسل پنجم این سری فراموش نخواهیم کرد.
البته بعید میدونم تو فینال از پس کلاس E بر بیاد، اعضای پدال بیشتر بنزبازن. مهم ارادت ویژه ما به خطه آلمان هست، این کل کل های خونوادگی، شیرینی زندگی هستن ?
آرش آمریکایی
۴ آذر ۱۳۹۶به بی ام و رای دادم
حتی متنوع هم نخوندمدهنوز
بی ام و ♥️
آرش آمریکایی
۴ آذر ۱۳۹۶دوستان سلیقه شخصیت نوع رو فارق از نظر هر کس دیگه ای بدید و به هم احترام بذارید ??
بهزاد
۴ آذر ۱۳۹۶سری 5 از هر نظر عالیه و جزو خودروهایی هست که واقعا نمیشه ازش چشم پوشی کرد.
در دنیای واقعی به همراه E کلاس پیشرو این زگمنت هستند و کامل.
Kamran
۴ آذر ۱۳۹۶? Bmw For Sure ?
Achtung
۵ آذر ۱۳۹۶آکورا باید با ماشینای چینی مقایسه بشه
ناشناس
۵ آذر ۱۳۹۶از مدیران سایت یه درخواست دارم.بی زحمت هرکس از این بعد خواست تو سایت عضو شه، یه تست خیلی ساده ازش گرفته شه که حداقل چیزای خیلی ساده تو حوزه خودرو رو بدونه که خدایی ناکرده این سایت به ظاهر تخصصی تبدیل به یه سایت واسه حرفای مزخرف و بچه گانه نشه. آخه من نمیدونم یه پیرزن هم برداری بیاری بهش بگی آکورا زیرمجموعه لوکس هونداست همچین حرف مزخرف و بچه گانه ای نمیزنه که آکورا باید با چینی مقایسه شه. یه تست ساده بی زحمت انجام شه تا سایت جای یه عده با اطلاع صفر تو زمینه خودرو نشه. بعضی وقتا هم مایه شر میشه این اظهارنظرهای استادانه و موجب دعوا و اختلاف میشه. از طرفی آدم میاد تو سایت لذت ببره اونوقت با این کامنت های … کوفت آدم میشه. تشکر
اعتمادیان
۵ آذر ۱۳۹۶من فقط موندم این دوستانی که به شما مثبت دادن اشتباهی کلیک کردن یا به خاطر گل روی شما تو معذوریت این کارو کردن
من خودم به بی ام و رای دادم ، به این معنیه که در این مقایسه خاص بی ام و رو به آکورا ترجیح دادم ولی به این معنی نیست که آکورا خودرویی بدرد نخور یا در حد خودروهای چینی باشه ، مثل همه ایرانیها آرزو دارم یک روز خودروسازان ما بتونن خودرویی در حد و اندازه های آکورا تولید کنند ، آرزو دارم حالا که دستمون به خودروهای اروپایی و آمریکایی نمیرسه خیابونهای ما به جای خودروهای چینی پر بشه از خودروهای لوکس ژاپنی مثل همین آکورا یا لکسوس یا اینفینیتی ، مگه مردم ایران زمین خصوصا جوونهای ما چه گناهی کردن که باید از همه چی محروم باشند و تفکر و دیدگاهشون به جایی برسه که آکورا رو با خودروهای بی کیفیت چینی مقایسه کنند ؟؟؟
دوست عزیزم باید از خودمون شروع کنیم و همیشه برای ارزشها ، ارزش قائل باشیم تا دنیا هم برای ما ارزش قائل باشه
آریا
۵ آذر ۱۳۹۶حجم صندوق بی ام و نوشته 540 نیوتون متر.
نویسنده عزیز اصلاح کن لطفا