خودروسازان زیادی در لیست آپشن های خود رنگهای بدنهی گرانبهایی را عرضه میکنند و آکورا NSX نیز همین کار را با ارائهی رنگ “آندارو” انجام داده است. کانال یوتیوب AMMO NYC برای مشاهدهی فرایند رنگآمیزی این خودرو از محل تولید این سوپرکار دیدن کرده است.
آکورا NSX با رنگهای استاندارد مشکی، قرمز و سفید عرضه میشود اما با پرداخت ۷۰۰ دلار میتوان رنگهای نارنجی، نقرهای و سفید صدفی را سفارش داد. این رنگهای سفارشی با یک لایهی اضافی عرضه میشوند؛ اما افرادی که به دنبال چیزی خاصتر هستند میتوانند رنگ آندارو آبی یا قرمز را سفارش دهند که ۶ هزار دلار قیمت دارد.
پس از طی تمامی مراحل، رنگ سوپرکار NSX به مدت ۴۰ دقیقه پخته میشود و ۲۴ ساعت بعدی نیز زمان استراحت خودروست. این فرایند با سنبادهزنی و پاک کردن آن ادامه مییابد و نهایتاً یک لایهی شفاف دیگر به بدنه اضافه میشود. متخصصان آکورا پس از این مراحل جالب تمامی پانلهای بدنه را بررسی میکنند تا از عدم وجود ناهمواری و هرگونه مورد اشتباه اطمینان حاصل کنند. در صورت وجود هرگونه اشکال در رنگ بدنه، آن بخش خودرو دوباره سنبادهزنی و پولیش میشود تا در نهایت تأییدیه را کسب نماید.
ایمان
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸از سایپا و ایران خودرو رنگ کردن رو یاد بگیرین اینا چیه نشون ما ایرانیا میدین
محمد
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸یعنی رنگ میزنن روی بدنه ماشین از پرایدش بگیر تا سوزوکی که میفروشن ۴۰۰ میلیون،
با یک بار کارواش رنگش بلند میشه
نگ مشکی میزنه تو روز خاکستری به نظر میاد
رنگ سفید میزنه، یه سفید وارداتی از کنارت رد بشه احساس میکنی رنگ ماشینت هنوز زیر رنگه
.
من نمیدونم اینقدر صحبت از پیشرفت صنعت خودرو داریم چرا مخصوصا تو رنگ ماشین عقب گرد داریم؟؟؟
Sajjad
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸بعضیا معنی پیشرفت رو توی گذاشتن کروز کنترل و دی لایت میدونن
واسه همین فکر میکنن پیشرفت یعنی همین و اگه ماشین پلتفرمش مال 50 سال پیش بود عیب نداره
محمد
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸والا سجاد جان اگه دست و بالمون بسته نبود که خیلی قوی تر از این میگفم هرچند که عزیزان پدال تا جای ممکن به مخاطبانشون احترام میگذارن و ازشون حمایت میکنن
مانی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸مشکل از رنگ نیست از شستشوی شماست
دفترچه راهنما رو بخونین
آبی که دماش 30درجه هست(دمای کم و زیاد آسیب میرسونه) رو میریزین تو کاسه ماست خوری(مقدار زیاد ممکنه آسیب بزنه)
بعد خیلی خیلی با ملایمت میریزین رو ماشین
با کف بخوای بشوری فرایندش خیلی پیچیدست بیخیال بشی بهتره
محمد رضا
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸عااااالی بود
me84
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸.
حالا فکر کن این جواهرو بیاری ایران پشت چراغ یه سی جی 125جوگیر بیاد بغلش یه خط بندازه. کجا باید ببری دوباره این 4 لایه رنگو بهش بزنن؟ صافکار نقاشای سر فرحزاد؟
نوید جهرمی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸میبری پیش اسی چپ دس برات قلم گیری میکنه مثل روز اول. بعدم کیلومترشو میاره پایین با قیمت بالاتری میتونی بفروشی.
رامتین
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸بنظرم هوندا NSX برای شرکت هوندا کافیه و آکورا NSX چیز خاصی ارائه نمیکنه. شاید حذف هم بشه بهتر باشه!